|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
Оформление заказа:(работа ID:48111)
После оформления заявки Вы автоматически получите контактную информацию, которую оставил продавец данной работы, а также сможете выбрать удобный для Вас способ оплаты.
|
См. также:
-
Моральна краса дівчини-українки за драмою І. Котляревського „Наталка Полтавка”
Моральна краса дівчини-українки за драмою І. Котляревського „Наталка Полтавка”
-
Чи можна вважати соціальну нерівність вічною проблемою за твором «Наталка Полтавка»
Чи можна вважати соціальну нерівність вічною проблемою за твором «Наталка Полтавка»
-
Економічна та патріотична думка в творах І. Котляревського
1.Коротка біографія Івана Котляревського. 3
2. Значення творчості Котляревського 4
3. Історизм у творчості Котляревського 10
Література 13
-
"Бурлескно-травестійні традиції давньої української літератури у ""Енеїді"" І.Котляревського"
Вступ 3 Розділ І. Творчість Івана Котляревського та нова парадигма української літературної мови 5 Розділ ІІ. Бурлескно-травестійне віршування та українська література 11 2.1 Бурлеск як комічна література 11 2.2 Бурлескно-травестійне віршування XVIII ст. як передумова появи Енеїди І.Котляревського 12 Розділ ІІІ. “Енеїда” І. Котляревського – суцільна симфонія сміху 14 Висновки 22 Література 23
-
Трагічний конфлікт пристрасті та обов’язку в трагікомедії П єра Корнеля Сід
Вступ 2 Розділ І. Канони «трагічного» в епоху класицизму та їх втілення у корнелівській драматургії. 5 1.2. Епоха класицизму. 5 1.2. Загальна характеристика творчості П. Корнеля. 9 Розділ ІІ. Між любов‘ю та боргом. 13 2.1. Глибина конфлікту у п‘єсі П. Корнеля «Сід». 13 2.2. Система образів. 22 Висновки 27 Список використаної літератури 29
-
Трагічний конфлікт пристрасті та обов’язку в трагікомедії П єра Корнеля Сід
Вступ 2
Розділ І. Канони «трагічного» в епоху класицизму та їх втілення у корнелівській драматургії. 5
1.2. Епоха класицизму. 5
1.2. Загальна характеристика творчості П. Корнеля. 9
Розділ ІІ. Між любов‘ю та боргом. 13
2.1. Глибина конфлікту у п‘єсі П. Корнеля «Сід». 13
2.2. Система образів. 22
Висновки 27
Список використаної літератури 29
-
Товаропросування як процес. Принципи раціональної організації товаропросування
Зміст
1 Товаропросування як процес. Принципи раціональної організації товаропросування 3
2 Використання тари-обладнання та сучасних механізмів в складних технологічних процесах 7
3 Поняття типізації магазинів та її значення. Основні ознаки типізації 10
4 Технологія зберігання, підготовки до продажу, розміщення товарів в магазині 16
Список використаної літератури 19
-
Товаропросування як процес. Принципи раціональної організації товаропросування
Зміст
1 Товаропросування як процес. Принципи раціональної організації товаропросування 3
2 Використання тари-обладнання та сучасних механізмів в складних технологічних процесах 7
3 Поняття типізації магазинів та її значення. Основні ознаки типізації 10
4 Технологія зберігання, підготовки до продажу, розміщення товарів в магазині 16
Список використаної літератури 19
-
Контрольна робота з української літератури 5
1.Валер'ян Підмогильний. 3
1) Зразок урбаністичної прози "Місто": провідні проблеми, художні ідеї, складність і неоднозначність образу головного героя. 3
2) Теорія літератури. Екзистенціалізм. 3
2. Юрій Яновський: 4
1) Жанрова своєрідність роману у новелах «Вершники», особливості сюжету, композиції, центральні персонажі, ідейний зміст, художня мова. 4
2) "Майстер корабля" - новаторський характер твору; сюжетна інтрига, символічність образів, умовність зображення АБО (твір на вибір) «Чотири шаблі» художнє новаторство роману, романтичний характер творчості. 5
3.Микола Куліш: 5
1) «Мина Мазайло» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст; засоби творення комічного. 5
2) «Патетична соната» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст. 6
3) Теорія літератури: жанрові різновиди драми: трагедія, комедія, власне драма, трагікомедія. 6
4. Іван Кочерга: 7
1) «Свіччине весілля» - жанр, тема, сюжет; історична основа і художній домисел; групування персонажів, засоби створення історичного колориту; особливості композиції. 7
2) «Ярослав Мудрий» - жанр, тема, сюжет, образ Ярослава, його роль у композиції та ідейно-художньому змісті твору. Образи Журейка, Милуші, Микити. 8
3) Теорія літератури: драматична поема як жанр ліро-драми. 8
5. Олександр Довженко: 8
1) «Зачарована Десна» - жанр, сюжет, образ оповідача; автобіографічність; романтизм оповіді та реалізм побутових деталей. 8
2) «Україна в огні» - жанр, тема, особливості сюжетно-композиційних вирішень, ідейно-художній зміст. Образ-символ долі України (Христя). Політичні звинувачення автора. 9
3) «Щоденник» - характер записів, їх роль як матеріалу для творів і як документа доби. 9
6. Юрій Клен: 10
1) «Сковорода» - жанр, образ мандрівного поета і філософа, художня ідея, мова твору. 10
2) «Беатріче» - велич кохання, духовної краси та чистоти. 11
3) «Терцини» - Осуд злочинств тоталітарного режиму в Україні. 11
7. Євген Маланюк: 12
1) «Невичерпальність» - образи України і «малоросійства», трагізм обставин і віра в непереможність народного духу, провідні мотиви; 12
2) «Біографія» - формування характеру і переконань митця-патріота. 12
3) «Шевченко» - своєрідне бачення центрального образу у вірші; роль антитези. 13
8. Улас Самчук: 13
1) «Марія» - жанр, тематика, проблематика, сюжет і композиція, центральні персонажі та їх характеристика; Біблійні образи і мотиви, їх роль; індивідуальне й типове, національне, конкретно-історичне та загальнолюдське у творі. 13
2) Роман-трилогія "Волинь" - епопея життя українського народу XX ст.; риси роману-хроніки (оглядове). 14
9. Микола Бажан: 15
1) "Політ крізь бурю" - сюжет, проблематика, ідеологічна клішованість; ідеї патріотизму та засудження "культу особи"; образ головної героїні; морально-етичні колізії. 15
2) "Данило Галицький" (оглядове). 15
3) Теорія літератури. Необароко. 16
10. Іван Багряний: 16
1)«Сад Гетсиманський» - жанр, тематика і проблематика, автобіографічна основа, центральні персонажі, засоби психологізму, індивідуалізації і типізації, ідейний зміст. 16
2) "Тигролови" своєрідність романної форми; жанрові особливості, тематика і проблематика, характеристика образів; своєрідність романтичної форми. 16
3) Роман "Людина біжить над прірвою" - доля людини в антисвіті війни (оглядово). 18
4) Теорія літератури. Пригодницький роман 18
11. Василь Барка: 19
«Жовтий князь» - відтворення картин голодомору 1933 p., геноциду щодо українців; життєва основа (особистий досвід автора, його рідних і земляків); Сюжет, центральні персонажі, їх групування, засоби психологізму, контрастування, типізації та індивідуалізації, роль художніх деталей, ідейний зміст. 19
12. Олег Ольжич: 20
1) Аналіз поетичних творів «Воно зросло з шукання і розпуки...», «Гали» - образ ліричного героя; висока культура та самобутність образного мислення. 20
2) Огляд поетичних збірок «Рінь», «Вежі», «Підзамча». 20
13.Олена Теліга. 21
Романтичне звучання поезії; продовження традицій Лесі Українки; поєднання ліричної ніжності й твердості переконань у віршах: «Чоловікові» «Літо», «Мужчинам», «Вечірня пісня». 21
Список літератури 22
-
ормаційний і загально цивілізаційний підходи до типізації суспільства
План
1. Формаційний і загально цивілізаційний підходи до типізації суспільства 3
2. Закони товарного виробництва 6
Задача 1 13
Задача 2 15
Тест 16
Список використаної літератури 17
-
Парадокс в творчості Оскара Уайльда і Бернарда Шоу
Зміст 1
Вступ 1
Розділ 1 3
Природа парадоксу в літературі 3
Розділ 2 6
Основні елементи парадоксальності в творчості Оскара Уайльда 6
Розділ 3 13
Парадокси часу та моралі в п’єсі Бернарда Шоу «Пігмаліон» 13
Висновки 18
Література 20
-
Порівняльна характеристика образів Гектора та Ахілла
Порівняльна характеристика образів Гектора та Ахілла
Cгенерировано за 0.007005 секунд
|