|
Скачивание полной версии работы:
Характеристика Льоньки з твору «Звук павутинки»
Отправьте SMS со своего мобильного телефона на короткий номер 7190 с текстом сообщения 7520
В ответном СМС вы автоматически получите логин и пароль*.
Для скачивания материала введите логин и пароль полученные в СМС:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины.
Тариф - 10 грн. Відповідно до вимог чинного законодавства України наведено повну вартість послуги у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ.
Полученные логин и пароль деактивируются после успешного использования более 2 раз.
-
Безсмертя та добро вічність і краса - основа життя людини на землі (за повістю Віктора Близнеця (Звук павутинки)
Безсмертя та добро вічність і краса - основа життя людини на землі
-
загальна характеристика Остапа з твору «Дорогою ціною»
загальна характеристика Остапа з твору «Дорогою ціною»
-
Проблематика твору Нечуй-Левицького Кайдашева Сім’я
Проблематика твору Нечуй-Левицького Кайдашева Сім’я (Актуальність проблематики повісті Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сімя" для сучасності)
-
Соломії із твору «Дорогою Ціною»
Соломії із твору «Дорогою Ціною»,
-
Продовження твору Подорожній коли ти прийдеш у СПА
Продовження твору Подорожній коли ти прийдеш у СПА
-
Цитатна характеристика Марічки та Івана
Цитатна характеристика Марічки та Івана твору Коцюбинського „Тіні забутих предків”
-
Наш світ очима самотнього генія з твору "Перевтілення" Кафка
Наш світ очима самотнього генія з твору "Перевтілення" Кафка
-
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»
-
Передача (відчуження) майнових авторських прав та передача права на використання твору
-
Філософія у сфері культури
1. ПОНЯТТЯ КУЛЬТУРИ У ФІЛОСОФІЇ 2 2. ЛЮДИНОТВОРЧА СУТНІСТЬ КУЛЬТУРИ 4 3. ФІЛОСОФІЯ МИСТЕЦТВА НА ПРИКЛАДІ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ. 5 4. КУЛЬТУРА, АНТИКУЛЬТУРА, КОНТРКУЛЬТУРА 9 Висновок. 10 Література: 11
-
Філософія у сфері культури
1. ПОНЯТТЯ КУЛЬТУРИ У ФІЛОСОФІЇ 3 2. ЛЮДИНОТВОРЧА СУТНІСТЬ КУЛЬТУРИ 5 3. ФІЛОСОФІЯ МИСТЕЦТВА НА ПРИКЛАДІ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ. 6 4. КУЛЬТУРА, АНТИКУЛЬТУРА, КОНТРКУЛЬТУРА 10 Висновок. 11 Література
-
Аналіз документних складових періодичного і неперіодичного видань
План: І. Книжкове видання 3 1.1. Бібліографічний опис 3 1.2. Характеристика видань соціального призначення 3 1.3. Характеристика читацького призначення 3 1.4. Характеристика внутрішньої і зовнішньої форми видання 3 1.5. Характеристика типу і виду видання 4 ІІ. Характеристика періодичного видання 4 2.1. Назва видання, його соціальне і читацьке призначення 4 2.2. Характеристика класу, типу, виду видань 4 2.3. Характеристика авторських продуктів 5 Література 6
-
. Характеристика рахунків VII-IX класів
1. Теоретичні питання 2 1.1. Характеристика рахунків VII-IX класів 2 1.2. Характеристика активу балансу 6 1.3.Зміни в балансі під впливом господарських операцій 7 2. Задачі 9 Використана література 11
-
Аналіз комунікативних складових друкованого видання
Вступ 3 1. Характеристика соціального і читацького призначення 9 2. Визначення класу, типу, виду видання 10 3. Характеристика вихідних даних 13 4. Характеристика зовнішньої і внутрішньої форми передачі матеріалу 13 5. Характеристика авторських продуктів 14 6. Відповідність форми і змісту читацькому і соціальному призначенню 15 7. Канали поширення видання. Умови зустрічі читача або користувача з даним виданням. 15 Висновки 16 Література 17
-
Загальна характеристика підприємства (звіт з практики)
1. Загальна характеристика підприємства (корпорація Samsung Electronics) - історія корпорації - характеристика бізнесу корпорації в міжнародному аспекті 2. Міжнародна продуктова політика Samsung Electronics 3. Позиціонування нової продукції на міжнародному ринку (TFT-монітори та мобільні телефони) 4. Характеристика міжнародних зв’язків (стратегічні партнери та структура) 5. Samsung Electronics в Україні: - характеристика партнерів Samsung Electronics в Україні конкуренція світових виробників на ринку моніторів України
-
Аналіз комунікативних складових друкованого видання
План: Вступ 3 1. Характеристика соціального і читацького призначення 8 2. Визначення класу, типу, виду видання 10 3. Характеристика вихідних даних 11 4. Характеристика зовнішньої і внутрішньої форми передачі матеріалу 11 5. Характеристика авторських продуктів 12 6. Відповідність форми і змісту читацького та соціального призначення, наявність чи відсутність комунікативних бар’єрів 13 7. Канали поширення видання. Умови зустрічі читача або користувача з даним виданням 13 Висновки 13 Література 14
-
Тактика нападу у грі волейбол
ПЛАН ВСТУП 1. Характеристика поняття тактики гри у волейбол. 2. Тактико-технічні дії в нападі та їх варіативність. 2.1. Взаємозалежність тактичних дій від рівня технічної підготовки. 2.2. Індивідуальні тактичні дії. 2.3. Групові тактичні дії. 2.4. Командні тактичні дії та їх характеристика. 3. Тактичні системи гри в нападі та їх характеристика. 4. Заключення.
-
К/Р ПО ЭКОНОМИКЕ ПРЕДПРИЯТИЯ
1. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАПАСІВ І МЕТОДИ ЇХ ОЦІНКИ. 2. ХАРАКТЕРИСТИКА СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ ЗАТРАТАМИ. СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
-
Швейна промисловість
Зміст. 1. Характеристика та устрій парової установки УП-13М……3 2. Характеристика машини 1276-6……………………………….6 Список використаної літератури…………………………………
-
Вимагательство
Вступ 1. Загальна характеристика злочинів проти власності 2. Кримінально-правова характеристика вимагання Висновки Використана література
-
Болезнь: определение. Периоды болезни, их характеристика, исходы болезни
План 1. Болезнь: определение. Периоды болезни, их характеристика, исходы болезни. 3 2. Ишемия: определени, классификация, признаки, причины и механизмы развития, исходы. 6 3. Характеристика стадий воспалительного процесса. Медиаторы воспаления: классификация, характеристика, биологическая роль. 10 4. Гипоксия: определение. Этиология и патогенез гемической, тканевой, смешанной гипоксии и гипоксии нагрузки. Механизмы адаптации к гипоксии. 13 5. Сахарный диабет: нарушение функции основных систем организма и осложнения при сахарном диабете. Патогенез и клиническая характеристика гипер-гликемической и гипогликемической ком. Меры неотложной помощи. 17 6. Классификация аллергических реакций. Механизм развития аллергических реакций немедленного и замедленного типа. Характеристика реакций замедленной гиперчувствительности. 19 7. Определение понятия «Опухоли» и место опухолей в эволюции. Общая характеристика. Эксперименты по воспроизведению опухолей. 21
-
АНАЛІЗ ТВОРЧОСТІ М. КОЦЮБИНСЬКОГО. НОВЕЛА „ЛЯЛЕЧКА”
ВСТУП 3 1. ЖИТТЄВИЙ ТА ТВОРЧИЙ ШЛЯХ МИХАЙЛА КОЦЮБИНСЬКОГО 4 2. „ЛЯЛЕЧКА” М.КОЦЮБИНСЬКОГО ЯК АНАЛІЗ ДУХОВНОГО ЖИТТЯ ЛЮДИНИ 7 3. ТЕМАТИЧНІ ОБРІЇ НОВЕЛИ „ЛЯЛЕЧКА” 10 4. ІДЕЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ ТА ПРОБЛЕМАТИКА НОВЕЛИ 13 ВИСНОВКИ 15 ЛІТЕРАТУРА 16 ВСТУП Нас, сучасних вчителів, цікавить всі сторони життя, що стосуються наших колег минулих часів. Одним з джерел, з якого можна дізнатися про це, є літературні твори письменників того часу. Новела „Лялечка”, твір М.М.Коцюбинського, що написаний у 1901 році, розповідає про багато аспектів життєдіяльності простого вчителя сільської української школи. Яке було життя колеги, як вирішувалися проблеми професійної діяльності учителя – про все це розповідає цей твір. Автор описує внутрішні переживання своєї героїні на фоні реального вимальовування картин сільського життя. Для повноти характеристики героїв новели він використовує інші персонажі, які є типовими для тодішнього суспільства. Проблематика, ідейна спрямованість твору, його тематична насиченість свідчать про глибоке знання автором багатьох аспектів життя українців, про глибинні закони взаємовідносин людей. В нас є можливість співставити психологічні моменти особистого життя вчителя того часу з нашими проблемами, які мають місце у нас, сучасників ХХІ століття. ВИСНОВКИ Новела „Лялечка” є одним із показових літературних творів того часу. Вона свідчить про тенденцію письменників описувати та аналізувати психологічні колізії людського існування. Не зважаючи на поширення у той час серед населення імперської Росії ідей соціальної рівності та справедливості, в новелі „Лялечка” ми не знаходимо прагнення автора акцентувати увагу читачів на таких ідеях. Скоріш, навпаки, ідея народництва, піддається критиці і навіть певному сарказмові. Не прозвучала у творі ідея національного визволення України. Матеріал новели служить непоганим джерелом для оцінки та набуття уявлення про діяльність наших колег – вчителів далекого ХІХ століття, які працювали в українському селі. Їхні думки та проблеми в багато чому перекликаються з сучасними уявленнями про роботу викладачів. Сфера особистого та духовного життя є основним спільним елементом такого співставлення. Новела „Лялечка” – це твір про особисте життя самотньої, слабкої та нікому не потрібної жінки, яка в ході свого спілкування з людьми, вирішила шукати допомогу та захист у Бога.
-
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ХОРВАТІЇ
ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ХОРВАТІЇ 5 1.1. Фізико-географічна характеристика країни 5 1.2. Короткий нарис історії Хорватії 7 1.3. Державно-адміністративний устрій 9 1.4. Соціально-економічний розвиток 10 1.5. Населення 11 2. ПРИРОДНО-РЕКРЕАЦІЙНІ ТА ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ РЕСУРСИ КРАЇНИ 12 2.1. Природний потенціал Хорватії 12 2.2. Історико-культурні пам’ятки країни 17 3. ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ ХОРВАТІЇ: СУЧАСНИЙ СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ 21 3.1. Основні етапи розвитку хорватського туризму 21 3.2. Туристичне районування країни 23 3.3. Аналіз туристичного ринку 27 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 32
-
Оргструктури та їх особливості
1. Поняття структури організації та її характеристика 3 2. Загальна характеристика організацій 6 3. Організаційна структура управління, етапи її формування 7 4. Планування і організаційне проектування. 10 5. Види організаційних структур 11 Використана література: 21
-
«Бондарівна» Івана Карпенка-Карого
Вступ. П`єса “Бондарівна” була написана у 1884 році видатним українським драматургом Іваном Карповичем Тобілевичем (сценічний та літературний псевдонім – Іван Карпенко-Карий). Це був період бурхливого розвитку українського театру. На Україні існувало декілька професійних театральних труп, в яких грали українські актори, й причому тематика їх постанов була також суто українською (“Наталка-полтавка”, “Москаль-чарівник”, “Кум-мірошник” і т.п.). Публіка на Україні дуже схвально оцінювала українські вистави: вони були яскравими, включали до себе багато народних пісень та танців. Герої цих творів були дотепні, винахідливі, багаті на внутрішню красоту люди. Але наприкінці ХІХ століття український театр став потребувати написання нових творів для сцени, тому що деякі популярні твори українських драматургів ішли на сцені більш як 50 років. Іван Карпенко-Карий був одним із тих авторів, які значно збагатили репертуар української сцени, наповнили драматичні твори новим соціальним змістом. За словами І.Франка, “він був одним із батьків новочасного українського театру, визначним артистом та при тім великим драматургом, якому рівного не має наша література та якому щодо ширини і багатства творчості, артистичного викінчення і глибокого продумання тем, бистрої обсервації життя та ясного і широкого світогляду не дорівнює ані один із сучасних драматургів те тільки Росії, але й інших слов`янських народів”. П`єса “Бондарівна” була найулюбленішим твором Карпенка-Карого. Вона різко відрізняється від інших його драм і у творчості письменника займає окреме місце. Не дуже щаслива була сценічна доля п`єси: незважаючи на успіх при перших виставах (1885), “Бондарівна” потроху зійшла з театральної сцени – життя кінця ХІХ століття вимагало вже не “романтичних казок”, а творів, що глибоко аналізували стан суспільства, наштовхували глядача на вирішення питання “Що робити?”. Надана робота розповідає про умови та обставини створення Іваном Карпенком-Карим “Бондарівни”, особливості цього твору та значення п`єси в театральному процесі того часу. Висновки. Драма “Бондарівна” має глибокий соціальний та національно-визвольний зміст. Вона яскраво, на базі значного фольклорного матеріалу, відображає реальні історичні події в українському селі XVII століття. Теми, які знайшли в ній своє відображення близькі та зрозумілі сучасним українським читачам. Проблеми, що підняв письменник, є актуальними і в наш час та потребують свого подальшого вирішення. Відношення до себе та долі України таких героїв п`єси, як Бондар, Тарас, Тетяна, викликають повагу та надають зразок для наслідування всіма справжніми українцями. Разом з тим, виходячи з аналізу твору, який має місце у цій роботі, можна пояснити деяку “холодність” колишньої театральної публіки до вистав “Бондарівни”. На мою думку, п`єса написана в кращих традиціях романтизму. По-перше, в ній використаний оригінальний фольклорний матеріал, історична бувальщина героїчного минулого свого народу – чудова українська пісня про Бондарівну, яка вже сама по собі містить елементи поетизації, “романтизації” життя простої, але дуже вродливої дівчини. По-друге, у своєму творі І.Карпенку-Карому вдалося опоетизувати не тільки саму Бондарівну, але й середовище, що оточує дівчину. При цьому, цілком природно, не акцентувалась увага читача на інших сторонах буття колишнього українського села, які є вже не такі привабливими для ока читача. Це і міжособистісні відносини людей, які часом були дуже далекі від ідеалу, навіть, у такому героїчному столітті як XVII ст., це і багато просто негативних побутових явищ, які, безперечно, мали місце в той нелегкий час. Але, час романтизму на момент виходу п`єси у світ пройшов. Дійсність вимагала від письменників не пригладженого, а реального відображення життя як простого народу, так і його верхівки. Це був час революційних демократів, які взяли курс на корінне перетворення існуючого суспільства. Поява красивої казки, якою була “Бондарівна”, може й викликала ненависть до злодіїв-поляків, але не відповідала на багато запитань, які ставило людям ХІХ століття. Українські танки, пісні, яскраві національні костюми в значному ступені прикрашали театральне дійство, Разом із тим, ці прикраси як би натякали на те, що положення простого народу в ті часи не було важким. Це йшло всупереч думці тодішнього суспільства про те, що положення народу завжди було важким і, саме зараз прийшов час, нарешті, йому допомогти ціною революційних перетворень. Мила, ніжна “Бондарівна” вступила в певний конфлікт з реальним станом справ у громадянському суспільстві того часу. Можливо, ті високі ідеали Любові, Честі, Обов`язку, якими проникнута ця п`єса, знайдуть відгук у душах людей сучасного покоління? Хто знає. Але всепоглинаючий прагматизм нашого часу дає мало надії на те, що молодь ХХІ століття віддасть перевагу Бондарівні на користь сучасним героям – безжалісним суперменам та багатіям.
-
Контрольна з БЖД
1. Аналізатори, їх загальна схема будови та характеристика відділів. Роль зовнішніх та внутрішніх аналізаторів в утворенні захисно – пристосувальних реакцій людини 2. Характеристика основних аналізаторів безпеки життєдіяльності
-
П’єса «Бондарівна» Івана Карпенка-Карого
Вступ. 3 1. Обставини створення п`єси. “Бондарівна” – початок творчого шляху Івана Карпенка-Карого. 4 2. Особливості будови п`єси, її сюжетної лінії та характеристик героїв. 7 3. Ідеї та проблеми п'єси 10 Висновки. 14 Список використаної літератури 16 Вступ П`єса “Бондарівна” була написана у 1884 році видатним українським драматургом Іваном Карповичем Тобілевичем (сценічний та літературний псевдонім – Іван Карпенко-Карий). Це був період бурхливого розвитку українського театру. На Україні існувало декілька професійних театральних труп, в яких грали українські актори, й причому тематика їх постанов була також суто українською (“Наталка-полтавка”, “Москаль-чарівник”, “Кум-мірошник” і т.п.). Публіка на Україні дуже схвально оцінювала українські вистави: вони були яскравими, включали до себе багато народних пісень та танців. Герої цих творів були дотепні, винахідливі, багаті на внутрішню красоту люди. Але наприкінці ХІХ століття український театр став потребувати написання нових творів для сцени, тому що деякі популярні твори українських драматургів ішли на сцені більш як 50 років. Іван Карпенко-Карий був одним із тих авторів, які значно збагатили репертуар української сцени, наповнили драматичні твори новим соціальним змістом. За словами І.Франка, “він був одним із батьків новочасного українського театру, визначним артистом та при тім великим драматургом, якому рівного не має наша література та якому щодо ширини і багатства творчості, артистичного викінчення і глибокого продумання тем, бистрої обсервації життя та ясного і широкого світогляду не дорівнює ані один із сучасних драматургів те тільки Росії, але й інших слов`янських народів”. П`єса “Бондарівна” була найулюбленішим твором Карпенка-Карого. Вона різко відрізняється від інших його драм і у творчості письменника займає окреме місце. Не дуже щаслива була сценічна доля п`єси: незважаючи на успіх при перших виставах (1885), “Бондарівна” потроху зійшла з театральної сцени – життя кінця ХІХ століття вимагало вже не “романтичних казок”, а творів, що глибоко аналізували стан суспільства, наштовхували глядача на вирішення питання “Що робити?”. Надана робота розповідає про умови та обставини створення Іваном Карпенком-Карим “Бондарівни”, особливості цього твору та значення п`єси в театральному процесі того часу. Висновки Драма “Бондарівна” має глибокий соціальний та національно-визвольний зміст. Вона яскраво, на базі значного фольклорного матеріалу, відображає реальні історичні події в українському селі XVII століття. Теми, які знайшли в ній своє відображення близькі та зрозумілі сучасним українським читачам. Проблеми, що підняв письменник, є актуальними і в наш час та потребують свого подальшого вирішення. Відношення до себе та долі України таких героїв п`єси, як Бондар, Тарас, Тетяна, викликають повагу та надають зразок для наслідування всіма справжніми українцями. Разом з тим, виходячи з аналізу твору, який має місце у цій роботі, можна пояснити деяку “холодність” колишньої театральної публіки до вистав “Бондарівни”. На мою думку, п`єса написана в кращих традиціях романтизму. По-перше, в ній використаний оригінальний фольклорний матеріал, історична бувальщина героїчного минулого свого народу – чудова українська пісня про Бондарівну, яка вже сама по собі містить елементи поетизації, “романтизації” життя простої, але дуже вродливої дівчини. По-друге, у своєму творі І.Карпенку-Карому вдалося опоетизувати не тільки саму Бондарівну, але й середовище, що оточує дівчину. При цьому, цілком природно, не акцентувалась увага читача на інших сторонах буття колишнього українського села, які є вже не такі привабливими для ока читача. Це і міжособистісні відносини людей, які часом були дуже далекі від ідеалу, навіть, у такому героїчному столітті як XVII ст., це і багато просто негативних побутових явищ, які, безперечно, мали місце в той нелегкий час. Але, час романтизму на момент виходу п`єси у світ пройшов. Дійсність вимагала від письменників не пригладженого, а реального відображення життя як простого народу, так і його верхівки. Це був час революційних демократів, які взяли курс на корінне перетворення існуючого суспільства. Поява красивої казки, якою була “Бондарівна”, може й викликала ненависть до злодіїв-поляків, але не відповідала на багато запитань, які ставило людям ХІХ століття. Українські танки, пісні, яскраві національні костюми в значному ступені прикрашали театральне дійство, Разом із тим, ці прикраси як би натякали на те, що положення простого народу в ті часи не було важким. Це йшло всупереч думці тодішнього суспільства про те, що положення народу завжди було важким і, саме зараз прийшов час, нарешті, йому допомогти ціною революційних перетворень. Мила, ніжна “Бондарівна” вступила в певний конфлікт з реальним станом справ у громадянському суспільстві того часу. Можливо, ті високі ідеали Любові, Честі, Обов`язку, якими проникнута ця п`єса, знайдуть відгук у душах людей сучасного покоління? Хто знає. Але всепоглинаючий прагматизм нашого часу дає мало надії на те, що молодь ХХІ століття віддасть перевагу Бондарівні на користь сучасним героям – безжалісним суперменам та багатіям.
-
характеристика трудових ресурсів
1.Соціально-економічна характеристика трудових ресурсів 2 2. Форми і системи оплати праці 6 3. Організація й обслуговування робочих місць 9 Список використаної літератури: 12
-
Чуття, дотики тепла чи холоду
Вступ......................................................................................................3
1. Характеристика відчуттів................................................................4
1.1. Поняття відчуттів.....................................................................4
1.2. Нейрофізіологічні основи відчуттів........................................5
2. Характеристика шкірних та теплових аналізаторів.......................8
2.1. Шкірні відчуття.........................................................................8
2.2. Температурно-сенсорна система..............................................9
Висновки...............................................................................................10
Використана література.......................................................................11
|
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|