|
Скачивание полной версии работы:
Вільний дух народів ще тлів під попелом неволі (М. Коцюбинський Дорогою ціною)
Отправьте SMS со своего мобильного телефона на короткий номер 7190 с текстом сообщения 7520
В ответном СМС вы автоматически получите логин и пароль*.
Для скачивания материала введите логин и пароль полученные в СМС:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины.
Тариф - 10 грн. Відповідно до вимог чинного законодавства України наведено повну вартість послуги у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ.
Полученные логин и пароль деактивируются после успешного использования более 2 раз.
-
чи не надто дорога ціна волі героїв повісті Михайла Коцюбинського"Дорогою ціною"
Тема: чи не надто дорога ціна волі героїв повісті Михайла Коцюбинського"Дорогою ціною" Предмет: Українська література Вид: Твір
-
Воля людини і можливість її досягнення в сучасних умовах(за повістю Михайла Коцюбинського "Дорогою ціною")
Тема: Воля людини і можливість її досягнення в сучасних умовах(за повістю Михайла Коцюбинського "Дорогою ціною") Предмет: Українська Література
-
Соломії із твору «Дорогою Ціною»
Соломії із твору «Дорогою Ціною»,
-
загальна характеристика Остапа з твору «Дорогою ціною»
загальна характеристика Остапа з твору «Дорогою ціною»
-
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»
-
«Краса вірності в коханні» твір за повістю М. Коцюбинського «Дорогою ціною»
«Краса вірності в коханні» твір за повістю М. Коцюбинського «Дорогою ціною»
-
Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок конфлікту між мрією та дійсністю (М.Коцюбинський. "Тіні забутих предків")
Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок конфлікту між мрією та дійсністю (М.Коцюбинський. "Тіні забутих предків")
-
Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок конфлікту між мрією та дійсністю (М.Коцюбинський. "Тіні забутих предків")
Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок конфлікту між мрією та дійсністю (М.Коцюбинський. "Тіні забутих предків")
-
Импрессионизм и его проявление в украинской литературе
Вступ 2 1. Виникнення імпресіонізму в Україні 2 2. М. Коцюбинський 5 3. "Intermezzo" 9 Висновок 20 Список використаної літератури 21
-
Я і діти вулиці
Вступ 3 1. Вільний час: друг чи ворог? 3 2. Я і мої однолітки 4 2. Асоціальні групи молоді 7 Висновки 9 Література 10
-
Організація харчування туристів з США
План Вступ 3 1. Етнічні особливості народів США 4 1.1. Національні особливості народів США 4 1.2. Характеристика і аналіз туристичного потоку в Україну туристів з США 7 2. Особливості харчування туристів з США 10 2.1. Національні смаки і особливості національного харчування у США 10 2.2. Національна українська кухня як база для харчування туристів з США 13 2.3. Національна українська кухна як предмет туристичного інтересу і пропозиції для туристів з США 18 2.4. Організація харчування туристів з США в ресторанах і кафе 24 Висновки 29 Список використаної літератури 31
-
Інвестиційна політика ЄС
1. Вільний рух капіталів у євроінтеграційній політиці 2. Прямі іноземні інвестиції, злиття і поглинаня 3. Інвестиційне співробітництво України і ЄС 4. Проблеми інвестиційної взаємодії в результаті розширення ЄС Використана література
-
Вплив культур народів світу на мій світогляд
Вплив культур народів світу на мій світогляд
-
Спільне і відмінне в міфах народів світу.
Спільне і відмінне в міфах народів світу.
-
Влада і норми поведінки в первісному суспільстві
План Вступ 3 I. Поняття і риси первісної влади 4 II. Особливості формування державно-правових інститутів у різних народів 7 III. Підстави виникнення права 18 Висновки 21 Література 24
-
Джерела права
Вступ. 2 1. Юридичні джерела права. 3 2.1. Структура і види правового акту. 7 2.2. Закон і законодавчий процес. 13 2.3. Міжнародний договір. 27 3. Джерела формування права різних народів світу. 30 Висновок. 31 Література. 34
-
ХРЕЩЕННЯ РУСІ
1. Релігійні вірування стародавніх українців та інших слов'янських народів 3 2. Християнізація Русі 4 3. Релігійні та соціокультурні наслідки хрещення Русі 6 Список використаної літератури 9
-
Закономірності виникнення держави і права
План Вступ 3 1. Економічні, політичні та духовні передумови виникнення держави і права 4 2. Шляхи формування держави та права в різних народів 16 Висновок 21 Література 23
-
Закономірності виникнення держави і права
Вступ 3 1. Економічні, політичні та духовні передумови виникнення держави і права 4 2. Шляхи формування держави та права в різних народів 16 Висновок 21 Література 23
-
Загальні закономірності виникнення держави і права
Вступ. 3 1.Економічні, політичні та духовні передумови виникнення держави і права 4 2.Шляхи формування держави і право різних народів 12 3.Теорії виникнення держави і права 14 Висновок. 18 Література 20
-
Загальні закономірності виникнення держави та права
Зміст. Вступ. 3 1. ЕКОНОМІЧНІ, ПОЛІТИЧНІ ТА ДУХОВНІ ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ ДЕРЖАВИ ТА ПРАВА. 4 2. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ДЕРЖАВИ ТА ПРАВА РІЗНИХ НАРОДІВ. 8 3. ТЕОРІЯ ВИНИКНЕННЯ ДЕРЖАВИ ТА ПРАВА. 11 Висновки. 24 Список використаної літератури. 25
-
Внесок українців у розвиток освіти культури і науки
План 1. Роль української православної церкви у становленні релігійного життя в Росії 3 2. Внесок українських культурних діячів у розвиток освіти слов’янських народів 5 3. Вплив української музики, театру, живопису на розвиток мистецтва в Росії до ХIХ ст. 8 Література 12
-
Міфологія давнього Риму
Вступ 2 1. ЗАРОДЖЕННЯ МІФОЛОГІЇ ПРАДАВНЬОГО РИМУ 2 2. РЕЛІГІЙНІ УЯВЛЕННЯ ДАВНІХ РИМЛЯН 4 3. ВПЛИВ НА ДАВНЬОРИМСЬКУ МІФОЛОГІЮ КУЛЬТУРИ ІНШИХ НАРОДІВ 6 4. БОГИ ДАВНЬОГО РИМУ 8 ВИСНОВКИ 14 Література 15 Вступ Культура Римської імперії здійснила значний вплив на розвиток європейської культури. Ще в епоху Відродження письменники, художники, скульптори почали в своїй творчості широко використовувати сюжети оповідей стародавніх римлян. До сих пір ми користуємось у своєму житті багатьма назвами з давньоримської міфології. Планети Сонячної системи названі на честь римських богів. Разом з широким своїм розповсюдженням давньоримська міфологія має ряд особливостей, які значним чином відрізняє її від міфологій інших народів світу. ВИСНОВКИ Давньоримська міфологія народилась на основі релігійних уявлень первісних латинських племен про природу, буття і місце людини у Всесвіті. Маючи тісні зв’язки з сусідніми народами, релігійний світогляд римлян поступово підпадав під їх вплив. Міфологічна творчість давніх римлян не набула такого епічного характеру як у греків. Разом з тим, їх релігійні уявлення мають достатньо матеріалу для того, щоб вважати їх передання міфами. В подальшому, з розвитком державності і посиленням інтеграції грецької культури на римські землі, взаємовплив двох світоглядів породив те явище, яке ми зараз називаємо давньоримською міфологією.
-
Дозвілля в працях європейських соціологів. актуалізація соціологізуючої ролі дозвілля
Вступ 3 1. Теорія „цивілізації дозвілля” Ж. Дюмазед’є. 4 2. Актуалізація ролі дозвілля в працях західних соціологів. 7 3. „Серйозне” та „звичайне” дозвілля в концепції Р. Стеббінса. 10 Висновки 14 Література 15 Вступ Соціологія вільного часу – галузь соціології, яка вивчає життєдіяльність, відносини людей у позавиробничій, позапрофесійній сфері. Інтерес до проблем вільного часу на Заході проявився в кінці ХІХ – на початку ХХ ст. Однією з перших у цій галузі була книга засновника технократичного напрямку в соціології Т. Веблена “Теорія бездіяльного класу”. Проблема вільного часу стає однією з значущих, з’являється перспективний напрям досліджень – “соціологія дозвілля”. Сьогодні, з подальшою модернізацією виробництва, появою все більшої кількості машин, механізмів, автоматів, які спрощують та полегшують працю людини, вивільняють її від монотонної, важкої, фізичної роботи, все більш актуальною постає проблема використання значного обсягу вільного часу, який з’являється при цьому. Серйозність проблеми полягає не в тому, що людина не знає, куди себе подіти в години відпочинку, а в тому, що цей час є єдиним в структурі життєвого простору людського індивіда, який він може присвятити собі, задіяти його на реалізацію власних духовних та інтелектуальних потреб, які далеко не завжди знаходять своє втілення у професійній діяльності. Особливо корисним в цьому плані є вивчення робіт західних соціологів вільного часу. Саме на Заході, де скоріше вводилися у життя передові технології виробництва, з’явилися перші ознаки проблемних ситуацій у використанні вільного часу. Висновки Нині різко посилилася актуальність вивчення проблем вільного часу, що зумовлено насамперед підвищенням його ролі в житті людини і суспільства. Вільний час розглядається як соціальна цінність, як важливий чинник всебічного розвитку людини, її потреб, інтересів, нахилів. Його значення зростає із розвитком та ускладненням виробничо-технічних умов праці, що потребує від сучасного робітника вміння адаптуватися до них, забезпечувати високоефективну працю. Це робить вільний час основним чинником репродукції робочої сили. Вільний час безпосередньо впливає на вирішення важливих для всього людства проблем: екологічних (охорона та відновлення природного середовища), медико-соціальних (подовження тривалості людського життя, поліпшення самопочуття населення, якості життя). Все це привертає увагу до проблем вільного часу не тільки вчених різних галузей (соціологів, економістів, психологів, демографів), а й широких верств населення. В працях західних соціологів проблема вільного часу пов'язана з процесами, які відбуваються в соціально-економічній, духовній сферах, що вимагає формування нового підходу до особистості, її власного життя і діяльності у вільний час. Не менш суттєвими є й негативні чинники, які нині значною мірою обумовлюють особливості та специфіку використання вільного часу. Головним із них є безробіття, внаслідок якого постійно збільшується кількість незайнятого населення, що загострює проблему вільного часу, який повинен бути спрямований на задоволення культурних, пізнавальних потреб людини, розвиток її здібностей.
-
Дипломна робота На тему: Невербальні комунікації в ПР
План Вступ 3 І. Поняття і сутність комунікації 5 1.1.Основи комунікаційної теорії. 5 1.2.Організація простору і часу комунікативного процесу. 10 ІІ. Невербальні елементи комунікації 18 2.1.Поводження і прямування 18 2.2. Формування культури одягу ПР-мена. 24 2.3.Використання жестової комунікації в ПР. 41 2.4.Аналіз індивідуальних реакцій і індивідуального поводження 52 2.5.Особливості невербального спілкування різних народів 63 Висновки 68 Література. 72 Додатки 76
-
Кохання в збірці Г. Гейне “Книга пісень
План Вступ 3 I. Жінки і кохання в житті і творчості Г. Гейне 5 II. Характерні особливості збірки Гейне “Книга пісень” 10 2.1. Традиції і новаторство інтимної лірики Гейне 10 2.2. Творча еволюція Гейне-лірика в “Книзі пісень” 13 III. Значення творчості Г. Гейне та її вплив на культуру інших народів 24 Висновки 27 Література 29
-
Етнопсихологія. 1. Українська родина: її роль в українському етносі, сутність, традиції. 2. Італійська родина.
Вступ 3 1. Українська родина: її роль в українському етносі, сутність, традиції. 4 2. Італійська родина: її роль в італійському етносі, сутність, традиції. 9 Висновки 13 Література 14 Вступ Людському суспільству притаманна така форма організації його життя як сім’я. Історично склалося так, що люди завжди жили родинами – великими або малими, моногамними або полігамними. Від цього сутність родини як соціального інституту не змінювалася. Однак, в ході свого розвитку сім’я як мала група зазнала певних трансформацій, і сьогодні ми вже говоримо про сучасну сім’ю, яка значно відрізняється від свого прообразу первісної епохи. Слід відмітити, що і в наші часи існують значні відмінності між нібито однаковими на перший погляд родинами країн світу. Залежить це, в першу чергу, від етнопсихологічних, національних ознак, які є різними у різних народів. В даній роботі певному аналізу з точки зору етнографічних та етнопсихологічних особливостей будуть піддані українська та італійська родина.
-
Конфесійна філософська теологія
Вступ 3 1. ОСОБЛИВОСТІ І МЕТАТЕОЛОГІЧНІ ФУНКЦІЇ ФІЛОСОФСЬКОЇ ТЕОЛОГІЇ 4 2. БУДДІЙСЬКА ФІЛОСОФІЯ І ЇЇ ОСНОВНІ ШКОЛИ 6 3. ХРИСТИЯНСЬКА ФІЛОСОФІЯ 7 3.1. Філософія православ'я 7 3.2. Католицька філософія 10 3.3. Протестантська філософія в контексті теологічних концепцій 12 4. МУСУЛЬМАНСЬКА ФІЛОСОФІЯ 15 Висновки 18 Література 19 Вступ Людському індивіду властиве прагнення до пізнання світу. На рівні найвищих філософських узагальнень він робить спроби дійти до основ буття, Всесвіту, самого себе. Разом з тим, людському суспільству притаманне й таке явище як релігія, тобто віра в надреальне, потойбічне. Така віра основується на безперечному розумінню того, що все існуюче залежить від Бога, створено ним і постійно піддається впливу божественних сил. Віруюча людина також прагне до осягнення основ свого буття, але в цьому випадку їй доводиться робити узагальнення ще ширшого змісту, які пов’язані зі спробою поєднати теоретичні концепції щодо сутності Божої сили як єдиного джерела всього існуючого і філософські знання щодо розвитку Всесвіту, його об’єктивних законів. Неодноразово робилися спроби в межах різних наук поєднати пошуки істини в межах таких не зовсім сумісних областях людського знання. Вивченням основ світу з урахуванням впливу божественних сил займалися і займаються теологія, філософія релігії, релігієзнавство. Кожна з цих наук робила акцент на певному погляді щодо існування Бога і його відношенні до сущого. Ще однією науковою дисципліною, що намагається пізнати Всесвіт як творіння Боже, є філософська теологія. В різних країнах, в різних народів є свої релігійні переконання щодо існування Бога, світу та їх взаємозв’язку. Це знаходить своє відображення в відповідних релігіях. Філософська теологія узагальнює ці знання, надає можливість проаналізувати шляхи появи і трансформацій релігійних уявлень різних конфесій, які вже за своїм змістом можна вважати такими, що мають філософське спрямування. Висновки Священний, або сакральний, характер пізнання через віру корінним чином відрізняє її від філософії. У філософів теж є теологія, яку можна назвати божественною наукою, оскільки предметом її є Бог. Але цей Бог є відповіддю на питання розуму про світ, першопричину, пізнавану у світлі природного розуміння. Віра в різних народів базується на прийнятті ними верховенства і безсумнівності існування Бога як вищого початку усього існуючого на землі. Змушує замислитися той факт, що в різних народах, навіть тих, які ніколи не мали ніяких культурних контактах релігійне світорозуміння є практично однаковим. Будучи простим людським знанням про Бога, філософська теологія не прославляє людину над самим собою і нічого не дає для справи Порятунку. Це вірно по відношенню до будь-якого знання про Бога. Який би ні був предмет філософської теології – доступний за природою природному розуму або надрозумовий – вона, як вершина метафізики, залишається, по суті, людської і за походженням, і за змістом. Тому необхідно саме вірити у всі істини про Бога, навіть в пізнавані за допомогою розуму. Ніякий чисто раціональний умогляд не дає нам можливості пізнати їх так, як вони повинні бути пізнані в ідеалі.
-
Релігія в житті людини
Вступ 3 1. РЕЛІГІЙНИЙ ДОСВІД: ЙОГО СУТНІСТЬ, ФОРМИ І ВИЯВИ. ТЕОЛОГІЧНЕ І ОСОБИСТЕ УЯВЛЕННЯ ПРО БОГА. 4 2. ВІРА ЯК ПОЧУТТЯ І ПОТРЕБА ЛЮДИНИ. РЕЛІГІЙНИЙ ФАНАТИЗМ. 7 3.СМИСЛО-ЖИТТЄВІ ЦІННОСТІ ВІРУЮЧОЇ ЛЮДИНИ. 8 4. РЕЛІГІЙНИЙ АСКЕТИЗМ 11 Висновки 13 Література 14 Вступ Протягом довгого часу продовжуються спроби з'ясувати, що ж являє собою релігія. Її суттєві характеристики набули форму спеціальної галузі знання – релігієзнавства. Релігієзнавство вивчає процес виникнення, функціонування та розвитку релігії, її побудови та різні компоненти, численні виявлення релігії в історії суспільства та у сучасну епоху, взаємозв'язок та взаємодію з іншими галузями культури. Особливо важливим є дослідження значення релігії у житті окремої людини, конкретних суспільств та суспільства взагалі. В історії людства неодноразово виникали спроби довести як корисність релігії для людини, так і її шкідливий вплив на її свідомість і навіть на фізичне існування і життя. До сих пір релігія залишається особливою формою світогляду, яка існує і продовжує існувати незалежно від того, які думки складаються щодо неї у мислителів різних часів і народів. Надприродне і потойбічне поки що не можливо осягнути за допомогою наукових, раціональних способів пізнання. Але інтуїтивно людина усвідомлює, що зв’язок з "тим" світом є, і це надихає людину не тільки на активне вивчення релігійних феноменів, а й на шанобливе ставлення до релігії в цілому.
|
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|