|
байка іржа залізо жуе а заздрість людину
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «байка іржа залізо жуе а заздрість людину», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Байка в світовий літературі
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Байка як один з найдавніших жанрів совесного мистецтва 5 1.1. Поняття про байку 5 1.2. Структура байки. 5 1.3. Характерні ознаки байки. 6 Розділ 2. Історія розвитку жанру 7 2.1. Місце російської байки в історії світового байкарства 8 2.2. Байка Древньої Греції Загадка Езопа 9 Розділ 3. Розвиток української байки 15 3.1. Творчість Г.Сковороди 15 3.2. Петро Гулак-Артемовський 16 3.3. Творчість Левка Боровиковського 17 3.4. Творчість Євгена Гребінки 18 3.5. Творчий доробок Леоніда Глібова 19 Людей і лають, і мордують 21 Розділ 4. Байка в шкільному курсі зарубіжної літератури 25 Висновки 29 Список використаної літератури 30 Додатки 31 >>>>
-
Байка в світовий літературі
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Байка як один з найдавніших жанрів совесного мистецтва 5 1.1. Поняття про байку 5 1.2. Структура байки. 5 1.3. Характерні ознаки байки. 6 Розділ 2. Історія розвитку жанру 7 2.1. Місце російської байки в історії світового байкарства 8 2.2. Байка Древньої Греції Загадка Езопа 9 Розділ 3. Розвиток української байки 15 3.1. Творчість Г.Сковороди 15 3.2. Петро Гулак-Артемовський 16 3.3. Творчість Левка Боровиковського 17 3.4. Творчість Євгена Гребінки 18 3.5. Творчий доробок Леоніда Глібова 19 Людей і лають, і мордують 21 Розділ 4. Байка в шкільному курсі зарубіжної літератури 25 Висновки 29 Список використаної літератури 30 Додатки 31 >>>>
-
Розвиток української байки
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Байка як один з найдавніших жанрів словесного мистецтва 5 1.1. Поняття про байку 5 1.2. Структура байки. 5 1.3. Характерні ознаки байки. 6 Розділ 2. Історія розвитку жанру 7 2.2. Місце російської байки в історії світового байкарства 8 2.3. Байка Древньої Греції 9 2.4. Загадка Езопа. 10 Розділ 3. Розвиток української байки 15 3.1. Творчість Г.Сковороди 15 3.2. Петро Гулак-Артемовський 16 3.3. Творчість Левка Боровиковського 17 3.4. Творчість Євгена Гребінки 18 3.5. Творчий доробок Леоніда Глібова 19 Людей і лають, і мордують 21 Розділ 4. Байка в шкільному курсі зарубіжної літератури 25 Висновки 29 Список використаної літератури 30 Додатки 31 >>>>
-
Розвиток української байки
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Байка як один з найдавніших жанрів словесного мистецтва 5 1.1. Поняття про байку 5 1.2. Структура байки. 5 1.3. Характерні ознаки байки. 6 Розділ 2. Історія розвитку жанру 7 2.2. Місце російської байки в історії світового байкарства 8 2.3. Байка Древньої Греції 9 2.4. Загадка Езопа. 10 Розділ 3. Розвиток української байки 15 3.1. Творчість Г.Сковороди 15 3.2. Петро Гулак-Артемовський 16 3.3. Творчість Левка Боровиковського 17 3.4. Творчість Євгена Гребінки 18 3.5. Творчий доробок Леоніда Глібова 19 Людей і лають, і мордують 21 Розділ 4. Байка в шкільному курсі зарубіжної літератури 25 Висновки 29 Список використаної літератури 30 Додатки 31 >>>>
-
Вплив на людину шуму, вібрації та електромагнітного поля, шляхи його зменшення
Вступ 3 1. Небезпечні вібрації 6 2. Вплив шуму на людину 8 3.Вплив електромагнітного поля 10 4.Шляхи зменшення впливу на людину вібрацій, шуму та електромагнітного поля 13 Висновки 17 Список використаної літератури 18 >>>>
-
Значення оздоровчих продуктів для збереження генофонду української нації
Зміст 2 1. Основні відомості про вплив на людину сучасних продуктів харчування 3 2. Вплив радіаційного забруднення на людину 7 3. Вживання біологічно активних добавок, та інших оздоровчих продуктів та їхній вплив на організм людини. 9 Висновок 11 >>>>
-
«Старий і море» людину можна знищити, але неможливо перемогти
Тема: «Старий і море» людину можна знищити, але неможливо перемогти Предмет: зарубіжна література Вид: твір >>>>
-
Що робить людину людиною - звання, ім я, чин, достаток? (комедія Мольєра)
Що робить людину людиною - звання, ім я, чин, достаток? >>>>
-
ТЕХНОЛОГІЯ МОДУЛЬНО–РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
1.1. Вступ. 1 1.2. Суть модульно - рейтингової системи. 4 1.3. Модуль. 6 1.4. Технологія модульно-розвивального навчання. 7 1.5. Впровадження модульно-рейтингової системи. 8 2.1.Розробка модульної програми з хімії. 9 2.2. Сучасні вимоги щодо оцінювання учнів. 21 2.3.Розробка уроків модулів з теми Залізо та його сполуки. 24 3.1. Переваги модульно-рейтингової системи. 40 4. Висновки. 41 5. Література. 42 >>>>
-
Етика Демокріта. Вчення кініків про людину. Р. Декарт про метод пізнання. Г.С. Сковорода
1. Етика Демокріта. Що таке евтюмія за Демокрітом? 3 Чому споглядальний спосіб життя в античності часто сприймається еквівалентом щасливого життя? 3 2. Вчення кініків про людину. Наведіть зв’язок сучасного тлумачення слова “цинік” із способом життя притаманного кінікам 4 3. Р. Декарт про метод пізнання. Що таке інтелектуальна інтуїція за Декартом? 6 4. Г.С. Сковорода як філософ і селянський просвітитель 11 Література 14 >>>>
-
Про яку людину думав Данте
Про яку людину думав Данте >>>>
-
Яку людину можна назвати красивою
Яку людину можна назвати красивою >>>>
-
Про яку нову людину мріяв Данте
Про яку нову людину мріяв Данте >>>>
-
Яку людину можна назвати щасливою?
Яку людину можна назвати щасливою? >>>>
-
Яку людину можна вважати сильною
Яку людину можна вважати сильною >>>>
-
«Старий і море» людину можна знищити, але неможливо перемогти
«Старий і море» людину можна знищити, але неможливо перемогти >>>>
-
Людина як об’єкт філософії
1. Генезис філософських поглядів на людину 3 2. Сутність людини 14 Список використаної літератури 18 >>>>
-
Маркетинг
Зміст 1. Аналіз теорії впливу реклами на людину 3 2. Розроблення стратегії міжнародного маркетингу 7 Список використаної літератури 12 >>>>
-
Дайте токсикологічну характеристику (ГДКГП, ГДКРГ, ЛПШ, клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів водойми: зважені речовини, сульфати, нітрати, аміак, нафтопродукти, хром (+6)
Зміст Завдання 1: 3 Дайте токсикологічну характеристику (ГДКГП, ГДКРГ, ЛПШ, клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів водойми: зважені речовини, сульфати, нітрати, аміак, нафтопродукти, хром (+6). Завдання 2: 7 Розрахуйте екологічний збиток та плату за забруднення водойм. Завдання 3: 9 Запропонуйте методи очистки, утилізації аміаку та сульфатів. Визначте економічний ефект. Література 12 >>>>
-
Дайте токсикологічну характеристику (ГДКГП, ГДКРГ, ЛПШ, клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів водойми: зважені речовини, сульфати, нітрати, аміак, нафтопродукти, хром (+6)
Зміст Завдання 1: 3 Дайте токсикологічну характеристику (ГДКГП, ГДКРГ, ЛПШ, клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів водойми: зважені речовини, сульфати, нітрати, аміак, нафтопродукти, хром (+6). Завдання 2: 7 Розрахуйте екологічний збиток та плату за забруднення водойм. Завдання 3: 9 Запропонуйте методи очистки, утилізації аміаку та сульфатів. Визначте економічний ефект. Література 12 >>>>
-
1. Дайте токсикологічну характеристику (ГДК р.з., ГДК м.р. ГДК с.д., клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів атмосфери: оксид азоту, кислота сірчана, сірчаний ангідрид; оксид вуглецю; аміак.
ЗМІСТ 1. Дайте токсикологічну характеристику (ГДК р.з., ГДК м.р. ГДК с.д., клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів атмосфери: оксид азоту, кислота сірчана, сірчаний ангідрид; оксид вуглецю; аміак. 2. Розрахувати екологічний збиток і плату за забруднення атмосфери 3. Запропонуйте методи очистки, утилізації від оксидів азоту та сірчаного ангідриду. Визначити екологічний ефект Література >>>>
-
1. Дайте токсикологічну характеристику (ГДК р.з., ГДК м.р. ГДК с.д., клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів атмосфери: оксид азоту, кислота сірчана, сірчаний ангідрид; оксид вуглецю; аміак.
ЗМІСТ 1. Дайте токсикологічну характеристику (ГДК р.з., ГДК м.р. ГДК с.д., клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів атмосфери: оксид азоту, кислота сірчана, сірчаний ангідрид; оксид вуглецю; аміак. 2. Розрахувати екологічний збиток і плату за забруднення атмосфери 3. Запропонуйте методи очистки, утилізації від оксидів азоту та сірчаного ангідриду. Визначити екологічний ефект Література >>>>
-
Контрольна робота з БЖД
ЗМІСТ 1. Ризик, як фактор потенційної небезпеки. 3 2. Категорії факторів, що змушують людину ризикувати 7 3. Забезпечення безпеки економічної діяльності 10 Список літератури 15 >>>>
-
1. НАЙВАЖЛИВІШИ АРХЕТИПИ СВІТОБУДІВНИЦТВА ТА СВІТОВІДНОШЕННЯ І ЇХ РОЛЬ У ФІЛОСОФСЬКІЙ ДУМЦІ. 2. УКРАЇНСЬКА КЛАСИЧНА ФІЛОСОФІЯ (КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ) ТА ЇЇ ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ. 3. ЕКЗИСТЕНЦІАЛІЗМ, ЙОГО ВЧЕННЯ ПРО ЛЮДИНУ І СВІТ
1. НАЙВАЖЛИВІШИ АРХЕТИПИ СВІТОБУДІВНИЦТВА ТА СВІТОВІДНОШЕННЯ І ЇХ РОЛЬ У ФІЛОСОФСЬКІЙ ДУМЦІ 3 2. УКРАЇНСЬКА КЛАСИЧНА ФІЛОСОФІЯ (КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ) ТА ЇЇ ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ. 7 3. ЕКЗИСТЕНЦІАЛІЗМ, ЙОГО ВЧЕННЯ ПРО ЛЮДИНУ І СВІТ 11 Література 15 >>>>
-
Контрольна з психології
Психологічна характеристика лідера Міжособистість лідера Притаманність лідерства в групі Лідер та Засоби впливу на людину Список використаної літератури >>>>
-
Предмет і соціальне призначення світу
1. Поняття про світ 3 2. Людина і світ 5 3. Історичний розвиток уявлень про світ і людину 8 Література 11 >>>>
-
Філософія нового часу
Передумови виникнення філософії ХVII-XVIII ст. Її зв'язок з природознавством. 2 Розробка методів пізнання світу. Раціоналізм та сенцуалізм. 5 Вчення про людину і суспільство. 9 Список використаної літератури 13 >>>>
-
Особливості виявлення підпадання особистості під впливи
Вступ 3 1. Психологія впливу: суб`єктна парадигма 5 2. Влив людини на людину 7 3. Підпадання особи під вплив 12 Висновки 17 Список використаної літератури 20 >>>>
-
Навіювання
Вступ 1. Соціально-психологічний механізм впливу на людину та його використання в умовах ОРД 2. Поняття навіювання як методу психологічного впливу Висновок Використана література >>>>
-
Контрольна БЖД
1. Основні умови та проблеми безпеки життєдіяльності людини 3 2. Небезпечні фактори побутового середовища та вплив їх на людину 6 3. Організація захисту населення і територій у разі загрози та виникнення надзвичайної ситуації 11 Список використаної літератури 15 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.005434 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|