|
Вимоги до професійних та особистісних якостей викладача мистецького навчального закладу
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Вимоги до професійних та особистісних якостей викладача мистецького навчального закладу», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Структура і функції педагогічної діяльності викладача вищої школи
1. Структура педагогічної діяльності викладача вищої школи. Вимоги до професійної діяльності викладача вищої школи: знання, уміння. Особистісні якості і перспективні здібності 2 2. Механізми реалізації професійної спроможності викладача вищого навчального закладу (підвищення наукового, теоретичного й фахового рівня спеціаліста) 5 3. Сучасні педагогічні технології вищої школи та їх значення для взаємодії викладач – студент – викладач 9 4. Типи і рівні взаємодії наукової і викладацької творчості в діяльності викладача 11 Література 14 >>>>
-
Місце і роль викладача в діяльності щодо проектування конструювання організації навчального процесу
Вступ 2 Розділ І. Організація навчального процесу. 6 1.1. Визначення поняття «процес навчання». 6 1.2. Основні компоненти процесу навчання. 10 1.3. Методологічні підходи до навчального процесу. 12 Розділ ІІ. «Проектування» та «прогнозування» в навчальному процесі. 14 2.1. Поняття «проектування» в структурі навчального процесу. 14 2.2. Методологічні засади прогнозування. 24 Розділ ІІІ. Викладач в системі навчального процесу. 30 3.1. Сутність педагогічної підготовки викладача у вищих навчальних закладах. 30 3.2. Психологічні особливості педагогічної взаємодії викладача і студента у навчанні. 39 Висновки 48 Список використаної літератури 50 >>>>
-
Управління фінансово-господарською діяльністю навчального закладу ВНЗ 1-2 р.акр.
Вступ 3 1. Теоретико-методологічні аспекти управління фінансово-господарською діяльністю навчального закладу 6 1.1. Поняття та зміст фінансово-господарської діяльності організації 6 1.2. Методичні підходи до аналізу фінансово-господарської діяльності ВНЗ 1-2 рівня акредитації 20 1.3. Особливості управління фінансово-господарською діяльністю ВНЗ 1-2 р.ак 27 Висновки по розділу 1 40 2. Аналіз управління фінансово-господарською діяльністю навчального закладу в Україні 43 2.1. Загальні тенденції в управлінні фінансово-господарської діяльністю навчальних закладів в Україні 43 2.2. Загальна організаційно-економічна характеристика навчального закладу 59 2.3. Аналіз фінансово-господарської діяльності навчального закладу (на прикладі ВНЗ 1-2 р.ак.) 71 Висновки по розділу 2 78 3. Вдосконалення управління фінансово-господарською діяльністю навчального закладу в Україні за рахунок провадження сучасних інформаційних технологій 83 3.1. Основні напрямки використання інформаційних технологій в навчальних закладах 83 3.2. Розробка автоматизованої системи „віртуальний технікум ” управління фінансово-господарською діяльністю ВНЗ 1-2 р.ак. 88 3.3. Визначення доцільності та економічної ефективності запропонованих заходів 101 Висновки по розділу 3 105 4.Загальні висновки 107 5.Бібліография 116 >>>>
-
Педагогічні вимоги
1. Педагогічні вимоги до уроку в сучасних закладах профтехосвіти. Їх характеристика. 3 2. Структура діяльності викладача, майстра виробничого навчання закладу в навчальному процесі 7 3. Розгляньте ситуацію 10 Список використаної літератури 12 >>>>
-
Педагогічні вимоги
1. Педагогічні вимоги до уроку в сучасних закладах профтехосвіти. Їх характеристика. 3 2. Структура діяльності викладача, майстра виробничого навчання закладу в навчальному процесі 7 3. Розгляньте ситуацію 10 Список використаної літератури 12 >>>>
-
Психолого-педагогічна характеристика викладача ВНЗ
Зміст Вступ 3 1. Вимоги до професії ВНЗ 3 2. Формування психолого-педагогічного мислення викладача 4 3. Типологія викладачів ВНЗ 6 4. Розвиток и самореалізація викладача ВНЗ 7 Висновок 15 Перелік використаних джерел 17 >>>>
-
Стратегічне планування у вищому навчальному закладі
Вступ 3 1. Основні етапи розробки програми розвитку вищого навчального закладу 4 1.1. Перед проектний аналіз 4 1.2. Створення робочої групи для розробки стратегії 4 1.3. Аналіз цінностей вищого навчального закладу, проблем, очікувань як основа для формування місії 6 1.4. Вивчення ресурсного забезпечення, умов факторів-впливів на вищий навчальний заклад 7 1.5. Формулювання місії вищого навчального закладу 8 1.6. Формулювання стратегії через систему цілей 9 1.7. Вибір ідей розвитку вищого навчального закладу 10 1.8. Розробка концептуальної моделі нової діяльності 11 1.9. Розробка плану реалізації стратегії 11 1.10. Експертна процедура 12 1.11. Управління стратегічними змінами 13 1.12. Підведення підсумків проектної діяльності 14 2. Переваги стратегічного планування у вищому навчальному закладі 14 Висновки 16 Література 17 >>>>
-
Організація і керівництво суспільного і приватного дошкільного виховання (ШПОРИ) шпаргалки
Зміст 1.Джерела фінансування приватного дошкільного навчального закладу та механізм їх використання 3 2.Диференціація послуг приватного дошкільного навчального закладу 3 3. Умови та порядок створення державна реєстрація приватних дошкільних закладів 4 4. Форми організації навчання в дошкільному закладі (за матеріалами К.Л. Крутій) 4 5. Форми методичної роботи з педагогічними кадрами 5 6. Типове положення Про атестацію педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів 7 7. Варіанти оформлення результатів аналізу діяльності ДНЗ 7 8. Структура зміст та підходи до річного планування роботи дошкільного навчального закладу 8 9. Вимоги до контролю завдання контролю зміст і порядок контролю збоку інспектора з дошкільного виховання 9 10. Основні документи що регламентують діяльність дошкільного навчального закладу 10 11. Етапи діяльності керівника дошкільного закладу освіти з питань вивчення та аналізу заняття мотивація навчальної діяльності в дітей дошкільного віку 11 12. Проведення педагогічних рад у дошкільному закладі роль завідувача й методиста при цьому: завдання педради зміст роботи форми проведення 12 13. Планування й звітність в роботі завідувача й методиста. Види планування 13 15. Основні завдання та принципи організації дошкільної освіти в Україні 14 16.Статут дошкільного навчального закладу 15 17. Перелік документів необхідних керівнику приватного дошкільного навчального закладу 17 18. Теоретичні засади аналітичної діяльності ДНЗ структурні та активізуючі фактори управління 17 19. Алгоритм діяльності атестаційної комісії. Вимоги додатків і довідок як підсумкових документів 18 20.Господарсько-фінансовий напрям в діяльності керівника дошкільного навчального закладу. Основні фінансові документи 19 21. Основні етапи роботи з вивчення узагальнення передового педагогічного досвіду та форми опис передового педагогічного досвіду 20 22. Методи управління специфіка їх використання в умовах демократизації 20 23. Планування роботи приватного дошкільного навчального закладу (сутність завдання принципи планування. Види і форми планування) 21 24. Роль і місце завідуючої в системі приватного дошкільного навчального закладу: структура управління загальні й процесуальні функції керівника 22 25. Статут приватного дошкільного навчального закладу 23 26. Завдання та зміст методичної роботи в дошкільному навчальному закладі 23 27. Функції старшого вихователя - організатора навчально-виховної роботи 23 28. Шляхи демократизації управління дошкільними закладами 24 29. Масові групові та індивідуальні форми методичної роботи в дошкільному навчальному закладі 25 30. Завідуюча - керівник дошкільного закладу її функції обов язки особисті риси і якості 26 >>>>
-
Діяльність викладача та учнів у навчальному процесі
ЗМІСТ 1. Діяльність викладача та учнів у навчальному процесі. 2 2. Охарактеризуйте типи лекцій та умови забезпечення їх ефективності. 8 3. Позаурочні форми організації навчального процесу. 11 4. Лекція 14 Список використаної літератури 20 >>>>
-
Діяльність викладача та учнів у навчальному процесі
ЗМІСТ 1. Діяльність викладача та учнів у навчальному процесі. 2 2. Охарактеризуйте типи лекцій та умови забезпечення їх ефективності. 8 3. Позаурочні форми організації навчального процесу. 11 4. Лекція 14 Список використаної літератури 20 >>>>
-
Вимоги безпеки і санітарії до місць проведення навчального процесу і спортивному інвентареві
ЗМІСТ ВСТУП 3 1. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА ПІДГОТОВКА 4 2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 6 3. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ І САНІТАРІЇ ДО МІСЦЬ ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ І СПОРТИВНОМУ ІНВЕНТАРЕВІ 8 3.1. ВИМОГИ ДО КРИТИХ СПОРТИВНИХ СПОРУД (СПОРТИВНИМ ЗАЛАМ) 8 3.2. ВИМОГИ ДО ВІДКРИТИХ СПОРТИВНИХ ПЛОЩАДОК 12 3.3. ВИМОГИ ДО СПОРТИВНОГО ІНВЕНТАРЮ Й УСТАТКУВАННЯ 13 ВИСНОВОК 15 ЛІТЕРАТУРА 16 >>>>
-
Вимоги безпеки і санітарії до місць проведення навчального процесу і спортивному інвентареві
ЗМІСТ ВСТУП 3 1. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА ПІДГОТОВКА 4 2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 6 3. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ І САНІТАРІЇ ДО МІСЦЬ ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ І СПОРТИВНОМУ ІНВЕНТАРЕВІ 8 3.1. ВИМОГИ ДО КРИТИХ СПОРТИВНИХ СПОРУД (СПОРТИВНИМ ЗАЛАМ) 8 3.2. ВИМОГИ ДО ВІДКРИТИХ СПОРТИВНИХ ПЛОЩАДОК 12 3.3. ВИМОГИ ДО СПОРТИВНОГО ІНВЕНТАРЮ Й УСТАТКУВАННЯ 13 ВИСНОВОК 15 ЛІТЕРАТУРА 16 >>>>
-
Психологічний портрет сучасного менеджера
ЗМІСТ Вступ 3 1. Особистісні якості менеджера 4 2. Компетентність і комунікабельність 6 3. Класифікація ділових якостей менеджера 8 4. Вплив особистісних якостей менеджера на ефективність управлінської діяльності 13 Висновок 16 Список використаної літератури 17 >>>>
-
Діагностика психічного розвитку дітей 3.5-6 років
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА 6 І.1.ОРГАНІЗАЦІЙНІ МЕТОДИ 6 І.2.ЕМПІРІЧНІ МЕТОДИ 8 І.3.МЕТОДИ ОБРОБКИ ДАНИХ, ІНТЕРПРЕТАЦІЙНІ МЕТОДИ 13 ІІ.ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 15 ІІ.1.ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНИХ ЯКОСТЕЙ 15 ІІ.2.ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ 20 ВИСНОВОК 24 ЛІТЕРАТУРА 26 >>>>
-
Специфіка професійної праці практичного психолога: загальна характеристика
Вступ 3 1. Модель професійної діяльності практичного психолога. Вимоги до професійних якостей кваліфікованого психолога. 4 2. Професійна етика практичного психолога як головна особливість його роботи. Етичний кодекс в психодіагностиці. 10 Висновки 16 Література 17 >>>>
-
Основні риси управлінської культури викладача
Вступ 3 1. Основні риси управлінської культури викладача 4 2. Шляхи підвищення рівня професіоналізму викладача вищої школи 12 Висновки 18 Список використаної літератури 19 >>>>
-
Звіт з практики
Вступ 3 1. Характеристика підприємства — бази практики 4 2. Характеристика та оцінювання загальної системи організації управління підприємством 8 3. Аналіз стану стратегічного планування роботи з персоналом 12 4. Вивчення та аналіз процесу формування і розвитку кадрового менеджменту та кадрової політики в організації 15 5. Характеристика діючої організації праці, системи оцінювання професійних, ділових та особистісних якостей персоналу 23 Спеціалісти 27 6. Аналіз організації оплати та мотивації праці персоналу 29 7. Проведення аудиту персоналу 39 8. Техніко-економічне обґрунтування управлінських рішень. Оцінка ефективності запропонованих пропозицій 43 Висновки 48 Додатки 51-54 >>>>
-
Звіт з практики
Вступ 3 1. Характеристика підприємства — бази практики 4 2. Характеристика та оцінювання загальної системи організації управління підприємством 6 3. Аналіз процесу стратегічного планування роботи з персоналом 12 4. Вивчення та аналіз процесу формування та розвитку кадрового менеджменту та кадрової політики в організації 15 5.Характеристика діючої організації праці, системи оцінювання професійних, ділових та особистісних якостей персоналу 18 6.Аналіз організації оплати та мотивації праці персоналу 22 7.Проведення аудиту персоналу 28 8. Техніко-економічне обґрунтування управлінських рішень. Оцінка ефективності запропонованих пропозицій 32 Висновок 37 Список літератури 39 >>>>
-
Методика викладання менеджменту
Зміст 1. Охарактеризуйте тренінгові методи навчання, які застосовуються при вивченні менеджменту 3 2. Назвіть стилі спілкування і проаналізуйте проблеми ефективного спілкування 7 3. МАУП в системі бізнес-освіти 8 4. Складіть анкету для визначення особистісних якостей викладача менеджменту і адаптуйте її на практиці 9 Додаткові питання 1. Концепції освіти, їх характеристика 11 2. Типи навчання, умови формування цілей 11 3. Специфіка навчання дорослих 13 4. Розвиток економічного мислення у процесі вивчення економічних дисциплін 14 5. Економічні дисципліни як методологія пізнання економічних явищ іф процесів 14 6. Навчання управлінню як головне джерело формування кадрів управління 15 7. Принципи безперервного навчання управлінню 15 8. Пізнавальні інтереси як мотиви навчальної діяльності 16 9. Вербальне та невербальне спілкування 17 10. Елементи транс акційного аналізу 17 Список літератури 20 >>>>
-
ЗВІТ з науково-дослідної та педагогічної практики (на прикладі ТОВ будівельної компанії «Назва»)
Вступ 3 1. Характеристика підприємства 4 2. Характеристика та оцінювання загальної системи організації управління підприємством 6 3. Аналіз стану стратегічного планування роботи з персоналом 10 4. Вивчення та аналіз процесу формування і розвитку кадрового менеджменту та кадрової політики в організації 15 5. Характеристика діючої організації праці, системи оцінювання професійних, ділових та особистісних якостей персоналу 19 6. Аналіз організації оплати та мотивації праці персоналу 22 7. Проведення аудиту персоналу 25 8. Лекція 29 9. Семінарське заняття 37 10. Звіт-самоаналіз проведених занять 38 Висновки і пропозиції 40 Список використаної літератури 44 >>>>
-
Форми організації навчального процесу у вищій школі
1. «Технологія навчання» та «технологія у навчанні». Визначити термінологію та узагальнити ці поняття 2 2. Поняття про організаційні форми навчання. Класифікація форм навчання. Методична концепція лекційного курсу. Види і методика проведення семінарських, практичних, лабораторних занять 5 3. Форми контролю, обліку й оцінки знань, умінь та навичок студентів. Структура активності викладача і студентів, засвоєння алгоритму оптимізації взаємин викладача зі студентами в процесі навчання, структурні компоненти професійної адаптації молодого спеціаліста 9 4. Організаційно-діяльнісна гра як засіб вирішення дослідницьких завдань. Ділові ігри для досягнення цілей навчання і виховання майбутніх спеціалістів. Ігрове моделювання педагогічних ситуацій 12 Література 16 >>>>
-
Особливості адаптації студентів першого курсу до умов навчальної діяльності (теория)
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО КУРСУ ДО УМОВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 6 1.1. Студент як обєкт педагогічної діяльності 6 1.2. Сутність поняття «адаптація» в психологічній літературі 10 1.3. Проблема психологічної адаптації першокурсників до навчання 12 Висновок до розділу 1 18 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПІДХОДІВ ДО КОРЕКЦІЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ В УМОВАХ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ 19 2.1. Особливості діяльності психологічної служби вищого навчального закладу 19 2.2. Сутність та види психокорекції та психотерапії 23 2.2.1. Седативна психокорекційна робота з проблемою адаптації 24 2.2.2. Консультативна психокорекційна робота з проблемою адаптації 26 2.2.3. Тренінгові групи як вид психокорекційної роботи 27 Висновок до розділу 1 36 ВИСНОВОК 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42 >>>>
-
Вплив особистісних якостей керівника на стиль його управління
ПЛАН ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОСОБИСТОСТІ КЕРІВНИКА, ЯК ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІНЦЯ 5 1.1. Основні складові особистості керівника, як лідера 5 1.2. Покликання до управлінської діяльності 12 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ СТИЛІ КЕРІВНИЦТВА ПЕРСОНАЛОМ 17 2.1. Основні характеристики стилів керівництва 17 2.2. Професійні навички в управлінському стилі керівника 19 РОЗДІЛ 3. ВПЛИВ ОСОБИСТИХ ЯКОСТЕЙ КЕРІВНИКА НА СТИЛЬ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ УПРАВЛІННЯ. 25 3.1. Діагностика особистісних якостей керівників на прикладі корпорації «Альта-Віста». 25 3.2. Особистісні якості керівників та оцінка ефективності їх діяльності 27 ВИСНОВОК 34 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 36 ДОДАТКИ 37 1.Лист оцінки якостей директора 2. ТЕСТ «СТИЛЬ УПРАВЛІННЯ» 3. Тест для визначення стилю керівництва колективом Ключ 4. Тест: Оцінка ефективності діяльності керівника Оцінка результатів Мета курсової роботи теоретично розкрити тему впливу особистісних якостей керівника на стиль його управління та на практиці показати прояв цього впливу. Для досягнення поставленої мети автор ставить такі завдання: 1. охарактеризувати особистісні риси керівника, як управлінця; 2. розглянути основні стилі керівництва персоналом; 3. на прикладі керівників корпорації «Альта-Віста» показати вплив особистісних якостей керівника на стиль та ефективність його управління. Предмет курсової роботи – це дослідження та виявлення головних закономірностей між особистісними якостями керівника та стилем його управління. Об’єктом курсової роботи є керівний склад корпорації «Альта-ВІСТА», за допомогою якого розкривається вплив якостей керівника на стиль та ефективність його управління. Джерельна база курсової роботи складається з наступних робіт російських та іноземних дослідників: Андрєєва Г. М. Соціальна психологія, 1988 року; Кибанов А. Я. Захаров Д. К. Формування системи керування персоналом на підприємстві, 1993 року; Кричевський Р. Л. Якщо ви – керівник, 1988 року; Пітер Ф. Драккер Керування націлене на результати, 1994 року; Психологія керування: курс лекцій /Отв. Ред. Удальцова М. В., 1997 року; Русалінова А. А. Деякі характеристики керівника як суб'єкта керування трудовим колективом // Трудовий колектив як суб'єкт і об'єкт керування, 1980 року. Філіпов А. В. Ільїн Г. Л. Проблема організованої праці в психології керування // Питання психології, 1987року. Структурно робота складається зі вступу, трьох розділів з підпунктами, висновків та додатків. >>>>
-
Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників
Зміст Вступ 3 Розділ І. Характер взаємодії викладача та учнів у різних видах навчання 5 1.1 Види організації навчання, діяльність викладача та учнів 5 1.2 Фактори спілкування, що впливають на оптимізацію взаємодії викладача та учнів 12 Розділ ІІ. Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників 20 2.1 Вибір видів навчання соціальних працівників 20 2.2 Умови ефективності взаємодії викладача та студентів у навчанні 23 Висновки 28 Список використаної літератури 29 >>>>
-
Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників
Зміст Вступ 3 Розділ І. Характер взаємодії викладача та учнів у різних видах навчання 5 1.1 Види організації навчання, діяльність викладача та учнів 5 1.2 Фактори спілкування, що впливають на оптимізацію взаємодії викладача та учнів 12 Розділ ІІ. Особливості педагогічної взаємодії у навчанні соціальних працівників 20 2.1 Вибір видів навчання соціальних працівників 20 2.2 Умови ефективності взаємодії викладача та студентів у навчанні 23 Висновки 28 Список використаної літератури 29 >>>>
-
Напрямки сучасної психології
1. Наукові напрямки сучасної психологічної науки. 2. Структура особистості. 3. Поняття виховання, навчання і розвиток. 4. Акредитація навчального закладу. >>>>
-
Напрямки сучасної психології
1. Наукові напрямки сучасної психологічної науки. 2. Структура особистості. 3. Поняття виховання, навчання і розвиток. 4. Акредитація навчального закладу. >>>>
-
"Професіональний і духовно-моральний портрет соціального працівника"
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Поняття професіоналізму в соціальній роботі 5 Розділ 2. Ролі та функції соціального працівника 11 2. 1. Ролі соціальних працівників 11 2. 1.1. Поняття професійних ролей 11 2.1.2. Група практичних ролей 12 2. 1.3. Група посередницьких ролей 19 2. 1.4. Інші ролі, в яких виступає соціальний працівник 22 2. 2. Функції соціальних працівників 23 2.2. 1. Поняття функцій соціального працівника 23 2. 2.2. Клас базисних функцій 24 2. 2.3. Клас спеціальних функцій соціального працівника 26 Розділ 3. Вимоги до якостей особистості соціального працівника 29 3.1. Особисті якості соціального працівника 29 3.2. Основні вимоги та неприпустимі у професійній діяльності якості соціального працівника 31 Висновки 35 Список використаних джерел 37 >>>>
-
"Професіональний і духовно-моральний портрет соціального працівника"
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Поняття професіоналізму в соціальній роботі 5 Розділ 2. Ролі та функції соціального працівника 11 2. 1. Ролі соціальних працівників 11 2. 1.1. Поняття професійних ролей 11 2.1.2. Група практичних ролей 12 2. 1.3. Група посередницьких ролей 19 2. 1.4. Інші ролі, в яких виступає соціальний працівник 22 2. 2. Функції соціальних працівників 23 2.2. 1. Поняття функцій соціального працівника 23 2. 2.2. Клас базисних функцій 24 2. 2.3. Клас спеціальних функцій соціального працівника 26 Розділ 3. Вимоги до якостей особистості соціального працівника 29 3.1. Особисті якості соціального працівника 29 3.2. Основні вимоги та неприпустимі у професійній діяльності якості соціального працівника 31 Висновки 35 Список використаних джерел 37 >>>>
-
Особистість та професійні характеристики соціального працівника
Вступ 3 1. ВИМОГИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ДО СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА 3 2. ФАХОВІ ЯКОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА 3 3. ОСОБИСТІСНІ ВИМОГИ ДО СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА 3 Висновки 3 Література 3 Вступ Останні події, що відбуваються в суспільному житті України свідчать про значне загострення проблем у соціально-економічній та політичній сферах. У цей історичний відрізок часу особливого значення набуває соціальна політика, яка спрямована на підтримку та захист найбільш вразливих верств населення. З-поміж її традиційних складових значне місце відводиться соціальній роботі. Соціальна робота – явище достатньо нове для України. Саме з розпадом СРСР і значним збідненням основної частини населення виникла необхідність надання допомоги людям, які її найбільш потребують. Тривалий час не існувало універсального, визнаного на міжнародному рівні визначення фаху. Не було єдиного розуміння й того, що може бути включене у соціальну роботу, що, власне, є її об'єктом, хто є клієнтами, які її методи, хто такі соціальні працівники. Сьогодні у нашій державі вже закладені основи соціальної політики, на законодавчому рівні визначені правові засади даної діяльності. Одним з головних аспектів при цьому виступає особа соціального працівника – фігури, від якої залежить успішність і ефективність соціальної роботи, довіра до органів державної влади та тієї соціальної політики, що вона проводить. Для здійснення своєї діяльності соціальний працівник повинен володіти комплексом професійних та особистісних якостей, про які й піде мова у цій роботі. >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.039668 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|