|
логіко-дидактичний аналіз теми лінійні рівняння
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «логіко-дидактичний аналіз теми лінійні рівняння», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Відповіді на питання математика, білети
1. Границя функції. Теореми про границі. Чудові границі. 3 2. Неперервність функції. Точки розриву. 3 3. Означення похідної. Геометричний, механічний та економічний зміст похідної. Диференційовність функції. 6 4. Умови монотонності та сталості функції. Проміжки зростання та спадання. 9 5. Напрям опуклості і точки перегину графіка функції. 10 6. Загальна схема дослідження і побудови графіка функції. 11 7. Поняття первісної та невизначеного інтеграла. 13 8. Властивості невизначеного інтеграла. Таблиця основних інтегралів. 15 9. Методи інтегрування в невизначеному інтегралі. 16 10. Інтегрування ірраціональних виразів. Приклади. 20 11. Задача про площу криволінійної трапеції. Поняття визначеного інтеграла. 21 12. Геометричний та економічний зміст визначеного інтеграла. 22 13. Властивості визначеного інтеграла 23 14. Інтеграл зі змінною верхньою межею. Формула Ньютона-Лейбніца. 25 15. Методи інтегрування у визначеному інтегралі. Приклади. 26 16. Геометричні застосування визначеного інтеграла. 26 17.Невласні інтеграли 1 та 2 роду. 29 18.Функції багатьох змінних. Область визначення. Лініїї рівня. 34 19. Границя і неперервність функції багатьох змінних. 34 20.Частинні похідні та диференційовність функції багатьох змінних. 35 21 .Екстремум функції багатьох змінних. Найбільше і найменше значення. 36 22.Диференціальні рівняння. Основні поняття. Тоерема про існування та єдиність розв'язку. Задача Коші. 36 23. Неповні диференціальні рівняння. Диференціальні рівняння першого порядку з відокремлюваними змінними. 37 24.Лінійні та однорідні диференціальні рівняння першого порядку. 37 25.Однорідні диференціальні рівняння другого порядку зі сталими коефіцієнтами. 38 26. Неоднорідні диференціальні рівняння другого порядку зі сталими коефіцієнтами. Теорема про структуру розв'язку цих рівнянь. 41 27 Дифференціал функції та його застосування . Похідні та дифференціали вищих порядків 45 28. Екстремум функції. Необхідні і достатні умови для існування екстремуму. 46 >>>>
-
Морські та річкові круїзи в індустрії туризму
Вступ 3 1. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 4 2. Організаційно-управлінська та соціальна характеристика теми 14 3. Аналіз стану сучасного розвитку індустрії туризму з точки зору досліджень заданої теми 26 Висновки і пропозиції 32 Список літератури 33 >>>>
-
Звіт з переддипломної практики
Вступ 3 1. Обґрунтування актуальності теми дипломної роботи (Політика управління дебіторською заборгованістю) 4 2. Огляд нормативно-правових актів та наукової літератури з теми роботи. 6 2.1. Укладення картотеки та оформлення бібліографії з теми дипломної роботи 6 2.2. Критичний аналіз публікацій з теми дипломної роботи 9 2.3. Вивчення й аналіз нормативних документів, що регулюють відповідний напрямок фінансової діяльності. 16 3. Характеристика ТОВ «__» 21 4. Обробка статистичних даних, виконання необхідних розрахунків, складання аналітичних таблиць, схем, графіків тощо. Застосування комп'ютерних технологій при обробці інформації 24 5. Висновки 27 Додаток – Продукція підприємства 29 >>>>
-
Методологія та організація наукових досліджень
Вступ 2 1. Теоретичні проблеми вибору теми наукового дослідження 4 1.1. Поняття наукової проблеми і теми 4 1.2. Визначення актуальності теми 6 2. Практичні аспекти вибору напряму дослідження 11 2.1. Вибір теми та форми дослідження 11 2.2. Класифікація форм наукового дослідження 12 2.3. Постановка проблеми у межах обраної теми та планування дослідження 14 Висновки 16 Використана література 19 >>>>
-
Контрольна робота з вищої математики Варіант № 27
Векторна алгебра й аналітична геометрія Завдання 2.1. Задано вершини трикутника . Знайти: 1) рівняння сторін трикутника; 2) рівняння медіани ; 3) рівняння прямої, що проходить через вершину паралельно стороні ; 4) рівняння висоти ; 5) довжину висоти . , , . Завдання 3. Знайти границю функцій. 1) ; 2) ; 3) ; 4) ; 5) . Завдання 4.1. Знайти похідні функції. 1) ; 2) ; 3) ; 4) ; 5) . Завдання 5. Дослідити функцію та побудувати її графік. а) . Схема дослідження функцій. 1. Область визначення функції. 2. Парність, непарність, періодичність. Точки перетину з осями. 3. Точки розриву і інтервали неперервності функції. 4. Асимптоти графіка функції. 5. Точки максимуму і мінімуму функції. Інтервали монотонності функції. 6. Точки перегину графіка функції. Напрям опуклості графіка функції. 7. Графік функції. >>>>
-
«Лінгвістичні основи документознавства
Етикет ділової людини 3 Логіко-семантичний аналіз тексту 11 Словник 15 Список використаної літератури 25 >>>>
-
Вибір напрямку наукового дослідження
Вступ 2 1. Теоретичні проблеми вибору теми наукового дослідження 4 1.1. Поняття наукової проблеми і теми 4 1.2. Визначення актуальності теми 7 2. Практичні аспекти вибору напряму дослідження 11 2.1. Вибір теми та форми дослідження 11 2.2. Класифікація форм наукового дослідження 13 2.3. Постановка проблеми у межах обраної теми та планування дослідження 15 3. Вибір напряму наукової роботи: види досліджень 17 3.1. Дисертаційне дослідження 17 3.2. Наукова стаття 21 Висновки 24 Використана література 27 >>>>
-
Роль одягу
Вступ 3 1 Аналіз літературного огляду 6 1.1. Постановка теми та задач теоретичних досліджень 6 2 Теоретичне обґрунтування теми 9 3 Постановка мети та задач експериментальних досліджень 13 Висновки 18 Література 19 >>>>
-
Облік і аудит в банках
1. Основні типи операцій, їх відображення у балансі та їх аналіз 2 2. Облік міжбанківських операцій 6 Ситуація №1 12 Поточний баланс банку «Київ» включає такі дані: – Засновниками – фізичними особами внесено в касу банку внесків готівкою в сумі 100000 грн. – Засновниками – юридичними особами на коррахунок банку перераховано внесків до статутного капіталу в сумі 2500000 грн. Використовуючи основне бухгалтерське рівняння, запишіть наведені дані у вигляді формули. Поясніть зміст бухгалтерського рівняння. Список використаної літератури 13 >>>>
-
Логіко-когнітивний аналіз управлінської стратегії
План Сутність стратегічного аналізу 3 Аналіз зовнішнього середовища. 4 Загальні стратегії розвитку фірми. 6 Лідерство по витратах. 6 Диференціація 7 Фокусування 7 Визначення і розвиток потенціалу фірми. 8 Список використаної літератури. 12 >>>>
-
„Політичні, соціокультурні, економічні, екологічні функції туризму”
ЗМІСТ : Вступ. Розділ І. Теоретичні аспекти досліджуваної теми. Розділ ІІ. Організаційно-управлінська і соціально-економічна характеристика досліджуваної теми. Розділ ІІІ. Аналіз стану сучасного розвитку, функціонування об’єкту дослідження. Розділ ІV. Висновки і пропозиції. Список використаної літератури. >>>>
-
Етика и естетика. Відповіді на питання
1. Відповідь на питання з теми: "Категорії естетики – "прекрасне"". 2 2. Відповідь на питання з теми: "Видова специфіка мистецтва". 5 3. Відповідь на питання з теми: "Естетика авангарду". 8 Література 13 >>>>
-
Управління ресурсним потенціалом на підприємстві
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУЧАСНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЙОГО УДОСКОНАЛЕННЯ 8 1.1. Сутність, цілі та задачі менеджменту 8 1.2. Структура ресурсів організації 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ РЕСУРСАМИ НА ТОВ „...” 29 2.1. Характеристика діяльності підприємства 29 2.2. Оцінка управління основними ресурсами ТОВ "..." 44 2.3. Управління розподілом ресурсів на основі теорії ігор 58 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗРОСТАННЯ РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ НА ПІДСТАВІ ПРОГНОЗІВ 72 3.1. Побудова рівняння залежності товарообігу від зміни ресурсів підприємства 72 3.2. Прогнозування показників роботи підприємства на підставі динамічного аналізу та рівняння множинної регресії 77 ВИСНОВОК 87 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 91 >>>>
-
Дидактична розробка теми „Банки їх види чому і як вони отримують свої доходи” для вивчення в старших класах загальноосвітньої середньої школи
ВСТУП 4 РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ УЧНІВ СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 6 1.1 Соціально-психологічна характеристика учнів старших класів 6 1.2 Поняття про дидактичні принципи навчання 8 1.3 Суть принципів і особливості їх реалізації на уроках основ економіки 9 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ТА ОБГРУНТУВАННЯ ТЕМИ «БАНКИ ТА БАНКІВСЬКА СИСТЕМА УКРАЇНИ» 17 2.1 Цілі та завдання навчання курсу «Основи економічних знань» 17 2.2 Цілі та завдання навчання теми «Банки та банківська система України 18 2.3 Місце теми в курсі учбового предмета 18 РОЗДІЛ ІІІ. НАУКОВО-МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА З ТЕМИ «БАНКИ. ЇХ ВИДИ.ЧОМУ І ЯК ВОНИ ОТРИМУЮТЬ СВОЇ ДОХОДИ» 20 3.1 Методична розробка уроку 20 3.2 Модель ділової гри 25 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 >>>>
-
Використання інноваційної діяльності для підвищення конкурентоспроможності України на світовому ринку
ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТЕМИ 4 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ТЕМИ 14 ВИСНОВКИ 21 ЛІТЕРАТУРА 22 >>>>
-
Контрольна робота з дисципліни „Менеджмент”
1. Зовнішнє оточення організації прямої дії 3 2. Наведіть приклади різних рівнів управління організацією 5 3. Інформаційні ролі керівника 8 4. Аналіз внутрішнього середовища організації 10 5. Основні кроки вибору стратегії (за Томсоном та Стріклендом) 12 6. Лінійні та штабні повноваження 15 7. Переваги та недоліки функціональної структури управління 17 8. Процесуальні теорії мотивації 18 9. Що таке комунікація? 20 Список використаної літератури 23 >>>>
-
Контрольна робота з основ менеджменту
1. Основні категорії менеджменту і їх сутність. 2 2. Планування як функція менеджменту.Визначена стратегія 11 3. Лінійні та функціональні повноваження, склярний цепь. 12 Список використаної літератури. 15 >>>>
-
Залікова робота з хімії
1. Розкрийте суть періодичного закону Д.І. Менделєєва у світі теорії будови атома 2 2. Складіть структурні формули трьох ізомерів сполуки складу С5Н12, дайте їм назви 4 3. З якими із зазначених речовин – нітратна кислота, гідроксид натрію, оксид фосфору (V), хлорид барію, карбонат калію – може взаємодіяти розбавлена сульфатна кислота? Напишіть можливі рівняння реакцій і виразить їх у повній і скороченій іонній формах 4 Н2SO4 + P2O5 → 2HPO3 + SO3 4 4. Напишіть рівняння реакцій за наведеними схемами: 5 5. Як здійснити такі перетворення: 5 >>>>
-
Статистика
1. Лінійна модель з двома змінними, її структура, оцінка параметрів; коефіцієнт кореляції та дисперсійний аналіз у регресії, прогноз. 2 2. Перевірка коректності моделі : оцінка значущості параметрів і моделі в цілому. 5 3. Задача. 6 Побудувати економетричну модель на умовних даних та про аналізувати її якість з статистичної точки зору наступним чином: 1. Конкретне завдання складається з трьох векторів – одного залежного показника, він позначений Y, і двох незалежних, позначених відповідно X1 та X2, Для кожного з трьох показників потрібно навести формули та обчислити: - мінімальне та максимальне значення; - розмах; - моду та медіану; - дисперсію та середньоквадратичне відхилення; - коефіцієнти асиметрії та ексцесу, 2. Обчислити параметри рівняння регресії та показники його статистичної якості, а саме: - коефіцієнти рівняння регресії; - коефіцієнти множинної кореляції, детермінації та коефіцієнти парної регресії; - результати дисперсійного аналізу щодо нульової гіпотези за критерієм Фішера (для всього рівняння) - результати дисперсійного аналізу щодо нульової гіпотези за критерієм Ст’юдента (для кожного показника в рівнянні регресії); - фактичні та обчислені значення залежного показника та відхилення, 3. Дати інтерпретацію одержаного результату, Y X1 X2 1 306,6 13,2 3,036 2 328,0 29,6 7,063 3 346,4 32,0 1,522 4 361,8 43,9 4,246 5 389,3 56,4 6,269 6 420,0 62,8 1,830 7 450,6 79,4 6,558 8 487,4 88,9 6,660 9 524,2 92,5 2,027 10 587,0 104,7 3,542 11 643,5 112,7 2,331 12 685,3 123,3 1,437 13 717,4 133,2 3,028 14 769,8 143,1 2,533 15 846,8 153,2 3,029 Література 14 >>>>
-
Контрольна методологія аналізу даних соціологічних досліджень
1. Міри центральної тенденції та міри варіації: порівняльний аналіз. 3 2. Функціональна та кореляційна залежності. 7 3. Призначення коефіцієнтів асоціації та континсенсії. 10 4. Побудувати рівняння лінійної регресії. 12 Література 15 >>>>
-
Методика викладання економіки (Бізнес-планування)
Вступ 1 1. Соціально-психологічні особливості студентів вищих учбових закладів України 5 2. Теоретико-методологічні основи викладання теми 10 3. Навчально-методичні розробки теми 11 Висновки 16 Список використаної літератури 17 Додатки 18 >>>>
-
Управління платоспроможністю, та кредитоспроможністю фірми (+ звіт з практики)
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ І ОЦІНКИ КРЕДИТОСПРОМОЖНОСТІ ТА ПЛАТОСПРОМОЖНОСТІ 8 1.1. Сутність кредитоспроможності, платоспроможності і ліквідності та їх роль в оцінці фінансового стану підприємства 8 1.2. Методика оцінки кредитоспроможності, платоспроможності і ліквідності підприємства 20 1.3. Інформаційне забезпечення оцінки фінансових показників підприємства 35 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА КРЕДИТОСПРОМОЖНОСТІ І ПЛАТОСПРОМОЖНОСТІ ГО „__” 50 2.1. Техніко-економічна характеристика діяльності підприємства 50 2.2. Аналіз фінансової стійкості підприємства 58 2.3. Аналіз платоспроможності та кредитоспроможності підприємства 67 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ЛІКВІДНОСТІ ТА ПЛАТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ГО „__” 72 3.1. Заходи щодо підвищення показників кредитоспроможності, ліквідності та платоспроможності підприємства 72 3.2. Економічне обгрунтування запропонованих заходів 85 ВИСНОВКИ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 102 ДОДАТКИ 108 Звіт за практики 1. ВСТУП (ОБҐРУНТУВАННЯ АКТУАЛЬНОСТІ ТЕМИ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ) 3 2. Огляд нормативно-правових актів та наукової літератури з теми роботи 6 2.1. Укладення картотеки та оформлення бібліографії з теми дипломної роботи 6 2.2. Критичний аналіз публікацій з теми дипломної роботи 8 2.3. Вивчення й аналіз нормативних документів, що регулюють відповідний напрямок фінансової діяльності 16 3. Збирання необхідної статистичної інформації про об'єкт дослідження 20 4. Обробка статистичних даних, виконання необхідних розрахунків, складання аналітичних таблиць, схем, графіків тощо. Застосування комп'ютерних технологій при обробці інформації 20 5. ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ДОСЛІДЖЕННЯ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42 ДОДАТКИ 48 >>>>
-
Поняття процесу управління
Зміст Вступ 3 1 Лінійні та лінійно-функціональні структури 4 2 Поняття процесу управління 8 Висновки 15 Використана література 16 >>>>
-
Поняття процесу управління
Зміст Вступ 3 1 Лінійні та лінійно-функціональні структури 4 2 Поняття процесу управління 8 Висновки 15 Використана література 16 >>>>
-
Технологія булочних виробів зниженої калорійності для дієтичного харчування
Вступ 4 Розділ І. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 7 1.1. Значення роль місце в харчуванні страв цієї теми. Класифікація страв 7 1.2. Огляд наукових досліджень 10 Розділ ІІ. Аналіз проблеми що вивчається на прикладі конкретного об’єкту 2.1. Характеристика досліджуваного закладу 13 2.2. Аналіз існуючого асортименту і технології вибраної групи товарів 21 Розділ ІІІ. Розробка рекомендацій і заходів поставлених проблем 3.1. Характеристика нової технології 40 3.2. Переваги нових технологій порівняти хімічний склад традиційної і нової технології 46 3.3. Розробка нормативної документації на нову продукцію 51 Висновки і пропозиції 54 Список використаної літератури 56 Додатки 59 >>>>
-
Дайте визначення поняття "формування особистості"
Вступ 3 1. Логіко-семантичний аналіз поняття "формування особистості". 4 2. Сутність та зміст формування особистості. 9 3. Фактори формування особистості. 15 Висновки 19 Література 20 >>>>
-
Контрольна робота управління фінансовою санацією (практична робота, на прикладі банку)
Вступ 3 Актуальність теми 3 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Ідентифікаційні дані та напрями діяльності 5 1.2. Cтруктура управління підприємством 10 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ КБ «НАДРА» 16 2.1. Аналіз фінансової стійкості 16 2.2. Аналіз ділової активності підприємства 18 2.3. Аналіз ліквідності 20 2.4. Аналіз ефективності управління 21 Висновки 23 Список літератури 25 Додаток 1 27 Додаток 2 29 >>>>
-
Кругообіг економічної діяльності.
Зміст Вступ. Розділ 1. Педагогічні аспекти використання освітньовиховних можливостей теми: “Кругообіг економічної діяльності” у шкільному курсі економічних дисциплін 1.1. Взаємообумовленість економічної освіти та формування економічної культури учнів загальноосвітньої школи. 1.2. Програмні вимоги курсу “Основи економіки” щодо вивчення основ теми “Методика викладання теми “Кругообіг економічної діяльності” Розділ 2. Методичні особливості формування економічної культури учнів в процесі вивчення дисципліни “Основи економіки” 2.1. Зміст форми та методи організації економічного навчання як мотивація процесу формування економічної культури учнів 2.2. Методичні рекомендації до проведення практичного заняття з теми “Кругообіг економічної діяльності. Висновки Список використаних джерел. >>>>
-
Комерційні банки. Методика викладання економіки
ВСТУП 3 1. БОЛОНСЬКА СИСТЕМА@# ЇЇ ВТІЛЕННЯ В ЕКОНОМІЧНУ ОСТВІТУ ТА ВПЛИВ НА ФОРМИ І МЕТОДИ НАВЧАННЯ 5 2.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ ТЕМИ 9 План заняття 9 Конспект лекцій з теми 12 Розробка комбінованого уроку 30 ТРЕНІНГ ПО ТЕМІ 36 Тренінг. Позиційні продажі в банку 36 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 41 >>>>
-
Викладання економіки у школах.
Зміст Вступ. Розділ 1. Педагогічні аспекти використання освітньовиховних можливостей теми: “Кругообіг економічної діяльності” у шкільному курсі економічних дисциплін 1.1. Взаємообумовленість економічної освіти та формування економічної культури учнів загальноосвітньої школи. 1.2. Програмні вимоги курсу “Основи економіки” щодо вивчення основ теми “Методика викладання теми “Кругообіг економічної діяльності” Розділ 2. Методичні особливості формування економічної культури учнів в процесі вивчення дисципліни “Основи економіки” 2.1. Зміст форми та методи організації економічного навчання як мотивація процесу формування економічної культури учнів 2.2. Методичні рекомендації до проведення практичного заняття з теми “Кругообіг економічної діяльності. Висновки Список використаних джерел. >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 4.540938 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|