|
ціна недбалості
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «ціна недбалості», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Контрольна робота з «Зовнішньоекономічної діяльності»Варіант 16
1. Зовнішньоторговельна фірма, її структура і функції 2 2. Валютні і фінансові умови зовнішньоекономічних контрактів 3 Завдання 5 (ВАРИАНТ 16) Обґрунтування базової експортної ціни вітчизняного виробника № з/п Показники Одиниці виміру Аналог 1. Джерело інформації про ціну аналога контрактна ціна 2. Дата інформації 15.08.08 3. Конкурентна ціна товару-аналога – ЦО валюта контракту 980 4. Конкурентна ціна товару-аналога – ЦА грн./од. 4 949 5. Розмір партії товарів-аналогів 1 500 6. Умови платежу інкасо 7. Коефіцієнт К1 1,04 8. Коефіцієнт К2 0,875 9. Коефіцієнт К3 2,31 10. Коефіцієнт К4 0,944 11. Коефіцієнт К5 2,18 12. Коефіцієнт К6 0,987 13. Коефіцієнт К7 1,0 14. Коефіцієнт К8 1,116 15. Коефіцієнт К9 - 16. Зведена ціна Цзв грн./од. 23 582 17. Базова експортна ціна Цб грн./од. 23 582 Обґрунтування базової імпортної ціни вітчизняного виробника № з/п Показники Одиниці виміру Товар 1 1. Вид оферти 2. Дата пропозиції 20.07.08 3. Ціна пропозиції іноземна валюта 180 4. Ціна пропозиції грн. 954 5. Розмір партії товарів од. 60 6. Умови платежу готівка 7. Коефіцієнт К2 0,875 8. Коефіцієнт К3 0,9 9. Коефіцієнт К5 - 10. Коефіцієнт К6 - 11. Коефіцієнт К7 - 12. Коефіцієнт К8 1 13. Коефіцієнт К9 - 14. Зведена ціна Цзв грн. /од. 751,28 15. Базова експортна ціна ЦЕ грн. /од. 751,28 16. Коефіцієнт К4 19,27 17. Питома ціна товарів-конкурентів 38,99 18. Імпортна контрактна ціна EXW 751,28 Список використаної літератури >>>>
-
Ціна та ціноутворення в галузі туризму Варіант № 32
1. Розрахунок ціни при екскурсійному обслуговуванні туристів 3 2. Встановлення цін за географічними принципами 10 Задача № 22 14 Ціна та ціноутворення в галузі туризму Відпускна ціна виробника - 60 грн. Ставка акцизного збору - 10%, ПДВ - 20%. Визначити собівартість, яка забезпечить виробнику 50% рівень рентабельності. Література 15 >>>>
-
Контрольна робота з «Зовнішньоекономічної діяльності» Варіант 12
Обґрунтування базової експертної ціни вітчизняного виробника № з/п Показники Одиниці виміру Аналог 1 1. Джерело інформації про ціну аналога прейскурантна 2. Дата інформації 1.12.2008 3. Конкурентна ціна товару-аналога - Цо валюта контракту 30 4. Конкурентна ціна товару-аналога - Цк грн./од. 151,5 5. Розмір партії товарів-аналогів 200 6. Умови платежу аванс 7. Коефіцієнт К1 1,53 8. Коефіцієнт К2 0,5 9. Коефіцієнт К3 1,236 10. Коефіцієнт К4 - 11. Коефіцієнт К5 - 12. Коефіцієнт К6 0,985 13. Коефіцієнт К7 0,5 14. Коефіцієнт К8 1,375 15. Коефіцієнт К9 1,08 16. Зведена ціна Цзв грн. /од. 104,77 17. Базова експортна ціна Це грн. /од. 104,77 Обґрунтування базової імпортної ціни вітчизняного виробника № з/п Показники Одиниці виміру Товар 1 1. Вид оферти 2. Дата пропозиції 10.08.04 3. Ціна пропозиції іноземна валюта 190 4. Ціна пропозиції грн. 1273 5. Розмір партії товарів од. 150 6. Умови платежу кредит 7. Коефіцієнт К2 0,775 8. Коефіцієнт К3 1,045 9. Коефіцієнт К5 4,55 10. Коефіцієнт К6 - 11. Коефіцієнт К7 - 12. Коефіцієнт К8 1,1 13. Коефіцієнт К9 - 14. Зведена ціна Цзв грн. /од. 5160 15. Базова експортна ціна ЦЕ грн. /од. 5160 16. Коефіцієнт К4 11,3 17. Питома ціна товарів-конкурентів 456,6 18. Імпортна контрактна ціна EXW 5160 Розрахунок величини податків при ввезенні товарів на митну територію України >>>>
-
Контрольна робота з «Зовнішньоекономічної діяльності» Варіант 13
1 .Фірми як контрагенти зовнішньоторговельних операцій та їх класифікація на міжнародному рівні. 2 2.Поняття і сутність зовнішньоторговельного контракту (договору). Типові контракти в міжнародній торгівлі 4 3.Задача. 6 (ВАРИАНТ 13) Обґрунтування базової експортної ціни вітчизняного виробника № з/п Показники Одиниці виміру Аналог 1. Джерело інформації про ціну аналога ціна пропозиції 2. Дата інформації 1.07.08 3. Конкурентна ціна товару-аналога – ЦО валюта контракту 1000 4. Конкурентна ціна товару-аналога – ЦА грн./од. 5050 5. Розмір партії товарів-аналогів 1200 6. Умови платежу інкасо 7. Коефіцієнт К1 1,099 8. Коефіцієнт К2 0,9335 9. Коефіцієнт К3 1,08 10. Коефіцієнт К4 1,25 11. Коефіцієнт К5 2,18 12. Коефіцієнт К6 0,987 13. Коефіцієнт К7 0,85 14. Коефіцієнт К8 1,0925 15. Коефіцієнт К9 - 16. Зведена ціна Цзв грн./од. 13 975 17. Базова експортна ціна Цб грн./од. 13 975 Обґрунтування базової імпортної ціни вітчизняного виробника № з/п Показники Одиниці виміру Товар 1 1. Вид оферти 2. Дата пропозиції 20.07.08 3. Ціна пропозиції іноземна валюта 180 4. Ціна пропозиції грн. 954 5. Розмір партії товарів од. 220 6. Умови платежу готівка 7. Коефіцієнт К2 0,65 8. Коефіцієнт К3 0,9 9. Коефіцієнт К5 - 10. Коефіцієнт К6 - 11. Коефіцієнт К7 - 12. Коефіцієнт К8 1 13. Коефіцієнт К9 - 14. Зведена ціна Цзв грн. /од. 558.09 15. Базова експортна ціна ЦЕ грн. /од. 558,09 16. Коефіцієнт К4 19,27 17. Питома ціна товарів-конкурентів 28,96 18. Імпортна контрактна ціна EXW 558,09 Список використаної літератури 8 >>>>
-
Основи зовнішньоекономічної діяльності контрольна вар. 14
1. Критерії та принципи вибору фірм-партнерів на зовнішньому ринку, організація роботи із збирання інформації для їх вивчення. 2 2. Структура і зміст міжнародних контрактів купівлі-продажу. 4 3. Задача. 6 (ВАРИАНТ 14) Обґрунтування базової експертної ціни вітчизняного виробника № з/п Показники Одиниці виміру Аналог 1 1. Джерело інформації про ціну аналога прейскурантна 2. Дата інформації 1.12.2008 3. Конкурентна ціна товару-аналога - Цо валюта контракту 30 4. Конкурентна ціна товару-аналога - Цк грн./од. 151,3 5. Розмір партії товарів-аналогів 200 6. Умови платежу аванс 7. Коефіцієнт К1 1,53 8. Коефіцієнт К2 0,833 9. Коефіцієнт К3 1,236 10. Коефіцієнт К4 - 11. Коефіцієнт К5 - 12. Коефіцієнт К6 0,985 13. Коефіцієнт К7 0,5 14. Коефіцієнт К8 1,375 15. Коефіцієнт К9 1,08 16. Зведена ціна Цзв грн. /од. 173,77 17. Базова експортна ціна Це грн. /од. 173,77 Обґрунтування базової імпортної ціни вітчизняного виробника № з/п Показники Одиниці виміру Товар 1 1. Вид оферти 2. Дата пропозиції 15.07.08 3. Ціна пропозиції іноземна валюта 210 4. Ціна пропозиції грн. 1113 5. Розмір партії товарів од. 110 6. Умови платежу аванс 7. Коефіцієнт К2 0,8 8. Коефіцієнт К3 0,945 9. Коефіцієнт К5 - 10. Коефіцієнт К6 0,9953 11. Коефіцієнт К7 - 12. Коефіцієнт К8 1 13. Коефіцієнт К9 - 14. Зведена ціна Цзв грн. /од. 837,47 15. Базова експортна ціна ЦЕ грн. /од. 837,47 16. Коефіцієнт К4 19,36 17. Питома ціна товарів-конкурентів 43,26 18. Імпортна контрактна ціна EXW 837,47 Список використаної літератури 8 >>>>
-
Ціна та ціноутворення в галузі туризму
1. Попит і пропозиція, як ціноутворюючі фактори. Ціна ринкової рівноваги. 3 2. Визначення в ціні прибутку. 9 Список використаної літератури 16 >>>>
-
Ціна виробництва її сутність та механізм утворення
Вступ 3 1. Ціна як категорія ринкового господарювання 6 1.2. Товар і його властивості 6 1.2. Теорії вартості 11 1.3. Ціна товару та механізм ціноутворення 17 2. Механізми створення ціни виробництва у трансформаційній економіці 24 2.1. Цінова політика підприємств в трансформаційній економіці 24 2.2. Роль ціни виробництва в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства 26 2.3. Розробка моделі управління ціною на підприємстві 31 Висновки 37 Література 39 >>>>
-
Ціна ринкової рівноваги та її формування
Вступ 3 1. Попит і пропозиція як основні елементи ринкового механізму 4 2. Ринкова рівновага. Умови рівноваги і рівноважна ціна 9 Висновки 14 Література 15 >>>>
-
Ціна за умов змінного попиту та пропозиції.Чинники коливання цін
1. Яку роль в умовах ринкової економіки відіграє ціна за умов змінного попиту та пропозиції 3 2. Чинники коливання цін, їх сутність 10 3. В умовах ринкової економіки ціна має прогресивне значення, якщо попит: 13 Література 14 >>>>
-
Ціна злочинності
Вступ. 3 1. Структура злочинності. 4 2. “Ціна злочинності”. 4 3. Географія злочинності. 6 Висновок. 9 Використана література. 10 >>>>
-
Ціна та ціноутворення в галузі туризму
1. Розрахунок ціни при екскурсійному обслуговуванні туристів 3 2. Встановлення цін за географічними принципами. 10 3. Задача 13 Роздрібна ціна 300 грн. Торгівельна надбавка 25% відпускної ціни виробника. Ставка акцизного збору 35%. Собівартість 100 грн. Визначити рентабельність виробництва продукції. Література 14 >>>>
-
Аналіз банківської діяльності. Варіант 1
1. Управлінський та фінансовий облік в комерційному банку. 2 2. Сутність та класифікація банківських послуг. 3 Задача. 6 Ціна акції на момент укладання опціону 30,00 Доход покупця опціону 50 000 Ціна виконання опціону 35,00 Рентабельність вкладень 167 %... Список використаної літератури 7 >>>>
-
Ціна та ціноутворення в галузі туризма контрольна робота
ЗМІСТ 1. Кон’юктура ринку та ціноутворюючі фактори 3 2. Становлення цін на продукцію та послуги монопольних утворень 7 Задача 10 Роздрібна ціна 300 грн. Торгівельна надбавка 25% відпускної ціни виробника. Ставка акцизного збору 35%. Собівартість 100 грн. Визначити рентабельність виробництва продукції. Література 11 >>>>
-
Ціна та ціноутворення в галузі туризму
1. Кон'юнктура ринку та ціноутворюючі фактори. 3 2. Встановлення цін на продукцію та послуги монопольних угрупувань. 11 3. Задача. 15 • Собівартість виробу - 56 грн. • Рентабельність - 25%, • Ставка акцизного збору - 30%, • Збутова націнка - 5% відпускної ціни виробника. • Роздрібна ціна 157 грн. 50 коп. Визначити % торгівельної надбавки у роздрібній ціні. Література 18 >>>>
-
Ціна та ціноутворення в галузі туризму
1. Попит і пропозиція, як ціноутворюючі фактори 3 2. Державний контроль за цінами 8 3. Задача 13 Собівартість виробу - 250грн. Рентабельність - 26%. Роздрібна ціна 891 грн. Торгівельна надбавка - 50% ціни посередницької організації. Посередницька націнка 10% відпускної ціни виробника. Визначити ставку акцизного збору. Література 15 >>>>
-
Ціна та ціноутворення в галузі туризму
ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ ЦІНИ В РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ. ФУНКЦІЇ ЦІНИ 4 2. МЕТОДИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН 14 ВИСНОВОК 17 ЛІТЕРАТУРА 19 Задача. Відпускна ціна посередницької організації - 690 грн. Збутова націнка - 15%. Ставка акцизного збору 40%. Визначити собівартість, яка забезпечить 50-ти відсотковий рівень рентабельності. >>>>
-
Ціна та ціноутворення в галузі туризму вар. 11
1. Основні інформаційні блоки, які повинен знати менеджер при вирішенні задач цінової політики фірми. 3 2. Формування цін на туристичні послуги. 8 Задача Роздрібна ціна 300 грн. Торгівельна надбавка 25% відпускної ціни виробника. Ставка акцизного збору 35%. Собівартість 100 грн. Визначити рентабельність виробництва продукції. Перелік використаних джерел. 15 >>>>
-
Ціна та ціноутворення в галузі туризму
1. Поняття та сутність ціни в ринковій економіці. Функції ціни 3 2. Методи державного регулювання цін 17 Задача 25 Собівартість виробу - 250 грн. Рентабельність - 26%. Роздрібна ціна 891 грн Торгівельна надбавка - 50% ціни посередницької організації. Посередницька націнка 10% відпускної ціни виробника. Визначити ставку акцизного збору. Література 26 >>>>
-
Ціна та ціноутворення в галузі туризму
1. Розрахунок ціни при екскурсійному обслуговуванні туристів. 3 2. Встановлення цін за географічними принципами. 8 3. Задача. 12 Собівартість -- 500 грн. Рентабельність -- 20%, ставка акцизного збору - 40%. Торгівельна надбавка - 35% ціни посередника. Роздрібна ціна - 1944 грн. Витрати посередницької організації на одиницю продукції -125 грн. Визначити прибуток в складі збутової націнки. Література 15 >>>>
-
Розрахунково-аналітична робота № 1.
Завдання: 1. Знайти ціну, яка буде максимізувати загальну виручку. 2. Побудувати графіки фактичного та розрахункового попиту, а також загальної виручки. 3. Проаналізувати отримані дані та зробити висновки. Варіанти Ціна (Р) та кількість товарів (Q) в десяти магазинах № магазина 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 1 Р, грн. 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 Q, од. 24 22 20 21 21 19 18 16 16 14 Завдання: 1. Визначити розмір бюджету споживача І, ціну товару Рх та записати рівняння бюджетної лінії. 2. Чому дорівнює гранична норма заміщення MRSxy в точці рівноваги? 3. Покажіть на окремому рисунку, як зміниться положення бюджетної лінії, якщо: • Ціна товару X знизиться в 2 рази; • Ціна товару У зросте в 1,5 рази; • Ціни обох товарів зростуть в 4 рази, а бюджет — в 2 рази. Як зміниться загальний рівень задоволення (корисність) споживача в кожному з цих випадків? Порядковий підхід (завдання Б) Товар Кількість, од. Ціна РУ, грн. X1 20 - Y1 З0 60 >>>>
-
Ціна та ціноутворення в галузі туризму Варіант № 28
1. Розрахунок ціни при екскурсійному обслуговуванні туристів 3 2. Встановлення цін за географічними принципами 9 Задача № 2 13 Собівартість - 500 грн. Рентабельність - 20 %, ставка акцизного збору - 40%. Торгівельна надбавка - 35% ціни посередника. Роздрібна ціна - 1944 грн. Витрати посередницької організації на одиницю продукції- 125 грн. Визначити прибуток в складі збутової націнки. Література 14 >>>>
-
Ціна рівноваги: сутність, методи регулювання
1. Ціна рівноваги: сутність, методи регулювання 3 2. Зайнятість населення. Класифікація безробіття 9 Використана література 15 >>>>
-
Ціна та ціноутворення в галузі туризму
1. Розрахунок ціни при обслуговуванні туристів на туристичних маршрутах. 3 2. Ціноутворення в рамках товарної номенклатури. 10 Задача 15 12 Собівартість – 500 грн., рентабельність – 20%, ставка акцизного збору – 40%, торгівельна надбавка – 35% ціни посередника, роздрібна ціна – 1944 грн., витрати посередницької організації на одиницю продукції – 125 грн. Визначити прибуток в складі збутової націнки. Література 13 >>>>
-
Контрольна робота з курсу фінанси підприємства
1. Аналіз фінансової звітності. 3 Задача 5. 8 Відомі такі дані про господарсько-фінансову діяльність роздрібного магазину (гри.): Ціна реалізації одиниці товару 70 грн. Закупівельна ціна одиниці товару 55 грн. Річні сукупні постійні витрати: заробітна плата 180000 грн. реклама 50000 грн. інші 90000 грн. Визначити точку беззбитковості і балансовий прибуток (збитки) магазину при річному обсязі реалізації товару 30000 од. Розрахувати точку беззбитковості в натуральному вираженні, якщо на рекламну кампанію буде витрачено 28000 грн., а ціна реалізації підвищиться на 9 %. Список використаної літератури 9 Задача 60% вартості роботи >>>>
-
Розрахунки виплати доходів на цінні папери
1. Показник капіталізованої вартості акцій 3 2. Прибуток на одну акцію 4 3. Коефіцієнт ціна-прибуток 5 4. Дивідендна віддача акцій 6 5. Коефіцієнт виплати або покриття дивіденду 6 6. Показник Тобіна і співвідношення доход- ціна 7 Список використаної літератури 9 >>>>
-
Ціна та ціноутворення в галузі туризму
1. Основні завдання цінової стратегії фірми. 3 2. Особливості ціноутворення в туризмі. 7 3. Задача. 11 Визначити ціну придбання та розмір ПДВ, який сплачує покупець після реалізації продукції. Мина вартість в іноземній валюті 1000$, курс НБУ: 1$ - 2 грн., мито - 10$, митні збори 5$; Ставка акцизного збору - 5%. Фактична ціна реалізації = 4000 грн. Література. 13 >>>>
-
Ціна як категорія ринкового господарювання
П л а н Вступ Розділ 1 Ціна як категорія ринкового господарювання 1.1 Система цін в Україні. Джерела інформації про ціни 1.2 Ціна за способом формування 1.3 Система оптових цін, її вплив на підвищення ефективності виробництва Розділ 2 Ціноутворення на підприємстві 2.1 Основні принципи ціноутворення 2.2 Аналіз ціноутворюючих факторів 2.3 Процес ціноутворення на підприємствах України 2.4 Методики встановлення цін за географічною ознакою 2.5 Управління цінами на промислову продукцію Розділ 3 Вплив ціни на економічні процеси та відносини 3.1 Цінове регулювання економічних відносин 3.2 Проблеми переходу до ціноутворення ринкової економіки 3.3 Природна поведінка цін в перехідний період Висновки та пропозиції Список використаної літератури >>>>
-
Ціна та державне регулювання ціноутворення
Вступ 3 1. Ціна її суть та функції в ринковій економіці 6 2. Структура ціни та чинники ціноутворення 13 3. Обєктивна необхідність та цілі державного регулювання процесів ціноутворення 17 4. Механізм державного регулювання ціноутворення в Україні 23 5. Шляхи підвищення ефективності цінової політики в Україні 31 Висновки 47 Література 49 Додатки 55 >>>>
-
Контрольна робота з предмету: Ціна та ціноутворення в галузі туризму
ЗМІСТ 1. Розрахунок ціни на туристичний продукт туристичною фірмою – посередником. 3 2. Обґрунтування прибутку (рентабельності), що закладається в ціну. 10 Задачи 17 Задача 1 Роздрібна ціна виробу 3024 грн. Торгівельна надбавка 20% ціни посередника. Націнка посередника – 5% відпускної ціни виробника. Ставка акцизного збору – 35%. Визначити прибуток в ціні виробника, якщо собівартість виробу дорівнює 1000 грн. Задача 2 Відпускна ціна посередницької організації - 690 грн. Збутова націнка - 15%. Ставка акцизного збору 40%. Визначити собівартість, яка забезпечить 50-ти відсотковий рівень рентабельності. Задача № 3 Собівартість - 500 грн. Рентабельність - 20 %, ставка акцизного збору - 40%. Торгівельна надбавка - 35% ціни посередника. Роздрібна ціна - 1944 грн. Витрати посередницької організації на одиницю продукції- 125 грн. Визначити прибуток в складі збутової націнки. Список літератури. 20 >>>>
-
Фінанси підприємства
1. Особливості оподаткування у туризмі. 2 Вступ 2 Податок на прибуток 2 Податок на додану вартість 4 Висновок 7 2. Основні інструменти внутрішнього та зовнішнього фінансового оздоровлення підприємства. 8 Вступ 8 Внутрішні джерела фінансової санації 8 Формування зовнішніх фінансових джерел санації підприємства 14 Висновок 18 Задача 1. 20 Визначити середньорічну вартість основних виробничих фондів на плануємий рік. ОВФ підприємства на плануємий рік 3160 тис. грн. Протягом року будуть введені в експлуатацію нові об'єкти ОВФ: 29. 4 на 180 тис. грн., 5. 10 на 210 тис. грн., 1.12 на 40 тис. грн. Вибуття ОВФ на протязі року планується: 10.04 на 20 тис. грн.; 6.06 на 30 тис. грн.; 1.12 на 50 тис. грн. Задача 2. 21 Визначити величину спреду та знайдіть найбільш ліквідну акцію. Критерієм відбору є найменше відношення спреду до максимальної ціни попиту на акцію. - По першій акції: мінімальна ціна пропозиції - 20500 грн.; максимальна ціна попиту - 20000 грн. - По другій акції: мінімальна ціна пропозиції -15600грн.; максимальна ціна попиту - 15200 грн. Список використаної літератури 22 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.025540 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|