|
Інспекторсько-методична практика у відділі освіти дошкільна освіта
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Інспекторсько-методична практика у відділі освіти дошкільна освіта», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Освіта
Вступ 3 Мета державної освітньої політики 4 Дошкільна освіта 6 Шкільна освіта 7 Робота з обдарованою молоддю 8 Позашкільна освіта 9 Професiйно-технiчна освiта 9 Вища освіта 10 Міністерство освіти і науки України 11 Висновки 13 Використана література 14 >>>>
-
Освіта
Вступ 3 Мета державної освітньої політики 4 Дошкільна освіта 6 Шкільна освіта 7 Робота з обдарованою молоддю 8 Позашкільна освіта 9 Професiйно-технiчна освiта 9 Вища освіта 10 Міністерство освіти і науки України 11 Висновки 13 Використана література 14 >>>>
-
УКРАЇНСЬКЕ ДОШКІЛЛЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ (у порівнянні з російським)
ВСТУП І. 1.Українське дошкілля: його сьогодення та майбуття 2.Дошкільна та початкова шкільна освіта: проблеми та завдання оновлення А) проблеми сьогодення з питань перспективності та наступності між ДНЗ та школою Б) шляхи подолання проблем 3.Про оновлення системи дошкільної освіти на сучасному етапі 4.Принципи оновлення 5.Дитячий садок і суб”єктивно орієнтована дидактика ІІ. 1.Дошкільна освіта в Росії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) 2.Основні напрями освітянської політики Російської Федерації ІІІ. 1.Реінтеграція освітнього простору Росії та України 2.Дві особистості – дві сторони виховання ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА ВИСНОВОК ЛІТЕРАТУРА >>>>
-
Дистанційна освіта – перспективний шлях
Вступ 3 1. Дистанційна освіта – перспективний шлях розв’язання сучасних проблем вищої і професійної освіти 5 2. Дистанційна освіта в Україні 6 3. Визначення поняття „дистанційна освіта”, її характерні риси 7 4. Особливості дистанційної освіти, її специфічні риси, засоби ДО 9 5. Система дистанційної освіти, перспективи розвитку 12 Висновки 18 Список використаної літератури 20 >>>>
-
Дистанційна освіта – перспективний шлях
Вступ 3 1. Дистанційна освіта – перспективний шлях розв’язання сучасних проблем вищої і професійної освіти 5 2. Дистанційна освіта в Україні 6 3. Визначення поняття „дистанційна освіта”, її характерні риси 7 4. Особливості дистанційної освіти, її специфічні риси, засоби ДО 9 5. Система дистанційної освіти, перспективи розвитку 12 Висновки 18 Список використаної літератури 20 >>>>
-
Система освіти козацької держави
Вступ 3 1. ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В КОЗАЦЬКІЙ ДЕРЖАВІ 4 1.1. Розвиток української культури і освіти в ХVI – XVII ст. 4 1.2. Діяльність Петра Могили 6 2. ОСВІТА В КОЗАЦЬКІЙ ДЕРЖАВІ 9 2.1. Розвиток освіти за часів незалежності 9 2.2. Ступені освіти в козацькій державі 10 2.3. Військова освіта 13 Висновки 16 Список літератури 17 >>>>
-
Соціально-педагогічна діяльність з дітьми-інвалідами
Вступ 2 1. Напрями соціально-педагогічної діяльності в шкільних закладах де є діти з особливими потребами 5 1.1. Основні засади інтеграції дітей-інвалідів у сфері освіти 5 1.2. Стан освіти і фахової підготовки інвалідів у нашій країні 7 1.2.1. Дошкільна і шкільна освіта 7 1.2.2. Професійно-технічна освіта та підготовка до навчання у вищих навчальних закладах 9 1.3. Захист прав дітей-інвалідів 11 2. Аналіз досвіду соціально-педагогічної діяльності з дітьми-інвалідами 13 2.1. Інтеграція в суспільство дітей з особливостями психофізичного розвитку шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах 13 2.2. Досвід Львівської школи № 95 з адаптації до навчання дітей із вадами слуху 17 2.3. Рекомендації стосовно вдосконалення освіти і фахової підготовки дітей-інвалідів 21 2.3.1 Заходи загального характеру спрямовані на удосконалення освіти і фахової підготовки інвалідів 21 2.3.2. Заходи щодо вдосконалення шкільної освіти дітей-інвалідів 23 2.3.3. Заходи щодо вдосконалення професійно-технічної освіти підлітків-інвалідів 24 Висновки 25 Список літератури 27 >>>>
-
Роль та місце освіти в постіндустріальному (інформаційному) суспільстві, тенденції та перспективи розвитку
Вступ 3 1. Тенденції та перспективи сучасної освіти 4 2. Завдання та роль освіти і умовах інформаційного суспільства 5 3. Інформаційна освіта (медіа- освіта) як необхідна складова освіти в інформаційному суспільстві 21 Висновки 23 Перелік використаної літератури 24 >>>>
-
ЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРАКТИКИ З ФАХУ (Дошкільна освіта)
ЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРАКТИКИ З ФАХУ (Дошкільна освіта) 1 1. Матеріальні, психоло-педагогічні умови проходження практики 1 1.1. Матеріальні умови життєдіяльності групи, ДНЗ 1 1.2. Взаємодія з вихователями, методистом, керівником ДНЗ, керівником педагогічної практики 3 2. Виконання завдань психолого-педагогічного дослідження 4 3. Організація життєдіяльності дітей у ДНЗ (характеристика організації видів діяльності) 5 4. Аналіз результатів організаційно-педагогічної роботи 7 5. Кількісна оцінка самостійно проведеної освітньо-виховної роботи з дітьми 9 6. Організаційно-методична робота 10 7. Особисті пропозиції і побажання щодо удосконалення організації комплексної практики з фаху 10 КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН 11 ПРОЕКТ проведення спортивного свята з вихованцями старшої дошкільної групи 24 ПРОЕКТ 30 Додатки 33 ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГРУПИ 33 ТАБЛИЦЯ ВИБОРІВ ДІТЕЙ ЗА МЕТОДИКОЮ "СЕКРЕТ" 38 УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ЗА ІЗОЛЬОВАНИМИ ДІТЬМИ 39 УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ЗА ДІТЬМИ-ЛІДЕРАМИ 41 Характеристика 42 >>>>
-
. Шкільна освіта
П Л А Н Вступ 1. Шкільна освіта 2. Вища освіта 3. Реформа освіти Висновок Література >>>>
-
. Шкільна освіта
П Л А Н Вступ 1. Шкільна освіта 2. Вища освіта 3. Реформа освіти Висновок Література >>>>
-
ЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРАКТИКИ З ФАХУ (Дошкільна освіта, середня група дітей дошкільного віку)
ЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРАКТИКИ З ФАХУ (Дошкільна освіта, середня група дітей дошкільного віку) >>>>
-
Функція освіти
Вступ 3 1. ОСВІТА ЯК СОЦІАЛЬНИЙ ТА СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ІНСТИТУТ 4 2. ФУНКЦІЇ ОСВІТИ ЯК СОЦІАЛЬНОГО ІНСТИТУТУ 6 2.1. Репродуктивна 6 2.2. Селективна 6 2.3. Комунікативна 8 2.4. Владна 10 2.5. Соціально-блокуюча 11 2.6. Народногосподарська 12 2.7. Гедоністична 13 2.8. Продуктивна 14 2.9. Інтегративна 14 Висновки 16 Література 17 Вступ З одного боку, освіта як соціальний інститут є сукупністю певних установ, осіб, які забезпечені спеціальними матеріальними засобами і здійснюють конкретні соціальні функції. З іншого боку, – освіта – це набір, система ідей, правил, положень, стандартів, норм діяльності, поведінки людей у ситуаціях освітянського життя. Освіта відрізняється від інших соціальних інститутів своєю спрямованістю, змістом діяльності, тобто відповідними функціями. Суттю, внутрішньою основою і найважливішою ознакою освіти є її здатність впливати на розвиток людини, готувати особистість до активної соціальної діяльності. Як випливає з цього, розгляд функціонування освіти в суспільстві має велике теоретичне і практичне значення. Тому ця робота присвячена розгляду саме функцій освіти як одного з його головних інститутів. >>>>
-
Концепція розвитку економічної освіти в Україні
Вступ 3 1. Економічна освіта на сучасному етапі 4 1.1. Стан економічної освіти та об єктивна необхідність розробки концепції 5 1.2. Місія, мета та ціннісні орієнтири економічної освіти 6 1.3. Принципи економічної освіти 7 1.4. Завдання економічної освіти 7 2. Основні заходи щодо розвитку економічної освіти 9 2.1. Ступенева підготовка фахівців економічного спрямування 9 2.2. Оптимізація мережі вищих навчальних закладів 9 3. Удосконалення управління вищою економічною освітою. 11 Висновки 13 Список використаної літератури 14 >>>>
-
Економічна освіта на сучасному етапі
ВСТУП 3 1. РОЗВИТОК ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ 4 2. БЕЗПЕРЕРВНІСТЬ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ 8 3. БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС – СТРУКТУРНА РЕФОРМА ВИЩОЇ ОСВІТИ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ПРОСТОРІ 11 4. ОСНОВНІ ЗАХОДИ ЩОДО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ 14 ВИСНОВКИ 21 ЛІТЕРАТУРА 22 >>>>
-
Модернізація вищої освіти в державі
1 Вища освіта: стан та перспективи в контексті Болонського процесу 2 2. Педагогічна освіта: стан, перспективи розвитку 7 3. Система підвищення кваліфікації педагогічних працівників: стан, перспективи розвитку 12 4. Проблеми якості освіти в контексті європейської інтеграції 15 Література 19 >>>>
-
Модернізація вищої освіти в державі
1 Вища освіта: стан та перспективи в контексті Болонського процесу 2 2. Педагогічна освіта: стан, перспективи розвитку 7 3. Система підвищення кваліфікації педагогічних працівників: стан, перспективи розвитку 12 4. Проблеми якості освіти в контексті європейської інтеграції 15 Література 19 >>>>
-
Сучасна психологічна освіта в США
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1 4 Психологічна освіта в США як фактор неперервного зв'язку людини із соціумом 4 1.1. Базові принципи психологічної освіти в США 4 1.2. Структура психологічної освіти у вищих школах США 9 Висновки до розділу 1 13 РОЗДІЛ 2 14 Професійна спрямованість вищої психологічної освіти в США 14 2.1. Складові процесу розвитку професійно-значущих якостей студентів 14 2.2. Методологічна компонента курсу сучасної американської психології 18 Висновки до розділу 2. 23 РОЗДІЛ 3 24 Перспективні можливості використання освітнього досвіду США на українських наукових теренах 24 3.1. Можливості використання здобутків американської університетської психологічної освіти 24 3.2. Ефективність запозичення стандартів вищої психологічної освіти США 28 Висновки до розділу 3 32 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 ДОДАТОК 38 >>>>
-
основи психологі та педагогіки
1. ХАРАКТЕРИСТИКА ВИДІВ МИСЛЕННЯ 3 2. ОСВІТА І НАУКА В УКРАЇНІ В ХХ СТОЛІТТІ 8 2.1. Наука і освіта під час входження України в склад Російської імперії 8 2.2. Вирішення питань розвитку науки і освіти під час визвольних змагань доби УНР, Гетьманату та Директорії 9 2.3. Успіхи та невдачі розвитку науково-освітянської сфери 10 в радянський період 10 2.4. Сучасний розвиток науки і освіти на Україні 15 Література 17 >>>>
-
Контрольна основи психології та педагогіки
1. ХАРАКТЕРИСТИКА ВИДІВ МИСЛЕННЯ 3 2. ОСВІТА І НАУКА В УКРАЇНІ В ХХ СТОЛІТТІ 8 2.1. Наука і освіта під час входження України в склад Російської імперії 8 2.2. Вирішення питань розвитку науки і освіти під час визвольних змагань доби УНР, Гетьманату та Директорії 9 2.3. Успіхи та невдачі розвитку науково-освітянської сфери 10 в радянський період 10 2.4. Сучасний розвиток науки і освіти на Україні 14 Література 17 >>>>
-
Економічна сфера освіти її сутність і методи досягнення
Вступ 3 1. Освіта на порозі ХХ ст. 4 2. Фінансування в державному ВУЗі 10 3. Кредитування вищої освіти 22 Висновки 27 Література 28 >>>>
-
Моральне виховання дітей
ВСТУП 1 І.АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. 4 І.1. Дошкільна освіта України та Великобританії 4 І.2. Основи психологічної літератури, присвяченої питанню морального виховання дітей-дошкільників 8 І.3. Морально-естетичне дошкільне виховання в педагогічній літературі 11 ІІ. ЗАДАЧІ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЗОБРАЖУВАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА 15 ІІ.1. Констатуючий експеримент 17 ІІ.2. Формуючий експеримент 21 ІІ.3. Контрольний експеримент 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 33 >>>>
-
Проблеми фінансування середньої освіти в Україні
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Проблеми і перспективи розвитку середньої освіти в Україні 5 1.1. Управління освітою 6 1.2. Підвищення якості й доступу до освіти 15 Розділ 2. Проблеми фінансування середньої освіти в Україні 25 2.1. Загальна середня освіта - пріоритетний напрям державної політики України 25 2.2. Пошук альтернативних шляхів фінансування середньої освіти через фандрайзінг та побудову партнерських відносин 32 Висновки 38 Список використаної літератури 42 >>>>
-
Соціологія
План Зміст нової парадигми в освіті. Соціальні функції освіти 3 Вступ 3 1. Освіта як соціальний інститут 3 2. Зміст нової парадигми в освіті 6 3. Концепція освіти як передача соціального досвіду 9 4. Сучасні педагогічні парадигми - моделі освіти 9 4.1. Науково-технократична (раціональна) парадигма 11 4.2. Синергетична парадигма 12 5. Принципи навчання 15 6. Функції освіти в суспільстві 17 Список використаної літератури 22 >>>>
-
Освіта і педагогіка на території України 19 ст.
Вступ 3 1. Система освіти в Україні під Російською імперією 3 2. Розвиток освіти на Правобережній та Західній Україні 5 3. Розподіл шкіл в Україні за підпорядкованістю в XIX ст. 6 Висновок 7 Література 8 >>>>
-
ЮРИДИЧНА ОСВІТА: ІСТОРІЯ І СУЧАСНІСТЬ
Зміст ВСТУП 3 1. ЮРИДИЧНА ОСВІТА: ІСТОРІЯ І СУЧАСНІСТЬ 5 2. ПРАВОВІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ЮРИДИЧНОЮ ОСВІТОЮ 6 3. ПРОБЛЕМИ ЮРИДИЧНОЇ ОСВІТИ 8 ВИСНОВКИ 11 ЛІТЕРАТУРА 13 >>>>
-
ЮРИДИЧНА ОСВІТА: ІСТОРІЯ І СУЧАСНІСТЬ
Зміст ВСТУП 3 1. ЮРИДИЧНА ОСВІТА: ІСТОРІЯ І СУЧАСНІСТЬ 5 2. ПРАВОВІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ЮРИДИЧНОЮ ОСВІТОЮ 6 3. ПРОБЛЕМИ ЮРИДИЧНОЇ ОСВІТИ 8 ВИСНОВКИ 11 ЛІТЕРАТУРА 13 >>>>
-
Інформаційні технології в дистанційному навчанні
Вступ 2 Розділ І. Історія становлення, розвитоку та інформаційно-технологічного забезпечення дистанційної освіти 4 1.1 Cтановлення і розвиток дистанційного навчання 4 1.2 Інформаційні технології дистанційного навчання 15 1.3 Комп’ютерні технології та їх використання у навчальному процесі 19 Розділ ІІ. Дистанційне навчання в зарубіжних країнах 32 2.1 Організаційна структура дистанційної освіти за кордоном. Типи відкритого та дистанційного навчання 32 2.2 Дистанційна освіта та її інформаційно-технологічне забезпечення в Європі та Північній Амереці 41 2.3 Дистанційна освіта та її інформаційно-технологічне забезпечення в країнах Азії та Африки 46 Розділ ІІІ. Дистанційна освіта в Україні: становлення, правова база, проблеми та шляхи розвитку 51 3.1 Історія становлення дистанційної освіти в Україні 51 3.2 Правова база дистанційного навчання в Україні 54 3.3 Інформаційні технології в освітній галузі України 89 3.4 Розвиток системи дистанційної освіти в Україні на сучасному етапі. Проблеми розвитку 97 Висновки 103 Список використаних джерел 105 >>>>
-
Освіта дітей з особливими потребами
Вступ Розділ 1. Людина – найвища соціальна цінність 1.1. Розвиток системи освіти для дітей з особливими потребами 1.2. Міжнародна практика забезпечення прав дітей з особливими потребами на освіту 1.3. Сучасні погляди в сфері національної освіти Розділ 2. Діти з особливими потребами у системі освіти 2.1. Аналіз причин аномального розвитку дитини 2.2. Характеристика основних завдань спеціальних освітніх закладів 2.3. Типи установ для дітей з особливими потребами Розділ 3. Організація роботи спеціальних закладів і розвиток творчих та розумових здібностей дітей з особливими потребами 3.1. Принципи комплектування спеціальних установ для дітей з вадами 3.2. Діяльність Медико Соціального Реабілітаційного центру “Дорога життя” та Програма “Крок за кроком” – залучення дітей Висновки Список використаної літератури >>>>
-
Фінансування освіти в Україні
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Система управління освітою в Україні 6 1.1. Мережа освітніх закладів України 6 1.2. Органи управління освітою 7 Розділ 2. Розподіл функцій щодо організації загальної середньої освіти між різними рівнями управління освітою 16 2.1. Управління навчальними закладами та створення навчальних закладів 16 2.2. Ліцензування та реєстрація шкіл 18 2.3. Керівництво закладами освіти 20 2.4. Педагогічні працівники 22 2.5. Контроль за педагогічними працівниками 23 2.6. Зміст освіти та прийом дітей до закладів освіти в Україні 24 2.7. Державний контроль за діяльністю закладів освіти 31 Розділ 3. Фінансування освіти в Україні 33 3.1. Правові основи фінансування середньої освіти 33 3.2. Реальна практика фінансування закладів освіти 36 3.3. Видатки шкіл 37 3.4. Можливості додаткових джерел фінансування закладів освіти 39 Висновки 40 Список використаної літератури 42 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.064282 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|