|
Фанфік за твором Мина Мазайло
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Фанфік за твором Мина Мазайло», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Над чим сміється Куліш у комедії «Мина Мазайло»
Над чим сміється Куліш у комедії « Мина Мазайло» >>>>
-
Над чим сміється Куліш у комедії «Мина Мазайло»
Над чим сміється Куліш у комедії « Мина Мазайло» >>>>
-
Жанр комедії у творчості М.Куліша
Вступ 3 Розділ І. Микола Куліш – видатний драматург та майстер комедії 5 1.1 Розвиток жанру комедії в Україні 5 1.2 Життєвий шлях Миколи Куліша 7 1.3 Значення комедії у творчості М.Куліша 9 Розділ ІІ. Розвиток комедії. Творчість Куліша 11 2.1 „Отак загинув Гуска” 11 2.2 Трагікомедія М.Куліша – “Народний Малахій” 13 Розділ ІІІ. Жанрові особливості комедій 15 3.1 “ Мина Мазайло” – найвидатніша комедія драматурга 15 3.2 Інтермедія “Хулій Хурина” 19 Висновки 22 Література 24 >>>>
-
Життя нема без честі ( за твором Педро Кальдерона)
Життя нема без честі ( за твором Педро Кальдерона) >>>>
-
Чи можна обдурити долю (за твором Мольєра "Міщанин шляхтич")
Чи можна обдурити долю (за твором Мольєра "Міщанин шляхтич") >>>>
-
Що несе війна людству за твором М.Шолохова "Доля людини"
Що несе війна людству за твором М.Шолохова "Доля людини" >>>>
-
Що несе війна людству за твором М.Шолохова "Доля людини"
Що несе війна людству за твором М.Шолохова "Доля людини" >>>>
-
Проблема бездуховності людини засліпленої прагненням до наживи за твором «Сто тисяч»
Проблема бездуховності людини засліпленої прагненням до наживи за твором «Сто тисяч» >>>>
-
Чи можна вважати соціальну нерівність вічною проблемою за твором «Наталка Полтавка»
Чи можна вважати соціальну нерівність вічною проблемою за твором «Наталка Полтавка» >>>>
-
Привиди катастроф (твір або переказ за твором Розкопана до мертвого піску, загиджена хімічними відходами)
Привиди катастроф (твір або переказ за твором Розкопана до мертвого піску, загиджена хімічними відходами) >>>>
-
Гобсек філософ чи скнара? (за твором О. де Бальзака "Гобсек")
Гобсек філософ чи скнара? (за твором О. де Бальзака "Гобсек") >>>>
-
Перемогти в собі звіра - це особиста проблема героя чи вічна проблема кожної людини за твором Педро Кальдерона "Життя це сон".
Перемогти в собі звіра - це особиста проблема героя чи вічна проблема кожної людини за твором Педро Кальдерона "Життя це сон". >>>>
-
Ціна та ціноутворення в галузі туризму
1. Основні завдання цінової стратегії фірми. 3 2. Особливості ціноутворення в туризмі. 7 3. Задача. 11 Визначити ціну придбання та розмір ПДВ, який сплачує покупець після реалізації продукції. Мина вартість в іноземній валюті 1000$, курс НБУ: 1$ - 2 грн., мито - 10$, митні збори 5$; Ставка акцизного збору - 5%. Фактична ціна реалізації = 4000 грн. Література. 13 >>>>
-
Етика
Вступ 3 1. Основні і головні елементи загальнолюдського змісту моральності 4 2. Поясніть Ваше розуміння зв’язку естетики і психології в теорії видатного українського письменника І.Я. Франко за твором "Із секретів поетичної творчості" 12 Висновок 18 Література 19 >>>>
-
Контрольна робота етика і естетика
Вступ 3 1. Основні й головні елементи загальнолюдського змісту моральності 3 2. Поясніть Ваше розуміння зв"язку естетики і психології в теорії видатного українського письменника І.Я. Франко за твором "Із секретів поетичної творчості" 9 Висновок 18 Література 20 >>>>
-
Характеристика Телля і Геслера
Характеристика Телля і Геслера (за твором Ф. Шиллера „Вільгельм Телль”) >>>>
-
Дворянство як міф покращення життя (за твором Карпенка-Карого)
Дворянство як міф покращення життя >>>>
-
Чи можна обманути долю?
Чи можна обманути долю? (за твором "Життя -це сон") >>>>
-
Платон про форми держави та справедливий державний устрій
Вступ 3 1. Загальне поняття про Діалоги Платона. Його вчення про справедливість i державу за діалогами „Крітій” та «Горгій» 4 2. Витоки, сутність та форми держави за твором Платона „Політик” 5 3. Складові держави за вченням Платона 11 4. Місце законів у формуванні та функціонуванні держави 17 Висновки 21 Список використаної літератури 22 >>>>
-
В ім'я чого можна здійснити подвиг (за твором „Прометей Закутий”)
В ім'я чого можна здійснити подвиг >>>>
-
Доля людини і доля вітчизни (за твором Ф. Шиллера „Вільгельм Телль”)
Доля людини і доля вітчизни >>>>
-
Етапи роботи над історичним твором
Зміст 2 Вступ 3 Теоретична частина 5 Історичний твір та історичний образ-персонаж 5 Практична частина. Твір Пантелеймона Куліша “Чорна Рада”. 9 План-конспект уроку №1 9 План-конспект уроку №2 16 План-конспект уроку №3 27 Висновки 31 Список використаної літератури 32 >>>>
-
Блукання людської душі від пізнання гріхів до очищення і набуття віри в добро
Блукання людської душі від пізнання гріхів до очищення і набуття віри в добро (за твором Данте Божественна комедія) >>>>
-
Чи завжди мета виправдовує засоби? Життєвий шлях Жульєна Сореля (за твором)
Чи завжди мета виправдовує засоби? Життєвий шлях Жульєна Сореля >>>>
-
ТЕКСТ ЯК МОДЕЛЬ КОМУНІКАТИВНОГО АКТУ
ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Комунікативний акт у "віяльному спілкуванні" 1.1. Система, форми, суперечності комунікативного акту 1.2. Діяльність автора і читача у процесі здійснення комунікативного акту 1.3. Підструктури тексту як моделі комунікативного акту. Горизонтальна, вертикальна і глибинна будови Розділ 2.Організація твором комунікативного акту 2.1. Дія комунікативної під структури 2.2. Дія пізнавальної підструктури 2.3. Мовленнєві функції повідомлення та їх реалізатори Розділ 3. Елементарні стилі мовлення 3.1. Класифікація стилів 3.2. Виявлення особливостей елементарного стилю (розмовно-побутове і розмовно-ділове мовлення, агітаційного, популярного) 3.3.Протистояння теоретичного і практичного елементарних стилів Замість висновків Додатки Література >>>>
-
Ознайомлення дошкільників з вадами зору з дитячою художньою літературою
ВСТУП 2 Розділ 1. Психолого-педагогічні і літературознавчі засади роботи з дітьми дошкільного віку з вадами зору 5 1.1. Психологічні основи виховання і навчання сліпої дитини 5 1.2. Особливості побудови занять з дітьми із вадами зору 7 1.3. Методика роботи над художнім твором 10 1.4. Складання розповіді-роздуми як різновид роботи над художніми творами 12 Розділ 2. Методика ознайомлення дошкільників з вадами зору з дитячою художньою літературою 21 2.1. Особливості вивчення віршів та казок в роботі з дітьми з вадами зору 21 2.2. Тактильна книга як засіб знайомства з дитячою літературою 22 ВИСНОВОК 26 ЛІТЕРАТУРА 28 >>>>
-
Статистика
1. Що таке міф і міфологічне мислення? 3 2.Різниця між міфом і художнім твором? 3 3. Вплив давньогрецької літератури на давньоримську 5 4. Визначення епосу. Особливості стилю гомерівського епосу 6 5.Що таке лірика як род літератури? 7 6.Характеристика давньогрецької лірики 8 7. Творчість Сапфо та Алкея 9 8. Назвіть основні риси драматургічного роду 9 9.Які риси характеризують античну трагедію? 10 10. Які риси характеризують античну комедію? 10 11.Знайдіть спільні риси та окремі риси в характерах Ахілла і Гектора 10 12. Порівняйте образ Одіссей та Енея 11 13.Порівняйте розкриття теми кохання у Сапфо та Катулла 12 14. «Метаморфози» Овідія як поєднання міфів про перевтілення 13 15.Зображення недоліків народовладдя у «Вершниках» Арістофана 14 16. Образ держави та володаря в одах Горація 14 17.Буколічна поезія Вергілія. Визначення ідилії 15 18. Стиль та облаштування античного театру 16 19. Тема фатуму та його подолання в трилогії Есхіла «Орестея» 18 20. Час і простір в «Метаморфозах» Овідія 19 >>>>
-
Контрольна робота з української літератури 5
1.Валер'ян Підмогильний. 3 1) Зразок урбаністичної прози "Місто": провідні проблеми, художні ідеї, складність і неоднозначність образу головного героя. 3 2) Теорія літератури. Екзистенціалізм. 3 2. Юрій Яновський: 4 1) Жанрова своєрідність роману у новелах «Вершники», особливості сюжету, композиції, центральні персонажі, ідейний зміст, художня мова. 4 2) "Майстер корабля" - новаторський характер твору; сюжетна інтрига, символічність образів, умовність зображення АБО (твір на вибір) «Чотири шаблі» художнє новаторство роману, романтичний характер творчості. 5 3.Микола Куліш: 5 1) « Мина Мазайло» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст; засоби творення комічного. 5 2) «Патетична соната» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст. 6 3) Теорія літератури: жанрові різновиди драми: трагедія, комедія, власне драма, трагікомедія. 6 4. Іван Кочерга: 7 1) «Свіччине весілля» - жанр, тема, сюжет; історична основа і художній домисел; групування персонажів, засоби створення історичного колориту; особливості композиції. 7 2) «Ярослав Мудрий» - жанр, тема, сюжет, образ Ярослава, його роль у композиції та ідейно-художньому змісті твору. Образи Журейка, Милуші, Микити. 8 3) Теорія літератури: драматична поема як жанр ліро-драми. 8 5. Олександр Довженко: 8 1) «Зачарована Десна» - жанр, сюжет, образ оповідача; автобіографічність; романтизм оповіді та реалізм побутових деталей. 8 2) «Україна в огні» - жанр, тема, особливості сюжетно-композиційних вирішень, ідейно-художній зміст. Образ-символ долі України (Христя). Політичні звинувачення автора. 9 3) «Щоденник» - характер записів, їх роль як матеріалу для творів і як документа доби. 9 6. Юрій Клен: 10 1) «Сковорода» - жанр, образ мандрівного поета і філософа, художня ідея, мова твору. 10 2) «Беатріче» - велич кохання, духовної краси та чистоти. 11 3) «Терцини» - Осуд злочинств тоталітарного режиму в Україні. 11 7. Євген Маланюк: 12 1) «Невичерпальність» - образи України і «малоросійства», трагізм обставин і віра в непереможність народного духу, провідні мотиви; 12 2) «Біографія» - формування характеру і переконань митця-патріота. 12 3) «Шевченко» - своєрідне бачення центрального образу у вірші; роль антитези. 13 8. Улас Самчук: 13 1) «Марія» - жанр, тематика, проблематика, сюжет і композиція, центральні персонажі та їх характеристика; Біблійні образи і мотиви, їх роль; індивідуальне й типове, національне, конкретно-історичне та загальнолюдське у творі. 13 2) Роман-трилогія "Волинь" - епопея життя українського народу XX ст.; риси роману-хроніки (оглядове). 14 9. Микола Бажан: 15 1) "Політ крізь бурю" - сюжет, проблематика, ідеологічна клішованість; ідеї патріотизму та засудження "культу особи"; образ головної героїні; морально-етичні колізії. 15 2) "Данило Галицький" (оглядове). 15 3) Теорія літератури. Необароко. 16 10. Іван Багряний: 16 1)«Сад Гетсиманський» - жанр, тематика і проблематика, автобіографічна основа, центральні персонажі, засоби психологізму, індивідуалізації і типізації, ідейний зміст. 16 2) "Тигролови" своєрідність романної форми; жанрові особливості, тематика і проблематика, характеристика образів; своєрідність романтичної форми. 16 3) Роман "Людина біжить над прірвою" - доля людини в антисвіті війни (оглядово). 18 4) Теорія літератури. Пригодницький роман 18 11. Василь Барка: 19 «Жовтий князь» - відтворення картин голодомору 1933 p., геноциду щодо українців; життєва основа (особистий досвід автора, його рідних і земляків); Сюжет, центральні персонажі, їх групування, засоби психологізму, контрастування, типізації та індивідуалізації, роль художніх деталей, ідейний зміст. 19 12. Олег Ольжич: 20 1) Аналіз поетичних творів «Воно зросло з шукання і розпуки...», «Гали» - образ ліричного героя; висока культура та самобутність образного мислення. 20 2) Огляд поетичних збірок «Рінь», «Вежі», «Підзамча». 20 13.Олена Теліга. 21 Романтичне звучання поезії; продовження традицій Лесі Українки; поєднання ліричної ніжності й твердості переконань у віршах: «Чоловікові» «Літо», «Мужчинам», «Вечірня пісня». 21 Список літератури 22 >>>>
-
Запитання _ антична література
1. Що таке міф і міфологічне мислення? 3 2.Різниця між міфом і художнім твором? 3 3. Вплив давньогрецької літератури на давньоримську 5 4. Визначення епосу. Особливості стилю гомерівського епосу 6 5.Що таке лірика як род літератури? 7 6.Характеристика давньогрецької лірики 8 7. Творчість Сапфо та Алкея 9 8. Назвіть основні риси драматургічного роду 9 9.Які риси характеризують античну трагедію? 10 10. Які риси характеризують античну комедію? 10 11.Знайдіть спільні риси та окремі риси в характерах Ахілла і Гектора 10 12. Порівняйте образ Одіссей та Енея 11 13.Порівняйте розкриття теми кохання у Сапфо та Катулла 12 14. «Метаморфози» Овідія як поєднання міфів про перевтілення 13 15.Зображення недоліків народовладдя у «Вершниках» Арістофана 14 16. Образ держави та володаря в одах Горація 14 17.Буколічна поезія Вергілія. Визначення ідилії 15 18. Стиль та облаштування античного театру 16 19. Тема фатуму та його подолання в трилогії Есхіла «Орестея» 18 20. Час і простір в «Метаморфозах» Овідія 19 Список використаної літератури 21 >>>>
-
«Бондарівна» Івана Карпенка-Карого
Вступ. П`єса “Бондарівна” була написана у 1884 році видатним українським драматургом Іваном Карповичем Тобілевичем (сценічний та літературний псевдонім – Іван Карпенко-Карий). Це був період бурхливого розвитку українського театру. На Україні існувало декілька професійних театральних труп, в яких грали українські актори, й причому тематика їх постанов була також суто українською (“Наталка-полтавка”, “Москаль-чарівник”, “Кум-мірошник” і т.п.). Публіка на Україні дуже схвально оцінювала українські вистави: вони були яскравими, включали до себе багато народних пісень та танців. Герої цих творів були дотепні, винахідливі, багаті на внутрішню красоту люди. Але наприкінці ХІХ століття український театр став потребувати написання нових творів для сцени, тому що деякі популярні твори українських драматургів ішли на сцені більш як 50 років. Іван Карпенко-Карий був одним із тих авторів, які значно збагатили репертуар української сцени, наповнили драматичні твори новим соціальним змістом. За словами І.Франка, “він був одним із батьків новочасного українського театру, визначним артистом та при тім великим драматургом, якому рівного не має наша література та якому щодо ширини і багатства творчості, артистичного викінчення і глибокого продумання тем, бистрої обсервації життя та ясного і широкого світогляду не дорівнює ані один із сучасних драматургів те тільки Росії, але й інших слов`янських народів”. П`єса “Бондарівна” була найулюбленішим твором Карпенка-Карого. Вона різко відрізняється від інших його драм і у творчості письменника займає окреме місце. Не дуже щаслива була сценічна доля п`єси: незважаючи на успіх при перших виставах (1885), “Бондарівна” потроху зійшла з театральної сцени – життя кінця ХІХ століття вимагало вже не “романтичних казок”, а творів, що глибоко аналізували стан суспільства, наштовхували глядача на вирішення питання “Що робити?”. Надана робота розповідає про умови та обставини створення Іваном Карпенком-Карим “Бондарівни”, особливості цього твору та значення п`єси в театральному процесі того часу. Висновки. Драма “Бондарівна” має глибокий соціальний та національно-визвольний зміст. Вона яскраво, на базі значного фольклорного матеріалу, відображає реальні історичні події в українському селі XVII століття. Теми, які знайшли в ній своє відображення близькі та зрозумілі сучасним українським читачам. Проблеми, що підняв письменник, є актуальними і в наш час та потребують свого подальшого вирішення. Відношення до себе та долі України таких героїв п`єси, як Бондар, Тарас, Тетяна, викликають повагу та надають зразок для наслідування всіма справжніми українцями. Разом з тим, виходячи з аналізу твору, який має місце у цій роботі, можна пояснити деяку “холодність” колишньої театральної публіки до вистав “Бондарівни”. На мою думку, п`єса написана в кращих традиціях романтизму. По-перше, в ній використаний оригінальний фольклорний матеріал, історична бувальщина героїчного минулого свого народу – чудова українська пісня про Бондарівну, яка вже сама по собі містить елементи поетизації, “романтизації” життя простої, але дуже вродливої дівчини. По-друге, у своєму творі І.Карпенку-Карому вдалося опоетизувати не тільки саму Бондарівну, але й середовище, що оточує дівчину. При цьому, цілком природно, не акцентувалась увага читача на інших сторонах буття колишнього українського села, які є вже не такі привабливими для ока читача. Це і міжособистісні відносини людей, які часом були дуже далекі від ідеалу, навіть, у такому героїчному столітті як XVII ст., це і багато просто негативних побутових явищ, які, безперечно, мали місце в той нелегкий час. Але, час романтизму на момент виходу п`єси у світ пройшов. Дійсність вимагала від письменників не пригладженого, а реального відображення життя як простого народу, так і його верхівки. Це був час революційних демократів, які взяли курс на корінне перетворення існуючого суспільства. Поява красивої казки, якою була “Бондарівна”, може й викликала ненависть до злодіїв-поляків, але не відповідала на багато запитань, які ставило людям ХІХ століття. Українські танки, пісні, яскраві національні костюми в значному ступені прикрашали театральне дійство, Разом із тим, ці прикраси як би натякали на те, що положення простого народу в ті часи не було важким. Це йшло всупереч думці тодішнього суспільства про те, що положення народу завжди було важким і, саме зараз прийшов час, нарешті, йому допомогти ціною революційних перетворень. Мила, ніжна “Бондарівна” вступила в певний конфлікт з реальним станом справ у громадянському суспільстві того часу. Можливо, ті високі ідеали Любові, Честі, Обов`язку, якими проникнута ця п`єса, знайдуть відгук у душах людей сучасного покоління? Хто знає. Але всепоглинаючий прагматизм нашого часу дає мало надії на те, що молодь ХХІ століття віддасть перевагу Бондарівні на користь сучасним героям – безжалісним суперменам та багатіям. >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.005518 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|