|
Підприємство випускає
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Підприємство випускає», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Контрольна робота з податків
1. Податкова служба України 3 2. Мито 7 Задачі 11 1. Працівнику у вигляді доходу в натуральній формі видано 150 кг цукру вартістю 4,80 грн. за 1 кг (в тому числі ПДВ – 0,80 грн.). Розрахувати суму податку на доходи фізичних осіб. 2. Підприємство «Зоря» випускає взуття. За звітний період було реалізовано 4000 пар взуття за ціною реалізації 200 грн. за пару. Підприємство має на балансі приміщення вартістю 25 000 грн. Виплатило заробітну плату 14000 грн., сплатило ПДВ 15000 грн., продано станків на суму 1200 грн. Розрахувати податок на прибуток, що сплатить підприємство до бюджету. Список використаної літератури 14 >>>>
-
Организации деятельности промышленных предприятий
1. Развитие предпринимательства в Украине в условиях глобализации развития мировой экономики. 3 2. Сущность налоговой политики государства и её основные принципы. 4 3. Практичне завдання. 14 Побудувати виробничу структуру підприємства за такими ознаками: - підприємство спеціалізується в галузі виробництва технологічного устаткування для радіоелектронної промисловості, випускає чотири типи агрегатів (механічні та гідравлічні преси, пристрої паяння „хвилею”; ультразвукові пристрої); - підприємство не розробляє проектно-конструкторську документацію на технологічне устаткування, здійснюючи тільки технологічну підготовку виробництва; - питома вага зовнішнього оснащення й інструмента – 55 %; - підприємство саме виробляє необхідні для виробництва енергоносії (стиснене повітря, гарячу воду та пару). Інші види паливно-енергетичних ресурсів підприємство купує; - відходи металобрухту підприємство продає на сторону. Список использованной литературы. 16 >>>>
-
Малий бізнес
Теоретичні питання 3 1. Регуляторна політика у сфері малого бізнесу та напрямки дерегулювання підприємницької діяльності в Україні 3 2. Інтеграційна підтримка та самоорганізація малого підприємництва 17 Практичні задачі 24 Задача 9. Мале підприємство виробляє та продає 8000 одиниць продукції за місяць. Сумарні витрати за місяць складають 560000 грн., у т.ч. 160 000 – змінні, 400 000 – постійні. У підприємства є невикористані виробничі потужності для виконання одноразового замовлення в обсязі 2000 одиниць за місяць. Яка найменша із запропонованих цін буде прийнята компанією для цього замовлення? А. 17 грн. Б. 73 грн. В. 62 грн. Г. 21 грн. Задача 16. Максимально можливий обсяг суб’єкта малого підприємництва – юридичної особи становить 1000 т. продукції на рік, фактично було випущено 700 т. Сума постійних витрат, пов’язаних з утриманням та експлуатацією устаткування становить 6000 грн. Використовуючи можливості системи “директ-костинг” розподіліть витрати на корисні та некорисні. Задача 23. Мале виробниче підприємство випускає м'які кухонні куточки. Витрати, пов'язані з виробництвом меблів, становлять 1200 грн. за одиницю продукції, у т.ч. середні постійні – 500 грн., витрати на збут одиниці меблів - 100 грн., ціна – 2000 грн. Підприємство випускає 1000 куточків і на весь обсяг виробництва має замовлення. В той же час підприємство має додаткове замовлення на 10 куточків. Ціна запропонованої угоди 1600 грн. Необхідно визначити вигідність додаткового замовлення шляхом розрахунку можливого прибутку від виробництва 10 додаткових куточків. Список використаної літератури 28 >>>>
-
Контрольна з менеджменту
Зміст 1. Основи проектування об'єкта управління 3 2. Визначення та аналіз резервів управління. 10 3. Регулювання як функція управління 12 4. Задача 16 Підприємство випускає два види продукції А та В. Для їх виробництва необхідні матеріали чотирьох видів. Загальна кількість матеріалів на підприємстві така: першого виду - 50 шт.; другого - 31 шт.; третього - 40 шт.; четвертого - 19 шт. Витрати матеріалів на випуск одиниці продукції такі:… Список використаної літератури 19 >>>>
-
Маркетингова цінова політика на прикладі конкретного підприємства (практична)
1. Характеристика підприємства 3 2. Характеристика товару підприємства 6 2.1. Основний товар, який випускає підприємство 6 2.2. Визначення конкурентоспроможності товару 11 2.3. Визначення ринків та сегментів, на які потрібно ввести новий товар 13 2.4. Фактори, які визначають купівлю товару та заходи, які застосовує підприємство для впізнання товару серед інших аналогічних 15 2.5. Потенційні можливості для притаманності товару високих споживацьких якостей в порівнянні з товарами конкурентів 16 2.6. Вплив сезонних факторів на товар 17 2.7. Емоції, які викликає товар у споживачів 17 3. Характеристика покупців 18 3.1. Індивідуальні споживачі та підприємства, які придбавають товар 18 3.2. Основні фактори, які впливають на рішення про купівлю товару 19 3.3. Потреби клієнта, які спонукають придбавати товар 21 4. Методи ціноутворення 22 4.1 Визначення причинних факторів важливості ціни для споживачів, що дозволяє здійснити варіацію цін 22 Список використаної літератури 29 >>>>
-
Контрольна робота з економіки підприємства
Зміст 1. Основні фонди підприємства: матеріальний склад, роль у виробничому процесі, види оцінки 3 2. Функції, методи та види управління підприємством 10 3. Кошторис затрат на виробництво. Калькуляція собівартості продукції 13 Задача 1 15 Підприємство планує в плановому році виготовити товарної продукції на суму 300 тис. грн., надати послуг промислового характеру стороннім організаціям на суму 85 тис. грн., виготовити напівфабрикатів на 120 тис. грн., у тому числі 70% для власної потреби, решта — для реалізації на сторону. На кінець року очікується зменшення залишків незавершеного виробництва на 12 тис. грн. За прогнозами залишки готової продукції на складах підприємства становитимуть: на початок року — 20 тис. грн; на кінець року — 30 тис. грн. Визначити товарну, валову та реалізовану продукцію підприємства в плановому році. Задача 2 16 Підприємство щоквартально випускає продукцію на суму 1,5 млн. грн. У І кварталі виробіток на одного працюючого становив 5500 грн. У II кварталі підприємство планує зменшити кількість працюючих на 30 чоловік порівняно з І кварталом. На скільки відсотків має зрости виробіток на одного працюючого в II кварталі? Список використаної літератури 17 >>>>
-
Маркетингова цінова політика
1. Назва підприємства, його галузева приналежність, основні види діяльності. 3 2. Опис товару 3 2.1. Основний товар, що випускає підприємство 3 2.2. Конкурентоспроможність товару на кожному ринку і в кожному сегменті 4 2.3. На яких ринках і сегментах слід ввести новий товар і чому 7 2.4. Фактори, що визначають купівлю даного товару і які міри здійснює підприємство, що товар виділявся серед аналогічних 8 2.5. Потенційні можливості, для того щоб товар і надалі мав високі споживацькі якості у порівнянні з конкурентами 13 2.6. Вплив сезонних факторів на товар 14 2.7. Емоції, які здатний викликати товар у покупців 14 3. Покупці 16 3.1. Індивідуальні споживачі і підприємства, які купують товари 16 3.2. Основні фактори, що впливають на рішення стосовно придбання товару 17 3.3. Потреби клієнта, що змушують купувати даний товар 17 3.4. Потенційні покупці 18 4. Методи ціноутворення 19 4.1. Визначення причинних факторів важливості ціни для споживачів, що дозволяє здійснювати варіацію цін 19 Висновки 25 Література 26 >>>>
-
Банківські операції
Вступ 3 1. Цілі, методи та розвиток механізмів рефінансування банків 5 2. Рефінансування банків в умовах економічного зростання 8 Задача 16 Капітал комерційного становить 10550 тис. грн., показник платоспроможності - 12,3%. Перелік найкрупніших позичальників банку (враховуючи 100% позабалансових зобов’язань) включає в себе (в тис. грн.): Позичальник Залишок заборгованості Підприємство "А" 1675,00 Підприємство "В" 1434,00 Підприємство "С" 1258,00 Підприємство "Д" 1080,00 Підприємство "Е" 1035,00 Підприємство "К" 960,00 Визначте дотримання банком нормативу "великих" кредитних ризиків та зробіть відповідні висновки. Висновок 19 Список використаної літератури 20 >>>>
-
Контрольна робота економіка підприємства
ПЛАН 1. Основні фонди підприємства 1 1.1. Матеріальний склад основних фондів та їх роль у виробничому процесі. 2 1.2. Види оцінки основних фондів 3 2. Керування підприємством 5 2.1. Функції керування підприємством: їхні види й зміст. 5 2.2. Види керування підприємством і відносини. 6 2.3. Методи керування підприємством, поняття, їхня система. 7 3. Кошторис витрат на виробництво та калькулювання собівартості 10 4. Практичні завдання 16 Задача 1 16 Підприємство планує в плановому році виготовити товарної продукції на суму 300 тис. грн., надати послуг промислового характеру стороннім організаціям на суму 85 тис. грн.., виготовити напівфабрикатів на 120 тис. грн.., в тому числі 70% для власної потреби, решта для реалізації на сторону. На кінець року очікується зменшення залишків незавершеного виробництва на 12 тис. грн. За прогнозами залишки готової продукції на складах підприємства становитимуть: - на початок року – 20 тис. грн.; - на кінець року – 30 тис. грн. Визначити валову, товарну та реалізовану продукцію. Задача 2 17 Підприємство щоквартально випускає продукцію на суму 1,5 млн. грн.. У І-му кварталі виробіток на одного працюючого становив 5500 грн. У ІІ-му кварталі підприємство планує зменшити кількість працюючих на 30 чол. Порівняно з І кварталом. На скільки відсотків має зрости виробіток на одного працюючого в ІІ кварталі? Список використаної літератури 18 >>>>
-
Задачі з теорії ймовірності
Задача №1 2 Задача №1. Маємо такі події: , − навмання взята деталь і-го сорту. Що означає подія ? Задача №2 2 Задача №2. Ймовірність того, що подія відбудеться хоча б один раз у трьох незалежних випробуваннях, дорівнює 0,936. Знайти ймовірність появи події в одному випробуванні. Задача №3 2 Задача №3. За даними технічного контролю 3% виготовлених заводом верстатів потребують додаткового регулювання. Чому дорівнює ймовірність того, що з 10 виготовлених верстатів 2 потребують додаткового регулювання? Задача №4 2 Задача №4. Неперервна випадкова величина X задана своєю функцією розподілу: Побудувати графік функції , знайти щільність розподілу, математичне сподівання і дисперсію, а також ймовірність того, що випадкова величина X набуде значення в інтервалі (-10; -4,2). Задача №5 3 Задача №5. Наведено результати дослідження річного обсягу споживання риби і рибної продукції (кг на душу населення). Потрібно побудувати: 1. інтервальний розподіл частот і відносних частот з кроком h = l; 2. гістограму відносних частот; 3. емпіричну функцію розподілу і кумулятивну криву. 14, 10.5, 9.8, 12.5, 11.5, 13.5, 12.4, 10.4, 11, 12, 10, 12, 11, 13.8, 11.6, 12.8, 11.2, 13.5, 12, 9, 13.6, 12.5, 10, 12.8, 13. Задача №6 4 Задача №6. Підприємство випускає безалкогольні напої. Для контролю роботи наповню вального апарата навмання відібрано n пляшок з напоями. Результати перевірки вмісту наведені в таблиці. Вважаючи, що випадкова величина X − вміст напою у пляшці, розподілена за нормальним законом, потрібно: 1. обчислити точкові незсунені статистичні оцінки для і ; 2. з надійністю у визначити надійний інтервал для оцінки дійсного середнього значення вмісту напоїв у пляшці. Х,мл 246 248 250 252 255 3 6 10 4 2 n = 25, γ = 0,99. Задача №7 5 Задача №7. Підприємство випускає продукцію харчування, розфасовану у пакети масою в середньому по μ = 250 г із стандартним відхиленням σ = 2 г. Перевірка відібраних навмання n = 100 пакетів готової продукції виявила їхню середню масу г. За рівня значущості α = 0,01 перевірити достовірність гіпотези г – фасувальний автомат працює без відхилення, при альтернативній гіпотезі Задача № 8 6 Задача № 8. Вивчається величина прибутку на акцію в харчовій промисловості. З цією метою проаналізовано дані n = 100 навмання відібраних акціонерів, результати наведено у таблиці. За рівня значущості α = 0,05 перевірити гіпотезу про нормальний закон розподілу випадкової величини Х – прибутку на акцію. Х 0,4 – 0,5 0,5 – 0,6 0,6 – 0,7 0,7 – 0,8 0,8 – 0,9 0,9 – 1,0 1,0 – 1,1 8 10 18 34 16 8 6 >>>>
-
Підприємство в сучасній системі господарювання
Зміст Вступ……………………………………………………………………….3 Розділ І. Підприємство в сучасній системі господарювання.5 1.1. Підприємство як суб’єкт господарювання ………..………5 1.2. Основні функції виробиничого підприємства ……………9 Розділ ІІ. Виробництво як відкрита система …………………13 2.1. Виробничі системи …………………………………………….13 2.2. Класифікація систем …………………………………………..21 Висновок …………………………………………………………………29 Список використаної літератури ………………………………….31 >>>>
-
: “ Поняття та види організаційно – правових форм підприємств”
П Л А Н Р О Б О Т И Вступ Розділ 1. Поняття , ознаки та основна мета діяльності підприємств. 1.1.Поняття підприємства…………………………. ст.5 1.2.Ознаки підприємства…………………………... ст.6 Розділ 2. Організаційно – правові форми підприємств. 2.1. Поняття організаційно – правової форми підприємств ……………………………………...ст.12 2.2. Приватне підприємство ………………………...ст.13 2.3. Колективне підприємство ……………………..ст.16 2.4. Державне підприємство ………………………..ст.17 2.5. Казенне підприємство …………………………..ст.29 2.6. Спільне підприємство …………………………..ст.36 2.7. Іноземне підприємство ………………………….ст.42 2.8. Господарські товариства ……………………….ст.44 2.9. Малі підприємства ……………………………....ст.55 2.10. Об’єднання підприємств ………………………ст.57 Розділ 3. Порядок створення підприємств. 3.1. Правові засади створення підприємств ………ст.60 3.2. Загальні умови створення підприємств……….ст.61 Розділ 4. Припинення діяльності підприємств. 4.1. Поняття “припинення” діяльності підприємств.ст.65 4.2. Умови ліквідації та реорганізації підприємства..ст.66 Висновки …………………………………………………………ст.70 Бібліографічні посилання та примітки >>>>
-
Поняття та види організаційно – правових форм підприємств
Вступ Розділ 1. Поняття , ознаки та основна мета діяльності підприємств. 1.1.Поняття підприємства…………………………. ст.5 1.2.Ознаки підприємства…………………………... ст.6 Розділ 2. Організаційно – правові форми підприємств. 2.1. Поняття організаційно – правової форми підприємств ……………………………………...ст.12 2.2. Приватне підприємство ………………………...ст.13 2.3. Колективне підприємство ……………………..ст.16 2.4. Державне підприємство ………………………..ст.17 2.5. Казенне підприємство …………………………..ст.29 2.6. Спільне підприємство …………………………..ст.36 2.7. Іноземне підприємство ………………………….ст.42 2.8. Господарські товариства ……………………….ст.44 2.9. Малі підприємства ……………………………....ст.55 2.10. Об’єднання підприємств ………………………ст.57 Розділ 3. Порядок створення підприємств. 3.1. Правові засади створення підприємств ………ст.60 3.2. Загальні умови створення підприємств……….ст.61 Розділ 4. Припинення діяльності підприємств. 4.1. Поняття “припинення” діяльності підприємств.ст.65 4.2. Умови ліквідації та реорганізації підприємства..ст.66 Висновки …………………………………………………………ст.70 Бібліографічні посилання та примітки >>>>
-
Поняття та види організаційно – правових форм підприємств
П Л А Н Р О Б О Т И Вступ Розділ 1. Поняття , ознаки та основна мета діяльності підприємств. 1.1.Поняття підприємства…………………………. ст.5 1.2.Ознаки підприємства…………………………... ст.6 Розділ 2. Організаційно – правові форми підприємств. 2.1. Поняття організаційно – правової форми підприємств ……………………………………...ст.12 2.2. Приватне підприємство ………………………...ст.13 2.3. Колективне підприємство ……………………..ст.16 2.4. Державне підприємство ………………………..ст.17 2.5. Казенне підприємство …………………………..ст.29 2.6. Спільне підприємство …………………………..ст.36 2.7. Іноземне підприємство ………………………….ст.42 2.8. Господарські товариства ……………………….ст.44 2.9. Малі підприємства ……………………………....ст.55 2.10. Об’єднання підприємств ………………………ст.57 Розділ 3. Порядок створення підприємств. 3.1. Правові засади створення підприємств ………ст.60 3.2. Загальні умови створення підприємств……….ст.61 Розділ 4. Припинення діяльності підприємств. 4.1. Поняття “припинення” діяльності підприємств.ст.65 4.2. Умови ліквідації та реорганізації підприємства..ст.66 Висновки …………………………………………………………ст.70 Бібліографічні посилання та примітки >>>>
-
Поняття та види організаційно – правових форм підприємств
Вступ Розділ 1. Поняття , ознаки та основна мета діяльності підприємств. 1.1.Поняття підприємства…………………………. ст.5 1.2.Ознаки підприємства…………………………... ст.6 Розділ 2. Організаційно – правові форми підприємств. 2.1. Поняття організаційно – правової форми підприємств ……………………………………...ст.12 2.2. Приватне підприємство ………………………...ст.13 2.3. Колективне підприємство ……………………..ст.16 2.4. Державне підприємство ………………………..ст.17 2.5. Казенне підприємство …………………………..ст.29 2.6. Спільне підприємство …………………………..ст.36 2.7. Іноземне підприємство ………………………….ст.42 2.8. Господарські товариства ……………………….ст.44 2.9. Малі підприємства ……………………………....ст.55 2.10. Об’єднання підприємств ………………………ст.57 Розділ 3. Порядок створення підприємств. 3.1. Правові засади створення підприємств ………ст.60 3.2. Загальні умови створення підприємств……….ст.61 Розділ 4. Припинення діяльності підприємств. 4.1. Поняття “припинення” діяльності підприємств.ст.65 4.2. Умови ліквідації та реорганізації підприємства..ст.66 Висновки …………………………………………………………ст.70 Бібліографічні посилання та примітки >>>>
-
Підприємство як вирбнича одиниця мікроеконміки
ВСТУП 3 1. ПІДПРИЄМСТВО В ЕКОНОМІЧНІЙ СИСТЕМІ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА 1.1. Підприємство як економічний суб'єкт господарювання 4 1.2. Функції та мета створення підприємства в мікроекономічній системі 8 2. ПІДПРИЄМСТВО ЯК ВИРОБНИЧА ОДИНИЦЯ МІКРОЕКОНОМІКИ 2.1. Особливості створення підприємства підприємницького типу 12 2.2. Створення структурних підрозділів підприємства 17 2.3. Організаційно-правові форми господарювання 23 3. НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ 3.1. Тенденції розвитку підприємств в Україні 28 3.2. Державна регуляторна політика в сфері підприємницької діяльності 33 ВИСНОВКИ 39 ЛІТЕРАТУРА 41 ДОДАТКИ 43 >>>>
-
Підприємство як суб’єкт ринку
ВСТУП 3 1. ПІДПРИЄМСТВО ЯК ЕКОНОМІЧНИЙ СУБ'ЄКТ ГОСПОДАРЮВАННЯ 4 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ СТРУКТУР У РИНКОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ (на прикладі корпорації назва) 11 ВИСНОВОК 23 ЛІТЕРАТУРА 24 >>>>
-
Характеристика та основні функціональні можливості програми 1С: Підприємство 7.7
Вступ 3 1. Загальні уявлення про програму 1 С: Бухгалтерія 7.7 4 2. Створення документів і журналів 9 3. Звіти у програмі 1С: Підприємство 7.7 16 Висновки 24 Література 27 >>>>
-
Підприємство як суб’єкт ринкової економіки
ВСТУП 3 1. ПІДПРИЄМСТВО В ЕКОНОМІЧНІЙ СИСТЕМІ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА 4 1.1. Підприємство як економічний суб'єкт господарювання 4 1.2. Функції та мета підприємства 7 1.3. Особливості створення підприємства підприємницького типу 11 2. ВИБІР ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВОЇ ФОРМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ 16 2.1. Організаційно-правові форми господарювання 16 2.2. Об’єкти організаційно-правових форм господарювання 20 2.3. Створення структурних підрозділів підприємства 27 ВИСНОВКИ 39 ЛІТЕРАТУРА 41 ДОДАТКИ 43 >>>>
-
Контрольна з маркетингу
1. Охарактеризуйте етапи проведення маркетингових досліджень 3 2. Назвіть основні методи стимулювання збуту в туризмі 6 3. Визначити сутність і структуру комплексу маркетингових комунікацій 10 Задача 17 За даними останніх місяців, підприємство, що випускає млинки для кави, відмічає значне скорочення обсягів збуту, їх продавали за ціною Ц1 = грн/один. Оскільки конкуренти за цей період ціни не змінювали, менеджер з маркетингу повинен прийняти рішення про те, чи варто змінювати ціну. Відділ маркетингових досліджень, аналізуючи вплив ціни на динаміку попиту, визначив еластичність попиту на електричні млинки для кави від ціни на рівні F=2,7%. Чи порадили Ви б менеджеру прийняти рішення про зниження ціни на . грн/один., якщо дотепер щомісяця продавалось N1=670 одиниць товару, змінні витрати на виробництво І продаж одного млинка для кави становлять V=17 грн/один., а постійні витрати F=1275 грн. у місяць? Треба, щоб балансовий прибуток досягав не менше, ніж 18% від обсягів продажу. Рішення 17 Література 20 >>>>
-
Підприємство як організаційна форма господарювання
Вступ 2 Підприємство як організаційна форма господорювання 3 Висновки 13 Список використаних джерел 14 >>>>
-
Міжнародні організації
Вступ 3 1. Загальна інформація про Транснаціональну корпорацію 5 2. Діяльність компанії у регіонах світу 7 3. Характеристика продукції, яку випускає ТНК 12 4. Характеристика організаційної політики компанії 18 5. Шляхи, які використовує компанія для просування продукції на ринках різних країн 23 6. Аналіз споживачів компанії 26 Висновки 29 Список літератури 30 >>>>
-
Промисловий маркетинг (практична курсова)
1. Загальна характеристика ринку. 3 1.1. Загальна характеристика промислового ринку України. 3 1.2. Тенденції в галузі. 5 1.3. Проблеми і можливості. 6 2. Вибір досліджуваного промислового підприємства і постановка задачі (обґрунтування, ціль). 9 2.1. Вибір цілей. 9 2.2. Цілі маркетингу на майбутній рік. 10 3. Визначення потенційних споживачів. 13 3.1. Характеристика споживачів. 13 3.2. Виявлення потреб споживачів. 14 3.3. Оцінка товару, що випускається відповідно до вимог споживачів. 14 3.4. Визначення цільового ринку (сегментація). 15 3. 4. 1. Тест для цільових ринків. 16 3. 4. 2. Критерії сегментування промислового ринку. 16 3. 4. 3. Розрахунок місткості ринку. 17 3. 4. 4. Визначення позиції на цільовому ринку. 17 4. Конкуренція. 17 4.1. 12-ти пунктний профіль конкурента. 17 4.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства. 19 4.3. Оцінка конкурентоспроможності одного з видів продукції, яку випускає підприємство (методом семантичного диференціалу). 20 4.4. Дослідження можливості задоволення потреби в нових товарах. 21 5. Розробка комплексу маркетингу. 24 5.1. Товарна політика 24 5.2. Цінова політика 24 5.3. Збутова політика. 25 5.4. Маркетингова комунікаційна політика 26 6. Розробка бюджету маркетингу. 27 6.1. Методи формування маркетингового бюджету. 27 Література 31 >>>>
-
Теоретичні аспекти формування структури капіталу
Зміст Стор. Вступ 3 1. Теоретичні аспекти формування структури капіталу 6 1.1 Економічна сутність структури капіталу 6 1.2. Механізм формування фінансової структури капіталу 15 1.3. Iнформацiйно-правове забезпечення формування структури капіталу 24 2. Аналіз ефективності формування та використання капіталу підприємства ВАТ «Аграрне підприємство Хлібодар» 30 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 30 2.2 Аналіз ефективності формування капіталу ВАТ «Аграрне підприємство Хлібодар» 33 2.3 Аналіз ефективності використання капіталу ВАТ «Аграрне підприємство Хлібодар» 43 3. Напрямки оптимізації структури капіталу ВАТ «Аграрне підприємство Хлібодар» 55 3.1. Напрямки вдосконалення політики оптимізації структури капіталу ВАТ “Аграрне підприємство Хлібодар” 55 3.2. Основні напрямки оптимізації фінансової структури капіталу ВАТ «Аграрне підприємство Хлібодар» 65 Висновки 82 Література 85 Додатки 93 >>>>
-
Курсова робота. Тема: Підприємство в ринковій системі. Предмет: Основи економічної теорії
Вступ 3 Розділ 1. Підприємництво як організаційна форма бізнесу 6 1.1. Сутність та передумови виникнення підприємництва 6 1.2. Основні умови, принципи та функції підприємництва 13 Розділ 2. Підприємство в ринкових умовах 17 2.1. Підприємство: визначення та сутність 17 2.2. Класифікація підприємств 23 2.3. Економічна основа та роль підприємства в ринковій системі 27 Розділ 3. Економічні основи розвитку підприємництва в Україні 34 Висновки 47 Список використаних джерел 49 >>>>
-
Підприємство та ринок праці
ЗМІСТ ВСТУП................................................................................................................... 3 1. Підприємство та ринок праці........................................................................... 5 ВИСНОВКИ.......................................................................................................... 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ...................................................... 19 >>>>
-
Промисловий маркетинг курсова
Вступ 4 1.1. Загальна характеристика ринку канцелярських товарів в Україні 5 1.2. Тенденції в галузі 6 1.3. Проблеми і можливості 7 2. Вибір досліджуваного промислового підприємства і постановка задачі (обґрунтування, ціль)СП „Мередіан” 8 2.1. Вибір цілей 8 2.2. Цілі маркетингу на майбутній рік. 10 3. Визначення потенційних споживачів 11 3.1. Характеристика споживачів 11 3.2. Виявлення потреб споживачів 11 3.3. Оцінка товару, що випускається відповідно до вимог 12 споживачів 12 3.4. Визначення цільового ринку (сегментація) 13 3.4. 1. Тест для цільових ринків 14 3.4. 2. Критерії сегментування промислового ринку 14 3. 4. 3. Розрахунок місткості ринку 15 3. 4. 4. Визначення позиції на цільовому ринку 16 4. Конкуренція 18 4.1. 12-ти пунктами профіль конкурента 18 4.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства 20 4.3. Оцінка конкурентоспроможності одного з видів продукції, яку випускає підприємство (методом семантичного диференціалу) 21 4.4. Дослідження можливості задоволення потреби в нових товарах 22 5. Розробка комплексу маркетингу 23 5.1. Товарна політика 23 5.2. Цінова політика 23 5.3. Збутова політика 26 5.4. Маркетингова комунікаційна політика 28 6. Розробка бюджету маркетингу 32 6.1. Методи формування маркетингового бюджету 32 Висновок 35 Список використаної літератури 38 >>>>
-
Контрольна з фінансів підприємства
1. Показники фінансової стійкості підприємства. Аналіз платоспроможності підприємства. 2 2. Організація безготівкових розрахунків, вимоги до їх проведення, сфера використання. 5 Задача 1 9 Підприємство випускає підакцизну продукцію і реалізує її через торгову мережу. Визначити відпускну ціну і роздрібну вартість партії підакцизного товару, скориставшись даними: 1.Кількість одиниць в партії товару - 100000 літрів; 2. Повна собівартість одиниці товару - 6,3 грн.; 3. Норма рентабельності - 20%; 4. Ставка акцизного збору у твердих сумах з одиниці реалізованого товару - 1 грн за 1 літр; 5. Торгова націнка магазину — 30%. Задача 3 11 Розрахувати прибуток від випуску товарної продукції у 4-му кварталі і вплив на прибуток від випуску товарної продукції у 4-му кварталі зрушень у структурі асортименту продукції порівняно з 3-м кварталом за даними: ... Згідно з прогнозом випуск товарної продукції в 4-му кварталі за повною собівартістю 38800тис.грн. Задача 4 13 Визначити відпускну ціну одиниці товару і суму акцизного збору, скориставшись даними: собівартість товару 400 грн.; прибуток - 80грн.; ставка акцизного збору - 25 %. Література 14 >>>>
-
Колективне сільськогосподарське підприємство
Колективне сільськогосподарське підприємство 2 Задача 7 Список використаних джерел 9 >>>>
-
Підприємство – основна ланка економіки
Назва роботи Підприємство – основна ланка економіки Розділ Економічна теорія Вид роботи Матеріал Кількість сторінок 29 Ціна 0 Зміст 1. Підприємство – основна ланка економіки. 3 1.1. Соціально-економічні й організаційні форми підприємства, його трудовий колектив. 3 1.2. Внутрішньогосподарська структура підприємства й обіг його виробничих фондів. 7 1.3. Види підприємств та їхній розвиток в умовах ринку. 8 1. Орендні і колективні. 9 2. Акціонерні товариства і товариства з обмеженою відповідальністю. 9 3. Договірні товариства. 11 4. Товариства з обмеженою відповідальністю. 11 2. Економічна свобода підприємств і підприємництво. 12 2.1. Адаптація підприємства до ринкових відносин, підприємство і держава. 12 2.2 Економічні проблеми підприємництва 14 та шляхи їх вирішення. 14 Висновок. 27 Список використанної літератури. 29 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.036556 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|