|
Прагнення піднестися над оточенням нехтуючи родовими традиціями народною етикою та мораллю у творі І Карпенка-Карого Мартин Буруля і в нас час
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Прагнення піднестися над оточенням нехтуючи родовими традиціями народною етикою та мораллю у творі І Карпенка-Карого Мартин Буруля і в нас час», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Дворянство як міф покращення життя (за твором Карпенка-Карого)
Дворянство як міф покращення життя >>>>
-
Вічна проблема влади грошей у трагікомедії Івана Карпенко - Карого «Сто тисяч» у світовому мистецтві та реальному житті
Вічна проблема влади грошей у трагікомедії Івана Карпенко - Карого «Сто тисяч» у світовому мистецтві та реальному житті >>>>
-
Характеристика образу пана Журдена у творі "Міщанин- шляхтич"
Характеристика образу пана Журдена у творі "Міщанин- шляхтич" >>>>
-
Українська ментальність у творі Івана Нечуя-Левицького “Кайдашева сім я"
Українська ментальність у творі Івана Нечуя-Левицького “Кайдашева сім я" >>>>
-
П’єса «Бондарівна» Івана Карпенка-Карого
Вступ. 3 1. Обставини створення п`єси. “Бондарівна” – початок творчого шляху Івана Карпенка-Карого. 4 2. Особливості будови п`єси, її сюжетної лінії та характеристик героїв. 7 3. Ідеї та проблеми п'єси 10 Висновки. 14 Список використаної літератури 16 Вступ П`єса “Бондарівна” була написана у 1884 році видатним українським драматургом Іваном Карповичем Тобілевичем (сценічний та літературний псевдонім – Іван Карпенко-Карий). Це був період бурхливого розвитку українського театру. На Україні існувало декілька професійних театральних труп, в яких грали українські актори, й причому тематика їх постанов була також суто українською (“Наталка-полтавка”, “Москаль-чарівник”, “Кум-мірошник” і т.п.). Публіка на Україні дуже схвально оцінювала українські вистави: вони були яскравими, включали до себе багато народних пісень та танців. Герої цих творів були дотепні, винахідливі, багаті на внутрішню красоту люди. Але наприкінці ХІХ століття український театр став потребувати написання нових творів для сцени, тому що деякі популярні твори українських драматургів ішли на сцені більш як 50 років. Іван Карпенко-Карий був одним із тих авторів, які значно збагатили репертуар української сцени, наповнили драматичні твори новим соціальним змістом. За словами І.Франка, “він був одним із батьків ново часного українського театру, визначним артистом та при тім великим драматургом, якому рівного не має наша література та якому щодо ширини і багатства творчості, артистичного викінчення і глибокого продумання тем, бистрої обсервації життя та ясного і широкого світогляду не дорівнює ані один із су часних драматургів те тільки Росії, але й інших слов`янських народів”. П`єса “Бондарівна” була найулюбленішим твором Карпенка-Карого. Вона різко відрізняється від інших його драм і у творчості письменника займає окреме місце. Не дуже щаслива була сценічна доля п`єси: незважаючи на успіх при перших виставах (1885), “Бондарівна” потроху зійшла з театральної сцени – життя кінця ХІХ століття вимагало вже не “романтичних казок”, а творів, що глибоко аналізували стан суспільства, наштовхували глядача на вирішення питання “Що робити?”. Надана робота розповідає про умови та обставини створення Іваном Карпенком-Карим “Бондарівни”, особливості цього твору та значення п`єси в театральному процесі того часу. Висновки Драма “Бондарівна” має глибокий соціальний та національно-визвольний зміст. Вона яскраво, на базі значного фольклорного матеріалу, відображає реальні історичні події в українському селі XVII століття. Теми, які знайшли в ній своє відображення близькі та зрозумілі су часним українським читачам. Проблеми, що підняв письменник, є актуальними і в наш час та потребують свого подальшого вирішення. Відношення до себе та долі України таких героїв п`єси, як Бондар, Тарас, Тетяна, викликають повагу та надають зразок для наслідування всіма справжніми українцями. Разом з тим, виходячи з аналізу твору, який має місце у цій роботі, можна пояснити деяку “холодність” колишньої театральної публіки до вистав “Бондарівни”. На мою думку, п`єса написана в кращих традиціях романтизму. По-перше, в ній використаний оригінальний фольклорний матеріал, історична бувальщина героїчного минулого свого народу – чудова українська пісня про Бондарівну, яка вже сама по собі містить елементи поетизації, “романтизації” життя простої, але дуже вродливої дівчини. По-друге, у своєму творі І.Карпенку-Карому вдалося опоетизувати не тільки саму Бондарівну, але й середовище, що оточує дівчину. При цьому, цілком природно, не акцентувалась увага читача на інших сторонах буття колишнього українського села, які є вже не такі привабливими для ока читача. Це і міжособистісні відносини людей, які часом були дуже далекі від ідеалу, навіть, у такому героїчному столітті як XVII ст., це і багато просто негативних побутових явищ, які, безперечно, мали місце в той нелегкий час. Але, час романтизму на момент виходу п`єси у світ пройшов. Дійсність вимагала від письменників не пригладженого, а реального відображення життя як простого народу, так і його верхівки. Це був час революційних демократів, які взяли курс на корінне перетворення існуючого суспільства. Поява красивої казки, якою була “Бондарівна”, може й викликала ненависть до злодіїв-поляків, але не відповідала на багато запитань, які ставило людям ХІХ століття. Українські танки, пісні, яскраві національні костюми в значному ступені прикрашали театральне дійство, Разом із тим, ці прикраси як би натякали на те, що положення простого народу в ті часи не було важким. Це йшло всупереч думці тодішнього суспільства про те, що положення народу завжди було важким і, саме зараз прийшов час, нарешті, йому допомогти ціною революційних перетворень. Мила, ніжна “Бондарівна” вступила в певний конфлікт з реальним станом справ у громадянському суспільстві того часу. Можливо, ті високі ідеали Любові, Честі, Обов`язку, якими проникнута ця п`єса, знайдуть відгук у душах людей су часного покоління? Хто знає. Але всепоглинаючий прагматизм нашого часу дає мало надії на те, що молодь ХХІ століття віддасть перевагу Бондарівні на користь су часним героям – безжалісним суперменам та багатіям. >>>>
-
Руська національна філософія: витоки та джерельна база
ЗМІСТ 1. Зачатки філософування періоду формування руської держави 3 2. Зв’язок витоків філософування з мораллю 4 3. Вплив українства на формування руської національної самосвідомості 7 Висновок 15 Список використаної літератури 16 >>>>
-
Чи все у житті вимірюється грошима (твір Івана Карпенка «Сто тисяч»
Чи все у житті вимірюється грошима >>>>
-
Зовнішнє середовище
Вступ3 1. Зовнішнє і внутрішнє середовище підприємства як об’єкт маркетингу3 2. Вдосконалення стосунків підприємства з зовнішнім оточенням.7 Висновок.13 Література15 >>>>
-
Використання відповідальності та етики менеджменту в організації
Вступ 3 Розділ 1. Необхідність дотримання етики та відповідальності в менеджменті 6 1.1. Відповідальність в менеджменті: сутність та значення 6 1.2. Етика менеджменту як складова відповідальності 13 Розділ 2. Використання відповідальності та етики менеджменту в організації 22 2.1. Фактори, які визначають етичний вибір 22 2.2. Етика та управлінські рішення 23 2.3. Засади управління етикою та відповідальністю в організації 31 Висновки 33 Список використаної літератури 37 >>>>
-
Маркетингове середовище підприємства
Вступ3 1. Маркетингове середовище підприємства: поняття і особливості6 2.Система маркетингових комунікацій у внутрішньому середовищі підприємства15 3. Особливості макросередовища в су часних комерційних організаціях України.26 4. Вдосконалення стосунків підприємства з зовнішнім оточенням.28 Висновки35 Список використаної літератури38 >>>>
-
«Бондарівна» Івана Карпенка-Карого
Вступ. П`єса “Бондарівна” була написана у 1884 році видатним українським драматургом Іваном Карповичем Тобілевичем (сценічний та літературний псевдонім – Іван Карпенко-Карий). Це був період бурхливого розвитку українського театру. На Україні існувало декілька професійних театральних труп, в яких грали українські актори, й причому тематика їх постанов була також суто українською (“Наталка-полтавка”, “Москаль-чарівник”, “Кум-мірошник” і т.п.). Публіка на Україні дуже схвально оцінювала українські вистави: вони були яскравими, включали до себе багато народних пісень та танців. Герої цих творів були дотепні, винахідливі, багаті на внутрішню красоту люди. Але наприкінці ХІХ століття український театр став потребувати написання нових творів для сцени, тому що деякі популярні твори українських драматургів ішли на сцені більш як 50 років. Іван Карпенко-Карий був одним із тих авторів, які значно збагатили репертуар української сцени, наповнили драматичні твори новим соціальним змістом. За словами І.Франка, “він був одним із батьків ново часного українського театру, визначним артистом та при тім великим драматургом, якому рівного не має наша література та якому щодо ширини і багатства творчості, артистичного викінчення і глибокого продумання тем, бистрої обсервації життя та ясного і широкого світогляду не дорівнює ані один із су часних драматургів те тільки Росії, але й інших слов`янських народів”. П`єса “Бондарівна” була найулюбленішим твором Карпенка-Карого. Вона різко відрізняється від інших його драм і у творчості письменника займає окреме місце. Не дуже щаслива була сценічна доля п`єси: незважаючи на успіх при перших виставах (1885), “Бондарівна” потроху зійшла з театральної сцени – життя кінця ХІХ століття вимагало вже не “романтичних казок”, а творів, що глибоко аналізували стан суспільства, наштовхували глядача на вирішення питання “Що робити?”. Надана робота розповідає про умови та обставини створення Іваном Карпенком-Карим “Бондарівни”, особливості цього твору та значення п`єси в театральному процесі того часу. Висновки. Драма “Бондарівна” має глибокий соціальний та національно-визвольний зміст. Вона яскраво, на базі значного фольклорного матеріалу, відображає реальні історичні події в українському селі XVII століття. Теми, які знайшли в ній своє відображення близькі та зрозумілі су часним українським читачам. Проблеми, що підняв письменник, є актуальними і в наш час та потребують свого подальшого вирішення. Відношення до себе та долі України таких героїв п`єси, як Бондар, Тарас, Тетяна, викликають повагу та надають зразок для наслідування всіма справжніми українцями. Разом з тим, виходячи з аналізу твору, який має місце у цій роботі, можна пояснити деяку “холодність” колишньої театральної публіки до вистав “Бондарівни”. На мою думку, п`єса написана в кращих традиціях романтизму. По-перше, в ній використаний оригінальний фольклорний матеріал, історична бувальщина героїчного минулого свого народу – чудова українська пісня про Бондарівну, яка вже сама по собі містить елементи поетизації, “романтизації” життя простої, але дуже вродливої дівчини. По-друге, у своєму творі І.Карпенку-Карому вдалося опоетизувати не тільки саму Бондарівну, але й середовище, що оточує дівчину. При цьому, цілком природно, не акцентувалась увага читача на інших сторонах буття колишнього українського села, які є вже не такі привабливими для ока читача. Це і міжособистісні відносини людей, які часом були дуже далекі від ідеалу, навіть, у такому героїчному столітті як XVII ст., це і багато просто негативних побутових явищ, які, безперечно, мали місце в той нелегкий час. Але, час романтизму на момент виходу п`єси у світ пройшов. Дійсність вимагала від письменників не пригладженого, а реального відображення життя як простого народу, так і його верхівки. Це був час революційних демократів, які взяли курс на корінне перетворення існуючого суспільства. Поява красивої казки, якою була “Бондарівна”, може й викликала ненависть до злодіїв-поляків, але не відповідала на багато запитань, які ставило людям ХІХ століття. Українські танки, пісні, яскраві національні костюми в значному ступені прикрашали театральне дійство, Разом із тим, ці прикраси як би натякали на те, що положення простого народу в ті часи не було важким. Це йшло всупереч думці тодішнього суспільства про те, що положення народу завжди було важким і, саме зараз прийшов час, нарешті, йому допомогти ціною революційних перетворень. Мила, ніжна “Бондарівна” вступила в певний конфлікт з реальним станом справ у громадянському суспільстві того часу. Можливо, ті високі ідеали Любові, Честі, Обов`язку, якими проникнута ця п`єса, знайдуть відгук у душах людей су часного покоління? Хто знає. Але всепоглинаючий прагматизм нашого часу дає мало надії на те, що молодь ХХІ століття віддасть перевагу Бондарівні на користь су часним героям – безжалісним суперменам та багатіям. >>>>
-
Суть і зміст політологічної думки Н.Макіавеллі
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СПОСОБИ ДОСЯГНЕННЯ ВЛАДИ 5 РОЗДІЛ 2. ЗОВНІШНЯ І ВНУТРІШНІ ПОЛІТИКА ДЕРЖАВИ ЗА МАКІАВЕЛЛІ 10 2.1. Захист держави від зовнішніх ворогів 10 2.2. Захист від внутрішніх ворогів 14 2.3. Колоніальна політика 16 2.4. Держава і релігія 18 РОЗДІЛ 3. МОДЕЛЬ ВЗАЄМИН МІЖ МОРАЛЛЮ І ПОЛІТИКОЮ 21 РОЗДІЛ 4. ПРОТИРІЧЧЯ ПОЛІТИЧНИХ ДУМОК МАКІАВЕЛЛІ 28 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 >>>>
-
Філософічність (актуальність) роману Дж. Свіфта Мандри Гуллівера
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. АНГЛІЙСЬКА ПРОСВІТНИЦЬКА ЛІТЕРАТУРА І МІСЦЕ ТВОРЧОСТІ ДЖ. СВІФТА У НІЙ 7 1.1. Філософсько-естетичні засади літератури Просвітництва 7 1.2. Творчість Джонатана Свіфта в контексті англійської просвітницької літератури 19 РОЗДІЛ 2. УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ ФІЛОСОФСЬКИХ ПРОБЛЕМ РОМАНУ ДЖ. СВІФТА "МАНДРИ ГУЛЛІВЕРА" 32 2.1. Філософські проблеми роману Свіфта крізь призму жанрово-композиційних особливостей 32 2.2. Філософські проблеми морального занепаду суспільства 41 2.3. Проблема протистояння цивілізації і природи як основна у творі 50 2.4. Острів Гуїгнгнмів – як альтернатива цивілізованому суспільству 62 ВИСНОВКИ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73 Мета роботи: розкрити універсальні філософські проблеми роману “Мандри Гуллівера” Дж. Свіфта . Поставлена в роботі мета конкретизується через вирішення таких завдань: 1. з’ясувати головні філософсько-естетичні засади доби Просвітництва; 2. визначити місце творчості Джонатана Свіфта в контексті англійської просвітницької літератури; 3. дослідити жанрово-композиційні особливості роману “Мандрів”; 4. розглянути філософські проблеми морального занепаду подані у творі; 5. охарактеризувати проблему протистояння цивілізації і природи як основну у творі; 6. розкрити альтернативу цивілізованому суспільству, дану Свіфтом у романі. Методи дослідження. Поставлені завдання у дипломній роботі досягаються за допомогою описового методу і методу зіставлення. Мета і завдання роботи зумовили таку її структуру: вступ, два розділи з підпунктами, висновки та список використаної літератури. В першому розділі визначаються філософсько-естетичні засади літератури Просвітництва та місце Дж. Свіфта і його твору в розвитку англійської літератури того часу. В другому розділі виділяються основні філософські проблеми роману та надається їх детальний аналіз з цитуванням >>>>
-
"Зміст, проблематика і особливості композиції ""Божествєної комедії"" Данте"
Вступ 2 1. Божественна комедія – підсумок поетичного шляху Данте 4 2. Створення та зміст поеми 7 3. Зображення пекла, чистилища та раю у творі Данте 9 4. Мораль „Божественної комедії” Данте 14 Висновки. Значення поеми Данте 16 Література 18 >>>>
-
Право і мораль: єдність і протиріччя
ЗМІСТ Вступ 3 1. Соціально-правове регулювання суспільних відносин 4 2. Поняття “права” і “моралі” 9 2.1. Терміни “право” і “мораль” 9 2.2. Взаємозв’язок права і моралі 12 3. Право і мораль: єдність і протиріччя 16 3.1. Єдність права і моралі 16 3.2. Протиріччя між правом і мораллю 18 Висновки 21 Література 22 Додаток 24 Додаток 1. Єдність та відмінність права та моралі >>>>
-
Професійно-особистісні риси сучасного вчителя початкових класів
I. Вступ 3 II. Основна частина 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 6 1.1 Психолого-педагогічні задачі в роботі вчителя початкових класів 9 1.2 Чинники росту професійної майстерності педагога молодшої школи 12 1.3 ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА - ОДНА З СКЛАДОВИХ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЧИТЕЛЯ 13 1.4 Педагогічна творчість і його роль в роботі вчителя молодшої школи 16 Розділ 2. Дослідницька робота й етикет як складові професіоналізму вчителя 19 2.1 ТРИ ПРИСТРАСТІ ДИТИНСТВА, ЯКІ ПОВИНЕН ВРАХОВУВАТИ В СВОЇЙ РОБОТІ ВЧИТЕЛЬ 22 Пристрасть до розвитку - пристрасть перша 22 Прагнення до дорослішання - пристрасть друга 23 Прагнення до свободи - пристрасть третя 23 2.2 Ділова гра як форма, що сприяє зростанню професіоналізму вчителя 24 Організація і проведення ділової гри при вивченні курсу "Су часний етикет і виховання культури поведінки у молодших школярів" 26 2.4 Функції педагогічного моралі 29 III. Висновки 31 Список Літератури 31 >>>>
-
Професійно-особистісні риси сучасного вчителя початкових класів
I. Вступ 3 II. Основна частина 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 6 1.1 Психолого-педагогічні задачі в роботі вчителя початкових класів 9 1.2 Чинники росту професійної майстерності педагога молодшої школи 12 1.3 ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА - ОДНА З СКЛАДОВИХ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЧИТЕЛЯ 13 1.4 Педагогічна творчість і його роль в роботі вчителя молодшої школи 16 Розділ 2. Дослідницька робота й етикет як складові професіоналізму вчителя 19 2.1 ТРИ ПРИСТРАСТІ ДИТИНСТВА, ЯКІ ПОВИНЕН ВРАХОВУВАТИ В СВОЇЙ РОБОТІ ВЧИТЕЛЬ 22 Пристрасть до розвитку - пристрасть перша 22 Прагнення до дорослішання - пристрасть друга 23 Прагнення до свободи - пристрасть третя 23 2.2 Ділова гра як форма, що сприяє зростанню професіоналізму вчителя 24 Організація і проведення ділової гри при вивченні курсу "Су часний етикет і виховання культури поведінки у молодших школярів" 26 2.4 Функції педагогічного моралі 29 III. Висновки 31 Список Літератури 31 >>>>
-
Основи менеджменту
1. Принципи менеджменту: цілеспрямованість, ієрархічність, урахування інтересів, їх сутність та застосування на практиці 3 2. Методи прогнозування 9 3. Як Ви розумієте таке висловлення: „Менеджмент забезпечує постійне прагнення організації до ефективності виробництва? 13 Література 14 >>>>
-
Етика й естетика
1. Моральні проблеми людської взаємодії. Прагнення до взаєморозуміння як етична проблема. 2 2. Правила мовленнєвого етикету. 5 3. Напишіть: 9 а) приватного офіційного листа; 11 б) приватного неофіційного листа. 11 Список використаної літератури 12 >>>>
-
Контрольна з основ менеджменту
1. Принципи менеджменту: цілеспрямованість, ієрархічність, урахування інтересів, їх сутність та застосування на практиці 3 2. Методи прогнозування 9 3. Як Ви розумієте таке висловлення: „Менеджмент забезпечує постійне прагнення організації до ефективності виробництва"? 11 Список використаної літератури 13 >>>>
-
Про ревізію фінансово-господарської діяльності Київського заводу торгового обладнання
НАКАЗУЮ: 1. Провести ревізію фінансово-господарської діяльності Київського заводу торгового обладнання за період з 01.10.2002р. до 01.11.2004р. 2. Для проведення ревізії затвердити ревізійну групу у складі: заступника начальника контрольно-ревізійного відділу м. Києва Клинчука А.І., ревізорів Сидоренка А.П., Карпенка В.П., економістів Ковальчук О.А., Кравець О.А., юриста Соленко О.П. 3. Ревізію почати 21.10.2004р., закінчити 21.11.2004р. 4. Ревізію провести згідно з діючими нормативними документами про проведення ревізії фінансово-господарської діяльності. >>>>
-
Взаємозв’язок операційної системи з факторами зовнішнього середовища
ВСТУП 2 1. ПОНЯТТЯ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЙОГО ФАКТОРИ 4 1.1. ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ОПЕРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 4 1.2. КЛАСИФІКАЦІЯ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ 9 2. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ З ФАКТОРАМИ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 15 2.1. ОСНОВНІ ЧИННИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ 15 2.2. АНАЛІЗ ВЗАЄМОДІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ З ОТОЧЕННЯМ 20 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 27 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 >>>>
-
Взаємозв’язок операційної системи з факторами зовнішнього середовища
ВСТУП 2 1. ПОНЯТТЯ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЙОГО ФАКТОРИ 4 1.1. ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ОПЕРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 4 1.2. КЛАСИФІКАЦІЯ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ 9 2. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ З ФАКТОРАМИ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 15 2.1. ОСНОВНІ ЧИННИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ 15 2.2. АНАЛІЗ ВЗАЄМОДІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ З ОТОЧЕННЯМ 20 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 27 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 >>>>
-
Виховання працьовитості у старших дошкільників шляхом ознайомлення з трудовими традиціями
Вступ 2 1. Значення системи роботи з трудового виховання для різнобічного розвитку дошкільників 4 2. Аналіз психолого-педагогічних досліджень з питань виховання старших дошкільників на трудових традиціях українського народу 18 3. Стан проблеми в практиці дошкільних закладів 22 4. Формування практичних трудових умінь на основі трудових традицій як умова виховання працьовитості 26 5. Аналіз результатів експериментальної роботи 31 Висновки і педагогічні рекомендації 32 Список використаних джерел 36 Додатки 37 >>>>
-
Літературознавство Екзаменаційні білети шпори питання
Білет №1 1. Метрична (квантитативна) система віршування. 2. Сюжет та його елементи. Білет №2 1. Силабо-тонічна система віршування. 2. Архаїзми, неологізми, варваризми. Білет №3 1. Тонічна та силабічна системи віршування. 2. Ода, елегія, послання, романс. Білет №4 1. Поняття про літературний напрям. 2.Анафора, епіфора, симплока, зіткнення, кільце. Білет №5 1. Епос як рід літератури. 2. Алегорія. Метонімія, синекдоха та її види. Білет №6 1. Драма як рід. 2. Сонет і онегінська строфа. Білет №7 1. Лірика як рід. 2. Сюжет і фабула літературного твору. Білет №8 1. Класицизм. Осноні риси. Творі принципи. 2. Порівняння та його види. Білет №9 1. Література українського барокко. Естетична цінність. 2. Способи римування. Білет №10. 1. Література як вид мистецтва. 2. Рима. Види рим. Білет №11. 1. Сентименталізм. 2. Епітети, їх види. Метафора. Білет №12 1. Романтизм. Суть, основні етапи розвитку. 1. Тропи, їх види, особливості. Білет №13 1. Аристотель про трагедію. 2. Ліричні відступи, вставні епізоди, монологи. Білет №14 1. Теорія літератури серед інших літературознавчих дисциплін. 2. Синтаксичні конструкції. Білет №15. 1. І.Франко «Із секретів поетичної творчості» та його ремінісценції у європейському класичному психоаналізі та архетиплології. 2. Види лірики. Білет №16. 1. Багатоманітність напрямів і течій у літературі ХХ ст. 2. Строфа та її види Білет №17. 1. Шеллінг – теоретик літератури. 2. Сюжет і композиція художнього твору. Білет №18. 1. Аристотель, Гегель, Белінський, Франко про родовий розподіл літератури. 2. Ода, елегія, послання, романс. Білет №19 1. Поняття літературного процесу. 2. Пейзаж. Його роль та функції в хужожньому творі. Білет №20. 1. Аристотель про мімезис і катарсис. 2. Тропи, їх види та особливості. Білет №21. 1. Основні тер етико-літературні положення «Лаокоону» Лесінга. 2. Художні паралелізми. Антитеза. Білет №22 1.Теорія класицизму в працях Горація «Послання до Пізонів» та Н.Буало «Мистецтво поетичне». 2. Види драми. Білет №23. 1. Засоби творення образів-характерів в художньому творі. 2. Дума, балада, історична пісня. Спільне та відмінне. Білет №24. 1. Історія розвитку роману. 2. Художня тематика та проблематика літературного твору. Білет№ 25 1. Комедія та її жанрові різновиди. 2. Пафос та його види. Білет №26 1. Жанрові різновиди епічних творів: роман, повість, оповідання, Білет №28. 1. Трагедія та історія її розвитку. 1. Жанрові різновиди роману. Білет №29. 1. Поняття про індивідуальний стиль письменника. 2. Синоніми, омоніми, антоніми. Білет №30 1. Поема та її жанрові різновиди. 2. Етапи розвитку реалізму >>>>
-
Загальна характеристика Києва
Вступ 3 1. Загальна характеристика Києва. 5 2. Основні об'єкти туризма Києва 8 2.1. Софійський собор. 11 2.2. Києво-Печерська Лавра. 11 2.3. Поділ 11 2.3.1. Контрактова площа 12 2.3.2. Церква Богородиці 13 2.4. Андріївський узвіз 13 2.4.1. Замок Річарда 14 2.4.2. Андріївська церква 14 2.5. Хрещатик 15 2.6. Майдан Незалежності. 18 2.7. Володимирська вулиця 19 2.8. Ярославів Вал 20 2.8.1 Золоті ворота 20 2.8.2. Театральний інститут імені Карпенко-Карого 20 2.9. Михайлівська площа 21 2.10. Липки 22 2.11. Мариїнський палац 22 2.12. Інститутська вулиця 23 2.12.1. Будинок із химерами 23 2.12.2. Пам'ятник Яковченко 24 2.13. Вулиця Городецького 24 2.14. Бесідки і альтанки 25 3. Загальна характеристика Київської області. 26 3.1. Основні об'єкти туризму Київської області. 27 Висновок 32 Список використаної літератури 35 >>>>
-
Соціальна утопія Томаса Мора
Вступ 3 1. Теоретичні засади соціально-політичного вчення Т. Мора 5 1.1. Витоки та основні ідеї «Утопії» Т.Мора 5 1.2. Критичні погляди Томаса Мора на того часне суспільство 10 2. Соціальна і політична організація суспільства в «Утопії» т.мора 16 2.1. Антитиранічна позиція Т.Мора. 16 2.2. Організація суспільства в «Утопії» 19 Висновки 26 Список використаних джерел 29 Метою роботи є дослідження соціальних ідей Томаса Мора, викладених у його творі «Утопія». >>>>
-
Символіка числа 9 у творі Данте Нове життя
Зміст ВСТУП 3 1. Література кінця Середньовіччя і початку Нової ери 5 2. Данте – останній поет Середніх віків і перший поет Нового часу 11 2.1. Данте Аліг`єрі – видатний мислитель і поет Італії 11 2.2. „Нове життя” і поезія „нового солодкого стилю” 15 2.3. Символіка числа „дев`ять” в „Новому житті” Данте 18 3. Творчість Данте Аліг`єрі в українській культурі 26 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 >>>>
-
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ "ХУДОЖНЯ БІОГРАФІЯ"
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ "ХУДОЖНЯ БІОГРАФІЯ" 5 1.1 Художня біографія: сутність поняття, зародження в українській літературі 5 1.2 Біографічний метод в літературі 8 РОЗДІЛ 2. ХУДОЖНЯ БІОГРАФІЯ У ТВОРЧОСТІ В. ПЕТРОВА (ДОМОНТОВИЧА) 13 2.1 Біографічне та автобіографічне у творічості В.Петрова 13 2.2 Художня біографія у творі "Романи Куліша" В. Петрова 19 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28 >>>>
-
Християнська градація та твір Ніцше - Так казав Заратустра
Вступ 2 Розділ 1. Загальна характеристика твору Ніцше з точи зору 4 1.1. Коротка біографічна довідка про Ніцше напередодні написання «Так казав Заратустра» та до заввершення твору. 4 1.2 Загальний аналіз твору Ф. Ніцше «Так казав Заратустра» 8 Розділ 2. «Так казав Заратустра» та проблема Бога 13 2.1. Релігійні особливості книги Ф. Ніцше «Так казав Заратустра» 13 2.2. Безбожжя філософії Ніцше 20 2.3. Роздуми про щастя у творі «Так казав Заратустра» з точки зору християнства 25 Висновок 32 Список використаної літератури: 33 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 3.245240 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|