|
Смішна та людина яка соромиться бути собою за трагікомедією І Карпенка-Карого Мартин Боруля
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Смішна та людина яка соромиться бути собою за трагікомедією І Карпенка-Карого Мартин Боруля», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Дворянство як міф покращення життя (за твором Карпенка-Карого)
Дворянство як міф покращення життя >>>>
-
Твір роздум у на тему якою повинна бути людина
Твір роздум у на тему якою повинна бути людина (якою має бути справжня людина) >>>>
-
Енергозберігаючі технології
1. Поясніть що являють собою різні ділянки теплоенергетичних систем і якими непродуктивними витратами енергії вони характеризуються. Обґрунтуйте яким чином можуть бути зменшені витрати енергії 3 2. Поясніть що являє собою енергетичний аудит і яким чином він здійснюється 6 3. Назвіть основні особливості електроенергії і обґрунтуйте її значення для виробництва , сільського господарства і побуту 9 Список використаної літератури 13 >>>>
-
Вічна проблема влади грошей у трагікомедії Івана Карпенко - Карого «Сто тисяч» у світовому мистецтві та реальному житті
Вічна проблема влади грошей у трагікомедії Івана Карпенко - Карого «Сто тисяч» у світовому мистецтві та реальному житті >>>>
-
Людина як елемент життєдіяльності середовища
1. Людина як біологічний та соціальний суб’єкт 3 2. Діяльність людини 4 Література 7 >>>>
-
Концептуальні моделі у процесі управління СЛМ
Вступ 3 1. Моделі систем « людина—машина» та місце в них людини 4 2. Розподіл функцій і взаємодія людини і машини 9 3. Структура діяльності в моделі системи „ людина-машина” 12 4. Ергономічна оцінка експлуатованих систем “ людина-машина” 14 Висновок 16 Список використаної літератури 17 >>>>
-
"КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ"
План Вступ 3 1. Поняття культури 3 1.1. Сучасне розуміння категорії "культура" 3 1.3. Природа і культура 6 2. Людина як продукт культурної еволюції і культура як продукт еволюції людини 7 2.1. Людина як продукт культурної еволюції 9 2.2. Людина як творець культури 14 Висновок 16 Список використаної літератури 16 >>>>
-
Професійна придатність у медицині
Вступ 3 1. Особливості медичної професії як професії типу « людина- людина» 4 2. Професійні якості, необхідні медичному працівнику 5 3. Професіограма медсестри 8 Висновок 11 Література 12 >>>>
-
Людина в системі Людина - середовище
1. Середовище життєдіяльності людини 3 2. Здоров'я людей як медико-біологічна категорія 6 3. Біологічні ритми та їх вплив на рівень індивідуального ризику 8 Список використаної літератури 10 >>>>
-
Виховання і самовиховання - дві сторони єдиного процесу
Вступ 2 Розділ I Виховання людини. Людина як предмет виховання. 4 1.1. Зміст виховання. 4 1.2. Виховання як процес. 6 1.3. Основні напрями виховання. 8 Розділ ІІ. Способи виховної дії на людину. 14 2.1. Поняття про методи виховання та їх класифікація. 14 2.2. Засоби та форми виховання. 18 Розділ ІІІ. Від виховання до самовиховання. 20 3.1. Рушійні сили та механізми самовиховання особистості. 21 3.2. Від виховання до самовиховання. 23 3.3. Як працювати над собою у юному віці. 25 3.4. Прийоми самовиховання для дорослих. 28 Висновки 35 Список використаної літератури 38 >>>>
-
Виховання і самовиховання - дві сторони єдиного процесу
Вступ 2 Розділ I Виховання людини. Людина як предмет виховання. 4 1.1. Зміст виховання. 4 1.2. Виховання як процес. 6 1.3. Основні напрями виховання. 8 Розділ ІІ. Способи виховної дії на людину. 14 2.1. Поняття про методи виховання та їх класифікація. 14 2.2. Засоби та форми виховання. 18 Розділ ІІІ. Від виховання до самовиховання. 20 3.1. Рушійні сили та механізми самовиховання особистості. 21 3.2. Від виховання до самовиховання. 23 3.3. Як працювати над собою у юному віці. 25 3.4. Прийоми самовиховання для дорослих. 28 Висновки 35 Список використаної літератури 38 >>>>
-
Чи все у житті вимірюється грошима (твір Івана Карпенка «Сто тисяч»
Чи все у житті вимірюється грошима >>>>
-
Світ і людина у п’єсах Чехова
Світ і людина у п’єсах Чехова (твір на тему світ та людина в чеховських п’єсах) >>>>
-
Профвідбір на профпридатність до професії типу «людина-техніка»
ВСТУП 3 1. Професії типу " людина-техніка" 4 2. Профвідбір на профпридатність до професії типу " людина-техніка" 6 ВИСНОВКИ 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18 >>>>
-
Людина як фізична особа
Зміст Вступ 4 1. Людина як фізична особа 5 2. Цивільна правоздатність та дієздатність фізичної особи 8 3. Порівняльна характеристика правосуб’єктності фізичних осіб за законодавством України і зарубіжних країн 30 Висновки 34 Перелік використаної літератури 37 >>>>
-
Людина і особистість
Вступ 1. Людина і особистість 2. Історія ідеї прав людини. Теорія трьох поколінь прав людини Висновок Використана літератур >>>>
-
Логіка стародавньої Індії
Вступ 3 1. Перший період 4 2. Другий період. Логіка школи ньяя 8 3. Третій період 11 Задачі 14 5. Що ви можете сказати про Цезаря, Івана IV і Чезаре Борджіа на основі наведених текстів? 14 - Якщо б Цезар був забобонним, то він поступився б проханням Кальпурнії не йти до сенату. Якщо б він був обережним, то він прогнав би Брута. Але Цезар не поступився проханням Кальпурнії і не прогнав Брута. 14 6. Визначте, до якого виду належать міркування. Де немає висновку, зробіть його. Якщо в міркуванні наявна помилка, з’ясуйте яка і чому вона виникла. 14 - Люди сприяють або протидіють ходу історії. Ця людина не протидіє ходу історії. Отже... 14 7. "Геній і злодіяння - речі несумісні", - пише О. Пушкін у "Моцарті й Сальері". Це можна виразити у вигляді висловлювання: “Людина може бути або генієм, або злодієм, але не тим та іншим разом”. 15 Які з наведених висновків із цього положення зроблені правильно, які неправильно і чому? 15 Список використаної літератури 16 >>>>
-
Залучення людини до політичного життя як теоритична проблема
ПЛАН ВСТУП...................................................................................................3 1. Політичний абсентеїзм як нагальна проблема сучасності…........5 2. Людина як основа політичної діяльності держави і напрями політичної соціалізації особи…......................................................8 3. Людина як суб’єкт політики та основні параметри її діяльності14 ВИСНОВОК........................................................................................17 Використана література.....................................................................18 >>>>
-
Людина як як суб єкт цивілізації
Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Поняття людини як суб єкта цивілізації..........................................5
Розділ 2. Сучасна людина як основа нової цивілізаційної ери......................8
Розділ 3. Психосоматичний підхід до проблем адаптації
людини в цивілізації.........................................................................19
Висновки............................................................................................................28
Список використаної літератури......................................................................31
>>>>
-
Людина - як найбільший споживач природних ресурсів
ВСТУП 3 1. Поняття природних ресурсів, їх роль і значення в суспільному розвитку 4 2. Людина, як найбільших споживач природних ресурсів 7 ВИСНОВКИ 16 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 17 >>>>
-
Людина в демократичному суспільстві
Вступ 3 1. СУТНІСТЬ СУСПІЛЬСТВА ТА МІСЦЕ ЛЮДИНИ В НЬОМУ 5 1.1. Суспільство як соціальна система 5 1.2. Особа в системі суспільних відносин 11 2. ЛЮДИНА В СУЧАСНОМУ ДЕМОКРАТИЧНОМУ СУСПІЛЬСТВІ 15 2.1. Поняття демократії 15 2.2. Демократія як форма політичного життя 16 2.3. Критерії демократизму суспільства 22 Висновки 25 Список використаних джерел 27 >>>>
-
Чи хотів би я бути планетником?
Твір-роздум за оповіданням Б Харчука «Планетник» Чи хотів би я бути планетником? >>>>
-
Етичні ідеї в праці Фрома «мати чи бути»
Вступ 3 Структура праці Фрома «Мати чи бути», характеристика розділів 3 Зміст основних підрозділів 6 Мої роздуми про цю книгу 10 Висновки 12 Список використаної літератури 13 >>>>
-
Виникнення прав і обов язків дітей
Вступ 1. Загальні правила визначення материнства і батьківства 2. Визначення походження дитини від матері та батька, які перебувають у шлюбі між собою 3. Визначення походження дитини, батьки якої не перебувають у шлюбі між собою 4. Визнання батьківства за рішенням суду Висновок Використана література >>>>
-
. Визначення походження дитини, батьки якої не перебувають у шлюбі між собою
План 1. Загальні підстави виникнення правовідносин між батьками і дітьми 3 2. Визначення походження дитини, батьки якої не перебувають у шлюбі між собою 6 3. Оспорювання батьківства, материнства 15 >>>>
-
. Визначення походження дитини, батьки якої не перебувають у шлюбі між собою
План 1. Загальні підстави виникнення правовідносин між батьками і дітьми 3 2. Визначення походження дитини, батьки якої не перебувають у шлюбі між собою 6 3. Оспорювання батьківства, материнства 15 >>>>
-
П’єса «Бондарівна» Івана Карпенка-Карого
Вступ. 3 1. Обставини створення п`єси. “Бондарівна” – початок творчого шляху Івана Карпенка-Карого. 4 2. Особливості будови п`єси, її сюжетної лінії та характеристик героїв. 7 3. Ідеї та проблеми п'єси 10 Висновки. 14 Список використаної літератури 16 Вступ П`єса “Бондарівна” була написана у 1884 році видатним українським драматургом Іваном Карповичем Тобілевичем (сценічний та літературний псевдонім – Іван Карпенко-Карий). Це був період бурхливого розвитку українського театру. На Україні існувало декілька професійних театральних труп, в яких грали українські актори, й причому тематика їх постанов була також суто українською (“Наталка-полтавка”, “Москаль-чарівник”, “Кум-мірошник” і т.п.). Публіка на Україні дуже схвально оцінювала українські вистави: вони були яскравими, включали до себе багато народних пісень та танців. Герої цих творів були дотепні, винахідливі, багаті на внутрішню красоту люди. Але наприкінці ХІХ століття український театр став потребувати написання нових творів для сцени, тому що деякі популярні твори українських драматургів ішли на сцені більш як 50 років. Іван Карпенко-Карий був одним із тих авторів, які значно збагатили репертуар української сцени, наповнили драматичні твори новим соціальним змістом. За словами І.Франка, “він був одним із батьків новочасного українського театру, визначним артистом та при тім великим драматургом, якому рівного не має наша література та якому щодо ширини і багатства творчості, артистичного викінчення і глибокого продумання тем, бистрої обсервації життя та ясного і широкого світогляду не дорівнює ані один із сучасних драматургів те тільки Росії, але й інших слов`янських народів”. П`єса “Бондарівна” була найулюбленішим твором Карпенка-Карого. Вона різко відрізняється від інших його драм і у творчості письменника займає окреме місце. Не дуже щаслива була сценічна доля п`єси: незважаючи на успіх при перших виставах (1885), “Бондарівна” потроху зійшла з театральної сцени – життя кінця ХІХ століття вимагало вже не “романтичних казок”, а творів, що глибоко аналізували стан суспільства, наштовхували глядача на вирішення питання “Що робити?”. Надана робота розповідає про умови та обставини створення Іваном Карпенком-Карим “Бондарівни”, особливості цього твору та значення п`єси в театральному процесі того часу. Висновки Драма “Бондарівна” має глибокий соціальний та національно-визвольний зміст. Вона яскраво, на базі значного фольклорного матеріалу, відображає реальні історичні події в українському селі XVII століття. Теми, які знайшли в ній своє відображення близькі та зрозумілі сучасним українським читачам. Проблеми, що підняв письменник, є актуальними і в наш час та потребують свого подальшого вирішення. Відношення до себе та долі України таких героїв п`єси, як Бондар, Тарас, Тетяна, викликають повагу та надають зразок для наслідування всіма справжніми українцями. Разом з тим, виходячи з аналізу твору, який має місце у цій роботі, можна пояснити деяку “холодність” колишньої театральної публіки до вистав “Бондарівни”. На мою думку, п`єса написана в кращих традиціях романтизму. По-перше, в ній використаний оригінальний фольклорний матеріал, історична бувальщина героїчного минулого свого народу – чудова українська пісня про Бондарівну, яка вже сама по собі містить елементи поетизації, “романтизації” життя простої, але дуже вродливої дівчини. По-друге, у своєму творі І.Карпенку-Карому вдалося опоетизувати не тільки саму Бондарівну, але й середовище, що оточує дівчину. При цьому, цілком природно, не акцентувалась увага читача на інших сторонах буття колишнього українського села, які є вже не такі привабливими для ока читача. Це і міжособистісні відносини людей, які часом були дуже далекі від ідеалу, навіть, у такому героїчному столітті як XVII ст., це і багато просто негативних побутових явищ, які, безперечно, мали місце в той нелегкий час. Але, час романтизму на момент виходу п`єси у світ пройшов. Дійсність вимагала від письменників не пригладженого, а реального відображення життя як простого народу, так і його верхівки. Це був час революційних демократів, які взяли курс на корінне перетворення існуючого суспільства. Поява красивої казки, якою була “Бондарівна”, може й викликала ненависть до злодіїв-поляків, але не відповідала на багато запитань, які ставило людям ХІХ століття. Українські танки, пісні, яскраві національні костюми в значному ступені прикрашали театральне дійство, Разом із тим, ці прикраси як би нат якали на те, що положення простого народу в ті часи не було важким. Це йшло всупереч думці тодішнього суспільства про те, що положення народу завжди було важким і, саме зараз прийшов час, нарешті, йому допомогти ціною революційних перетворень. Мила, ніжна “Бондарівна” вступила в певний конфлікт з реальним станом справ у громадянському суспільстві того часу. Можливо, ті високі ідеали Любові, Честі, Обов`язку, якими проникнута ця п`єса, знайдуть відгук у душах людей сучасного покоління? Хто знає. Але всепоглинаючий прагматизм нашого часу дає мало надії на те, що молодь ХХІ століття віддасть перевагу Бондарівні на користь сучасним героям – безжалісним суперменам та багатіям. >>>>
-
Поняття "людина", "індивід", "індивідуальність", "особистість" -співвідношення між ними.
Зміст 20. Методи контролю у навчанні 3 11. Поняття " людина", "індивід", "індивідуальність", "особистість" -співвідношення між ними. Психологічна структура особистості. 6 Завдання 1. 7 Список літератури 9 Використана література 11 >>>>
-
Контрольна робота філософія
1. Філософія Середньовіччя 3 1.1. Місце філософії в духовному житті Середньовіччя. Вихідні ідеї західної та східної патристики 3 1.2. Схоластика: теорія “подвійної істини”. Провідні напрями: номіналізм та реалізм. 6 Висновок 10 2. Людина як предмет філософського осмислення. 12 2.1. Поняття і сутність антропосоціогенезу: науковий, філософський і релігійний підходи 12 2.2. Співвідношення понять: “ людина”, “індивід”, “особистість”. 21 Висновок 24 Список використаної літератури 26 >>>>
-
ОНТОЛОГІЯ: ФІЛОСОФСЬКЕ ВЧЕННЯ ПРО БУТТЯ
Вступ 3 1. БУТТЯ ЯК ФІЛОСОФСЬКА КАТЕГОРІЯ 4 2. ЄДНІСТЬ ТА СТРУКТУРОВАНІСТЬ БУТТЯ 7 3. СПЕЦИФІКА ЛЮДСЬКОГО БУТТЯ. 9 БУТТЯ І ІСНУВАННЯ 9 Висновок 13 Література 14 Вступ Філософська категорія "буття" – є однією з основних категорій філософії. Практично, в філософіях всіх країн і часів, пізнання світу розпочинали з пошуків і означення суті і сенсу буття. Що означає бути, існувати? Для чого живе людина? Особливістю осягнення людиною цього поняття є те, що людина у своїй життєдіяльності постійно взаємодіє зі світом, з речами, які або сприятливі до неї, або ж ні. Вона спостерігає за появою якихось реалій, їх розвитком з точки зору власного розуміння світу. Тому і розумінь буття є багато. В філософії вивченням буття займається такий її розділ як онтологія. Як базова передумова побудови онтології завжди виступала де яка штучно сконструйована ідея суті буття. Філософи виходили з того, що така ідея дозволяє в думках об'єднати самі різні предмети і явища світу по ознаці їх існування. Існування різних предметів і явищ і визнається буттям як таким. Але разом з цим виникало питання про те, що ж лежить в основі світу, чи немає якогось особливого утворення, яке або містилось би у всіх предметах і явищах світу, або з нього все їх можна б було виділити. І знов на це питання немає в філософії однозначної відповіді. Є погляди окремих філософів або обґрунтування в межах різних філософських течій, напрямків, теорій. Надана робота являє собою певний підсумок розвитку поняття буття як філософської категорії, дає можливість ознайомитися з різними поглядами на його суть, які були відпрацьовані в ході розвитку різних філософських напрямків. Висновок Таким чином, категорія буття є дуже складною в своєму осягненні. Під час її визначення виникає ряд протиріч, які знайшли своє відображення в різноманітних філософських концепціях, поглядах і підходах. Спрощення означення сенсу поняття буття, як того всього, що існує, призводить до запитання: а у чому полягає буття? Ускладнення його розуміння, спроба проаналізувати буття, розкласти на складові – призводить до множинності та суперечливості інших понять, що його характеризують. Тому розуміння буття постійно знаходиться у певній єдності протиріч тих логічних утворень людини, які вона здатна на сьогоднішній день запропонувати. Наука онтологія продовжує розвиватися та збагачуватися новими підходами у визначенні суті буття. Це необхідно, і це буде продовжуватися весь той час, поки людина знаходиться у пошуках відповідей на головні питання свого існування. >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.082884 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|