|
Людина стала людиною тому що побачила глибину неба
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Людина стала людиною тому що побачила глибину неба», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
жаль світу цілого - землі і неба жаль
Тема: жаль світу цілого - землі і неба жаль Предмет: зарубіжна Вид: твір >>>>
-
Психологічні проблеми комп’ютерізації навчання
Вступ 1. Позитивні та негативні впливи інформаційних технологій на суб'єкти навчання 2. Психологічні феномени, пов'язані з освоєнням людиною НІТ 3. Персоніфікація у діалозі "людина - комп'ютер" Література >>>>
-
Як порозумітися з людиною Останній дюйм
Тема: Як порозумітися з людиною Останній дюйм Предмет: Зарубежная литература Вид: контрольная >>>>
-
Людина як елемент життєдіяльності середовища
1. Людина як біологічний та соціальний суб’єкт 3 2. Діяльність людини 4 Література 7 >>>>
-
Психологія природи спілкування
Вступ 3 1. Дослідження природи та сутності спілкування в психології. 4 2. Функції та форми спілкування. 7 3. Види спілкування. 11 4. Ефективність спілкування 14 Висновки 17 Література 18 Висновки Спілкування – процес обміну між людьми певними результатами їх психічної і духовної діяльності. Людина – істота соціальна, і необхідність в спілкуванні закладена в неї природою. Спілкування обумовлюється соціальними і духовними потребами людей, являється одним із основних видів діяльності. Кожна людина має свої, властиві тільки для неї, якості, які обумовлюють ефективність спілкування з іншими індивідами. Для ділового спілкування особливо важлива наявність таких якостей, тому що від них залежить успіх професійної діяльності. Природа людини, її індивідуальність та стиль спілкування формуються під впливом обставин життя. Спілкування тісно пов’язане з діяльністю. Будь-яка форма спілкування виступає як форма спільної діяльності. У спілкування відбувається збагачення діяльності, розвиваються і утворюються нові зв’язки та стосунки між людьми. Змістом спілкування є наукові та побутові знання, навички та уміння, сама людина (її зовнішній вигляд, особливості характеру, манера поведінки тощо) або ж колективне розв'язування якогось завдання, діяльність. Ставлення та стосунки, які наповнюють спілкування, надають йому своєрідності, певного емоційного забарвлення, диктують засоби, манеру спілкування. Від того, які складаються стосунки, залежить уся система спілкування особистості. Вступ Серед чинників, що формують особистість, у психології вирізняють насамперед трудову діяльність, спілкування і пізнання. Аналізуючи ці найважливіші сфери людської життєдіяльності, можна помітити такий факт: форми і методи трудової діяльності людина засвоює багато років, способами пізнання світу ми також оволодіваємо тривалий час, натомість спілкуванню людина не навчається цілеспрямовано ніколи й ніде. Немає, такої школи, в якій би навчали складного мистецтва спілкування. Звісно, досвід спілкування набувається людиною і в процесі праці, й у пізнавальній діяльності, проте цього замало. Велика кількість проблем у житті, зокрема в сім'ї та школі, виникають саме тому, що люди не мають навичок спілкування, не знають його механізмів, законів. Останніми десятиліттями інтерес до проблем спілкування надзвичайно посилився. Це пов'язано насамперед з розвитком соціальної психології й підсиленням її впливу на всю систему психологічних наук. Проте проблема спілкування має ширше значення. До неї звертаються такі галузі психологічних знань, як психологія праці, інженерна, медична, педагогічна, юридична психологія тощо, здобутки яких, у свою чергу, збагачують загальну теорію формування психіки людини і розвитку її як особистості. >>>>
-
Організація екскурсійної діяльності
1. Музеї просто неба як важливі екскурсійні об’єкти історико-етнографічних екскурсій 3 2. Особливості екскурсійної програми на туристських транпсортних маршрутах 8 Список використаної літератури 14 >>>>
-
Концептуальні моделі у процесі управління СЛМ
Вступ 3 1. Моделі систем «людина—машина» та місце в них людини 4 2. Розподіл функцій і взаємодія людини і машини 9 3. Структура діяльності в моделі системи „людина-машина” 12 4. Ергономічна оцінка експлуатованих систем “людина-машина” 14 Висновок 16 Список використаної літератури 17 >>>>
-
Психологічні аспекти управління людиною організацією
Зміст Вступ 3 Психологічні аспекти управління людиною організацією 4 Висновки 10 Використана література 11 >>>>
-
Психологічні аспекти управління людиною організацією
Зміст Вступ 3 Психологічні аспекти управління людиною організацією 4 Висновки 10 Використана література 11 >>>>
-
МЕТОДОЛОГІЯ ЛЮДСЬКОГО ПІЗНАННЯ
ВСТУП 2 1. МЕТОДОЛОГІЯ ЛЮДСЬКОГО ПІЗНАННЯ 2 2. МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ЛЮДИНОЮ СВІТУ 3 3. ІСТИНА – МЕТА ПІЗНАННЯ ЛЮДИНОЮ СВІТУ 4 ВИСНОВОК 5 ЛІТЕРАТУРА 6 >>>>
-
Правові засади відповідальності держави перед людиною і суспільством за діяльність
ПЛАН ВСТУП.................................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ДЕРЖАВИ ПЕРЕД ЛЮДИНОЮ І СУСПІЛЬСТВОМ..............................................7 1.1 Відповідальність держави за свою діяльність як принцип правової держави............................................................................................................7 1.2 Становлення ідеї відповідальності держави перед людиною і суспільством.................................................................................................14 1.3 Види відповідальності держави за свою діяльність.................................17 РОЗДІЛ 2. ПРАВОВІ ЗАСАДИ ПОЗИТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ДЕРЖАВИ...................................................................................................21 2.1 Поняття та сутність позитивної відповідальності держави......................21 2.2 Політична відповідальність.........................................................................24 2.3 Моральна та етична відповідальність.........................................................39 РОЗДІЛ 3. ПРАВОВІ ЗАСАДИ ЮРИДИЧНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ДЕРЖАВИ...................................................................................................46 3.1 Суть, принципи, види та підстави юридичної відповідальності держави перед людиною і суспільством...................................................................46 3.2 Кримінальна відповідальність держави....................................................52 3.3 Цивільно-правова відповідальність держави............................................58 3.4 Конституційна відповідальність………………………………………....62 3.5 Адміністративна та дисциплінарна відповідальність..............................65 3.3 Українська держава як суб’єкт міжнародно-правової відповідальності76 РОЗДІЛ 4. ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ІНСТИТУТУ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ДЕРЖАВИ В УКРАЇНІ.............................................................................88 ВИСНОВКИ....................................................................................................................102 ДОДАТКИ.......................................................................................................................106 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ...........................................................108 >>>>
-
"КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ"
План Вступ 3 1. Поняття культури 3 1.1. Сучасне розуміння категорії "культура" 3 1.3. Природа і культура 6 2. Людина як продукт культурної еволюції і культура як продукт еволюції людини 7 2.1. Людина як продукт культурної еволюції 9 2.2. Людина як творець культури 14 Висновок 16 Список використаної літератури 16 >>>>
-
Професійна придатність у медицині
Вступ 3 1. Особливості медичної професії як професії типу «людина-людина» 4 2. Професійні якості, необхідні медичному працівнику 5 3. Професіограма медсестри 8 Висновок 11 Література 12 >>>>
-
Людина в системі Людина - середовище
1. Середовище життєдіяльності людини 3 2. Здоров'я людей як медико-біологічна категорія 6 3. Біологічні ритми та їх вплив на рівень індивідуального ризику 8 Список використаної літератури 10 >>>>
-
ОНТОЛОГІЯ: ФІЛОСОФСЬКЕ ВЧЕННЯ ПРО БУТТЯ
Вступ 3 1. БУТТЯ ЯК ФІЛОСОФСЬКА КАТЕГОРІЯ 4 2. ЄДНІСТЬ ТА СТРУКТУРОВАНІСТЬ БУТТЯ 7 3. СПЕЦИФІКА ЛЮДСЬКОГО БУТТЯ. 9 БУТТЯ І ІСНУВАННЯ 9 Висновок 13 Література 14 Вступ Філософська категорія "буття" – є однією з основних категорій філософії. Практично, в філософіях всіх країн і часів, пізнання світу розпочинали з пошуків і означення суті і сенсу буття. Що означає бути, існувати? Для чого живе людина? Особливістю осягнення людиною цього поняття є те, що людина у своїй життєдіяльності постійно взаємодіє зі світом, з речами, які або сприятливі до неї, або ж ні. Вона спостерігає за появою якихось реалій, їх розвитком з точки зору власного розуміння світу. Тому і розумінь буття є багато. В філософії вивченням буття займається такий її розділ як онтологія. Як базова передумова побудови онтології завжди виступала деяка штучно сконструйована ідея суті буття. Філософи виходили з того, що така ідея дозволяє в думках об'єднати самі різні предмети і явища світу по ознаці їх існування. Існування різних предметів і явищ і визнається буттям як таким. Але разом з цим виникало питання про те, що ж лежить в основі світу, чи немає якогось особливого утворення, яке або містилось би у всіх предметах і явищах світу, або з нього все їх можна б було виділити. І знов на це питання немає в філософії однозначної відповіді. Є погляди окремих філософів або обґрунтування в межах різних філософських течій, напрямків, теорій. Надана робота являє собою певний підсумок розвитку поняття буття як філософської категорії, дає можливість ознайомитися з різними поглядами на його суть, які були відпрацьовані в ході розвитку різних філософських напрямків. Висновок Таким чином, категорія буття є дуже складною в своєму осягненні. Під час її визначення виникає ряд протиріч, які знайшли своє відображення в різноманітних філософських концепціях, поглядах і підходах. Спрощення означення сенсу поняття буття, як того всього, що існує, призводить до запитання: а у чому полягає буття? Ускладнення його розуміння, спроба проаналізувати буття, розкласти на складові – призводить до множинності та суперечливості інших понять, що його характеризують. Тому розуміння буття постійно знаходиться у певній єдності протиріч тих логічних утворень людини, які вона здатна на сьогоднішній день запропонувати. Наука онтологія продовжує розвиватися та збагачуватися новими підходами у визначенні суті буття. Це необхідно, і це буде продовжуватися весь той час, поки людина знаходиться у пошуках відповідей на головні питання свого існування. >>>>
-
Що робить людину людиною - звання, ім я, чин, достаток? (комедія Мольєра)
Що робить людину людиною - звання, ім я, чин, достаток? >>>>
-
Контрольна з української та зарубіжної культури
1. Що таке культура, цивілізація, антикультура. Дайте свої визначення. Вважаєте Ви себе культурною людиною? Як це виражається? 3 2. В чому проявилися особливості первісної культури. Особливості культури країн давнього сходу. Архаїчні, класичні, елліністичні, римські періоди античної культури. Людина в художньому світосприйнятті античного світу. 3 3. Як сприймали людину, її особистість та творчість в концепціях епохи Відродження, Просвітництва та Середньовіччя. Як це проявилося в різних сферах культури. Дати визначення поняття модерного суспільства та його культура ХІХ – ХХ ст. 9 4. Етапи розвитку української культури Київської Русі. 12 Література 14 >>>>
-
Світ і людина у п’єсах Чехова
Світ і людина у п’єсах Чехова (твір на тему світ та людина в чеховських п’єсах) >>>>
-
Вплив християнства на розвиток культури в Україні
ПЛАН Вступ 1. Вплив християнства на розвиток культури в Україні. 2. Особливості сакральної архітектури. Церква як символ неба і землі. Висновки Список використаної літератури >>>>
-
Профвідбір на профпридатність до професії типу «людина-техніка»
ВСТУП 3 1. Професії типу "людина-техніка" 4 2. Профвідбір на профпридатність до професії типу "людина-техніка" 6 ВИСНОВКИ 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18 >>>>
-
Людина як фізична особа
Зміст Вступ 4 1. Людина як фізична особа 5 2. Цивільна правоздатність та дієздатність фізичної особи 8 3. Порівняльна характеристика правосуб’єктності фізичних осіб за законодавством України і зарубіжних країн 30 Висновки 34 Перелік використаної літератури 37 >>>>
-
Людина і особистість
Вступ 1. Людина і особистість 2. Історія ідеї прав людини. Теорія трьох поколінь прав людини Висновок Використана літератур >>>>
-
ФІЛОСОФІЯ ТЕХНІКИ
1. ПОНЯТТЯ „ПРИРОДА” І „ТЕХНІКА” У ДАВНІХ ГРЕКІВ 3 2. РОЛЬ ТЕХНІКИ В РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА. ЗНАРЯДДЯ ПРАЦІ ЯК ОПРЕДМЕТНЕННІ ЛЮДСЬКІ ЗДІБНОСТІ 11 3. ПРОБЛЕМИ ТЕХНОЛОГІЙ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ СУМІСНИХ СИЛ ЛЮДИНИ 16 4. СУЧАСНІ ПЕРСПЕКТИВИ ТА ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТЕХНІКИ 21 Висновки 26 Література 27 Висновки Таким чином, ми бачимо, що розвиток людської цивілізації відбувається у напрямку поглибленого вивчення людиною явищ природи, використання цих знань для створення більш досконалих технік і технологій. Не завжди винаходи та новітні технології стають корисними для людей. Навпаки, більшість новітніх технологій загрожують нормальному розвитку людства, наносять значної шкоди його фізичному і психічному здоров’ю. Технології атомної енергетики, комп’ютерна та інформаційна технологія крім переваг, які відносяться до корисності використання їх людиною для полегшення своєї праці і комфортного існування, мають в потенціалі і шкідливі і небезпечні наслідки для людства в цілому. В біотехнологіях, яким зараз спробують надати „зелене світло” можуть бути закладені такі загрози, які сучасні дослідники ще не в змозі оцінити належним чином. Рівновага системи „природа – людина – техніка”, яка існувала в античні часи, зараз порушена і має тенденції до переваги техніки як над людиною, так і над природою (маючи на увазі оточуюче людей середовище на планеті Земля). На протязі останніх 40-50 років вже мали місце ряд техногенних катастроф, кількість і потенціал яких збільшується з кожним новим винаходом науковців. В світі зростаючої небезпеки існування людей від наслідків техногенного характеру дуже сумнівним виглядає науково-технічний процес як явище прогресу людства. >>>>
-
Особливості сприйняття часу людиною: закономірності та ефекти
Вступ 3 1. Сприйняття, як психофізіологічний процес: поняття, властивості, види 5 1.1. Поняття про сприйняття, фізіологічні основи 5 1.2. Особливості сприйняття 13 1.3. Класифікація та види сприйняття 14 1.4. Сприйняття часу людиною: закономірності та ефекти 17 2. Дослідження хронобіологічних особливостей сприйняття часу 20 2.1. Методи й організація дослідження. 20 2.2. Результати дослідження і їх обговорення. 22 Висновок 29 Використана література 30-32 >>>>
-
Залучення людини до політичного життя як теоритична проблема
ПЛАН ВСТУП...................................................................................................3 1. Політичний абсентеїзм як нагальна проблема сучасності…........5 2. Людина як основа політичної діяльності держави і напрями політичної соціалізації особи…......................................................8 3. Людина як суб’єкт політики та основні параметри її діяльності14 ВИСНОВОК........................................................................................17 Використана література.....................................................................18 >>>>
-
Спілкування як психологічний фактор формування особистості
Вступ 3 1. СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА СПІЛКУВАННЯ. 4 2. ФУНКЦІЇ ТА ФОРМИ СПІЛКУВАННЯ. 7 3. СТИЛІ СПІЛКУВАННЯ. 10 Висновки 15 Список використаної літератури 16 Вступ Серед чинників, що формують особистість, психологи вирізняють насамперед трудову діяльність, спілкування i пізнання. Аналізуючи ці найважливіші сфери людської життєдіяльності, можна помітити такий факт: форми i методи трудової діяльності людина засвоює багато років, способами пізнання світу ми також оволодіваємо тривалий час, натомість спілкуванню людина не навчається цілеспрямовано ніколи і ніде. Немає, такої школи, в якій би навчали складного мистецтва спілкування. Дещо наблизилися до реалізації цієї ідеї фахівці з навчання успішному бізнесу. Вони пропонують курси ефективного ділового спілкування, однак їх теоретичні і практичні напрацювання обмежуються рамками ведення справи і стосуються лише незначної області спілкування людини. Звісно, досвід спілкування набувається людиною i в процесі праці, і у пізнавальній діяльності, проте цього замало. Велика кількість проблем у житті, зокрема в сім'ї та школі, виникають саме тому, що люди не мають навичок спілкування, не знають його механізмів, законів. Тому актуальність набуття вмінь і навичок спілкування завжди буде мати місце і вимагати від нас ретельного та глибокого його вивчення. Висновки Спілкування – важлива форма людського буття, умова життєдіяльності людей, спосіб їхнього об'єднання. Воно є генетичне первинною основою культури спілкування. Спілкування – це міжособистісна і міжгрупова взаємодія, основу якої становить пізнання одне одного і обмін певними результатами психічної діяльності (інформацією, думками, почуттями, оцінками тощо), в ході спілкування становиться та формується особистість. Потреба у спілкуванні розвивається від простих форм (потреба в емоційному контакті) до складніших (у співробітництві, інтимно-особистісному спілкуванні і т. ін.). Змістом спілкування є наукові та побутові знання, навички та уміння, сама людина (її зовнішній вигляд, особливості характеру, манера поведінки тощо) або ж колективне розв'язування якогось завдання, діяльність. Ставлення та стосунки, які наповнюють спілкування, надають йому своєрідності, певного емоційного забарвлення, диктують засоби, манеру спілкування. Від того, які складаються стосунки, залежить уся система спілкування особистості. Конкретних тем для спілкування в кожного безліч, і чим різноманітніші вони, чим ширше коло спілкування людини, тим багатша і змістовніша сама особистість. У стилі проявляються всі особистісні риси, від яких залежить успішність і ефективність спілкування. Стиль спілкування інтегрує у собі не тільки комунікативні та психологічні особливості людини, а й її світорозуміння, відношення до людей та до своєї справи, творчі здібності. У стилі спілкування найбільш проявляються особливості індивіда, його особистісні властивості. >>>>
-
Як порозумітися з людиною
Як порозумітися з людиною >>>>
-
Людина як як суб єкт цивілізації
Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Поняття людини як суб єкта цивілізації..........................................5
Розділ 2. Сучасна людина як основа нової цивілізаційної ери......................8
Розділ 3. Психосоматичний підхід до проблем адаптації
людини в цивілізації.........................................................................19
Висновки............................................................................................................28
Список використаної літератури......................................................................31
>>>>
-
Як порозумітися з людиною Останній дюйм
Як порозумітися з людиною Останній дюйм >>>>
-
бути людиною просто і складно
бути людиною просто і складно >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.006610 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|