|
гдз практичні роботи з географії 8 клас зінкевич
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «гдз практичні роботи з географії 8 клас зінкевич», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Методика організації та проведення позакласних та позаурочних заходів з географії
ВСТУП 3 І. ПРЕДМЕТ І ЗАВДАННЯ МЕТОДИКИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ГЕОГРАФІЇ 4 Зміст поза класної роботи з географії 4 Форми і методи поза класної роботи з географії 5 2. МЕТОДИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ГЕОГРАФІЇ 6 Розповідь 7 Бесіда 8 Робота з науково-популярною літературою 8 Робота з картографічними посібниками 9 Робота з технічними засобами 11 Метод практичних робіт 14 Колекціонування 17 3. ОСОБЛИВОСТІ ГЕОГРАФІЧНОГО КРАЄЗНАВСТВА В ПОЗАУРОЧНІЙ РОБОТІ 18 Форми і методи позаурочної роботи з вивчення свого краю 20 Екскурсії 20 Походи 29 ВИСНОВКИ 35 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 36 >>>>
-
Історія розвитку методології викладання географії в школах в 20-му столітті
ВСТУП 3 1. ДОРЕВОЛЮЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ВИКЛАДАННЯ ГЕОГРАФІЇ 5 2. ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ШКІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ ЗА РАДЯНСЬКИХ ЧАСІВ 7 2.1. Програма викладання географії КПРС 1934 року для УРСР 10 V КЛАС 10 VI— VII і X КЛАСИ 12 VII— VIII КЛАСИ 13 2.2. Методологія виховання за радянських часів 16 2.3.. Особливості радянських шкільних картвидань 1940—50 років 20 3. ЗМІНИ В МЕТОДОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ ЗА ПЕРІОД 40-80-х РОКІВ 23 3.1. Значення карти у викладанні географії 24 Контурні карти і робочі зошити 26 Використання карти на уроках географії 27 Округлення чисел 29 Конкретизація кількісних уявлень 30 Робота з окремими показниками 31 Про недоліки в організації опитування 32 Оцінка знань і норми оцінок 33 4. ВИВЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ УКРАЇНИ НА ПЕРІОД ЇЇ НЕЗАЛЕЖНОСТІ 35 4.1. Карти та атласи рідного краю 39 ВИСНОВКИ 42 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 46 >>>>
-
Методика організації та проведення позакласових та позаурочних заходів з географії
Зміст 2 Вступ 3 1. Форми і методи поза класної роботи з географії. 5 ЗМІСТ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ГЕОГРАФІЇ 7 Вивчення історії географії 8 Вивчення геології 9 Вивчення загального землезнавства 12 2. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ФОРМИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ 14 Поза класне читання географічної літератури 15 Стінна газета 17 Географічні екскурсії і походи 18 Типи і види географічних екскурсій 19 Настільні і рухливі географічні ігри на місцевості 22 Уявлювані подорожі. Кіномандрівки 25 3. МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ПО ПРОВЕДЕННЮ ОЛІМПІАД 27 Висновки 33 Використана література 34 >>>>
-
Формування і розвиток шкільної географії та методики її навчання в Україні в ХVIII та XIX ст.”
1.ВСТУП 2. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ НАУКИ ГЕОГРАФІЇ ДО ХІХ СТ. 2.ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ШКІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ В ХVIII ТА ХІХ СТ. 2.1 Навчальна географія до XVIII ст. 3.2 Географія в російській (українській) школі в XVIII ст. і першої половині XIX ст. 3.3 Географія в російській школі в другій половині XIX — початку ХХ ст. 3.МЕТОДИ ВИКЛАДЕННЯ ГЕОГРАФІЇ В ХVIII ТА ХІХ СТ. 4.ВИСНОВОК 5.СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ >>>>
-
Система домашніх завдань практичного спрямування під час вивчення курсу "Я і Україна" (частина курсової)
Зміст Вступ 3 Розділ І. Домашнє завдання в педагогічній науці 6 1.1. Методика організації домашньої навчальної роботи 6 Об’єкт курсової роботи: методика організації домашніх завдань практичного спрямування під час вивчення курсу “Я і Україна”. Предмет курсової роботи: особливості домашньої навчальної роботи з курсу “Я і Україна”. Мета курсової роботи висвітлити зміст домашньої навчальної роботи з географії, подати методичні поради щодо вивчення географії, геології, загального землезнавства, природоохоронної справи домашніми методами, розкрити зміст і методику поза класних заходів, показати методи, які націлюють вчителя на проведення виховної роботи серед учнів, активізацію їх пізнавальної діяльності. >>>>
-
Презентація PowerPoint з курсу "Я і Україна" Технологія організації спільного навчання учнів і вчителя
Найпоширенiшi нестандартнi уроки Урок-інтелектуальна розвага Урок-екскурсія Урок-подорож Урок-гра Приклади ігор для використання на уроках курсу “Я і Україна” 2 клас Ігрові технології навчання Приклади використання опорних схем на уроках Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас: Розмноження квіткових Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас: Тіла. Речовини. Молекули Опорні схеми до уроку з курсу “Я і Україна” 3 клас Будова рослин. Рослини живі організми. 34 слайди - презентація Microsoft PowerPoint >>>>
-
Шпаргалка з географії
-
Практичні розробки позакласної роботи з природознавства в початковій школі
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Формування світогляду молодших школярів на поза класних уроках з природознавства 7 1.1. Формування основ світогляду молодших школярів на засадах естетики живої природи 7 1.2. Використання педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського в поза класній роботі в класах натуралістичного спрямування 16 Розділ 2. Практичні розробки поза класної роботи з природознавства в початковій школі 23 2.1. Поза класний екологічний захід 23 2.2. Заняття-милування під блакитним небом 29 2.3. Урок-екскурсія з природознавства 37 Висновки 43 Список використаної літератури 45 >>>>
-
Формування умінь і навичок самостійної роботи учнів з книгою на уроках математики
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ У ПРОБЛЕМІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 6 1.1 ЗНАЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У СИСТЕМІ НАВЧАННЯ 6 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ПРОВАДЖЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ 15 2.1 ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 15 2.2 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 18 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26 >>>>
-
Організація касової роботи в установах НБУ
План. 1. Організація касової роботи в установах НБУ. 2. Основи організації центральних банків світу. 3. Золотовалютні резерви в системі валютного регулювання. 4. Практичні завдання. >>>>
-
Клас задач, що розв’язуються за допомогою систем підтримки прийняття ріше
1. Клас задач, що розв’язуються за допомогою систем підтримки прийняття рішень 2 Література >>>>
-
Боярський клас
-
Словникова робота під час вивчення грамоти
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Формування навичок грамотності молодших школярів 5 1.1. Формування загально-навчальних умінь і навичок шляхом стимулювання навчально-пізнавальних інтересів молодших школярів 5 1.2. Види словникової роботи на уроках української мови в молодших класах 9 Розділ 2. Словникова робота під час вивчення грамоти 12 2.1. Виховне заняття у третьму класі на основі словникової роботи 12 2.2. Урок за темою: "Лиманські билиці" Ю.К. Голобородька (3 клас) 17 Висновки 27 Список використаної літератури 29 >>>>
-
Середній клас як фактор стабілізації суспільного розвитку
Середній клас як фактор стабілізації суспільного розвитку >>>>
-
Клас задач, що розв’язуються за допомогою систем підтримки прийняття рішень
1. Клас задач, що розв’язуються за допомогою систем підтримки прийняття рішень 2 Література 5 >>>>
-
Аромат Львова 8 клас комплекс вірменського кафедрального собору
Аромат Львова 8 клас комплекс вірменського кафедрального собору >>>>
-
"Рольовий репертуар практичного психолога та соціального працівника в Україні"
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Ролі соціальних працівників 5 1.1 Поняття професійних ролей 5 1.2. Група практичних ролей 6 1.3. Група посередницьких ролей 14 1.4. інші ролі, в яких виступає соціальний працівник 17 Розділ 2 Функції соціальних працівників 19 2.1. поняття функцій соціального працівника 19 2.2. клас базисних функцій 20 2.3. клас спеціальних функцій соціального працівника 21 Розділ 3 професійні ролі та підходи практичного психолога 25 Висновок 27 Література 28 >>>>
-
"Рольовий репертуар практичного психолога та соціального працівника в Україні"
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Ролі соціальних працівників 5 1.1 Поняття професійних ролей 5 1.2. Група практичних ролей 6 1.3. Група посередницьких ролей 14 1.4. інші ролі, в яких виступає соціальний працівник 17 Розділ 2 Функції соціальних працівників 19 2.1. поняття функцій соціального працівника 19 2.2. клас базисних функцій 20 2.3. клас спеціальних функцій соціального працівника 21 Розділ 3 професійні ролі та підходи практичного психолога 25 Висновок 27 Література 28 >>>>
-
Теоретичні та практичні міркування
Зміст 1. Теоретичні та практичні міркування 3 2. Поняття як форма мислення 4 Список використаної літератури 7 >>>>
-
Теоретичні та практичні міркування
Зміст 1. Теоретичні та практичні міркування 3 2. Поняття як форма мислення 4 Список використаної літератури 7 >>>>
-
Кр Бухоблік
1.Подвiйний запис, його сутнiсть та значення 3 2. Облiк витрат дiяльностi ( клас 9) 6 Література 24 >>>>
-
К/р з бухобліку
1. Подвійний запис його сутність та значення. 2. Облік витрат діяльності ( клас 9). Список використаної літератури. >>>>
-
Контрольна з географії туризму
1. Характеристика стану розвитку туризму у світі 3 2. Особливості розвитку туризму в країнах Австралії, Нової Зеландії, Океанії 8 Список використаних джерел 15 >>>>
-
Контрольна з географії туризму вар 2
1. Характеристика стану розвитку туризму у світі 3 2. Особливості розвитку туризму в країнах Австралії, Нової Зеландії, Океанії 6 Список використаних джерел 13 >>>>
-
Контрольна з географії туризму
1. Характеристика розвитку туризму в країнах Південної Америки 3 2. Особливості розвитку релігійного туризму в регіоні Близький Схід 9 Список використаних джерел 12 >>>>
-
Контрольна з географії туризму
1. Характеристика стану туризму в країнах Центральної і Східної Європи 3 2. Особливості розвитку туризму в країнах південної Азії 15 Список використаних джерел 20 >>>>
-
"Професіональний і духовно-моральний портрет соціального працівника"
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Поняття професіоналізму в соціальній роботі 5 Розділ 2. Ролі та функції соціального працівника 11 2. 1. Ролі соціальних працівників 11 2. 1.1. Поняття професійних ролей 11 2.1.2. Група практичних ролей 12 2. 1.3. Група посередницьких ролей 19 2. 1.4. Інші ролі, в яких виступає соціальний працівник 22 2. 2. Функції соціальних працівників 23 2.2. 1. Поняття функцій соціального працівника 23 2. 2.2. Клас базисних функцій 24 2. 2.3. Клас спеціальних функцій соціального працівника 26 Розділ 3. Вимоги до якостей особистості соціального працівника 29 3.1. Особисті якості соціального працівника 29 3.2. Основні вимоги та неприпустимі у професійній діяльності якості соціального працівника 31 Висновки 35 Список використаних джерел 37 >>>>
-
"Професіональний і духовно-моральний портрет соціального працівника"
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Поняття професіоналізму в соціальній роботі 5 Розділ 2. Ролі та функції соціального працівника 11 2. 1. Ролі соціальних працівників 11 2. 1.1. Поняття професійних ролей 11 2.1.2. Група практичних ролей 12 2. 1.3. Група посередницьких ролей 19 2. 1.4. Інші ролі, в яких виступає соціальний працівник 22 2. 2. Функції соціальних працівників 23 2.2. 1. Поняття функцій соціального працівника 23 2. 2.2. Клас базисних функцій 24 2. 2.3. Клас спеціальних функцій соціального працівника 26 Розділ 3. Вимоги до якостей особистості соціального працівника 29 3.1. Особисті якості соціального працівника 29 3.2. Основні вимоги та неприпустимі у професійній діяльності якості соціального працівника 31 Висновки 35 Список використаних джерел 37 >>>>
-
Контрольна робота № 1
Завдання № 1 3 Розкрити наступне питання: Лізингові операції комерційних банків. Завдання № 2 18 Постановою Правління Національного банку України від 17.06.2004 p., № 280 затверджений План рахунків бухгалтерського обліку банків України та Інструкція про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку банків України. План рахунків розроблений відповідно до прийнятих в міжнародній практиці принципів бухгалтерського обліку і звітності. Він складається з дев'яти класів, де кожний клас розподілений на рахунки II порядку (двозначні - розділ), рахунки Ш порядку (тризначні - група), рахунки ІУ порядку (чотиризначні - балансовий рахунок). В завданні необхідно описати клас рахунку, один розділ, одну групу, один рахунок з цього класу на вибір. Клас рахунку бухгалтерського обліку комерційного банку та варіант завдання: Варіант 1. – Клас 1. Казначейські та міжбанківські операції. Завдання № 3 22 Постановою Правління Національного банку України від 28.08.2001 p. № 368 затверджена Інструкція про порядок регулювання діяльності банків в Україні. Ця Інструкція розроблена відповідно до загально прийнятих у міжнародній практиці принципів і стандартів. Відповідно до Закону України "Про Національний банк України", Закону України "Про банки і банківську діяльність", а також указаної Інструкції, Національний банк України установлює порядок визначення регулятивного капіталу банку та економічні нормативи, що є обов'язковими до виконання всіма банками. У завданні необхідно: - розкрити суть нормативу; - показати якої величини норматив може набувати. Варіант 8. – Великі кредитні ризики Література 24 >>>>
-
Дайте токсикологічну характеристику (ГДКГП, ГДКРГ, ЛПШ, клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів водойми: зважені речовини, сульфати, нітрати, аміак, нафтопродукти, хром (+6)
Зміст Завдання 1: 3 Дайте токсикологічну характеристику (ГДКГП, ГДКРГ, ЛПШ, клас небезпеки, вплив на людину і рослини) вказаних забруднювачів водойми: зважені речовини, сульфати, нітрати, аміак, нафтопродукти, хром (+6). Завдання 2: 7 Розрахуйте екологічний збиток та плату за забруднення водойм. Завдання 3: 9 Запропонуйте методи очистки, утилізації аміаку та сульфатів. Визначте економічний ефект. Література 12 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.048549 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|