|
Значення розчину в природі
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Значення розчину в природі», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Значення розчинів в природі та житті людини
Значення розчинів в природі та житті людини >>>>
-
Формування пізнавальних інтересів у дітей середнього дошкільного віку в процесі спостережень у природі
ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦІСІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 5 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦІСІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 5 1.1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПСИХОЛОГО - ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ З ПИТАНЬ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. 5 1.2. РОЛЬ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ПРИРОДНИЧОГО ЗМІСТУ У ФОРМУВАННІ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ПРИРОДИ. 7 1.3. МЕТОДИКА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 16 РОЗДІЛ ІІ. СИСТЕМА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПРОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 20 2.1. СТАН ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПРОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 20 2.2. СИСТЕМА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПРОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 27 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТКИ 41 >>>>
-
ХАРАКТЕРИСТИКА НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНИХ ГРИБНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ
ЗМІСТ Вступ 3 РОЗДІЛ 1. ПРИРОДА І КЛАСИФІКАЦІЯ ХВОРОБ РОСЛИН 5 1.1. Поняття про хвороби рослин 5 1.2. Типи хвороб рослини 7 1.3. Класифікація хвороб 13 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНИХ ГРИБНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ 15 2.1. Дубова губка 15 2.2. Трутовик справжній 16 2.3. Трутовик запашний 17 2.4. Несправжній трутовик 17 2.5. Трутовик сірчано-жовтий 18 2.6. Двоколірна губка 19 2.7. Трутовик північний 19 2.8. Березова губка 19 2.8. Панус грубий 20 2.9. Несправжній дубовий трутовик 21 РОЗДІЛ 3. ЗНАЧЕННЯ ТРУТОВИКІВ В ПРИРОДІ ТА ЗАХОДИ БОРОТЬБИ З ГРИБНИМИ ХВОРОБАМИ 22 3.1. Негативне значення трутовикових грибів 22 3.2. Позитивна роль трутовикових грибів у природі і господарській діяльності людини 24 3.3. Захист та профілактика грибних захворювань 27 РОЗДІЛ 4. ЕКСКУРСІЯ НА ТЕМУ: "ЗНАЙОМСТВО З ТРУТОВИКОВИМИ ГРИБАМИ" 34 Список грибів, які викликають захворювання деревних рослин 45 Висновок 46 Список літератури 47 Додаток 48 >>>>
-
ХАРАКТЕРИСТИКА НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНИХ ГРИБНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ
ЗМІСТ Вступ 3 РОЗДІЛ 1. ПРИРОДА І КЛАСИФІКАЦІЯ ХВОРОБ РОСЛИН 5 1.1. Поняття про хвороби рослин 5 1.2. Типи хвороб рослини 7 1.3. Класифікація хвороб 13 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНИХ ГРИБНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ 15 2.1. Дубова губка 15 2.2. Трутовик справжній 16 2.3. Трутовик запашний 17 2.4. Несправжній трутовик 17 2.5. Трутовик сірчано-жовтий 18 2.6. Двоколірна губка 19 2.7. Трутовик північний 19 2.8. Березова губка 19 2.8. Панус грубий 20 2.9. Несправжній дубовий трутовик 21 РОЗДІЛ 3. ЗНАЧЕННЯ ТРУТОВИКІВ В ПРИРОДІ ТА ЗАХОДИ БОРОТЬБИ З ГРИБНИМИ ХВОРОБАМИ 22 3.1. Негативне значення трутовикових грибів 22 3.2. Позитивна роль трутовикових грибів у природі і господарській діяльності людини 24 3.3. Захист та профілактика грибних захворювань 27 РОЗДІЛ 4. ЕКСКУРСІЯ НА ТЕМУ: "ЗНАЙОМСТВО З ТРУТОВИКОВИМИ ГРИБАМИ" 34 Список грибів, які викликають захворювання деревних рослин 45 Висновок 46 Список літератури 47 Додаток 48 >>>>
-
Аналітичні аспекти щодо визначення рівнів розвитку трудових навичок у природі дітей дошкільного віку
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Трудове виховання як засіб залучення дітей до суспільно-корисної праці 6 1.1. Проблема трудового виховання дітей дошкільного віку в дослідженнях минулих років та сучасній психолого-педагогічній літературі 6 1.2. Особливості методики залучення дітей до суспільно-корисної праці засобами природи 14 Розділ 2. Аналітичні аспекти щодо визначення рівнів розвитку трудових навичок у природі дітей дошкільного віку 17 2.1. Визначення рівнів розвитку трудових навичок у природі дітей старшого дошкільного віку 17 2.2. Організація роботи в природі як засіб залучення дітей шостого року життя до суспільного-корисної праці 20 Висновок 42 Список використаної літератури 44 >>>>
-
Контрольна з екології
1. Кругообіг енергії та речовини в природі. Вплив антропогенного фактору на кругообіг 3 2. Гідросфера, її склад, екологічне значення 5 3. Види еколого-правової відповідальності 6 Список використаної літератури 8 >>>>
-
Аналітична хімія
1. Підготовка зразка до аналізу, порядок відбору середньої проби, її розчинення 3 2. Аналітичні реакції аніонів другої аналітичної групи 5 3. Основні способи розрахунків в об’ємному аналізі 13 4. 4. Розрахуйте добуток розчинності AgCI, якщо молярна концентрація його насиченого водного розчину складає С = 1,33∙10-5 моль/л. 21 Список літератури 22 >>>>
-
Утворення підземних вод. Кругообіг води в природі.
1. Утворення підземних вод 2 2. Кругообіг води у природі 6 Література 9 >>>>
-
Утворення підземних вод. Кругообіг води в природі.
1. Утворення підземних вод 2 2. Кругообіг води у природі 6 Література 9 >>>>
-
Організація і проведення нескладних дослідів в природі, як засіб виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. НЕСКЛАДНІ ДОСЛІДИ, ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 6 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми 6 1.2. Роль нескладного експерементування природничого змісту при вихованні у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 10 1.3. Методика роботи з організації та проведення нескладних дослідів в природі, як засобу виховання у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи 13 РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НЕСКЛАДНИХ ДОСЛІДІВ В СУЧАСНІЙ ПРАКТИЦІ 17 2.1. Стан організації та проведення нескладних дослідів в природі з дітьми старшого дошкільного віку в сучасні практиці 17 2.2. Система роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку інтересу до природи в процесі проведення нескладних дослідів 24 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 >>>>
-
S - елементи
Зміст Розділ 1. Класифікація S - елементів за електронною будовою 1.1. Загальна характеристика лужних металів 1.2. Загальна характеристика лужноземельних металів Розділ 2. S - елементи в природі. Ізотопний склад S - елементів 2.1. Лужні метали в природі. Ізотопний склад лужних металів. Добування лужних металів 2.2. Лужноземельні метали в природі. Ізотопний склад лужноземельних металів. Добування лужноземельних металів Розділ 3. Фізичні і хімічні властивості S - елементів 3.1. Фізичні і хімічні властивості лужних металів 3.2. Фізичні і хімічні властивості лужноземельних металів Розділ 4. Найхарактерніші представники S - елементів 4.1. Лужні метали Натрій і Калій 4.2. Лужноземельні метали Магній і Кальцій Розділ 5. Застосування S - елементів та їх сполук 5.1. Застосування лужних металів та їх сполук 5.2. Застосування лужноземельних металів та їх сполук Розділ 6. Аварія на ЧАЕС та її вплив на екологічну ситуацію в Україні Розділ 7. Роль хімії у вирішенні проблеми зниження впливу на довкілля негативних наслідків від аварії, що сталась на Чорнобильській АЕС >>>>
-
Використання енергії мікроорганізмів.
ЗМІСТ 15. Використання енергії мікроорганізмів. АТФ-акумулятор енергії в клітині, процеси її регенерації. Самозігрівання і самозапалювання зерна, бавовни, сіна та ін. органічних речовин. Причини. Заходи попередження 3 33. Кругообіг азоту і вуглецю в природі. Загально біологічне значення цих процесів. Мікроорганізми, які здійснюють фіксацію атмосферного азоту, нітрифікацію і денітрифікацію 5 67. Особиста гігієна робітників торгівельних підприємств. Профілактичні медичні обстеження і санітарна документація 14 Список літератури 17 >>>>
-
Використання енергії мікроорганізмів.
ЗМІСТ 15. Використання енергії мікроорганізмів. АТФ-акумулятор енергії в клітині, процеси її регенерації. Самозігрівання і самозапалювання зерна, бавовни, сіна та ін. органічних речовин. Причини. Заходи попередження 3 33. Кругообіг азоту і вуглецю в природі. Загально біологічне значення цих процесів. Мікроорганізми, які здійснюють фіксацію атмосферного азоту, нітрифікацію і денітрифікацію 5 67. Особиста гігієна робітників торгівельних підприємств. Профілактичні медичні обстеження і санітарна документація 14 Список літератури 17 >>>>
-
Шляхи розповсюдження вірусів рослин в природі та роль факторів навколишнього середовища
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Сучасний стан епідеміології вірусів вищих рослин 5 Розділ 2. Шляхи розповсюдження вірусів рослин в природі та роль факторів навколишнього середовища 11 2.1. Клімат та погодні умови 11 2.2. Розповсюдженість вірусів. Біотичні фактори 18 2.3. Розповсюдженість вірусів. Абіотичні фактори 22 2.4. Шляхи передачі вірусів рослин в природних умовах 23 Розділ 3. Найбільш поширені вірусні захворювання серед вищих рослин 29 3.1. Кількісна характеристика та класифікація вірусів рослин 29 3.2. Віруси, які вражають певні види рослин 30 3.3. Віруси, які уражують широке коло рослин господарів 32 3.5. Боротьба із вірусними хворобами рослин 38 Висновок 39 Список використаної літератури 41 >>>>
-
Шляхи розповсюдження вірусів рослин в природі та роль факторів навколишнього середовища
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Сучасний стан епідеміології вірусів вищих рослин 5 Розділ 2. Шляхи розповсюдження вірусів рослин в природі та роль факторів навколишнього середовища 11 2.1. Клімат та погодні умови 11 2.2. Розповсюдженість вірусів. Біотичні фактори 18 2.3. Розповсюдженість вірусів. Абіотичні фактори 22 2.4. Шляхи передачі вірусів рослин в природних умовах 23 Розділ 3. Найбільш поширені вірусні захворювання серед вищих рослин 29 3.1. Кількісна характеристика та класифікація вірусів рослин 29 3.2. Віруси, які вражають певні види рослин 30 3.3. Віруси, які уражують широке коло рослин господарів 32 3.5. Боротьба із вірусними хворобами рослин 38 Висновок 39 Список використаної літератури 41 >>>>
-
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВИДОВОГО СКЛАДУ ПТАХІВ-СИНАНТРОПІВ
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика птахів 4 Розділ 2. Загальна характеристика видового складу птахів-синантропів 10 2.1. Ряд Горобині 10 2.2. Ряд Голуби 19 2.3. Ряд Лелекоподібні 20 Розділ 3. Значення птахів в природі та житті людини 22 Висновок 25 Список використаної літератури 26 >>>>
-
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВИДОВОГО СКЛАДУ ПТАХІВ-СИНАНТРОПІВ
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика птахів 4 Розділ 2. Загальна характеристика видового складу птахів-синантропів 10 2.1. Ряд Горобині 10 2.2. Ряд Голуби 19 2.3. Ряд Лелекоподібні 20 Розділ 3. Значення птахів в природі та житті людини 22 Висновок 25 Список використаної літератури 26 >>>>
-
Біосфера
Вступ 1. Структура і функції біосфери як глобальної екосистеми 2. Перетворення енергії в екосистемах. Метаболізм екосистем 3. Кругообіг води в природі Висновок Використана література >>>>
-
Відділ синьо-зелені водорості
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Відділ Зелені водорості 4 1.1 Загальна характеристика відділу 4 1.2. Класифікація відділу 5 1.3. Зелені водорості як приклад ускладнення рослинних організмів і еволюції полового відтворення 13 Розділ 2. Відділ синьо-зелені водорості 16 2.1. Загальна характеристика відділу 16 2.2. Класифікація відділу синьозелені водорості 18 Розділ 3. Значення водоростей в природі та житті людини 23 3.1. Роль водоростей в балансі живої речовини 23 3.2. Роль водоростей в баланіс кисню 24 3.3. Водорості як агенти самоочищення оточуючого середовища 25 3.4. Значення водоростей в еволюції Землі 26 3.5. Охорона водоростей 27 3.6. Водорості як продукт живлення 28 Розділ 4. Участь водоростей в біохімічних процесах 34 4.1. Процес фотосинтезу 34 4.2. Походження фотосинтезу 35 Висновок 38 Література 39 >>>>
-
Відділ синьо-зелені водорості
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Відділ Зелені водорості 4 1.1 Загальна характеристика відділу 4 1.2. Класифікація відділу 5 1.3. Зелені водорості як приклад ускладнення рослинних організмів і еволюції полового відтворення 13 Розділ 2. Відділ синьо-зелені водорості 16 2.1. Загальна характеристика відділу 16 2.2. Класифікація відділу синьозелені водорості 18 Розділ 3. Значення водоростей в природі та житті людини 23 3.1. Роль водоростей в балансі живої речовини 23 3.2. Роль водоростей в баланіс кисню 24 3.3. Водорості як агенти самоочищення оточуючого середовища 25 3.4. Значення водоростей в еволюції Землі 26 3.5. Охорона водоростей 27 3.6. Водорості як продукт живлення 28 Розділ 4. Участь водоростей в біохімічних процесах 34 4.1. Процес фотосинтезу 34 4.2. Походження фотосинтезу 35 Висновок 38 Література 39 >>>>
-
Основи екології
Вступ / 1. Структура і функції біосфери як глобальної екосистеми / 2. Перетворення енергії в екосистемах. Метаболізм екосистем / 3. Кругообіг води в природі / Висновок / Використана література >>>>
-
Порівняльна характеристика будови, хімічного складу і способів розмноження бактерій і дріжджів
Зміст 6. Порівняльна характеристика будови, хімічного складу і способів розмноження бактерій і дріжджів 3 32. Гнильні процеси. Збудники, хімізм в аеробних і анаеробних умовах. Значення в природі і практиці 9 56. Мікрофлора молока, його бактерицидна фаза. Зміни при зберіганні. Вади молока, які викликаються мікроорганізмами і боротьба з ними. Санітарні норми і вимоги, які висуваються до молока 13 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Порівняльна характеристика будови, хімічного складу і способів розмноження бактерій і дріжджів
Зміст 6. Порівняльна характеристика будови, хімічного складу і способів розмноження бактерій і дріжджів 3 32. Гнильні процеси. Збудники, хімізм в аеробних і анаеробних умовах. Значення в природі і практиці 9 56. Мікрофлора молока, його бактерицидна фаза. Зміни при зберіганні. Вади молока, які викликаються мікроорганізмами і боротьба з ними. Санітарні норми і вимоги, які висуваються до молока 13 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Енергетичний обмін у мікроорганізмів (дихання). Типи дихання. Навести приклади
Зміст 13. Енергетичний обмін у мікроорганізмів (дихання). Типи дихання. Навести приклади 3 34. Розпад жирів і жирних кислот під впливом мікроорганізмів. Збудники, умови виникнення, значення в природі і при псуванні харчових продуктів 10 51. Склад мікрофлори свіжих плодів і овочів. Умови, які сприяють розвитку мікроорганізмів, основні хвороби плодів і овочів грибами. Заходи боротьби 11 Література 15 >>>>
-
Енергетичний обмін у мікроорганізмів (дихання). Типи дихання. Навести приклади
Зміст 13. Енергетичний обмін у мікроорганізмів (дихання). Типи дихання. Навести приклади 3 34. Розпад жирів і жирних кислот під впливом мікроорганізмів. Збудники, умови виникнення, значення в природі і при псуванні харчових продуктів 10 51. Склад мікрофлори свіжих плодів і овочів. Умови, які сприяють розвитку мікроорганізмів, основні хвороби плодів і овочів грибами. Заходи боротьби 11 Література 15 >>>>
-
Хімія та екологія
П Л А Н 1. Хімія та екологія. 2. Загальна характеристика підгрупи карбону. 2.1. Карбон в природі та промисловості. 2.2. Хімічні та фізичні властивості карбону. 2.3. Сполуки вуглецю. 3. Силіцій ( Si ). 3.1. Силіцій в природі та промисловості. Добування. 3.2. Фізичні та хімічні властивості силіцію. 3.3. Сполуки силіцію. 3.4. Використання. 4. Германій ( Ge ) 4.1. Добування германію. 4.2. Фізичні та хімічні властивості германію 4.3. Використання германію. 5. Олово ( Станум Sn ). 5.1. Добування олова 5.2. Фізичні та хімічні властивості олова 5.3. Використання олова. 6. Плюмбум ( Pb ) 6.1. Добування плюмбуму 6.2. Фізичні та хімічні властивості плюмбуму 6.3. Використання плюмбуму. >>>>
-
Базис і надбудова
План 1. Базис і надбудова 3 2. Види протиріч (суперечностей) 11 3. Відбиття (відображення) в органічній природі 34 Список використаної літератури 41 >>>>
-
Експериментальні аспекти формування екологічної культури
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні засади формування екологічної культури у дошкільників 5 1.1. Становлення і розвиток методики формування екологічної культури у дошнільників 5 1.2. Поняття екологічного виховання 11 1.3. Значення для суспільства формування екологічної культури старших дошкільників 13 Розділ 2. Експериментальні аспекти формування екологічної культури старших дошкільників 24 2.1. Визначення рівнів розвитку формування екологічної культури старших дошкільників 24 2.2. Організація роботи в природі як засіб формування у дітей шостого року життя екологічної культури 32 Висновок 41 Список використаної літератури 43 >>>>
-
Лекція - Багатство тваринного світу України (Ознайомлення дітей з природою)
ВСТУП……………………………………………………………………1 1.Роль тварини у природі………………………………………………...1 2.Охорона тваринного світу України……………………………………2 ВИСНОВОК……………………………………………………………….3 Література………………………………………………………………….4 >>>>
-
Структура сучасної екології
План Вступ 3 1. Структура сучасної екології 4 2. Великий кругообіг речовин і енергії в природі. 8 3. Охорона рослинних ресурсів 11 Висновки 19 Список використаних джерел 20 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.009030 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|