|
студентоцентроване навчання як пріоритетний напрямок розвитку освіти
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «студентоцентроване навчання як пріоритетний напрямок розвитку освіти», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Стратегічні напрямки розвитку вищої освіти в Україні
Вступ 2 1. Вища освіта в Україні на сучасному етапі 5 2. Проблема удосконалення системи вищої освіти та підвищення якості професійної підготовки фахівців в Україні 14 3. Забезпечення якісної освіти впродовж життя як пріоритетний напрямок стратегії економічного та соціального розвитку України на 2004-2015 роки 22 Висновки 28 Література 31 Додаток А. Статистичні дані про вищі навчальні заклади України в 1990-2004 рр. (на початок навчального року) 33 >>>>
-
Проблеми фінансування середньої освіти в Україні
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Проблеми і перспективи розвитку середньої освіти в Україні 5 1.1. Управління освітою 6 1.2. Підвищення якості й доступу до освіти 15 Розділ 2. Проблеми фінансування середньої освіти в Україні 25 2.1. Загальна середня освіта - пріоритетний напрям державної політики України 25 2.2. Пошук альтернативних шляхів фінансування середньої освіти через фандрайзінг та побудову партнерських відносин 32 Висновки 38 Список використаної літератури 42 >>>>
-
Інтеграція інвалідів у сфері освіти
Вступ 2 1. Основні засади інтеграції дітей-інвалідів у сфері освіти 5 2. Інтеграція в суспільство дітей з особливостями психофізичного розвитку шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах 7 3. Вища освіта дітей з особливими потребами у Відкритому міжнародному університеті розвитку людини «Україна» 10 4. Практичне дослідження навчання дітей-інвалідів зору 12 Висновки 17 Список використаної літератури 19 >>>>
-
Інформаційні технології в дистанційному навчанні
Вступ 2 Розділ І. Історія становлення, розвитоку та інформаційно-технологічного забезпечення дистанційної освіти 4 1.1 Cтановлення і розвиток дистанційного навчання 4 1.2 Інформаційні технології дистанційного навчання 15 1.3 Комп’ютерні технології та їх використання у навчальному процесі 19 Розділ ІІ. Дистанційне навчання в зарубіжних країнах 32 2.1 Організаційна структура дистанційної освіти за кордоном. Типи відкритого та дистанційного навчання 32 2.2 Дистанційна освіта та її інформаційно-технологічне забезпечення в Європі та Північній Амереці 41 2.3 Дистанційна освіта та її інформаційно-технологічне забезпечення в країнах Азії та Африки 46 Розділ ІІІ. Дистанційна освіта в Україні: становлення, правова база, проблеми та шляхи розвитку 51 3.1 Історія становлення дистанційної освіти в Україні 51 3.2 Правова база дистанційного навчання в Україні 54 3.3 Інформаційні технології в освітній галузі України 89 3.4 Розвиток системи дистанційної освіти в Україні на сучасному етапі. Проблеми розвитку 97 Висновки 103 Список використаних джерел 105 >>>>
-
Економічний зміст суспільних відносин
Вступ 3 1. Економічна теорія і економічна діяльність 4 2. Формування потреб 7 3. Основи господарського життя людства 10 4. Економічний механізм 15 5. Соціальне ринкове господарство як пріоритетний напрямок розвитку суспільства в Україні 21 Висновки 25 Список використаної літератури 26 >>>>
-
Розвиток і розміщення закладів освіти країн Західної Європи
ВСТУП 3 1. РОЛЬ І МІСЦЕ ОСВІТИ У РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА 5 2. ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ТА РЗМІЩЕННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ КРАЇН ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ 12 3. СУЧАСНА СТРУКТУРА І РІВЕНЬ РОЗВИТКУ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ОСВІТИ 21 4. НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ОСВІТИ, ЇЇ ЦІЛІ ТА СТРАТЕГІЯ 31 5. ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ 34 ВИСНОВКИ: 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 44 >>>>
-
Шлях здобуття освіти
Вступ 3 1. Класифікація видів навчання 3 2. Застосування інтерактивних технологій навчання 4 3. Характеристика діяльності вчителя і учнів в деяких видах навчання 8 Висновки 12 Література 12 >>>>
-
Шлях здобуття освіти
Вступ 3 1. Класифікація видів навчання 3 2. Застосування інтерактивних технологій навчання 4 3. Характеристика діяльності вчителя і учнів в деяких видах навчання 8 Висновки 12 Література 12 >>>>
-
Соціально-педагогічна діяльність з дітьми-інвалідами
Вступ 2 1. Напрями соціально-педагогічної діяльності в шкільних закладах де є діти з особливими потребами 5 1.1. Основні засади інтеграції дітей-інвалідів у сфері освіти 5 1.2. Стан освіти і фахової підготовки інвалідів у нашій країні 7 1.2.1. Дошкільна і шкільна освіта 7 1.2.2. Професійно-технічна освіта та підготовка до навчання у вищих навчальних закладах 9 1.3. Захист прав дітей-інвалідів 11 2. Аналіз досвіду соціально-педагогічної діяльності з дітьми-інвалідами 13 2.1. Інтеграція в суспільство дітей з особливостями психофізичного розвитку шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах 13 2.2. Досвід Львівської школи № 95 з адаптації до навчання дітей із вадами слуху 17 2.3. Рекомендації стосовно вдосконалення освіти і фахової підготовки дітей-інвалідів 21 2.3.1 Заходи загального характеру спрямовані на удосконалення освіти і фахової підготовки інвалідів 21 2.3.2. Заходи щодо вдосконалення шкільної освіти дітей-інвалідів 23 2.3.3. Заходи щодо вдосконалення професійно-технічної освіти підлітків-інвалідів 24 Висновки 25 Список літератури 27 >>>>
-
Дистанційна освіта як нова технологія навчання
Зміст Вступ 3 1. Дистанційне навчання в педагогічній освіті 5 1.1. Дистанційна освіта за кордоном та в Україні 5 1.2. Проблеми розвитку технологій дистанційного навчання в Україні 9 1.3. Основні принципи і характерні риси дистанційної освіти 11 2. Прикладні дослідження й розробки в області дистанційної освіти 14 2.1. Наукові основи й методики створення комп'ютерних засобів підтримки навчання 14 2.2. Дидактико методичні комплекси в системі дистанційного навчання 18 2.3. Технологія розробки дистанційних навчальних програм 20 3. Перспективи розвитку дистанційного навчання в Україні 28 Висновок 34 Список використаної літератури 36 Мета дослідження – здійснити цілісний науковий аналіз сучасного стану та перспектив розвитку дидактичної системи. При цьому вирішувалися такі конкретні наукові задачі: Обґрунтувати основні засади побудови систем контролю знань в післядипломному навчанні. Обґрунтувати структуру та розглянути методологію побудови інструментальних засобів системи дистанційного навчання і контролю знань на базі Інтернет-технологій. Обґрунтувати оцінку валідності процедури контролю знань на базі Інтернет-технологій. Об’єктом дослідження є технологія дистанційного навчання і контролю знань. Предметом дослідження є система дистанційного навчання і контролю знань на базі Інтернет-технологій. >>>>
-
Принципи економічної освіти
Вступ 2 1.Місія мета та ціннісні орієнтири економічної освіти. 4 2. Принципи економічної освіти. 5 3. Завдання економічної освіти. 6 4. Безперервність економічної освіти. 8 5. Основні заходи щодо розвитку економічної освіти. 12 Висновки 13 Список використаної літератури 14 >>>>
-
Концепція розвитку економічної освіти в Україні
Вступ 3 1. Економічна освіта на сучасному етапі 4 1.1. Стан економічної освіти та об єктивна необхідність розробки концепції 5 1.2. Місія, мета та ціннісні орієнтири економічної освіти 6 1.3. Принципи економічної освіти 7 1.4. Завдання економічної освіти 7 2. Основні заходи щодо розвитку економічної освіти 9 2.1. Ступенева підготовка фахівців економічного спрямування 9 2.2. Оптимізація мережі вищих навчальних закладів 9 3. Удосконалення управління вищою економічною освітою. 11 Висновки 13 Список використаної літератури 14 >>>>
-
Заочна форма навчання
Вступ 3 1. Загальні засади побудови системи вищої освіти в Україні 4 2. Особливості заочного навчання 8 Висновки 13 Література 14 >>>>
-
Методика викладання менеджменту
Зміст 1. Охарактеризуйте тренінгові методи навчання, які застосовуються при вивченні менеджменту 3 2. Назвіть стилі спілкування і проаналізуйте проблеми ефективного спілкування 7 3. МАУП в системі бізнес- освіти 8 4. Складіть анкету для визначення особистісних якостей викладача менеджменту і адаптуйте її на практиці 9 Додаткові питання 1. Концепції освіти, їх характеристика 11 2. Типи навчання, умови формування цілей 11 3. Специфіка навчання дорослих 13 4. Розвиток економічного мислення у процесі вивчення економічних дисциплін 14 5. Економічні дисципліни як методологія пізнання економічних явищ іф процесів 14 6. Навчання управлінню як головне джерело формування кадрів управління 15 7. Принципи безперервного навчання управлінню 15 8. Пізнавальні інтереси як мотиви навчальної діяльності 16 9. Вербальне та невербальне спілкування 17 10. Елементи транс акційного аналізу 17 Список літератури 20 >>>>
-
Соціологія
План Зміст нової парадигми в освіті. Соціальні функції освіти 3 Вступ 3 1. Освіта як соціальний інститут 3 2. Зміст нової парадигми в освіті 6 3. Концепція освіти як передача соціального досвіду 9 4. Сучасні педагогічні парадигми - моделі освіти 9 4.1. Науково-технократична (раціональна) парадигма 11 4.2. Синергетична парадигма 12 5. Принципи навчання 15 6. Функції освіти в суспільстві 17 Список використаної літератури 22 >>>>
-
Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти розвитку мови у дошкільників 7 1.1 Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення 7 1.2 Розвиток рідної мови та підготовка дошкільнят до навчання у школі 11 Розділ 2. Методи розвитку мови у дошкільників 17 2.1 Обґрунтування діагностичного методу розвиткумови 17 2.2 Експериментальна робота з розвитку мови 21 Висновки 26 Використана література 27 >>>>
-
"Теорія елементарної освіти на шляху соціального становлення особистості"
Зміст 1. Вступ. 3 2. Особливості освіти за Гербартом: 6 2.2. Питання постановки цілей виховання 7 2.3. Управління в процессі освіти 8 2.4. Роль інтереса 10 2.5. Ступені та методи навчання 13 3. Концепція Герберта про розвиток особистості: 15 3.1. Моральне виховання 16 3.2. Засоби морального виховання. 17 3.3. Відкриття Кенигсбергської симінарії. 19 4. Заключення 21 >>>>
-
Психолого-педагогічні проблеми наступності між ДНЗ та школою
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика дошкільної та шкільної освіти. Їхні пріоритети та недоліки 6 1.1. Перспективи удосконалення шляхів і методів дошкільної і початкової освіти 6 1.2. Зміни в цілях і завданнях початкової школи 7 1.3. Основи, функції та риси початкової школи 8 1.4. Сутність, мета і особливості дошкільної освіти 10 1.5. Перехід на дванадцятирічне навчання 12 1.6. Організація роботи з дітьми в початковій школі 13 Розділ 2. Психолого-педагогічні проблеми наступності між ДНЗ та школою 15 2.1. Психологічні особливості переходу із дошкільного закладу освіти до школи 15 2.2. Формування світогляду дошкільника та молодшого школяра засобами інтегрованих знань про людину і світ 17 2.3. Інтегрована технологія - система розвитку, навчання і виховання дітей в ДНЗ. Необхідний мінімум для переходу до школи 20 Розділ 3. Диференційовані заняття в підготовчій групі дитячого садку як один із засобів наступності між ДНЗ та школою 27 Висновки 41 Список використаної літератури 44 >>>>
-
Сучасні проблеми гуманізації освіти та виховання
ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Гуманізація українського суспільства та сучасні проблеми вищої освіти 4 2. Основні психологічні компоненти гуманізації освіти та виховання 8 3. Гуманізація освіти як основа розвитку сучасної освіти України 12 ВИСНОВОК 14 Список використаних джерел 15 >>>>
-
Система освіти козацької держави
Вступ 3 1. ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В КОЗАЦЬКІЙ ДЕРЖАВІ 4 1.1. Розвиток української культури і освіти в ХVI – XVII ст. 4 1.2. Діяльність Петра Могили 6 2. ОСВІТА В КОЗАЦЬКІЙ ДЕРЖАВІ 9 2.1. Розвиток освіти за часів незалежності 9 2.2. Ступені освіти в козацькій державі 10 2.3. Військова освіта 13 Висновки 16 Список літератури 17 >>>>
-
Історичні витоки ступеневої освіти
Вступ 3 1. Історичні традиції ступеневої освіти 4 2. Розвиток ступеневої освіти в ХІХ- перш. пол. ХХ ст. 12 3. Сучасний стан розвитку ступеневої освіти в Україні 16 Висновки 18 Список використаної літератури 19 >>>>
-
Організація виробничого навчання на підприємствах, в установах, організаціях
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І. Нормативно-правові основи регулювання навчання працівників підприємств, установ та організацій 6 1.1. Кодекс законів про працю України, як основний нормативний акт в сфері регулювання навчання працівників 6 1.2. Законодавство України, що регулює відносини між адміністрацією підприємств та працівниками під час їх навчання 11 Розділ ІІ. Організація виробничого навчання на підприємствах, в установах, організаціях 14 2.1. Особливості трудового процесу осіб, що проходять професійну підготовку і підвищення кваліфікації 14 2.2. Види виробничого навчання та їх характеристика 21 2.3. Пільги та заохочення для працівників, що проходять виробниче навчання 39 Розділ ІІІ. Правове регулювання праці працівників, які поєднують роботу із навчанням у закладах та установах освіти різних типів 47 3.1. Трудовий процес і пільги для працівників, які навчаються в загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах 47 3.2. Навчання працівників у вищих навчальних закладах різних рівнів акредитації 83 3.3. Час відпочинку працівників, що поєднують роботу із навчанням у закладах і установах освіти: види відпочинку та їх правова регламентація 87 Висновки 103 Використана література 107 >>>>
-
Організація виробничого навчання на підприємствах, в установах, організаціях
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І. Нормативно-правові основи регулювання навчання працівників підприємств, установ та організацій 6 1.1. Кодекс законів про працю України, як основний нормативний акт в сфері регулювання навчання працівників 6 1.2. Законодавство України, що регулює відносини між адміністрацією підприємств та працівниками під час їх навчання 11 Розділ ІІ. Організація виробничого навчання на підприємствах, в установах, організаціях 14 2.1. Особливості трудового процесу осіб, що проходять професійну підготовку і підвищення кваліфікації 14 2.2. Види виробничого навчання та їх характеристика 21 2.3. Пільги та заохочення для працівників, що проходять виробниче навчання 39 Розділ ІІІ. Правове регулювання праці працівників, які поєднують роботу із навчанням у закладах та установах освіти різних типів 47 3.1. Трудовий процес і пільги для працівників, які навчаються в загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах 47 3.2. Навчання працівників у вищих навчальних закладах різних рівнів акредитації 83 3.3. Час відпочинку працівників, що поєднують роботу із навчанням у закладах і установах освіти: види відпочинку та їх правова регламентація 87 Висновки 103 Використана література 107 >>>>
-
"Теорія елементарної освіти на шляху соціального становлення особистості"
Зміст ВСТУП…………………………………………………………………...3 1. Особливості освіти за Гербартом…………………………………..6 1.1. Питання постановки цілей виховання…………………………..7 1.2. Управління в процессі освіти……………………………………8 1.3. Роль інтереса ……………………………………………………..10 1.4. Ступені та методи навчання……………………………………..13 2. Концепція Герберта про розвиток особистості……………………15 2.1. Моральне виховання……………………………………………..15 2.2. Психологічні погляди Гербарта…………………………………16 2.3. Засоби морального виховання…………………………………...18 2.4. Відкриття Кенигсбергської симінарії……………………………19 ВИСНОВОК……………………………………………………………..21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………24 Вступ >>>>
-
Закономірності та принципи навчання
Вступ 3 1. Закономірності навчання. 4 2. Принципи навчання. 10 Висновки 15 Література 16 Вступ На розвиток національної системи освіти й виховання впливають небачені в минулому обсяги освітніх обмінів, гуманізація, демократизація і гуманітаризація системи освіти й виховання. Педагогіка має стати теоретико-методологічною і методичною основою національної системи освіти. Вивчення законів, закономірностей, цілей, принципів, змісту, методів і форм навчання й виховання як підростаючих поколінь, так і дорослих, дослідження найбільш стійких сутнісних зв’язків, відношень між навчанням, вихованням, розвитком та самовдосконаленням особистості – основні завдання педагогіки. В даній роботі будуть висвітлені теоретичні основи таких важливих понять педагогіки як закономірності й принципи навчання, розглянуті погляди різних науковців на їх сутність, зміст та види. Висновки Закони, закономірності та принципи навчання перебувають у діалектичному, змістовному й різноманітному взаємозв’язку і безпосередньо впливають на їх формування, перебіг і виявлення в дидактичному процесі. Закони навчального процесу, що віддзеркалюють об’єктивні, внутрішні, суттєві й відносно стійкі зв’язки дидактичних явищ, виявляються в його закономірностях. Конкретні рекомендації дидактичних закономірностей відбиваються в принципах навчання, що визначають стратегію і тактику практичних дій суб’єктів дидактичного процесу. >>>>
-
Економічна освіта на сучасному етапі
ВСТУП 3 1. РОЗВИТОК ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ 4 2. БЕЗПЕРЕРВНІСТЬ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ 8 3. БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС – СТРУКТУРНА РЕФОРМА ВИЩОЇ ОСВІТИ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ПРОСТОРІ 11 4. ОСНОВНІ ЗАХОДИ ЩОДО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ 14 ВИСНОВКИ 21 ЛІТЕРАТУРА 22 >>>>
-
Методи розвитку мовлення у дошкільників
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дошкільників 7 1.1 Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення 7 1.2 Розвиток рідного мовлення та підготовка дошкільнят до навчання у школі 11 Розділ 2. Методи розвитку мовлення у дошкільників 17 2.1 Обґрунтування діагностичного методу розвитку мовлення 17 2.2 Експериментальна робота з розвитку мовлення 21 Висновки 26 Використана література 27 >>>>
-
Спеціалізація і комплексний економічний розвиток регіонів України: суть, показники, визначення
Зміст Вступ 3 1. Макрорегіоналізація України як основа здійснення регіональної економічної політики 4 1.1 Принципи економічного районування 4 1.2 Соціально-економічне районування України: схема, характеристики, показники розвитку 7 1.2.1 Центральний соціально-економічний район 9 1.2.2 Західний соціально-економічний район 10 1.2.3 Харківщина 11 1.2.4 Донеччина 11 1.2.5 Придніпров’я 12 1.2.6 Причорномор’я 13 1.3 Задачі і стратегія забезпечення економічного розвитку регіонів України 13 2. Концептуальна модель державної регіональної політики України 16 2.1 Мета та завдання державної регіональної політики 16 2.2 Економічна політика як пріоритетний напрямок державної регіональної політики 19 Висновки та пропозиції 27 Література 29 >>>>
-
Дослідження стану фінансового забезпечення системи вищої освіти
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні засади фінансового менеджменту розвитку вищої школи 6 1.1. Розвиток вищої освіти 6 1.2. Державне регулювання вищої освіти 9 Розділ 2. Дослідження стану фінансового забезпечення системи вищої освіти 23 2.1. Склад видатків на освіту 23 2.2. Фінансове забезпечення освіти 35 Розділ 3. Реформа вищої освіти України 39 Висновки 53 Список літератури 55 >>>>
-
Європейська система освіти. Порівняльна характеристика
ЗМІСТ Вступ___________________________________________________________ 3 1 Система освіти Франції__________________________________________ 4 2 Система освіти у Великобританії__________________________________ 12 3 Система освіти Німеччини_______________________________________ 16 4 Система освіти України__________________________________________ 22 Висновки_______________________________________________________ 27 Перелік використаної літератури____________________________________ 28 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.027601 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|