|
Мої літні канікули на французькій
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Мої літні канікули на французькій», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Інтеграція методів формування лексичних навичок французької та української мови в початковій школі
Зміст 2 Вступ 3 Розділ 1. Формування лексичних навичок у початковій школі 5 1.1. Гра, як засіб формування лексичних навичок у молодших класах 5 1.2. Принципи відбору лексичного мінімуму 14 Розділ 2. Основні етапи презентації лексики 22 2.1 Робота на слуховій основі 22 2.2 Робота на графічній основі 25 Висновки 31 Список використаної літератури 34 Метою курсової роботи є дослідження інтеграції методів формування лексичних навичок в обох мова – українській та французькій школярів молодшого віку. Актуальність даної роботи полягає в тому, засобами введення та закріплення лексики і граматики школярами 1-4 класів можуть зробити навчання іноземної мови досить ефективним, тому необхідно якнайкраще дослідити методи презентації лексики в українській та французькій мовах. >>>>
-
1. Надайте характеристику англійській політекономічній і французькій соціологічній школам. Наведіть приклади. 2. Які соціологічні ознаки були закладені Фредеріком Тейлором у теорію раціоналізації. 3. Праця і робота: етимологія і еволюція понять з точки зору християнської етики. 4. Корпоративізм або трипартизм як винахід індустріального суспільства. 5. Розкрийте особливості участі тристоронніх рад у соціальному діалозі на регіональному (місцевому)) рівні В Україні. Контрольна робота з дисципліни «Соціологія праці». Варіант 3
1. Надайте характеристику англійській політекономічній і французькій соціологічній школам. Наведіть приклади 3 2. Які соціологічні ознаки були закладені Фредеріком Тейлором у теорію раціоналізації 7 3. Праця і робота: етимологія і еволюція понять з точки зору християнської етики 10 4. Корпоративізм або трипартизм як винахід індустріального суспільства 13 5. Розкрийте особливості участі тристоронніх рад у соціальному діалозі на регіональному (місцевому) рівні в Україні 17 Список використаної літератури 19 >>>>
-
Особливості застосування кримінально-правових норм по захисту власності
Вступ..................................................................................................................3
Розділ 1. Загальна характеристика злочинів проти власності......................5
1.1. Предмет, об єкт та об єктивна сторона злочинів
проти власності.....................................................................................5
1.2. Суб єкт та суб єктивна сторона .......................................................16
Розділ 2. Характеристика злочинів проти власності...................................30
2.1. Корисливі злочини проти власності ................................................30
2.2. Некорисливі злочини проти власності..............................................60
Розділ 3. Окремі кримінологічні аспекти злочинів проти власності..........69
3.1. Умови вчинення злочинів проти власності.......................................69
3.2. Попередження злочинів проти власності..........................................78
Висновки...........................................................................................................83
Резюме на французькій мові............................................................................86
Список використаної літератури.....................................................................87
>>>>
-
Контрольна робота з англійської
I. Перепишіть і письмово перекладіть на українську мову речення. 1. 1 called every morning to see if there was any news. 2. We stopped to have a smoke. 3, He came here to speak to me, not to you. 4. The car, witch waiting at the door to take them to the station. 5. To explain the problem he drew diagrams all over the blackboard.– 6.The steamship "Dnipro" was chartered to carry a cargo of fierier frorri Kyiv to Hull. 7. Under clause 35 the charterers were to supply the steamer with icebreaker assistance to enable her to enter or to leave the port of loading. 8, To meet the increased demand for industrial goods, a great number of new shops have been opened in the towns and villages of Ukraine. 9. The first lot is ready for shipment, but to economize on freight we have decided to ship it together With the second lot 10 Please send us your instructions at once to enable us to ship the machines by the 20th May II. Перепишіть і вставте, де це необхідно, частку to перед інфінітивом. 1. Не was seen leave the house. 2. We have come to ask whether there is anything we can do. ... III. Перепишіть і перекладіть речення на англійську мову, вживаючи герундій. 1. У мене немає надії побачити його незабаром. 2. Думка (ідея) провести канікули на Волзі належить моєму брату. 3. Ви можете поліпшити свою вимову, читаючи вголос щодня.... IV. Перепишіть і перекладіть на українську мов речення, вкажіть форму дієприкметника та визначте його функцію в реченні. 1. The textile goods produced by the factory are in great demand. 2. He left the office at three o'clock, saying he would be back at five... V. Перепишіть і перекладіть на англійську мову подані слова і словосполучення, щоб утворилися дієприкметники та дієприслівники. той, хто купує той, хто одержує той, хто перекладає ... VI. Перепишіть і перекладіть речення на українську мову,-звертаючи увагу на дієприкметники. 1. Saying that he left the room 2- Knowing nothing of the dangers we continued our way ... VII. Перекладіть і перепишіть речення на англійську мову, 'звертаючи увагу на прислівник. 1. Я десь зустрічав його 2. Ви куди-небудь ходили учора ввечері? ... VIII. Перепишіть речення і вставте замість крапок один із прийменників at, in, to, into, from, out of, by with, for, on, of та підкресліть його. 1. At the 1st.of August he arrived to Kyiv and was met on the station by his wife and his daughters. ... IX. Прочитайте і усно перекладіть текст. A product and price 1. PRICES IN THE REAL ECONOMY In a theoretical system of pure competition, no producer has control over the price of its product: all producers must accept the equilibrium price. If they charge a higher price, they will ... 2. PRICE AND NONPRICE COMPETITION Before the price of a product can be set, an organization must decide on what basis it will compete — on the basis of price or some other combination of factors. ... X. Перепишіть і письмово перекладіть на українську мову слова та слово¬сполучення. Equilibrium price Profit .... XI. Перепишіть і письмово перекладіть на англійську мову слова та словосполу¬чення. Продукція Виріб Прибуток .... XII. Перепишіть речення, вставляючи пропущені слова та словосполучення. 1. In a largely theoretical system of pure competition, no producer has control over the price of its product.... ХТП. Перепишіть і письмово перекладіть речення на англійську мову. 1. У системі чистої конкуренції жоден виробник не контролює ціну своєї продукції. – 2. Усі виробники повинні приймати середню ціну ... >>>>
-
Організація річкового круїзу на прикладі Європи
ПЛАН Вступ 3 Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5 1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5 1.2. Оцінка пропозиції 6 Розділ ІІ. Проект туру 8 2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 8 2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 8 2.1.2.Оцінка території 9 2.2. Форма туру та схема маршруту 11 2.3. Пакет послуг 12 2.4. Програма туру 19 2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 21 2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 21 Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 23 3.1. Позиціювання та просування нового туру 23 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 25 Висновки 27 Список використаних джерел 29 Додатки 32 Додаток А. Технологічна карта туристської подорожі за маршрутом 32 Додаток Б. Схема маршруту 37 Додаток В. Туристичний каталог фірми Загор΄є 38 Тема даної роботи присвячується розробці туру до круїзного річкового туру до Європи «Рейном – країнами Європи», тур пролягатиме через Нідерланди, Германію, Францію та Швейцарію. Обґрунтування вибору маршруту туру полягає в тому, що пропозиція на ринку круїзних турів до Європи досить велика, але даному напрямку приділяється мало уваги, порівняно з іншими. Дивлячись на те, що в останні часи зростає попит на тури до Європи, цей напрямок на думку автора дуже перспективний, якщо взяти до уваги поєднання пізнавального і круїзного напрямку туру. Тривалість туру «Рейном – країнами Європи» з точки зору цільовою сегменту не повинна перевищувати 8-10 днів (7-9 ночей), в зв’язку з тим, що більшість туристів до Європи готові витратити на відпочинок ? 1000-1500. Потенційними споживачами даного туру виступають літні та заможні туристи, які бажають поєднати комфорт круїзу і пізнавальною екскурсійною програмою по Європі. Мета даної роботи полягає в розробці конкурентоспроможного туристичного продукту з урахуванням сучасної ситуації на ринку туристичних послуг в даному напрямку. Для досягнення мети автор ставить перед собою наступне завдання: - оцінити попит на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта туру; - оцінити пропозицію на ринку туристичних послуг в даному напрямку; - розробити інформаційне забезпечення програми туру; - розглянути умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну; - оцінити території, що використовуються в турі; - дати характеристику форми туру та розробити схему маршруту туру; - розробити пакет послуг, що надаватимуться в турі; - розробити програму туру; - дати характеристику організаційно-технічного забезпечення туру; - надати економічне обґрунтування проекту туру; - розробити маркетинговий план позиціювання та просування нового туру; - розробити рекламно-інформаційну підтримка туру; - надати обґрунтовані висновки, щодо проведеної роботи. Джерельна база курсової роботи складає 19 джерел і охоплює спеціальну літературу по туризму, а також путівники, статистику, зокрема при написанні роботи були використані: підручник «Маркетинг туристичного підприємства» , навчальний посібник «Страховий захист: менеджмент, маркетинг, економіка безпеки» , статистичні бюлетені, інформаційні сайти, зокрема сайт Туристичної адміністрації України tourism.gov.ua. Структурно робота складається зі вступу, трьох частин, висновку, списку використаних джерел та додатків. >>>>
-
Організація річкового круїзу на прикладі Європи
ПЛАН Вступ 3 Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5 1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5 1.2. Оцінка пропозиції 9 Розділ ІІ. Проект туру 12 2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 12 2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 12 2.1.2.Оцінка території 13 2.2. Форма туру та схема маршруту 16 2.3. Пакет послуг 17 2.4. Програма туру 18 2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 19 2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 20 Розділ ІІІ. Маркетинг нового туру 22 3.1. Позиціювання та просування нового туру 22 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 24 Висновки 26 Список використаних джерел 28 Додатки 29-35 Додаток 1. Технологічна карта туристської подорожі за маршрутом Додаток 2. Схема маршруту Додаток 3. Вигляд теплоходу Heinrich Heine Тема даної роботи присвячується розробці туру до круїзного річкового туру до Європи «Рейном – країнами Європи», тур пролягатиме через Нідерланди, Германію, Францію та Швейцарію. Обґрунтування вибору маршруту туру полягає в тому, що пропозиція на ринку круїзних турів до Європи досить велика, але даному напрямку приділяється мало уваги, порівняно з іншими. Дивлячись на те, що в останні часи зростає попит на тури до Європи, цей напрямок на думку автора дуже перспективний, якщо взяти до уваги поєднання пізнавального і круїзного напрямку туру. Тривалість туру «Рейном – країнами Європи» з точки зору цільовою сегменту не повинна перевищувати 8-10 днів (7-9 ночей), в зв’язку з тим, що більшість туристів до Європи готові витратити на відпочинок ? 1000-1500. Потенційними споживачами даного туру виступають літні та заможні туристи, які бажають поєднати комфорт круїзу і пізнавальною екскурсійною програмою по Європі. Мета даної роботи полягає в розробці конкурентоспроможного туристичного продукту з урахуванням сучасної ситуації на ринку туристичних послуг в даному напрямку. Для досягнення мети автор ставить перед собою наступне завдання: - оцінити попит на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта туру; - оцінити пропозицію на ринку туристичних послуг в даному напрямку; - розробити інформаційне забезпечення програми туру; - розглянути умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну; - оцінити території, що використовуються в турі; - дати характеристику форми туру та розробити схему маршруту туру; - розробити пакет послуг, що надаватимуться в турі; - розробити програму туру; - дати характеристику організаційно-технічного забезпечення туру; - надати економічне обґрунтування проекту туру; - розробити маркетинговий план позиціювання та просування нового туру; - розробити рекламно-інформаційну підтримка туру; - надати обґрунтовані висновки, щодо проведеної роботи. Джерельна база курсової роботи складає 19 джерел і охоплює спеціальну літературу по туризму, а також путівники, статистику, зокрема при написанні роботи були використані: підручник «Маркетинг туристичного підприємства» , навчальний посібник «Страховий захист: менеджмент, маркетинг, економіка безпеки» , статистичні бюлетені, інформаційні сайти, зокрема сайт Туристичної адміністрації України http://tourism.gov.ua. Структурно робота складається зі вступу, трьох частин, висновку, списку використаних джерел та додатків >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.004006 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|