|
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЛЕКЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯ
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЛЕКЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯ», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Особливості семінарського (практичного) заняття як форми організації навчальних занять з правознавства
Зміст Вступ Розділ І. Особливості лекційного заняття як форми організації навчальних занять з правознавства 1.1. Лекційно-семінарська система навчання Розділ ІІ. Особливості семінарського (практичного) заняття як форми організації навчальних занять з правознавства Розділ ІІІ. Інші форми організації навчальних занять у процесі вивчення правознавства в школі Висновки Використана література >>>>
-
Психологія і педагогіка. Відповіді на питання
1. Психолого-педагогічні засоби активізації сприймання та засвоєння студентами курсу дисципліни. 3 2. Психолого-педагогічні прийоми активізації уваги студентів. 4 3. Невербальні техніки викладання у ВНЗ. 5 4. Психолого-педагогічні засоби розвитку творчого мислення в умовах навчально-виховного процесу ВНЗ. 6 5. Психологічна характеристика особистості викладача ВНЗ та шляхи її самореалізації. 7 6. Психолого-педагогічні прийоми нейтралізації негативної поведінки студентів. 8 7. Педагогічний менеджмент конфліктами у ВНЗ. 9 8. Різновиди конфліктів у вищій школі та стилі їх врегулювання. 10 9. Психологічний клімат студентської групи. Роль викладача у його формуванні. 11 10. Психологія стресу. Аналіз стрес-факторів в умовах ВНЗ. 12 11. Психологічні засоби переживання стресогенних ситуацій навчання у ВНЗ. Роль викладача. 13 Література 14 >>>>
-
Принципи і структура тренування в гімнастиці
Зміст Вступ ….......................................................................................................................3 Розділ 1. Принципи і структура тренування в гімнастиці ..............................5 1.1. Основні принципи тренування ......................................................................5 1.2. Структура тренувального процесу в гімнастиці .........................................12 Розділ 2. Тренувальні заняття гімнастів ...........................................................19 2.1. Структура занять спортивною гімнастикою ...............................................19 2.2. Типи занять спортивною гімнастикою та с особливості проведення........24 2.2.1. Навчальне заняття та його специфіка ................................................24 2.2.2. Тренувальне заняття ..............................................................................27 2.2.3. Модельне заняття ..................................................................................28 2.2.4. Контрольне заняття ..............................................................................29 2.2.5. Заняття з загальної фізичної підготовки .............................................31 2.2.6. Заняття зі спеціальної фізичної підготовки ........................................33 2.2.7. Розминокове та відновлювальне заняття ............................................34 Висновки ..................................................................................................................36 Список літератури .................................................................................................37 >>>>
-
Принципи і структура тренування в гімнастиці
Зміст Вступ ….......................................................................................................................3 Розділ 1. Принципи і структура тренування в гімнастиці ..............................5 1.1. Основні принципи тренування ......................................................................5 1.2. Структура тренувального процесу в гімнастиці .........................................12 Розділ 2. Тренувальні заняття гімнастів ...........................................................19 2.1. Структура занять спортивною гімнастикою ...............................................19 2.2. Типи занять спортивною гімнастикою та с особливості проведення........24 2.2.1. Навчальне заняття та його специфіка ................................................24 2.2.2. Тренувальне заняття ..............................................................................27 2.2.3. Модельне заняття ..................................................................................28 2.2.4. Контрольне заняття ..............................................................................29 2.2.5. Заняття з загальної фізичної підготовки .............................................31 2.2.6. Заняття зі спеціальної фізичної підготовки ........................................33 2.2.7. Розминокове та відновлювальне заняття ............................................34 Висновки ..................................................................................................................36 Список літератури .................................................................................................37 >>>>
-
Конспект заняття з образотворчого мистецтва
1. Поняття, значення, структурні компоненти конспекту в навчальному процесі 3 2. Особливості конспектів спеціальних занять з ознайомлення дітей з творами різних жанрів живопису 8 3. Конспект заняття з образотворчого мистецтва 15 4. Аналіз проведеного заняття як необхідна умова його ефективності 18 Список використаної літератури 19 >>>>
-
ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СИСТЕМИ СЕРІЙНОГО ТИПУ
Зміст Практичне заняття №1 ТЕХН1КО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ 3 Практичне заняття № 2 ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СИСТЕМИ СЕРІЙНОГО ТИПУ 7 Практичне заняття № 3 ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ СИСТЕМОЮ 16 Практичне заняття №4 ОПТИМІЗАЦІЯ НОРМ ПРАЦІ В ЗАГОТІВЕЛЬНОМУ ВИРОБНИЦТВІ 24 Практичне заняття №5 ОПЕРАТИВНЕ ПЛАНУВАННЯ Й УПРАВЛІННЯ ПОТОКОВИМ ВИРОБНИЦТВОМ МАСОВОГО ТИПУ 34 Список використаної літератури 42 >>>>
-
ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СИСТЕМИ СЕРІЙНОГО ТИПУ
Зміст Практичне заняття №1 ТЕХН1КО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ 3 Практичне заняття № 2 ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СИСТЕМИ СЕРІЙНОГО ТИПУ 7 Практичне заняття № 3 ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ СИСТЕМОЮ 16 Практичне заняття №4 ОПТИМІЗАЦІЯ НОРМ ПРАЦІ В ЗАГОТІВЕЛЬНОМУ ВИРОБНИЦТВІ 24 Практичне заняття №5 ОПЕРАТИВНЕ ПЛАНУВАННЯ Й УПРАВЛІННЯ ПОТОКОВИМ ВИРОБНИЦТВОМ МАСОВОГО ТИПУ 34 Список використаної літератури 42 >>>>
-
Предмет експериментальної психології
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Експериментальний метод у психології 5 РОЗДІЛ 2. Психолого-педагогічний експеримент 8 РОЗДІЛ 3. Рекомендації щодо комплексного використання різних методів у психологічному дослідженні 11 ВИСНОВКИ 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 15 >>>>
-
Використання вправ для формування іншомовної (англійської) компетенції учнів у монологічному мовленні
Вступ 3 Розділ І. Психолого-педагогічні особливості навчання монологічному мовленню 6 1.1 Сутність поняття «монологічне мовлення» 6 1.2 Психолого-педагогічний аспект навчання монологічному мовленню 10 Розділ ІІ. Методика формування навичок монологічного мовлення 13 2.1 Навчання монологічному мовленню 13 2.2 Етапи навчання монологічному мовленню 15 2.3 Система вправ для навчання монологічному мовленню 18 Висновки 23 Список використаної літератури 26 Додаток 1. Вправи та мотодолгічні прийоми для навчання монологічному мовленню 28 Додаток 2. Робота з прикладом монологічного мовлення 32 >>>>
-
Педагогічний такт і майстерність вчителя
ЗМІСТ 1. Педагогічний такт і стиль спілкування 3 2. Педагогічна майстерність, її складові 5 Список використаної літератури 9 >>>>
-
Педагогічний такт та етика вчителя ЗОШ
ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Педагогічний такт та етика вчителя………………………….....6 1.1. Дослідження виникнення професійної етики та її види………….….6 1.2. Педагогічний такт як основа професійної діяльності………….……12 Розділ 2. Дослідження рівнів…………………………………………..…..19 2.1. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя………………….…19 2.2. Діагностика рівня тактовності майбутнього вчителя…………..……25 Висновки………………………………………………………….…………31 Список використаних джерел…………………………………….………..33 Додатки……………………………………………………………….……..35 ВСТУП >>>>
-
Творчість як психолог-педагогічний феномен
План Вступ 3 1. Творчість як психолог-педагогічний феномен 3 2. Картина світу, конфлікти і смисл життя творчої особистості 11 Висновки 20 Список використаної літератури 21 >>>>
-
Наочно-дидактичний матеріал на уроках вивчення нової букви
ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ НА НАОЧНО-ДИДАКТИЧНІ ЗАСОБИ. 5 І.1.Психолого-педагогічний аспект проблеми 5 І.2. Наочно-дидактичні засоби 8 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 11 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА РОБОТИ З НАОЧНО-ДИДАКТИЧНИМ МАТЕРІАЛОМ НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ НОВОЇ БУКВИ. 12 ІІ.1. Методика використання наочно-дидактичним матеріалу, на прикладі розробленої програми вивчення нової букви 12 ІІ.2. Місце і роль наочно-дидактичного матеріалу на уроках вивчення нової букви 28 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 32 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТОК 1 36 ДОДАТОК 2 37 ДОДАТОК 3 38 ДОДАТОК 4 39 >>>>
-
Контрольная по психолого-управленческому консультированию
1. В чём особенности консультирования как вида профессиональной деятельности? 3 2. Что такое психологическая помощь личности (группе, организации)? 5 3. Проанализируйте модель психолого-управленческого консультирования 8 4. Как нужно проводить консультационную беседу? 10 5. Что понимается под эффективностью психолого-управленческого консультирования? 13 Литература 16 >>>>
-
Комплексний супровід дітей з особливими потребами
Предмет: інновації у соціальній роботі ВСТУП 3 1. Мета, задачі та способи організації процесу комплексного супроводу 4 2. Методичні рекомендації і зміст комплексного супроводу дітей з особливими потребами 6 2.1. Лікувально-оздоровчий блок 7 2.2. Соціально-правовий блок 8 2.3. Психолого-педагогічний блок 10 ВИСНОВОК 14 Список використаних джерел 15 >>>>
-
Робота з підлітково-юнацькими неформальними групами у соціально-педагогічній діяльності
ПЛАН 1. Теоретичні основи соціально-педагогічної превентивної роботи з неформальними групами неповнолітніх. 2. Психолого-педагогічний огляд осіб-членів неформальних об’єднань. 3. Зміст і специфіка соціально-педагогічної роботи з неформальними групами неповнолітніх. >>>>
-
ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ТА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ТА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 6 1.1. Дослідження виникнення професійної етики та її види 6 1.2. Педагогічний такт як основа професійної діяльності 12 1.3. Підходи педагогів щодо трактування педагогічного такту 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕТИКИ Й МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МОЛОДШИХ КЛАСІВ 19 2.1. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя 19 2.2. Діагностика рівня тактовності майбутнього вчителя 25 2.3. Розробка рекомендацій професійної діяльності 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 >>>>
-
Психологія підлітка
Зміст Вступ………………………………………………………………………………2 1. Психологія підлітка………………………………………………….......3 1.1. Загальна характеристика психічного і особистісного розвитку підлітка……………………………………………………...3 1.2. Пізнавальний розвиток у підлітковому віці………………………7 1.3. Особливості розвитку мислення у підлітка………………………8 2. Психолого-педагогічний моніторинг навчальних досягнень та розумового розвитку………………………………………………..14 2.1. Сутність і види педагогічного експерименту……………………...14 2.2. Корекційно-розвиваюча тренінгові методика підвищення потенційних навчальних можливостей підлітка……………………..16 Висновок………………………………………………………………………30 Рекомендації для вчителів………………………………………………….31 Використана література…………………………………………………….32 Додаток………………………………………………………………………..34 >>>>
-
Педагогічний досвід з розвитку мовлення
Зміст Вступ 3 1. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у початковій школі. Загальне поняття про загальне мовлення 4 2. Педагогічний досвід з розвитку мовлення 8 Висновки 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18 >>>>
-
Педагогічний конфлікт як галузь сучасної педагогічної науки і практики
Вступ 2 1. Загальний погляд на психологію конфлікту 5 2. Педагогічний конфлікт в теорії педагогічної науки 10 3. Конфліктна ситуація, причини і типологія педагогічних конфліктів 16 4. Загальні і специфічні причини педагогічних конфліктів 22 Висновки 31 Список використаної літератури 32 >>>>
-
Педагогічний процес як цілісна система.
Вступ 3 1. Суть та рушійні сили педагогічного на всіх його етапах 4 2. Педагогічний процес як цілісна система. 7 3. Закономірності та організація педагогічного процесу на всіх етапах 10 Література 13 >>>>
-
Педагогічний процес як цілісна система.
Вступ 3 1. Суть та рушійні сили педагогічного на всіх його етапах 4 2. Педагогічний процес як цілісна система. 7 3. Закономірності та організація педагогічного процесу на всіх етапах 10 Література 13 >>>>
-
ФІЗИЧНА ПІДГОТОВКА ЯК ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕСС
ЗМІСТ ВСТУП 3 1. СТОРІНКИ ФУТБОЛЬНОГО ЛІТОПИСУ: ВИНИКНЕННЯ ФУТБОЛУ, РОЗВИТОК ФУТБОЛУ 5 2. ФІЗИЧНА ПІДГОТОВКА ЯК ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕСС 9 3. РОЗВИТОК ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ ФУТБОЛІСТА 13 3.1 Розвиток спритності 13 3.2 Розвиток гнучкості 15 3.3 Розвиток швидкості 17 3.4. Розвиток сили 19 3.5 Розвиток витривалості 23 4. ФУТБОЛІСТ… НА БІГОВІЙ ДОРІЖЦІ, В БАСЕЙНІ, НА ЛИЖНІ 26 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29 >>>>
-
ФІЗИЧНА ПІДГОТОВКА ЯК ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕСС
ЗМІСТ ВСТУП 3 1. СТОРІНКИ ФУТБОЛЬНОГО ЛІТОПИСУ: ВИНИКНЕННЯ ФУТБОЛУ, РОЗВИТОК ФУТБОЛУ 5 2. ФІЗИЧНА ПІДГОТОВКА ЯК ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕСС 9 3. РОЗВИТОК ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ ФУТБОЛІСТА 13 3.1 Розвиток спритності 13 3.2 Розвиток гнучкості 15 3.3 Розвиток швидкості 17 3.4. Розвиток сили 19 3.5 Розвиток витривалості 23 4. ФУТБОЛІСТ… НА БІГОВІЙ ДОРІЖЦІ, В БАСЕЙНІ, НА ЛИЖНІ 26 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29 >>>>
-
Психолого-педагогічні основи професійної поведінки викладача в аудиторії студентів
Вступ 3 1. Формування іміджу компетентного викладача 4 2. Вербальні та невербальні технології викладання 6 3. Культура мовлення і культура слухання 8 4. Логіко-психологічні правила конструювання виступу перед аудиторією 11 Висновки 13 Література 14 Вступ Викладачу для успішного проведення занять в аудиторії необхідно мати не тільки солідний багаж знань, а ще й певні індивідуальні-психологічні особливості, яскраву особистість, вміння спілкуватися з колективом студентів. В цих умовах великого значення набуває авторитет викладача як інтегративна особливість міжособистих взаємовідносин. Викладач, педагог завжди має авторитет, який відповідає його ролі наставника, духовного вчителя, ставить його в дещо привілейоване положення перед учнями. Але цей "рольовий" авторитет може підсилюватися або, навпаки, послаблюватися особистісними якостями педагога, які не завжди можуть бути відповідні вимогам вищої освіти. Тому формування авторитету є головною задачею викладача та вимагає від нього знань основ психолого-педагогічної діяльності. Висновки Викладач в ході проведення занять в аудиторії повинен сконцентрувати увагу на встановлення психологічного контакту з групою, швидкому знаходженні дієвого впливу на неї, добитися концентрації уваги студентів на предметі лекції. В ході проведення заняття викладач повинен враховувати особливості студентської аудиторії, а також об'єктивні процеси, які притаманні соціально-психологічним явищам при спілкуванні з групою. Одним із аспектів, що повинен постійно тримати викладач у полі свого зору, є створення та підтримання свого позитивного іміджу серед навчаємих. Крім досконалого знання матеріалу лекції, важливими для успішного проведення заняття є комунікативні здібності викладача. Мова і мовлення є головними інструментами професійної діяльності фахівця вищої школи в ході роботи зі студентами. Проаналізувавши діяльність фахівця вузу, можна виділити такі властивості, які необхідні йому для викладання: 1. Висока інтелігентність, глибока духовність. 2. Національна свідомість, громадянська зрілість, самокритичність. 3. Моральна чистота. Глибина і щирість переконань. 4. Доброта, педагогічний такт. 5. Творчо-практичний склад розуму, постійне прагнення до самоосвіти. 6. Досконале знання свого предмету, психолого-педагогічна ерудиція, захопленість своїм фахом. 7. Глибока обізнаність з роботою навчального закладу, міцний зв'язок з нею. 8. Педагогічна цілеспрямована активність, розвинуте методичне мислення, наявність індивідуального стилю в роботі. 9. Міцно сформовані професійні вміння, володіння різноманітною педагогічною технікою. 10. Науково-дослідницьке спрямування всієї діяльності. >>>>
-
Формування моральних якостей особистості засобами усної народної творчості
Вступ 3 Розділ І 7 1.1 Роль морального виховання засобами усної народної творчості 7 1.2 Сутність фольклору та його педагогічний потенціал 13 Розділ ІІ 18 2.1 Форми і методи роботи педагога 18 2.2 Зміст і організація фольклорної практики 21 2.3 Фольклорна підготовка на заняттях мовно-літературного, психолого-педагогічного циклів, у процесі педагогічної практики 26 Висновки 31 Список використаної літератури 33 Додаток 1. Орієнтовна послідовність запису творів при проведенні польових досліджень 35 >>>>
-
Передовий педагогічний досвід управління навчальним закладом
Передовий педагогічний досвід управління навчальним закладом 2 Список використаної літератури 9 >>>>
-
Психолого-педагогічні проблеми наступності між ДНЗ та школою
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика дошкільної та шкільної освіти. Їхні пріоритети та недоліки 6 1.1. Перспективи удосконалення шляхів і методів дошкільної і початкової освіти 6 1.2. Зміни в цілях і завданнях початкової школи 7 1.3. Основи, функції та риси початкової школи 8 1.4. Сутність, мета і особливості дошкільної освіти 10 1.5. Перехід на дванадцятирічне навчання 12 1.6. Організація роботи з дітьми в початковій школі 13 Розділ 2. Психолого-педагогічні проблеми наступності між ДНЗ та школою 15 2.1. Психологічні особливості переходу із дошкільного закладу освіти до школи 15 2.2. Формування світогляду дошкільника та молодшого школяра засобами інтегрованих знань про людину і світ 17 2.3. Інтегрована технологія - система розвитку, навчання і виховання дітей в ДНЗ. Необхідний мінімум для переходу до школи 20 Розділ 3. Диференційовані заняття в підготовчій групі дитячого садку як один із засобів наступності між ДНЗ та школою 27 Висновки 41 Список використаної літератури 44 >>>>
-
Розвиток мислення учнів у процесі оволодіння навичками культури писемного мовлення
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти розвитку писемного мовлення у початковій школі 5 1.1 Аналіз психолого-педагогічної літератури 5 1.2 Основні проблеми розвитку писемного мовлення у школярів молодших класів 8 Розділ 2. Розвиток мислення учнів у процесі оволодіння навичками культури писемного мовлення 12 2.1 Педагогічний досвід з розвитку писемного мовлення 12 2.2 Дослідження рівня розвитку мовлення молодших школярів 18 2. 3 Результати дослідження та висновки 23 Висновки 28 Список використаної літератури 29 Додаток 30 >>>>
-
Теоретичний аналіз психолого-педагогічних досліджень ролі уяви в ігровій діяльності дошкільників
Зміст Вступ .. 3 1. Розділ 1. Теоретичний аналіз психолого-педагогічних досліджень ролі уяви в ігровій діяльності дошкільників. 5 §1. Теоретичне уявлення про уяву його видах і функціях 5 §2. Психологічні особливості уяви дітей дошкільного віку 22 §3. Прояв уяви в ігровій діяльності дошкільників 26 Висновок по 1 главі 31 2. Розділ 2. Досвід експериментального дослідження ролі уяви в дошкільному віці 33 §1. Організація і методики вивчення особливостей уяви в дошкільному віці 33 §2. Результати вивчення особливостей уяви в дошкільному віці і їх аналіз. 37 §3. Психолого-педагогічні рекомендації по розвитку уяви у дітей 45 Висновок по 2 главі 49 Висновок 51 3. Бібліографія 52 4. Додаток 53 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.014689 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|