|
на підставі переліку посадових осіб згідно зі штатним розписом розробити та охарактеризувати організаційну структурну схему управління досліджуваного вами підприємства
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «на підставі переліку посадових осіб згідно зі штатним розписом розробити та охарактеризувати організаційну структурну схему управління досліджуваного вами підприємства», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Практичне завдання менеджмент
1. Розробити організаційну структурну схему управління підприємства 3 2. Описати організаційну структурну схему управління підприємства 7 3. Проаналізувати організаційну схему управління підприємства, функції та взаємозв'язки посадових осіб на схемі з урахуванням вимог щодо раціонального функціонування структури управління 11 4. Обґрунтувати необхідні зміни в структурі та вдосконалити її шляхом впровадження конкретних заходів по раціоналізації 15 Література 21 >>>>
-
Практичне завдання (по підприємству харчової промилосовтсі)
1. Розробити організаційну структурну схему управління підприємства 2 2. Описати організаційну структурну схему управління підприємства 5 3. Проаналізувати організаційну схему управління підприємства, функції та взаємозв'язки посадових осіб на схемі з урахуванням вимог щодо раціонального функціонування структури управління 8 4. Обгрунтувати необхідні зміни в структурі та вдосконалити її шляхом впровадження конкретних заходів по раціоналізації 11 Висновок 12 Література 13 Додатки 14 >>>>
-
Контрольна робота менеджмент (на прикладі виробничого підприємства)
1. Розробити організаційну структурну схему управління підприємством 3 2. Описати організаційну структурну схему управління 6 3. Проаналізувати організаційну схему управління підприємства, функції та взаємозв'язки посадових осіб на схемі з урахуванням вимог щодо раціонального функціонування структури управління 10 4. Обґрунтувати необхідні зміни в структурі та вдосконалити її впровадженням конкретних раціоналізаторських заходів 12 Загальні висновки 17 Література 19 >>>>
-
Прийняття раціональних управлінських рішень у менеджменті
ЗМІСТ Прийняття раціональних управлінських рішень у менеджменті 3 Практичне завдання 9 1. Розробити організаційну структурну схему управління підприємства. 9 2. Описати організаційну структурну схему управління підприємства 11 3. Проаналізувати організаційну схему управління підприємства, функції та взаємозв'язки посадових осіб на схемі з урахуванням вимог щодо раціонального функціонування структури управління. 13 4. Обґрунтувати необхідні зміни в структурі та вдосконалити її шляхом впровадження конкретних заходів по раціоналізації. 13 Висновки 17 Література 18 >>>>
-
Контрольна робота з менеджменту
12. Контроль як функція менеджменту. Завдання №2. При написанні практичного завдання студент повинен: 1. Розробити організаційну структурну схему управління підприємства. 2. Описати організаційну структурну схему управління підприємства зазначивши: перелік штатних працівників та назви структурних підрозділів, до яких відносяться працівники; до яких рівнів управління відноситься кожен штатний працівник; яке підпорядкування (лінійне, функціональне, лінійно-функціональне, автономне) існує між працівниками по рівнях управління і між рівнями управління; характеристику функціональних обов'язків, які виконує кожен працівник на своїй посаді і що працівник забезпечує, з точки зору загального виробництва, на своєму рівні та між рівнями управління. 3. Проаналізувати організаційну схему управління підприємства, 'функції та взаємозв'язки посадових осіб на схемі з урахуванням вимог щодо раціонального функціонування структури управління. 4. Обґрунтувати необхідні зміни в структурі та вдосконалити її шляхом впровадження конкретних заходів по раціоналізації. Зробити загальні висновки по роботі. (будь яке підприємство харчової промисловості) Список літератури Додатки >>>>
-
Контрольна робота менеджмент (практична робота)
1. Розробити організаційну структуру управління підприємством 3 2. Описати організаційну структурну схему управління 7 3. Раціоналізація організаційної структури 11 Висновки 18 Література 20 Підприємство – розробник, виробник вантажних і промислових вагонів. >>>>
-
Аудит
1. Випадки проведення обов’язкового аудиту…………………………3 2. Визначення критеріїв аудиторської оцінки фінансової звітності….6 3. Схематично відобразити оптимальну організаційну структуру та штатний розпис аудиторської фірми. Скласти план роботи аудиторської фірми на квартал пов’язавши його з організаційною структурою та штатним розписом………………………………………………………………………….12 Список використаних джерел………………………………………….18 >>>>
-
Контрольна робота аудит
1. Охарактеризувати порядок вирішення організаційних питань для початку аудиту 3 2. Скласти організаційну схему контролю матеріальних цінностей 4 3. Охарактеризувати функції голови ревізійної комісії 7 Список використаної літератури 9 >>>>
-
Бухгалтерський облік у будівництві
1. Навести класифікацію та організаційну характеристику контрольно – аудиторської інформації 4 2. Скласти організаційну схему аудиту реалізації готової продукції, робіт, послуг 5 3. Розробити порівняльні таблиці спільних ознак та відмінностей між аудитом і ревізією 6 Список використаної літератури 9 >>>>
-
Контрольна робота з аудиту
Вступ 3 1. Охарактеризувати порядок вирішення організаційних питань для початку аудиту 4 2. Скласти організаційну схему контролю матеріальних цінностей 8 3. Охарактеризувати функції голови ревізійної комісії 11 Висновок 15 Список використаної літератури 16 >>>>
-
Політика підприємства по навчання посадових осіб та спеціалістів
Зміст 1. Політика підприємства по навчання посадових осіб та спеціалістів 3 2. Перевірка знань посадових осіб і спеціалістів 12 Література 16 >>>>
-
Політика підприємства по навчання посадових осіб та спеціалістів
Зміст 1. Політика підприємства по навчання посадових осіб та спеціалістів 3 2. Перевірка знань посадових осіб і спеціалістів 12 Література 16 >>>>
-
Державна служба і її види
Зміст Вступ 3 1. Управління в адміністративно-територіальних одиницях 5 1. Місцеве самоврядування 5 а) Основні системи місцевих органів самоврядування і управління 5 б) Риси місцевого самоврядування в Україні 10 ІІ. Державна служба і її види 17 1. Державний службовець 17 а) Ознаки державного службовця 17 2. Посадова особа 24 а) категорії посадових осіб залежно від їх статусу 24 б) Категорії посадових осіб залежно від обсягу посадових повноважень 25 3. Служба в органах внутрішніх справ 26 Висновок 37 Нормативні акти 39 Література 39 >>>>
-
Державна служба і її види
Зміст Вступ 3 1. Управління в адміністративно-територіальних одиницях 5 1. Місцеве самоврядування 5 а) Основні системи місцевих органів самоврядування і управління 5 б) Риси місцевого самоврядування в Україні 10 ІІ. Державна служба і її види 17 1. Державний службовець 17 а) Ознаки державного службовця 17 2. Посадова особа 24 а) категорії посадових осіб залежно від їх статусу 24 б) Категорії посадових осіб залежно від обсягу посадових повноважень 25 3. Служба в органах внутрішніх справ 26 Висновок 37 Нормативні акти 39 Література 39 >>>>
-
Контрольна робота з інформаційних систем в менеджменті
1. Функціональні підсистеми і комплекси задач ІСМ 3 2.Розробити постановку та алгоритм автоматизованого розв’язання задачі „Розрахунок амортизаційних відрахувань” 6 2.1. Визначення мети розробки обчислювальної мережі 6 2.2. Аналіз і визначення переліку показників вхідних документів по задачі 6 2.3. Аналіз і визначення переліку та структури показників довідників, необхідних для вирішення задачі 9 2.4. Аналіз і визначення переліку і показників вихідних документів по задачі 12 2.5. Аналіз і визначення переліку структурних підрозділів, що беруть участь у вирішенні задачі і їх взаємозв'язку. 14 Література 16 >>>>
-
Посадові особи митних органів. Відповідальність посадових осіб
ЗМІСТ Вступ 3 1. Посадові особи митних органів 4 1.1. Класифікація та характеристика посадових осіб митних органів 4 1.2. Обов’язки посадових осіб митних органів 7 1.3. Кадрове управління в митних органах 9 1.4. Заохочення і дисциплінарна відповідальність 14 2. Відповідальність митних органів України та їх посадових осіб 17 Висновок 21 Список використаної літератури 22 З розвитком держави, становленням ринкових відносин, інтеграцією України у світове співтовариство значною мірою змінюється характер роботи співробітників митних органів, у першу чергу тих, на яких поширюється дія спеціальних правил про проходження служби в митних органах, зростають вимоги до їх кваліфікації, підвищується відповідальність за виконану роботу. Ці обставини обумовили необхідність термінового забезпечення митних органів кваліфікованими кадрами, здатними працювати в умовах переходу України до ринкових відносин, що вимагають лібералізації зовнішньоекономічної діяльності, активної участі підприємців у переміщенні товарів і транспортних засобів через митний кордон України. Мета роботи полягає в дослідженні правового статус службовців митних органів, та їх відповідальності. >>>>
-
Навчання та перевірка знань посадових осіб і спеціалістів
Зміст Вступ 3 1. Навчання та перевірка знань посадових осіб і спеціалістів 4 2. Інструктажі з питань охорони праці, їх види 5 3. Стажування як метод навчання та допуск працівників до роботи 8 Висновки 11 Література 12 >>>>
-
Навчання та перевірка знань посадових осіб і спеціалістів
Зміст Вступ 3 1. Навчання та перевірка знань посадових осіб і спеціалістів 4 2. Інструктажі з питань охорони праці, їх види 5 3. Стажування як метод навчання та допуск працівників до роботи 8 Висновки 11 Література 12 >>>>
-
Аудит
1. Навести загальну схему організації внутрішньогосподарського контролю на підприємстві та методику. 3 2. Розробити план реорганізації бухгалтерського обліку і господарського контролю підприємства. 8 3. Навести загальну схему організації діяльності Аудиторської палати України. 13 Список використаної літератури 18 >>>>
-
ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ПРАЦІ ВИЩИХ ПОСАДОВИХ ОСІБ ДЕРЖАВИ
ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття та види служби та службовців 5 Розділ 2. Правове регулювання праці державних службовців 13 Розділ 3. Особливості правового статусу посадових осіб 26 Висновки 32 Список використаної літератури 35 >>>>
-
АНТИКРИЗОВЕ УПРАВЛІННЯ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ 5 1.1. Поняття про кризу в діяльності підприємства 5 1.2. Особливості антикризового управління на малому підприємстві 12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ДІЯЛЬНОСТІ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 22 2.1. Загальна характеристика досліджуваного підприємства 22 2.2. Аналіз фінансово-економічних показників діяльності підприємства 28 2.3. Діагностика ризику банкрутства ТОВ “Будсервіс” 39 РОЗДІЛ 3. СТРАТЕГІЯ ЗАПОБІГАННЯ КРИЗОВИМ ЯВИЩАМ 45 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 54 >>>>
-
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПОСАДОВИХ ОСІБ ЗА ПОРУШЕННЯ ОХОРОНИ ПРАЦІ
Зміст 7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПОСАДОВИХ ОСІБ ЗА ПОРУШЕННЯ ОХОРОНИ ПРАЦІ 3 8. БЕЗПЕКА ПРАЦІ ПІД ЧАС ВАНТАЖНО-РОЗВАНТАЖУВАЛЬНИХ РОБІТ ТА ПЕРЕМІЩЕННІ ВАНТАЖІВ 5 ЗАДАЧА 1 9 ЗАДАЧА 2 9 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 12 >>>>
-
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПОСАДОВИХ ОСІБ ЗА ПОРУШЕННЯ ОХОРОНИ ПРАЦІ
Зміст 7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПОСАДОВИХ ОСІБ ЗА ПОРУШЕННЯ ОХОРОНИ ПРАЦІ 3 8. БЕЗПЕКА ПРАЦІ ПІД ЧАС ВАНТАЖНО-РОЗВАНТАЖУВАЛЬНИХ РОБІТ ТА ПЕРЕМІЩЕННІ ВАНТАЖІВ 5 ЗАДАЧА 1 9 ЗАДАЧА 2 9 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 12 >>>>
-
Порядок формування, організація роботи органів і посадових осіб місцевого самоврядуванн
Зміст 1. Характеристика джерел права як зовнішньої форми його прояву 3 2. Порядок формування, організація роботи органів і посадових осіб місцевого самоврядування 5 3. Поняття та ознаки адміністративної відповідальності. Адміністративна відповідальність неповнолітніх 16 Література 27 >>>>
-
Інформаційні системи
Зміст 1. Загальні принципи побудови та організації пакета прикладних програм 3 2. Завдання: описати та привести структурну схему типового пакету для бухгалтерських задач 4 Література 7 >>>>
-
Аналіз організаційних структур управління сучасними підприємст-вами в Україні (на прикладі ТОВ “ Зоя”
Зміст Вступ……………………………………….….………………………………3 1. Теоретичні питання структури управління організацією 1.1. Суть організаційних структур управління та принципи їх побудови........................................................................................................... 5 1.2. Порівняльна характеристика організаційних структур управління організацією.......................................…………………………7 1.3. Фактори вибору організаційних структур управління....... 14 2. Дослідження організаційної структури управління ТОВ “Зоя” 2.1. Характеристика господарської діяльності підприємства... 25 2.2. Аналіз організаційної структури управління ТОВ ‘’Зоя’’.. 27 2.3. Аналіз впливу характеру діяльності на розмір і внутрішню культуру організації…….……………………………….………… 39 2.4. Основні аспекти організаційного процесу………...……….. 45 2.5. Аналіз діяльності торгового відділу……………….…………56 2.6. Аналіз функцій маркетингу та торгової діяльності організа-ції…………………………………………………………………………….. 61 2.7. Вплив зовнішніх факторів на організаційну структуру управлін-ня ТОВ ‘’Зоя’’……………………………………………………………….67 3. Вдосконалення організаційної структури управління ТОВ ‘’Зоя’’ 3.1. Заходи по вдосконаленню організаційної структури управ-ління ТОВ ‘’Зоя’’……………………………………………………73 Висновки………………………………………………………………….…77 Список використаної літератури……………………………………….. 80 >>>>
-
Розробка маршрутів, оформлення транспортної документації і складання графіків доставки товарів автомобільним транспортом в процесі транспортно-експедиторського обслуговування торгових підприємств
Завдання на курсовий проект Студент виступає в ролі експедитора (транспортного менеджера) транспортно-експедиційної компанії, що поставляє різні товари в 15 магазинів, розташованих на території району. На карті-схемі району задані вихідні дані щодо розміщення магазинів (по варіантах). Зі складів ТЕП у магазини доставляються товари трьох укрупнених груп: продукти (П), напої (Н) і миючі засоби (М). Задані вихідні дані щодо потреби магазинів у різних видах продукції. Задані характеристики транспортних засобів, на яких буде здійснюватись перевезення, дана інформація щодо розрахунку часу роботи транспорту та вартості перевезень. Варіант 22 Координати розміщення транспортно-експедиційного підприємства (складу): X=9; Y=12 № магазинів Координати магазину X Y 1 7 12 2 3 15 3 7 17 4 12 18 5 14 16 6 19 17 7 22 18 8 25 15 9 31 14 10 34 13 11 24 10 12 19 12 13 14 7 14 12 6 15 9 4 Згідно з приведеними вихідними даними, необхідно: 1) розробити маршрути і скласти графіки доставки замовлених товарів у магазини району; 2) розрахувати розмір витрат, зв'язаних з доставкою товарів у магазини; 3) виконати аналіз розробленої схеми доставки 4) розробити блок схему основних етапів виконання транспортно-експедиційного обслуговування магазинів; 5) визначити необхідну документацію на перевезення товарів зі складу ТЕП у магазини на автотранспорті і розробити схему документообігу; 6) обґрунтувати організаційну структуру транспортно-експедиційного підприємства. Зміст Завдання на курсовий проект 3 Реферат 5 Зміст 6 Перелік умовних позначень, символів, одиниць, скорочень і термінів 7 ВСТУП 9 ОСНОВНА ЧАСТИНА 12 1. Характеристика району, що обслуговується. 20 3. Замовлення магазинів 21 4. Характеристика використовуваних транспортних засобів 21 5. Розрахунок часу роботи транспорту 21 6. Витрати з утримання й експлуатації транспортних засобів 22 7. Витрати з оплати наднормової праці 23 8.Інші види витрат 23 9. Штрафні санкції 24 10. Процес розробки маршруту 24 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 Додаток 1 34 Додаток 2. 35 >>>>
-
АНТИКРИЗОВЕ УПРАВЛІННЯ. СТРАТЕГІЯ ЗАПОБІГАННЯ КРИЗОВИМ ЯВИЩАМ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ 5 1.1. ПОНЯТТЯ ПРО КРИЗУ ТА БАНКРУТСТВО В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.2. ОСОБЛИВОСТІ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ НА МАЛОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ДІЯЛЬНОСТІ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 21 2.1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 21 2.2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 25 2.3. ДІАГНОСТИКА РИЗИКУ БАНКРУТСТВА ТОВ “БУДСЕРВІС” 34 РОЗДІЛ 3. СТРАТЕГІЯ ЗАПОБІГАННЯ КРИЗОВИМ ЯВИЩАМ 38 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44 >>>>
-
Право
План І. Виконайте тестові завдання 3 ІІ. Побудуйте логічно- структурну схему системи особистих немайнових правовідносин подружжя 4 ІІІ. Дайте відповідь на контрольні питання 5 1. Поняття та правова природа шлюбу 5 2. Шлюбний договір 10 ІV. Задача 25 V. Підготуйте реферат на тему: "Застосування іноземних законів і міжнародних договорів в сімейних правовідносинах" 27 1. Правове регулювання сімейних відносин за участю іноземців та осіб без громадянства 27 2. Застосування законів іноземних держав та міжнародних договорів 33 Список використаної літератури 35 >>>>
-
Сучасні технології, як запорука високого рівня обслуговування в діючих підприємствах ресторанного господарства
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 9 Розділ 2. Характеристика досліджуваного підприємства 27 Розділ 3. Аналіз роботи досліджуваного підприємства по визначеній темі курсової роботи 31 Розділ 4. Резерви вдосконалення роботи досліджуваного підприємства 42 Висновки 47 Література 48 Додатки 50 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.067759 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|