|
м ясний магазин
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «м ясний магазин», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Організація обліку на підприємстві комісійний магазин “назва”
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти організації обліку. 5 1.1. Організаційно – економічна характеристика підприємства комісійний магазин “назва”. 5 1.2. Організація обліку і порядок розподілу обов’язків на підприємстві комісійний магазин “назва”. 7 Розділ 2. Наказ про облікову політику й організацію бухгалтерського обліку на підприємстві комісійний магазин “назва”. 10 Розділ 3. Шляхи вдосконалення бухгалтерського обліку 22 Висновки та рекомендації 26 Список використаної літератури. 28-30 >>>>
-
"Створення бази даних ""Безалкогольних напоїв"" засобами MS Access"
Вступ 2 І. СУБД MS Access 3 ІI. Архітектура MS Access та побудова БД „Магазин безалкогольних напоїв” 5 ІIІ. Запит і Звіт в MS Access та БД „Магазин безалкогольних напоїв” 18 Висновки 28 Список використаної літератури 29 >>>>
-
Магазин безмитної торгівлі, порядок його створення, організації і функціонування
Магазин безмитної торгівлі, порядок його створення, організації і функціонування Практичне завдання. Список використаної літератури >>>>
-
Спеціалізація магазині та їхня ефективність у сучасних умовах
Вступ 3 1. Теоретико-методологічні основи дослідження ефективності функціонування торговельних підприємств 6 1.1. Класифікація підприємств роздрібної торгівлі 6 1.2. Економічна ефективність торговельного підприємства 9 1.3. Формування логістичних мереж у торгівлі меблями 13 2. Аналіз ефективності діяльності ВАТ «Магазин «Назва» 21 2.1. Загальні відомості про підприємство 21 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 24 3. Напрями вдосконалення ефективності меблевої торговлі 33 3.1. Сучасні напрямки розвитку роздрібної торговельної мережі 33 3.2. Еволюція меблевих магазинів 35 Висновки 40 Література 43 Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Магазин «Назва» 46 >>>>
-
К/р інфраструктура товарного ринку
1. Чинники, що впливають на торговий асортимент 3 2. Поняття і значення товарообороту торговельних підприємств 5 3. Організація торгівлі на роздрібному ринку 9 4. Магазин безмитної торгівлі, порядок його створення й організація функціонування 16 Ситуаційна задача 18 Література 20 >>>>
-
К/р інфраструктура товарного ринку
1. Чинники, що впливають на торговий асортимент 3 2. Поняття і значення товарообороту торговельних підприємств 5 3. Організація торгівлі на роздрібному ринку 9 4. Магазин безмитної торгівлі, порядок його створення й організація функціонування 16 Ситуаційна задача 18 Література 20 >>>>
-
Наукова робота з митної справи
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 5 1.1. Поняття митного режиму 5 1.2. Види митного режиму 6 1.3. Імпорт, експорт, реімпорт, реекспорт 8 РОЗДІЛ 2 14 2.1. Характеристика митних складів 14 2.2. Магазин безмитної торгівлі 18 2.3. Транзит, тимчасове ввезення (вивезення), знищення або руйнування товарів 21 РОЗДІЛ 3 26 3.1. Переробка на митній території України та за її межами 26 3.2. Застосування спеціальних митних зон 28 3.3. Відмова на користь держави 31 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37 ДОДАТКИ 41 >>>>
-
Організація і технологія торговельної діяльності
1. Класифікація підприємств роздрібної торгівлі та характеристика їх видів 3 2. Структура і призначення приміщень загальнотоварних і спеціальних складів 8 3. Задача 13 Оптове підприємство уклало договір постачання з магазинами № 1 і 2, де зазначено, що борошно постачатиметься централізовано рівними партіями кожної декади місяця. Розрахуйте коефіцієнт рівномірності постачання борошна до магазинів, визначте, який магазин краще обслуговується оптовим підприємством, і запропонуйте шляхи забезпечення своєчасного завезення борошна до магазинів. Вихідні дані подано в таблиці. ... Література 15 >>>>
-
Оптовий продаж товарів через Інтернет
Вступ 2 1. Мережева економіка в віртуальному просторі 4 1.1. Особливості мережевого ринку 4 1.2. Особливості господарської діяльності в Інтернет-середовищі 7 1.4. Інтернет- магазин як форма ведення електронного бізнесу 20 2. Організація оптового продажу товарів через Інтернет на прикладі інтернет- магазину 0572.COM.UA 23 2.1. Організаційно-правова характеристика обєкту дослідження 23 2.2. Організація торгівлі в інтернет- магазині 0572.COM.UA 24 2.3. Організація оплати покупок в інтернет- магазині 0572.COM.UA 27 2.4. Організація служби доставки Інтернет- магазина 0572.COM.UA 31 Висновки 36 Література 38 >>>>
-
Сотрудничество таможенных органов РФ с таможенными органами других стран, значение в расширении международных связей
Содержание 1. Сотрудничество таможенных органов РФ с таможенными органами других стран, значение в расширении международных связей ………..3 2. Таможенные режимы: транзит товаров; магазин беспошлинной торговли. Особенности помещения товаров под данный режим, начисление таможенных платежей и применение мер экономической политики…………………………………………………………………….9 3. Таможенная лаборатория, ее структура, функции, виды деятельности……………..…………………….………………………… 17 Список литературы……………………………….………………………… 21 >>>>
-
Контрольна з інформатики
Ввріант 9 Тема: “Microsoft Word” 1.Назвіть стандартні пристрої ПК. 2.Назвіть додаткові пристрої ПК. 3.Яке ствердження вірне: “1 біт = 8 байт”; “1 байт = 8 біт”. 4.Назвіть групи клавіш на стандартній клавіатурі. 5.Перевести з однієїсистеми числення в іншу. а) 10112=?10 ; б) 1210=?2 6.MS DOS. Перейменування файлів. 7.Norton Commander. Управління панелями. 8.Windows 95. Копіювання та переміщення файлів на диск а: . Набрати 3 сторінки тексту через 1,5 інтервали. Розмір шрифту 14. 1-а стор. Відформатувати текст. На сторінці повинні бути виділені курсивом, іншим кольором, напівжирним шрифтом та підкреслені слова (символи). В одному з абзаців встановити стиснутий інтервал між символами. Вставити таблицю. 2-а стор. Розмістити текст в 2 колонки різної ширини. Колонки повинні займати 1/3 сторінки. Заголовок розмістити над усіма колонками. Створити багаторівневий список. Вставити в текст таблицю. 3-я стор. Вставити діаграму. Створити зміст. Створити нумерований список. Відформатувати нумерацію. Вставити формулу. Всі сторінки вміщують колонтитули. Тема: « Microsoft Excel ». 1.Задача.. Магазин “ Світ” уклав угоду з постачальником побутової техніки на місяць. Постачальник має однаковий товар, але різних виробників. .Якщо вартість угоди на поставку техніки одного виробника білш ніж 25% від загальної вартості угоди, то при укладанні наступної – замовнику надається знижка 5%. Побудувати таблицю в Exel та зробити відповідні обчислення: Магазин “Тен” ... результати обчислень представтити червоним коліром, а стовбці даних – різними кольорами. 2.Обчислити за допомогою функцій Exel: Побудувати графіки функцій y(x) та z(x) в одній області, яка має назву « Графік функцій »; Змінити формат області побудови. 3.Теретичне питання. Автозаповнення, Автозаміна. >>>>
-
Товарознавча характеристика асортименту та споживчих властивостей телевізорів різних виробників різних виробників (жидкокристалічні, плазмові, на основі електронно-струменевої трубки)
Вступ 3 1. Стан та проблеми ринку телевізійної техніки в Україні та світі 5 2. Характеристика показників споживчих властивостей 9 3. Характеристика асортименту та споживчих властивостей телевізорів представлених на ринку України 18 4. Аналіз асортименту та властивостей в магазині ТОВ "Назва" магазин "Назва" 30 5. Контроль та оцінка якості телевізорів в магазині 34 Висновки та пропозиції 39 Список використаних джерел 41 Додатки 44 >>>>
-
Экономическая характеристика издержек обращения в торговле
План 1. Введение 2. Основная часть 2.1. Краткая организационно - правовая характеристика и экономическая характеристика предприятия 2.2. Экономическая характеристика издержек обращения в торговле 2.3. Классификация издержек обращения, их уровень и структура 2.4. Издержки обращения по звеньям торговли, отраслям деятельности, торговым системам и группам товаров 2.5. Показатели издержек обращения 2.6. Планирование издержек обращения 2.7. Анализ издержек обращения 3. Заключение 4. Список использованной литературы 5. Приложение Приложение к вопросу 2.1. Экономическая характеристика Фирма, адрес: Магазин № 65 "Л" г. Смоленск Организационно-правовая форма ________________________ _______________________________________________________ >>>>
-
Экономическая характеристика издержек обращения в торговле
План 1. Введение 2. Основная часть 2.1. Краткая организационно - правовая характеристика и экономическая характеристика предприятия 2.2. Экономическая характеристика издержек обращения в торговле 2.3. Классификация издержек обращения, их уровень и структура 2.4. Издержки обращения по звеньям торговли, отраслям деятельности, торговым системам и группам товаров 2.5. Показатели издержек обращения 2.6. Планирование издержек обращения 2.7. Анализ издержек обращения 3. Заключение 4. Список использованной литературы 5. Приложение Приложение к вопросу 2.1. Экономическая характеристика Фирма, адрес: Магазин № 65 "Л" г. Смоленск Организационно-правовая форма ________________________ _______________________________________________________ >>>>
-
Контрольна з операційного менеджменту
Методи визначення рівня якості продукції. 3 Задача 1 7 Визначте найбільш ефективний варіант руху предметів праці, який забезпечує найменшу тривалість технологічного циклу. Побудувати графіки руху партії деталей по операціям та розрахувати тривалість технологічного циклу при різних видах руху, якщо відомо, що партія деталей складається з 3 штук, технологічний процес обробки включає 6 операцій. Кожна операція виконується на одному верстаті. Таблиця, хв.. Номер операції 1 2 3 4 5 6 Тривалість обробки, хв. 3 2 5 4 1 2 Задача 2 10 Дані про реалізацію продукції та додаткове обстеження ринку показали зміну попиту на конкретний виріб. керівництво магазину вирішило змінити ціну на продукцію. На поточний момент діяльність підприємства характеризується наступними показниками: Обсяг реалізації продукції, шт Ціна 1 виробу, грн Змінні витрати на 1 виріб, грн Постійні витрати, тис.грн. Інфляція, % Збільшення ціни,% 7500 28 20 51,2 5 2 Необхідно: 1. обґрунтувати доцільність діяльності магазину за допомогою визначення точки беззбитковості для реалізованої продукції та представити результати розрахунку графічно. 2. визначити, який фінансовий результат отримає магазин при базовому обсязі реалізації продукції. 3. прорахувати скільки одиниць продукції необхідно реалізувати , щоб отримати чистий прибуток у розмірі 10 000грн за умови, що за реалізацію одиниці продукції були введені комісійні в розмірі 3грн. 4. визначити, який фінансовий результат отримає магазин при базовому обсязі реалізації, якщо він змінить ціну. 5. Оцінити вигідність зміни ціни, якщо магазин працює в умовах інфляції. 6. прорахувати та обґрунтувати, що очікує магазин у випадку, коли він залишить незмінною ціну в умовах інфляції. 7. визначити при якому обсязі реалізації продукції магазин в умовах інфляції отримає базовий прибуток, якщо він змінить ціну. 8. обґрунтувати доцільність проведення додаткової рекламної компанії у розмірі 7000 грн., водночас ціни на продукцію повинні бути збільшені на 7%. Задача 3 15 Підприємство спеціалізується на виготовлені жіночого одягу. На підставі приведеного переліку робіт (табл.3) побудувати сітьовий графік та визначити його параметри аналітичним та табличним способами. Показати критичній шлях на сітьовому графіку та визначити його тривалість. Табл.3 Код роботи Код попередніх робіт Тривалість робіт, днів А 8 Б А 5 В А 9 Г А 3 Д Г 5 Е Г 2 Ж В 11 З В 6 И Б 8 К Б 3 Л Е 8 М Д,Ж 9 Н Д,Ж 3 О И,З 7 П К 6 Р П 10 С О,Р 4 Т Н 5 У Л,М 10 Ф Л,М 9 Х Ф 3 Ц П 5 Ч С,Т,У 6 Ш Ц,Ч 9 Щ С,Т,У 7 Задача 4 17 Використовуючи дані з таблиці визначити: 1. витрати підприємства на постачання запасів 2. витрати підприємства на зберігання запасів 3. сумарні витрати 4. оптимальний обсяг партії замовлення 5. навести графік залежності витрат на постачання, зберігання та сумарних витрат від обсягу партії Сумарна чиста потреба в ресурсі за визначений період, од. Період, тижні Кількість тижнів у році Питомі витрати на зберігання одиниці запасу в одиницю часу, грн Питомі витрати на постачання партії запасів, грн. 370 5 52 0,6 110 Задача 5 20 Керівництво підприємства, яке нейтральне до ризику приймає рішення: купувати продукцію чи виробляти самостійно. У випадку закупівлі продукції при високому попиті, ймовірність якого 0,6, підприємство отримає додаткові надходження 60 тис. грн. . При низькому попиті на продукцію, ймовірність якого 0,4, додаткові надходження складатимуть 8 тис. грн. У разі самостійного виробництва продукції при низькому попиті додаткові надходження складатимуть 10,5 тис. грн., а при високому – 13 тис. грн. Використовуючи наведені дані: 1. побудувати дерево рішень та обґрунтувати, який варіант доцільно обрати підприємству. 2. пояснити, чи зміниться вибір варіанту, якщо врахувати наступну інформацію: необхідні витрати на закупівлю складають 3 тис. грн., а витрати на виробництво – 5 тис. грн., у випадку високого попиту при самостійному виробництві необхідні додаткові інвестиції на розширення підприємства - 2 тис. грн., але при цьому додаткові надходження складуть 1,25 тис. грн. Список використаної літератури 23 >>>>
-
Система забезпечення сервісу
ЗМІСТ ВСТУП......................................................................................................................... 5 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ СИСТЕМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЕРВІСУ................... 6 1.1. Типи систем забезпечення сервісу....................................................... 6 1.2. Система забезпечення сервісу.............................................................. 9 1.3. Розробка сервісних послуг.................................................................... 15 1.4. Забезпечення якості сервісу.................................................................. 21 РОЗДІЛ 2. Система забезпечення сервісу на ТОВ "Прозерпіна" магазин "АНТАЛ"……………………………………………………………………………. 25 2.1. Організаційна характеристика магазина.............................................. 25 2.2. Аналіз фінансово-економічної діяльності............................................ 28 2.3. Аналіз стану забезпечення сервісу в магазині "АНТАЛ"................. 37 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЕРВІСУ.............................................. ...................... 41 3.1. Пропозиції по поліпшенню надання послуг магазином "АНТАЛ"..................................................................................................................... 41 ВИСНОВКИ................................................................................................................ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................................ 46 >>>>
-
СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЕРВІСУ
ЗМІСТ ВСТУП......................................................................................................................... 5 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ СИСТЕМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЕРВІСУ................... 6 1.1. Типи систем забезпечення сервісу....................................................... 6 1.2. Система забезпечення сервісу.............................................................. 9 1.3. Розробка сервісних послуг.................................................................... 15 1.4. Забезпечення якості сервісу.................................................................. 21 РОЗДІЛ 2. СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЕРВІСУ НА ТОВ "ПРОЗЕРПІНА" МАГАЗИН "АНТАЛ"………………………………………………………………. 25 2.1. Організаційна характеристика магазина.............................................. 25 2.2. Аналіз фінансово-економічної діяльності............................................ 28 2.3. Аналіз стану забезпечення сервісу в магазині "АНТАЛ"................. 37 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЕРВІСУ.............................................. ...................... 41 3.1. Пропозиції по поліпшенню надання послуг магазином "АНТАЛ"..................................................................................................................... 41 ВИСНОВКИ................................................................................................................ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................................ 46 >>>>
-
ПЛАНИРОВКА МАГАЗИНА И СПОСОБЫ ПРЕДСТАВЛЕНИЯ ТОВАРА
ОГЛАВЛЕНИЕ ОГЛАВЛЕНИЕ 1 Введение 2 Глава 1. ПЛАНИРОВКА МАГАЗИНА И СПОСОБЫ ПРЕДСТАВЛЕНИЯ ТОВАРА 3 1.1. Планировка магазина 3 1.2. Приоритетность места в торговом зале 4 1.3. Разделение товарных групп 6 1.4. Торговая точка с небольшой площадью 7 1.5. Расположение основных и дополнительных точек продажи 7 Глава 2. ОБСЛУЖИВАНИЕ ПОКУПАТЕЛЕЙ 9 2.1. Как покупатель действует в магазине 9 2.2. Время в зале 10 2.3. Как покупатель выбирает товар 11 2.4. Довольный покупатель – гарантия успешной торговли 11 2.5. Распределение ролей 14 2.6. Сегменты покупателей в магазине 15 2.7. Стандарты обслуживания покупателей 17 2.8. Создание и внедрение стандартов обслуживания в торговой сети «Патэрсон» 18 2.9. Сколько теряет магазин на плохом обслуживании? 21 Заключение 23 Список использованной литературы 24 >>>>
-
Облік у зарубіжних країнах
1. Зарубіжний досвід бухгалтерського обліку і необхідність його використання в Україні. Системи бухгалтерського обліку, що склалися у світі. 3 2. Облік довгострокових пасивів. 8 Завдання 1. 13 Місер Боб Вулф на початку серпня 199*р. Відкрив магазин «Діско» З продажу компакт-дисків і аксесуарів. Для організації БО і підготовки звітності він запросив на роботу бухгалтера Сінді Фокс. Ознайомившись з документами міс Сінді зробила наступні операції, які відбулися до відкриття магазину... Завдання 2. 23 Розрахунок амортизації основних засобів СИТУАЦІЯ. Ви працюєте головним бухгалтером фірми «Мей». Президент фірми зробив інвестицію у формі вантажного автомобіля вартістю 28500 дол. США: Передбачається, що автомобіль буде використовуватись 5 років. Після цього він буде проданий на запасні частини за 1500 дол. США. Досвід експлуатації подібного автомобілю у даній фірмі і розроблений бізнес-план на наступні 5 років дозволяє передбачити, що річний пробіг буде дорівнювати: - 1 рік – 10 тис. км; - 2 рік – 20 тис. км; - 3 рік – 30 тис. км; - 4 рік – 20 тис. км; - 5 рік – 10 тис. км. ... Список використаної літератури. 32 >>>>
-
Експериментальна психологія
У наведеному дослідженні виявіть незалежну (незалежні) змінну (змінні), значення незалежної (незалежних) змінної (змінних) і залежну (залежні) змінну (змінні). Визначите, чи є незалежні змінні керованими або суб'єктивними. Укажіть, яка шкала використовувалася для виміру залежних змінних. В - 6. У дослідженні, присвяченому вивченню готовності до надання допомоги, до відвідувачів торгового центра підходить або гарно вдягнений студент, або неохайний і запитує, де знаходиться туалет або найближчий магазин "Фуршет". Експериментатор, що знаходився неподалік, відзначав, чи була надана допомога. Експериментальна психологія 1. Іноді експериментатори змінюють вид роботи, виконуваної учасниками. Один зі способів управління робочими змінними - давати для виконання групам учасників різні інструкції. В ідеалі, учасники з контрольної групи абсолютно ідентичні учасникам з .... 35. Перевагою методу поперечних зрізів є економія часу. Однак у деяких дослідженнях, проведених методом поперечних зрізів, виникає особливий різновид проблеми нееквівалентних груп, відомий як ефект когорти. >>>>
-
Порівняльна характеристика асортиментних фарбових товарів вітчизняного та закордонного виробництва на матеріалах магазину
Зміст 1. Вступ 3 2. Аналіз сучасного ринку фарбових товарів 4 3. Історичне походження фарбованих матеріалів 5 4. Класифікація асортименту фарбових матеріалів 15 5. Порівняльна характеристика фарбованих матеріалів, що виставлені в магазині 21 5.1. Характеристика асортименту фарбових матеріалів вітчизняних фірм 21 5.2. Характеристика асортименту фарбових матеріалів закордонної фірми 23 6. Вимоги до якості 25 7. Висновки та пропозиції 29 Література 30 Мета дослідження – дослідити основні споживні характеристики фарбових товарів, вимоги до сировини, з якої вони виготовляються, а також асортимент фарбових товарів, який реалізується в магазині ЗАТ „Господар”, м. Київ. Завдання дослідження: - розглянути загальний стан виробництва лакофарбових матеріалів в Україні; - проаналізувати основну сировину і матеріали для виготовлення фарбових товарів та їх вплив на формування споживних якостей фарб; - дослідити, як формуються споживні характеристики фарбових товарів в процесі виробництва; - визначити критерії оцінки якості фарбових товарів. Об’єкт дослідження - магазин ЗАТ „Господар”, м. Київ >>>>
-
Задачі
Зміст Задача 1 2 Визначте коефіцієнт прямої еластичності попиту за ціною, якою відомо, що за ціни 4 грн. приблизний обсяг попиту на товар на рік становитиме 20 тис. од., а за ціни 3 грн. – 30 тис. од. 2 Рішення 2 Задача 2 2 Еластичність попиту населення на товар за ціною становить -0,6, за доходом +0,8. Надалі доходи населення збільшаться на 6%, а ціна товару зросте на 20%. Як зміниться обсяг попиту на даний товар? 2 Рішення 2 Задача 3 3 Підприємець виявив, що магазин реалізує його продукцію з націнкою 30% до продажної ціни. Обчисліть розмір націнки до собівартості продукції, якщо вона становить 35 грн. 3 Рішення 3 Націнка = 35*0,30 = 10,50 грн. 3 Задача 4 3 На основі витрат виробництва, оптовика і Вашої фірми розрахуйте роздрібну ціну товару. Дані про собівартість виробництва та просування товару наведено в таблиці. 3 Таблиця 1 3 Вихідні дані 3 Рішення 3 Задача 5 4 Розрахуйте мінімальний обсяг виробництва та реалізації послуги (точку беззбитковості), виходячи з таких даних: 4 а) ціна реалізації послуги – 40 грн.; 4 б) постійні витрати на виробництво послуги – 15000 грн.; 4 в) змінні витрати на одиницю послуги – 34 грн. 4 Рішення 4 >>>>
-
Контрольна з інформаційних технологій
10. Створення автоматизованих робочих місць (АРМ) економістів, бухгалтерів, товарознавців. 2 14. Підрахуйте, яку кількість сторінок книги можна записати в пам’ять комп’ютера місткістю 1 Мбайт. 8 Завдання 28. Представте наведені нижче дані з вказаним розрядом точності: 3 грн.15 коп. з точністю до 1 грн. 97,698 з точністю до 0,1 1,612 з точністю до 0,01 Завдання 32. Розв’язати приклади, використовуючи правила скорочених процентних обчислень. Поясніть хід розв’язання. 60% від 16,60 грн. 49% від 1550 грн. Завдання 46. Переписати умову задачі, розв’язати її, вказуючи на яку тему задана задача. Товарообіг магазину за рік склав 2820 тис. грн.., а валовий прибуток склав 5,5%. Визначити суму валового прибутку. Завдання 60. Знайти процент виконання плану товарообігу за квартал, якщо план товарообігу на квартал – 420 тис. грн.., а фактично було продано товару на 417,9 тис. грн.. Завдання 64. Знайти середні товарні запаси за квартал, якщо вони склали: на 01.01 – 42 654 грн., на 01.02 – 41 304 грн., на 01,03 – 40 666 грн., на 01.04 – 39 025 грн. Завдання 78. Магазин одержав 70500 виробів. Розподілити вироби між секціями, якщо товарообіг склав: в І секції – 650 тис. грн.., в ІІ секції – 970 тис. грн.., в ІІІ секції – 420 тис. грн.. Завдання 90. Визначити загальну суму та суму заробітку кожного робітника, використовуючи обчислення з константою та «пам’яттю» ПК. Показати алгоритм обчислень на ПК. Завдання 91. Дайте характеристику обчислювальній техніці, яку ви маєте на підприємстві, та повідомте про ділянки її використання та перспективи розвитку. Література 16 >>>>
-
Облік у зарубіжних країнах
Завдання 1. 3 Містер Боб Вулф на початку серпня 2007р. Відкрив магазин «Діско» З продажу компакт-дисків і аксесуарів. Для організації БО і підготовки звітності він запросив на роботу бухгалтера Сінді Фокс. Ознайомившись з документами міс Сінді зробила наступні операції, які відбулися до відкриття магазину. Журнал проводок Запис Назва рахунка та пояснення Сума, $ Дебет Кредит 1 Грошові кошти Капітал Б. Вульфа 60000 60000 2 Грошові кошти Банківська позика 70000 70000 ... Завдання 2. 13 Розрахунок амортизації основних засобів СИТУАЦІЯ. Ви працюєте головним бухгалтером фірми «Мей». Президент фірми зробив інвестицію у формі вантажного автомобіля вартістю 28500 дол. США: Передбачається, що автомобіль буде використовуватись 5 років. Після цього він буде проданий на запасні частини за 1500 дол. США. Досвід експлуатації подібного автомобілю у даній фірмі і розроблений бізнес-план на наступні 5 років дозволяє передбачити, що річний пробіг буде дорівнювати: - 1 рік – 10 тис. км; - 2 рік – 20 тис. км; - 3 рік – 30 тис. км; - 4 рік – 20 тис. км; - 5 рік – 10 тис. км. ЗАВДАННЯ. Президент фірми попросив вас розробити найбільш оптимальну балансову політику амортизації автомобіля. При цьому філософія бізнесу фірми спрямована, з метою збереження капіталу, на мінімізацію податку на прибуток у перші два роки роботи. Ваші пропозиції він просить надати в формі обгрунтування з графіками динаміки по роках показників вартості, річної амортизації, накопиченої амортизації. . 22 >>>>
-
Фінансовий менеджмент банку
Содержание Задача №1. 2 Через три месяца после займа Иванов выплатил ровно 10300руб. Сколько было занято денег, ели годовая процентная норма составляет 12%.? 2 Задача №2 2 При закупке партии товара торговец подписал вексель, обязуясь заплатить 240 тыс. руб. через 72 дня. Поставщик сразу же продал вексель банку при норме дисконта 6,5%, какую сумму получил поставщик? 2 Задача №3 3 При начислении сложных процентов один раз в полгода начальная сумма в 1000 руб. через 3 года превратилась в 1500 руб., какой она станет еще через 6 лет? 3 Задача №4 4 Через три года Иванов должен отдать Петрову 30 тыс. руб. В конце первого и второго года он выплатил по 10 тыс. руб. Каков будет заключительный платеж, если норма процента равна 2% в квартал? 4 Задача №5 5 Цветной телевизор стоит 7,5 тыс. руб. и покупается за 1,5 тыс. руб. наличными, а одинаковые ежемесячные взносы производятся в течении двух лет. Какими будут платежи, если магазин взимает каждый месяц 1% с еще невыплаченной части стоимости телевизора? 5 Задание №6 6 Преобразовать общий аннуитет с ежеквартальными платежами по 20 тыс. руб. в простой аннуитет, для которого проценты начисляются каждое полугодие по норме 3%. 6 Задание №7 7 Найти капитализированную стоимость машины, которая стоит 450 тыс.руб. и подлежит замене по той же стоимости в конце каждого десятилетнего периода. Норма процента равно 2% в квартал. 7 Задание №8 7 Найти курс бескупонной облигации за 5 лет до ее погашения по номинальной стоимости при норме доходности 6 % годовых. 7 Литература. 9 >>>>
-
Види умислу та їх зміст (зміст ознак інтелектуального й вольового моментів)
Види умислу та їх зміст 3 Задача 1. 13 Купцов і Поляков звернулись до Ілюхіна з проханням дістати для них зброю, яка потрібна їм для заволодіння державним майном. Ілюхін попросив на час у своїх приятелів Озерова та Гулякова обріз із двома бойовими набоями й наган, які й передав Купцову. Купцов і Поляков пригостили за це Ілюхіна горілкою й обіцяли після скоєння злочину повернути зброю та дати грошей. На наступний день вони вчинили розбійний напад на працівників магазину і забрали виручку у сумі 290 гривень. На слідстві Ілюхін заявив, що не знав про наміри Купцова та Полякова використати зброю для вчинення розбою, хоч і гадав, що вони хочуть обікрасти якийсь магазин, а зброя може їм знадобитися у випадку ухилення від затримання. Визначте форму й види співучасників злочину. Задача № 2 18 У міліцію надійшла заява Дмитренко з проханням притягти до кримінальної відповідальності його пасинка Сергія. У день свого чотирнадцятиріччя він привів у непридатність баян, який Дмитренко взяв на прокат, витратив на частування друзів 170 гривень, які належали вітчиму. Чи підлягає Сергій кримінальній відповідальності? Задача № 3 20 Колодкін вирішив виготовити з метою збуту підроблені купюри вартістю 50 гривень. Протягом двох років він виготовив різні пристосування та обладнання, зробив кліше, робив досліди по виготовленню грошей. Одного разу з метою перевірки паспортного режиму у квартиру Колодкіна зайшов дільничний інспектор міліції. Наступного дня Колодкін склав усі інструменти та кліше у пластиковий мішок і затопив у морі, маючи надію - усе це дістати та продовжити досліди, коли міліція перестане ним цікавитись. На якій стадії перервана діяльність Колодкіна? Перелік використаних джерел 25 >>>>
-
Податковий облік
Задача 2. 3 Фірма протягом податкового періоду одержала такі показники: Назва товарів Випуск, шт. Реалізовано, шт. Вартість за одиницю, в т.ч. ПДВ, грн. А 5500 6029 135,4 Для виготовлення вказаного товару фірмою закуплено сировини і матеріалів на 99532 грн.(в т.ч. ПДВ), які використані у виробничому процесі. На підставі наведених даних необхідно визначити: - податкове зобов'язання; податковий кредит; суму податку на додану вартість, яка підлягає сплаті в бюджет. Задача 4. 4 Визначити суми ввізного мита, митних зборів та ПДВ, які повинно сплатити в бюджет мале підприємство, виходячи з таких даних: Показники Одиниця виміру Згідно даних митної декларації 1 . Вартість придбаних імпортних товарів Дол. США 4700 2. Ставка мита по єдиному митному тарифу % 20 3. Ставка митного збору % 0,15 4. Виручка від перепродажу імпортних товарів в Україні Грн. 91600 Примітка: курс НБУ 1$- 5,32 грн. Задача 6. 5 Підприємство здійснило наступні операції: реалізовано іноземну валюту 200$ за курсом 5,3 грн./ $; реалізовано ювелірні вироби із платини на суму 3000грн.; придбано легковий автомобіль вартістю 6000 грн.; оприбутковано цигарки 10000шт. за ціною 0,50 грн. з фільтром та 1000 шт. за ціною 0,30 грн. без фільтру власного виробництва; придбано будівлю під магазин на суму 13000грн.; підключено стільниковий рухомий зв'язок до роумінгу, вартість послуг - 150 грн. В кінці звітного періоду було нараховано збір на обов'язкове державне пенсійне страхування. Задача 8. 6 Заробітна плата працівниці підприємства Мельник Г.В. за лютий становить 1500грн.. Вона є одинокою матір'ю, яка має двох дітей до 18 років. До бухгалтерії підприємства нею було подано заяву та відповідні документи. Обчислити суму податку з доходів фізичних осіб. Задача 10. 7 Сума валових доходів підприємства за рік співпадає з сумою бухгалтерських доходів і дорівнює 44000грн. Сума валових витрат також співпадає з витратами у бухгалтерському обліку і дорівнює 18000 грн. Протягом року підприємству нараховано штрафи на суму 2100. Розрахувати суму податку на прибуток. Список використаної літератури. 8 >>>>
-
Контрольна робота економіка підприємств Варіант З
1. Тактичне планування, особливості та зміст основних розділів. 1 2. Форми і системи оплати праці, методи розрахунку. 3 3. Основні напрями організації економічної безпеки підприємства за окремими функціональними складовими. 10 4. Задачі. 12 1. Обчислити виробничу собівартість, повну собівартість, прибуток, оптову ціну підприємства. Вихідні дані: № п/п Показники Одиниця виміру Величина 1 2 3 4 1. Сировина та основні матеріали грн. 55 2. Повернені відходи грн. 15 3. Паливо та енергія на технологічні цілі грн. 19 4. Основна зарплата виробничих робітників грн. 45 5. Додаткова зарплата виробничих робітників % ЗО 6. Відрахування на соціальні потреби % 36,26 7. Витрати на утримання та експлуатацію машин і обладнання % 350 8. Загальновиробничі (цехові) витрати % 280 ; 9. Загальногосподарські витрати % 250 10. Позавиробничі (комерційні) витрати % 3,5 11. Норма прибутку % 25 2. Обчислити коефіцієнт економічної ефективності й термін окупності капітальних вкладень на будівництво виробничої дільниці по виготовленню виробів, якщо відомо: прогнозований річний випуск виробів по закінченні будівництва в оптових цінах складає 561000 грн., а по собівартості - 533500 грн.; кошторисна вартість будівництва 123200 грн. Зробити відповідні висновки 1. У 1998 році приватне підприємство "Березань" виготовило й продало через власний магазин продукції на суму 640 тис. грн. Середній залишок оборотних коштів становив 160 тис. грн. У 1999 році було передбачено збільшити обсяг продажу товарів власного виробництва на 12,5%, а тривалість одного обороту скоротити на 12 днів. На підставі наведених вихідних даних визначити показники оборотності оборотних коштів (кількість оборотів, тривалість одного обороту), а також розмір умовного їх вивільнення в разі раціональнішого використання в розрахунковому році. 2. Визначити середню норму амортизації основних виробничих фондів підприємства, якщо річна сума амортизаційних відрахувань становить 420 тис. грн. Вартість основних фондів на початок року обчислювалась у 3,8 млн. грн. У листопаді буде введено основних фондів на суму 200 тис. грн., у другому кварталі - на 380 тис. грн. Передбачено вивести основних фондів у травні на 190 тис. грн., у четвертому кварталі - на 210, у грудні - на 100 тис. грн. Література. 16 >>>>
-
Задачі "статстика"
Завдання 1 3 Завдання 2 5 Завдання 3 16 Завдання 4 17 Завдання 5 21 Список використаних джерел 27 Завдання 1 Маємо дані про кількість малих підприємств в розподілі за формою власнос-ті (таблиця 1). Таблиця 1 Форми власності Рік 2000 2001 Державна 3331 3084 Комунальна 6190 6882 Приватна 70448 75604 Колективна 136855 146891 Міжнародних організацій та юридичних осіб інших держав 1106 1146 Разом 217930 233607 За наведеними даними визначити: – структуру малих підприємств за формами власності; – оцінити структурні зрушення за допомогою квадратичного коефіцієнта структурних зрушень. Зробити висновки. Розв’язання. 1. Розрахуємо структуру малих підприємств за формами влас-ності як відношення кількості підприємств до загальної їхньої кількості у кожному році: , де: n – кількість підприємств у групі; N – загальна кількість підприємств у сукупності. Розраховані дані занесемо в таблицю 2. Розрахуємо також дані для обчис-лення структурних зрушень, які також занесемо до таблиці. Таблиця 2 Структура малих підприємств за формами власності Форми власності 2000 2001 Розрахункові дані кіль-ть yi0, % кіль-ть yi1, % yi1–yi0 (yi1–yi0)2 Державна 3 331 1,53 3 084 1,32 –0,21 0,0441 Комунальна 6 190 2,84 6 882 2,95 0,11 0,0121 Приватна 70 448 32,32 75 604 32,36 0,04 0,0016 Колективна 136 855 62,80 146 891 62,88 0,08 0,0064 Міжнародних організацій та юридичних осіб інших держав 1 106 0,51 1 146 0,49 –0,02 0,0004 Разом 217 930 100,00 233 607 100,00 0 0,0646 2. Для того, щоб оцінити рухомість або, навпаки, стабільність структури, розрахо-вують квадратичний коефіцієнт “абсолютних” зрушень (δ) – абсолютних у лап-ках, тому що дані є абсолютними по формі, а не за змістом. Цей коефіцієнт розра-ховується за формулою: , де: і – питома вага і-их малих підприємств за формами власності відпові-дно у звітному та попередньому періодах; n – кількість форм власності. Використовуючи формулу (2) і раніше обчислені дані із таблиці 2, розрахує-мо квадратичний коефіцієнт абсолютних зрушень: Завдання 2 Основні показники діяльності банків на кінець звітного періоду (колонки 2, 5) таблиці 3. Таблиця 3 № банку Капітал, млн. грн. Активи, інвестиційний портфель, млн. грн. Прибуток млн. грн. Прибуток, млн. грн. Прибутковість активу, % 1 2 3 4 5 6 1 9,84 16,3 5,3 2,6 2 11,04 18,8 5,9 3,0 3 10,32 17,4 5,5 2,8 4 12,72 21,2 6,8 3,4 5 9,96 16,9 5,4 2,7 6 10,44 17,8 5,6 2,8 7 8,40 13,9 4,5 2,3 8 8,04 13,0 4,3 2,9 9 9,96 16,7 5,4 2,7 10 9,60 16,0 5,2 2,6 11 9,48 15,4 5,1 2,5 12 9,60 15,8 5,2 2,6 13 7,20 12,0 3,9 1,9 14 8,64 14,5 4,6 2,3 15 10,80 18,0 5,8 2,9 16 9,00 14,9 4,8 2,4 17 14,30 23,4 7,7 3,8 18 11,83 19,8 6,4 3,2 19 13,00 22,5 7,0 3,5 20 12,87 21,5 6,9 3,5 21 12,09 19,9 6,5 3,3 22 12,74 21,2 6,8 3,4 23 12,09 20,8 6,5 3,3 24 13,00 22,0 7,0 3,5 25 10,92 18,6 5,9 2,9 За наведеними даними: 1. Згрупувати банки за вказаними ознаками, побудувавши два інтегральні ряди розподілу з рівними інтервалами, виділивши при цьому не менше 3-х груп. Результати подати у вигляді таблиць. 2. Відобразити ряди розподілу графічно. 3. Розрахувати характеристики рядів розподілу: – середню, моду, медіану; – середнє лінійне і середнє квадратичне відхилення, дисперсію, коефіцієнт варіації; – коефіцієнт асиметрії. 4. Побудувати комбінаційний розподіл банків за вказаними ознаками. Зробити висновки. Завдання 3 Реалізація 3-х видів продукції в торгівельній мережі міста характеризується даними (таблиця 9): Таблиця 9 Продукція Ціна одиниці виробу, грн. Вартість реалізованої продукції, тис. грн. А 6 300 В 3 150 С 10 310 Визначте середню ціну одиниці виробу. Обґрунтуйте вибір форми середньої та зробіть висновки. Завдання 4 Задача № 1. Виробництво тютюнових виробів в Україні за 1996-2001 рр. ха-рактеризується даними, млрд. шт. (таблиця 10): Таблиця 10 Рік 1996 1997 1998 1999 2000 2001 Обсяги виробництва 44,9 54,5 59,3 54,1 58,8 69,7 Для наведеного динамічного ряду обчисліть ланцюгові характеристики ди-наміки. Відобразити динамічний ряд графічно. Зробити висновки. Задача № 2. Використовуючи взаємозв’язок показників динаміки, визначте рівні ряду (виробництво кондитерських виробів в Україні за 1996-2001 рр.) і відсут-ні в таблиці 12 базисні показники динаміки (базис 1996 рік): Таблиця 12 Рік Тис. т. Базисні показники динаміки Абсолютний при-ріст, тис. т. Темп росту Темп приросту, % 1996 283 х х х 1997 327,997 44,997 15,9 1998 401 118 1,417 41,7 1999 515,06 232,06 1,820 82,0 2000 730,989 447,989 2,583 158,3 2001 731 448 2,583 158,3 Завдання 5 Задача № 1. За наведеними даними (таблиця 13) визначити зведений індекс собівартості продукції (у %). Поясніть його економічний зміст. Таблиця 13 Вид продукції Витрати на виробництво, млн. грн. Індивідуальні індекси собівартості 1999 2000 А 400 388 0.97 Б 500 570 0.95 Задача № 2. За даними задачі № 1 визначити абсолютний приріст витрат на виробництво, в тому числі за рахунок динаміки собівартості і за рахунок зміни об-сягів виробництва. Задача № 3. За поточний рік обсяг виробництва продукції на фірмі зріс на 20 %, а затрати праці зменшились на 4 %. Визначити, як змінилась трудомісткість про-дукції? Задача № 4. За наведеними даними (таблиця 14) визначити індекси середньої ціни на молоко змінного і фіксованого складу та структурних зрушень. Пояснити економічний зміст індексів. Таблиця 14 Форма торгівлі Обсяги продаж, тис. л. Ціна за 1 л, грн. I квартал II квартал I квартал II квартал Ринок 10 20 0,32 0,30 Магазин 5 5 0,56 0,55 ... >>>>
-
Методи і моделі прийняття рішень
Сутність неграфічного аналізу беззбитковості при просуванні продукції на ринок. 5 1. Сутність аналізу ринку товару 5 2. Особливості неграфічного проведення аналізу беззбитковості 9 2.1. Змінні витрати 9 2.2. Підготовка накладних витрат до аналізу 9 2.3. Розділення змішаних витрат на змінні та постійні 10 2.3.Розрахунок змінних накладних витрат на одиницю продукції 14 2.4.Рознесення постійних витрат за видами продукції 14 2. Завдання підсумкового модульного контролю 16 Завдання 1. Роздрібний торговець взуттям приготував прогноз діяльності свого магазину на наступний рік: 16 Кількість пар взуття на продаж 24 000 16 Середня ціна реалізації однієї пари. грн. 80 16 Середня собівартість однієї пари, грн. 50 16 Витрати на обслуговуючий персонал, грн. 180 000 16 Загальні витрати на утримання офісу, грн. 300 000 16 Необхідно: 16 Прийняти рішення про рівень беззбитковості та прийнятний діапазон захисту безпеки діяльності. 16 Завдання 2. Фірма виробляє продукцію трьох видів. В таблиці приведений кошторис на наступний рік. Постійні витрати розподіляються пропорційно заробітній платі основних виробничих робітників. Передбачається, що виріб В буде знято з виробництва. 19 Таблиця 1 19 Кошторис фірми на наступний рік (в гривнях) 19 Необхідно: Прийняти рішення про доцільність зняття з виробництва виробу В. 19 Завдання 3. Компанія має в експлуатації всього один автомобіль і підготувала прогноз на наступний рік (в грн.): 23 Корисний пробіг відповідно до оцінки, км 30000 23 Сукупний дохід, грн. 30000 23 Сукупні витрати на заробітну плату, грн. 10000 23 Сукупні витрати в зв'язку з простоем, грн. 6000 23 Сукупні експлуатаційні витрати, грн. 12000 23 Експлуатаційні витрати знаходяться в прямій залежності від корисного пробігу. 23 Необхідно: А. Прийняти рішення про беззбиткову дальність пробігу автомобіля 23 В. Прийняти рішення про ціну перевезень при збільшенні пробігу до 40000 км. яка не буде збитковою. 23 Завдання 4. Магазин, який продає 25000 пар взуття за рік, має такі дані в (грн.): Ціна реалізації пари взуття 80 24 Закупівельна ціна за пару взуття 50 24 Сукупні постійні витрати за рік: 24 Заробітна плата 200 000 24 Реклама 80 000 24 Інші постійні витрати 200 000 24 Необхідно: 24 А. прийняти рішення про необхідний обсяг реалізації для отримання прибутку у розмірі 20 000 грн. 24 Б. Прийняти рішення про проведення рекламної кампанії у розмірі 40 000 грн. при збільшенні ціни на 12%. 24 Завдання 5. Компанія виробляє тільки один вид виробу. По річному кошторису визначено (в грн.): 25 Ціна реалізації одиниці продукції 25 25 Змінні витрати на одиницю продукції 8 25 Сукупні постійні витрати 210 000 25 Кошторисний прибуток 300 000 25 Рівень прибутку вважається неприйнятним, тому є альтернативні пропозиції: 25 Пропозиції Результат 25 Зменшити ціну Збільшити обсяг 25 реалізації на 10% реалізації на 6% 25 Підвищити ціну Зменшити обсяг 25 реалізації на 8% реалізації на 4% 25 Необхідно: Прийняти рішення про доцільність пропозицій. 25 Завдання 6. Компанія виробляє чотири види виробів. За останній звітний період подана така інформація: 26 Сукупні постійні витрати складають 60 000 гри. 26 Необхідно. 26 Відомо, що за звітний період було реалізовано 5000 одиниць виробів S На майбутній період менеджерами запропоновані деякі удосконалення, які збільшать змінні витрати на 4 грн. на одиницю продукції S, але ціну реалізації можна збільшити до 10 грн. на одиницю продукції S. У відповідності до прогнозу, 3000 од. можна реалізувати в наступному звітному періоді. Сукупні постійні витрати компанії на весь обсяг діяльності не змінились би. Дайте ваші рекомендації стосовно цих пропозицій щодо вдосконалення продукту S. 26 Завдання 7. Компанія виробляє продукцію двох видів. Кошторис па наступний рік передбачає (в грн..: 28 Виріб X Виріб У 28 Ціна реалізації 6 12 28 Змінні витрати 2 4 28 Валовий прибуток 4 8 28 Постійні витрати 100000 200000 28 Кількість реалізованої продукції, од. 70000 30000 28 Необхідно 28 Знайти точки беззбитковості для кожного виробу і компанії у цілому. Прийміть рішення про доцільний обсяг діяльності компанії. 28 Завдання 8. Компанія виробляє один вид продукції, обсяг реалізації якого за рік планується в кількості 20 000 одиниць по продажній ціні 15 грн. Кошторисні показники компанії (у грн.): 29 Змінні витрати на одиницю: 29 Основні матеріали 2.00 29 Заробітна плата 1,90 29 Накладні витрати 0.50 29 Постійні накладні витрати за рік 100000 29 Компанія сплачує комісійні в розмірі 14% від продажної ціни. 29 Потенційний покупець запропонував разове додаткове замовлення на 1000 одиниць продукції по ціні 9 грн. за одиницю. 29 Необхідно 29 Прийняти рішення щодо доцільності пропозиції. 29 Завдання 9. Компанія з обмеженою відповідальністю "Атон" веде роздрібну торгівлю електротоварами. Одним із видів продукції є калькулятори. Попит на них складає 25 калькуляторів у тиждень, при чому величина попиту рівномірно розподіляється протягом тижня. Компанія закуповує їх по 35 гривень за одиницю. Вартість виконання одного замовлення складає 60 грн., а витрати на зберігання - 2 грн. за одиницю середнього розміру запасу протягом року плюс 15% середньорічної вартості запасів. Припускається, що рік складається із 50 тижнів. 31 Необхідно: 31 Адміністрація "Атона" замовляє калькулятори партіями в 300 одиниць. Якою буде величина економії, якщо буде прийняте рішення щодо подання замовлень у відповідності до оптимального розміру? 31 Завдання 10. Обсяг продажу демонстраційного залу автомобілів дорівнює 200 34 автомашин за рік. Вартість подачі кожного замовлення складає 2000 грн., а витрати на зберігання —30% середньорічної вартості запасів. Якщо розмір замовлення менше, ніж 50 автомобілів, ціна закупівлі одного автомобіля складає 120 000 грн. Для замовлень, розмір яких коливається від 50 до 99 автомашин, надасться знижка на закупівельну ціну в розмірі 1,5%, за замовленням, розмір яких дорівнює 100 і більше автомобілів, відповідає знижка, яка дорівнює 3%. 34 Необхідно: Прийняти рішення щодо використання запропонованих знижок. 34 Література. 36-37 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.005599 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|