|
ціннісні орієнтації персоналу організації
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «ціннісні орієнтації персоналу організації», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Контрольна робота менеджмент персоналу
1. Роль та значення управління персоналом як науки 3 2. Людина як об'єкт управління персоналом 5 3. Ціннісні орієнтації персоналу та їх класифікація 6 4. Орієнтація персоналу на корпоративну культуру 8 5. Особливості та роль персоналу в досягненні конкурентоспроможності сучасних організацій 11 6. Управління персоналом як специфічна функція менеджменту 12 7. Зміст понять «трудові ресурси», «персонал», «кадри» 15 8. Системний підхід до управління персоналом організації 16 9. Основні елементи (підсистеми) управління персоналом 17 10. Управління персоналом у закордонних компаніях: можливості використання досвіду 21 Література 23 >>>>
-
Естетичні цінності та їх роль у формуванні особистості
Зміст Вступ 2 Розділ 1. Ціннісні орієнтації особи як філософська, соціологічна і психолого - педагогічна проблема 5 Розділ 2. Естетичні цінності та ціннісні орієнтації 14 Розділ 3. Підготовка вчителя до виховання ціннісних естетичних орієнтацій молодших школярів 24 Висновки 34 Список використаних джерел 37 >>>>
-
Феномен лідерства в неформальних групах
Вступ 3 Розділ 1 .Неформальна група 6 1.1. Причини виникнення 6 1.2. Формування та розвиток неформальної групи 10 Розділ 2. Лідер та лідерство 12 Розділ 3. Лідер в неформальній групі 24 3.1. Діагностика самооцінки мотивації схвалення (Марлоу, Кроуна) (збірник Райгородського) 24 3.2. Методика "Ціннісні орієнтації" М.Рокіча (Збірник Райгородського) 25 Висновок 31 Список використаної літератури 33 Додатки 35 Додаток А. Методика «Ціннісні орієнтації» (М. Рокіч) 35 >>>>
-
Мораль і дія
Вступ / 1. Мораль як сутність діяльності і поведінки / 2. Моральні мотиви і ціннісні орієнтації як визначальні принципи діяльності людини / Висновки / Використана література >>>>
-
Етика та естетика контрольна
План 1. Специфіка моральної регуляції поведінки людини, мораль і право, мораль і політика, мораль і наука, мораль і релігія 3 2. Моральні мотиви і ціннісні орієнтації 7 3. Основні художні стилі 8 Список використаної літератури 11 >>>>
-
Місія, політика та ціннісні орієнтири організації. Діагностика функціональної структури
Вступ................................................................................................................3
1. Місія, політика та ціннісні орієнтири організації....................................4
2. Діагностика функціональної структури....................................................9
Використана література................................................................................14
>>>>
-
Ділова оцінка персоналу в організації
ВСТУП 3-5 I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОБУДОВИ СИСТЕМИ ДІЛОВОЇ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ 1.1. Сутність ділової оцінки персоналу, її здачі та вимоги щодо поточної періодичної оцінки співробітників організації 6-11 1.2. Етапи та методи побудови системи ділової оцінки персоналу в організації, її характеристика та застосування 11-18 1.3. Сутність процедури оцінки персоналу в організації. Атестація 18-23 1.4. Ділова оцінка персоналу в закордонних організаціях 23-27 II. ЗАСТОСУВАННЯ ДІЛОВОЇ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ У ПРАКТИЦІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 28-34 2.2. Особливості проведення ділової оцінки персоналу на туристичному підприємстві “Христофор Колумб тревел” 34-40 ВИСНОВКИ 41-43 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 44-46 ДОДАТКИ 47-51 >>>>
-
Управління поведінкою персоналу туристичної фірми
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи управління поведінкою персоналу 6 1.1 Психологічні якості працівників та їх врахування в процесі управління 6 1.2 Поведінка індивіда в організації та способи управління нею 14 Розділ 2. Дослідження управління поведінкою персоналу ТОВ «назва» 22 2.1 Загальна характеристика ТОВ «назва» 22 2.2 Аналіз управління поведінкою персоналу в організації ТОВ «назва» 31 Розділ 3. Шляхи удосконалення управління поведінкою персоналу ТОВ «назва» 43 3.1 Діагностика проблем та мотиваційних чинників поведінки персоналу організації 43 3.2 Напрямки вдосконалення управління поведінкою персоналу ТОВ «назва» 49 Висновки 56 Список використаної літератури 59 Додатки 60-69 >>>>
-
ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА НА ВИРОБНИЦТВІ: ПРИНЦИПИ, ФОРМИ І МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ
ВСТУП 3 1. ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА НА ПІДПРИЄМСТВІ: НЕОБХІДНІСТЬ, ЕЛЕМЕНТИ, ПРИНЦИПИ 4 2. ЗАВДАННЯ І ФУНКЦІЇ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ 7 3. УПРАВЛІННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ 12 4. ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ ТА НАПРЯМКИ ЇХ ВИРІШЕННЯ 16 ВИСНОВКИ 19 ЛІТЕРАТУРА 21 >>>>
-
Організація діяльності персоналу
Вступ 3 1. Сутність персоналу підприємства 4 2. Структура персоналу на підприємстві 6 3. Система та методи організації роботи персоналу 8 Висновок 11 Список використаної літератури 12 >>>>
-
Аналіз системи раціонального використання та розміщення персоналу
ЗМІСТ Вступ.............................................................................................................................. 3 1. Система використання персоналу в організації..................................................... 4 1.1. Принципи та напрями раціонального використання та розміщення персоналу в організації................................................................................................ 4 1.2. Рух персоналу в організації.................................................................................. 14 1.3. Система внутріорганізаційних переміщень персоналу, їх види та причини... 18 2. Аналіз системи раціонального використання та розміщення персоналу в ЗАТ ШФ"БІЛЬШОВИЧКА"................................................................................................ 22 2.1. Аналіз використання праці робітників підприємства........................................ 22 2.2. Управління переміщенням працівників і фахівців підприємства...................... 28 3. Удосконалення використання та розміщення персоналу підприємства………. 32 3.1. Напрямки покращення використання трудових ресурсів.................................. 32 Висновки........................................................................................................................ 37 Список використаних джерел...................................................................................... 39 >>>>
-
Основні функції оцінки персоналу організації (психологічний аспект)
1. ПОНЯТТЯ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ ОРГАНІЗАЦІЇ 2 2. МЕТОДИ ОЦІНКИ РОБОТИ ПЕРСОНАЛУ ОРГАНІЗАЦІЇ 4 3. ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ 8 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 12 >>>>
-
Універсальне і специфічне у системі моральних пріоритетів
Вступ 3 1. Моральні пріоритети та ціннісні орієнтації у системі людської діяльності 4 2. Проблема морального вибору і свободи особистості як категорії універсального та специфічного 7 3. Моральний конфлікт як боротьба універсального та специфічного 13 4. Моральна відповідальність: сутність і специфіка 15 Висновок 17 Список використаної літератури 18 >>>>
-
Оцінка діяльності персоналу організації у сучасних умовах
ВСТУП 2 1.ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ОЦІНКИ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ОРГАНІЗАЦІЇ В СУЧАСНИХ УМОВАХ 5 1.1.Сутність і основні методи оцінки персоналу в організації. Іноземний досвід у сфері оцінки ефективності персоналу 5 1.2.Ціль, структура і основні методи атестації персоналу як складової частини процесу оцінки персоналу 21 2.ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ОЦІНКИ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ В ТОВ „УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА СПІЛКА” 25 2.1.Загальна характеристика підприємства 25 2.2.Аналіз використання методів оцінки персоналу 34 2.3.Аналіз використання методик всебічної оцінки персоналу для заміщення вакантних посад 39 3.ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОЦІНКИ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ В ТОВ „УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА СПІЛКА” 43 3.1.Удосконалення шляхів системи оцінки персоналу 43 3.2.Впровадження системи атестації персоналу 48 3.3.Новації в системі комплексної оцінки персоналу та шляхи оптимізації механізмів комплексної оцінки персоналу 52 3.4.Використання досвіду розвинутих країн для підвищення якості оцінки персоналу 57 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 70 ДОДАТКИ 75 >>>>
-
Розподіл завдань менеджменту персоналу в організації
Зміст Завдання 1. Загальна характеристика підприємства 3 Завдання 2 14 2.1 Розподіл завдань менеджменту персоналу в організації 14 2.2 Планування та розвиток персоналу на ЗАТ "Київрибторг" 16 2.3 Засоби диференціації індивідуальних трудових доходів 19 2.4 Розробка вимог до претендентів та джерела підбору персоналу 20 Використана література 25 >>>>
-
Розподіл завдань менеджменту персоналу в організації
Зміст Завдання 1. Загальна характеристика підприємства 3 Завдання 2 14 2.1 Розподіл завдань менеджменту персоналу в організації 14 2.2 Планування та розвиток персоналу на ЗАТ "Київрибторг" 16 2.3 Засоби диференціації індивідуальних трудових доходів 19 2.4 Розробка вимог до претендентів та джерела підбору персоналу 20 Використана література 25 >>>>
-
Професійний розвиток персоналу в туристичному підприємстві
ВСТУП 3 I. РОЛЬ ПЕРСОНАЛУ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Розробка і проведення кадрової політики в організації 8 1.2. Передумови ефективного управління персоналом туристського підприємства 14 1.3. Зарубіжний досвід управління персоналом 20 II. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА 24 2.1. Професійна освіта персоналу туристського підприємства 24 2.2. Професійне навчання персоналу 27 2.3. Розвиток кар’єри в туристській організації 39 >>>>
-
Професійний розвиток персоналу в туристичному підприємстві
ВСТУП 3 I. РОЛЬ ПЕРСОНАЛУ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Розробка і проведення кадрової політики в організації 8 1.2. Передумови ефективного управління персоналом туристського підприємства 13 1.3. Зарубіжний досвід управління персоналом 19 II. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА 23 2.1. Професійна освіта персоналу туристського підприємства 23 2.2. Професійне навчання персоналу 29 2.3. Розвиток кар’єри в туристській організації 42 >>>>
-
Управління поведінкою персоналу туристичної організації
ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 25 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 25 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 25 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 25 >>>>
-
Управління поведінкою персоналу туристичної організації
ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 27 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43 >>>>
-
Управління поведінкою персоналу туристичної організації
ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 27 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43 >>>>
-
"Поняття і структура моральної свідомості"
Зміст 1. МІСЦЕ МОРАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ В СИСТЕМІ МОРАЛІ.......3 2. СТРУКТУРА МОРАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ. МОРАЛЬНІ НОРМИ Й ПРИНЦИПИ........................................................................................5 3. МОРАЛЬНІ МОТИВИ Й ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ. ЦІННІСТЬ І СВЯТИНЯ................................................................................................9 4. ДОБРО - ПРОВІДНА ІДЕЯ МОРАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ...........13 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ......................................18 >>>>
-
Управління поведінкою персоналу туристичної організації
План ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 25 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 25 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 25 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 25 >>>>
-
Управління поведінкою персоналу туристичної організації
План ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 27 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43 >>>>
-
Життєві стадії та цикли організації як чинник, що впливає на діяльність персоналу в організації
1. ЖИТТЄВІ СТАДІЇ ТА ЦИКЛИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЯК ЧИННИК, ЩО ВПЛИВАЄ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ 2 2. ЕТАПИ ПОПЕРЕДНЬОЇ ПІДГОТОВКИ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЦЕДУРИ НАЙМАННЯ, ВІДБОРУ ТА ПРИЙОМУ ПЕРСОНАЛУ 7 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 12 >>>>
-
Організація проведення атестації персоналу туристичного підприємства (бакалавр)
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ 5 1.1. Зміст та організація проведення атестації в організації 5 1.2. Поведінкові помилки при проведенні атестації 14 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «назва» 21 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 21 2.2. Аналіз трудових ресурсів на підприємстві 26 2.3. Діагностика системи організації проведення атестації персоналу на підприємстві 30 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «назва» 38 3.1. Напрямки вдосконалення механізму проведення атестації на підприємстві 38 3.2. Моделювання системи оцінки персоналу туристичного підприємства 46 ВИСНОВКИ 55 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 58 ДОДАТКИ 61-70 >>>>
-
Організація роботи менеджера по адаптації прийнятого на роботу персоналу середньої ланки
ВСТУП 1. АДАПТАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ: СУТНІСТЬ, НАПРЯМКИ, ЕТАПИ, ВИДИ 2. ПЕРІОДИ АДАПТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ 3. НАПРЯМКИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ АДАПТАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ ВИСНОВКИ ЛІТЕРАТУРА >>>>
-
Контрольна робота менеджмент персоналу
1. Чинники стратегії та політики менеджменту персоналу 3 2. Планування трудової кар'єри в організації 8 3. Методи оцінювання персоналу 15 Література 19 >>>>
-
Професійна орієнтація та профорієнтаційна робота
Вступ 3 1. Сутність професійної орієнтації та її елементів 4 2. Професійна орієнтація як система 6 3. Головні елементи та об’єкти професійної орієнтації 10 4. Завдання і функції системи професійної орієнтації 12 Висновки 18 Список використаної літератури 19 >>>>
-
Управління діловою кар’єрою менеджера міжнародного туризму (на прикладі туристичної фірми, яка займається міжнародним туризмом)
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КАР’ЄРИ В МЕНЕДЖМЕНТІ 7 1.1. Розвиток персоналу як провідна функція організація. Сутність поняття «професійна кар’єра» 7 1.2. Особливості формування кар’єрної орієнтації в сучасній організації 16 1.3. Принципи управління, планування та стратегія ділової кар’єри 30 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ДІЛОВОЮ КАР'ЄРОЮ МЕНЕДЖЕРА МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ НА ПІДПРИЄМСТВІ (на прикладі туристичного підприємства « ») 39 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 39 2.2. Аналіз корпоративної культури підприємства 53 2.3. Оцінка ефективності механізму управління діловою кар’єрою в організації 63 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ДІЛОВОЮ КАР’ЄРОЮ МЕНЕДЖЕРА МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 74 3.1. Вдосконалення напрямків планування ділової кар’єри менеджера міжнародного туризму 74 3.2. Пропозиції щодо вдосконалення напрямків формування кар’єрної орієнтації менеджера 87 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 93 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 98 ДОДАТКИ 104 Рецензія >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.018121 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|