|
-
Поняття "спілкування". Спілкування як соціально-психологічна проблема
-
Психологічна природа спілкування
ЗМІСТ Вступ 3 1. Спілкування як одна з нагальних потреб людини 4 2. Спілкування як обмін інформацією 8 3. Спілкування як сприймання та розуміння одне одного 12 4. Роль міжособистих взаємин у спілкуванні 14 Висновок 17 Список використаної літератури 19 ∞ См. работу «Психологічна природа спілкування»
-
Спілкування як соціально-психологічна проблема. Спілкування комунікація взаємодія
ВСТУП 3 1. Загальна характеристика спілкування 5 1.1. Спілкування як соціально-психологічний феномен 5 1.2. Структура й функції спілкування 9 2. Психологічні особливості комунікації 11 2.1. Поняття про людську комунікацію 11 2.2. Функції комунікації 14 3. Психологія міжособистісної взаємодії 16 3.1. Загальна характеристика взаємодії 16 3.2. Взаємодія і спільна діяльність 19 ВИСНОВОК 23 Список використаних джерел 24 ∞ См. работу «Спілкування як соціально-психологічна проблема. Спілкування комунікація взаємодія»
-
Техніка володіння своєю поведінкою як один з важливих елементів педагогічної майстерності
ВСТУП 2 1.ВИДИ ПЕДАГОГІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ 2 2.НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ 2 2.1.Міміка 2 2.2.Жестикуляція 2 2.3.Жести, жести, жести 2 2.3.1.Ритмічні жести 2 2.3.2.Емоційні жести 2 2.3.3.Вказівні жести 2 2.3.4.Образотворчі жести 2 2.3.5.Символічні жести 2 2.3.6.Національний характер жестів 2 3. ПЕДАГОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ 2 3.1.Неуспіхи в спілкуванні - неуспіхи в навчанні 2 3.2.Планування педагогічного спілкування і підготовка до нього 2 3.3.Технологія спілкування 2 ВИСНОВОК 2 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 2 ∞ См. работу «Техніка володіння своєю поведінкою як один з важливих елементів педагогічної майстерності»
-
Спілкування з підлеглими та співробітниками
Вступ 3 1. Ділове спілкування і його особливості 3 а) Загальна ціль спілкування 3 б) Вертикальні та горизонтальні відносини 4 3. Форма спілкування 6 а) Колективне спілкування 6 б) Індивідуальне спілкування 6 Висновки 8 Література: 9 ∞ См. работу «Спілкування з підлеглими та співробітниками»
-
Ділове спілкування
Назва роботи Ділове спілкування Розділ Ділове спілкування Вид роботи Контрольна Кількість сторінок 15 Ціна 0 Зміст Вступ 3 1. Ділове спілкування і його особливості 4 а) Загальна ціль спілкування 4 б) Вертикальні та горизонтальні відносини 5 2. Види ділового спілкування 6 а) Прийом на роботу та інтерв’ю 6 б) Ділова бесіда 7 в) Дисциплінарне зауваження 10 г) Звільнення з роботи 10 3. Форма спілкування 11 а) Колективне спілкування 11 б) Індивідуальне спілкування 12 Висновки 14 Література: 15 ∞ См. работу «Ділове спілкування»
-
Психологічні особливості ділового спілкування
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретична частина 5 1.1. Історико-психологічні аспекти дослідження проблеми ділового спілкування 5 1.2. Характеристика ділового спілкування 12 1.2.1. Визначення спілкування, його класифікація 13 1.2.2. Психологічні особливості ділового спілкування 16 1.2.3 Зони спілкування 17 1.2.4. Фази спілкування 18 1.2.5.Форми і функції спілкування 19 1.2.6. Стратегія і тактика спілкування 20 1.2.7. Рівні ділового спілкування 21 Розділ 2. Практична частина 23 2.1. Методика дослідження 23 2.2. Організація проведення дослідження та результати 29 2.3. Рекомендації щодо досягнення взаєморозуміння у спілкуванні 31 Висновки 36 Список використаних джерел 37 Додатки 39 ∞ См. работу «Психологічні особливості ділового спілкування»
-
Етико-ділове спілкування
1. Етика ділового спілкування як навчальна дисципліна та її завдання. 2 2. Спілкування як основа життєдіяльності людей та їх взаємодії. 3 3. Ділове спілкування його особливості. 5 4. Культура ділового спілкування. 7 5. Гуманістична спрямованість спілкування. 16 Список літератури 18 ∞ См. работу «Етико-ділове спілкування»
-
Психологія ділового контакту
Вступ 3 1. Поняття спілкування та його види 4 2. Мета, цілі та завдання ділового спілкування 7 3. Зони та фази ділового спілкування 10 4. Форми і функції ділового спілкування 12 5. Стратегія і тактика ділового спілкування 13 6. Засоби спілкування 16 7. Соціальні типи, в діловому спілкуванні 19 Висновок 21 Список літератури 22 ∞ См. работу «Психологія ділового контакту»
-
Поняття про спілкування та його різновиди
Зміст Вступ 3 1.1. Поняття про спілкування та його різновиди 6 1.2. Засоби спілкування 16 1.3. Особливості міжособистісного спілкування молоді 19 2.1. Методи та хід дослідження спілкування молоді 30 2.2. Результати дослідження та обговорення 35 Висновки 37 Список використаної літератури: 40 Додаток 42 ∞ См. работу «Поняття про спілкування та його різновиди»
-
Поняття про спілкування та його різновиди
Зміст Вступ 3 1.1. Поняття про спілкування та його різновиди 6 1.2. Засоби спілкування 16 1.3. Особливості міжособистісного спілкування молоді 19 2.1. Методи та хід дослідження спілкування молоді 30 2.2. Результати дослідження та обговорення 35 Висновки 37 Список використаної літератури: 40 Додаток 42 ∞ См. работу «Поняття про спілкування та його різновиди»
-
Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення
Вступ 3 Розділ 1. Загальне поняття про спілкування, його функції 5 1.1. Спілкування його структура та функції 5 1.2. Психологічні способи впливу в процесі спілкування. Прийоми підвищення ефективності спілкування 9 1.3. Фактори, які впливають на спілкування 12 Розділ 2. Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення 14 2.1. Спілкування - один з основних інструментів професійної діяльності соціального працівника 14 2.2. Модель, етапи та засоби професійного спілкування соціального працівника 17 2.3. Особливості спілкування з людьми, які мають різні типи психологічної конституції 25 2.4. Вдосконалення навичок слухання 30 Висновки 34 Список використаних джерел 36 ∞ См. работу «Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення»
-
Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення
Вступ 3 Розділ 1. Загальне поняття про спілкування, його функції 5 1.1. Спілкування його структура та функції 5 1.2. Психологічні способи впливу в процесі спілкування. Прийоми підвищення ефективності спілкування 9 1.3. Фактори, які впливають на спілкування 12 Розділ 2. Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення 14 2.1. Спілкування - один з основних інструментів професійної діяльності соціального працівника 14 2.2. Модель, етапи та засоби професійного спілкування соціального працівника 17 2.3. Особливості спілкування з людьми, які мають різні типи психологічної конституції 25 2.4. Вдосконалення навичок слухання 30 Висновки 34 Список використаних джерел 36 ∞ См. работу «Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення»
-
Особливості спілкування молодших школярів
План. І. Вступ. а) “Поняття про спілкування”. ІІ. Основна частина. 1. Рівні спілкування. 2. Темперамент і його значення при спілкуванні. а) особливості спілкування екстравертів та інтравертів. 3. Слухання – одне з важливих компонентів спілкування. а) визначення вміння слухати; б) роль статі; в) соціальне і експресивне спілкування; г) теорія Е. Бьорна. 4. Характерні риси спілкування молодших школярів. а) інтуїція; б) соціонічні функції; в) адаптації і дезадаптація; г) ознаки спілкування молодших школярів; д) співробітництво і спілкування. 5. Конфліктні ситуації спілкування. а) конфлікт; б) методика ведення суперечки; в) відокремлення і спілкування. 6. Вплив дорослих на особливості спілкування дітей. а) сім’я. ІІІ. Практична частина. Вчимо дітей спілкуванню. IV. Висновок. ∞ См. работу «Особливості спілкування молодших школярів»
-
Психологічні умови ефективності розвитку спілкування у дитячому віці
ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ СПІЛКУВАННЯ 5 1.1. Види спілкування 5 1.2. Функції спілкування 7 1.3. Особливості спілкування в дитячому віці 8 2. ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ СПІЛКУВАННЯ 13 2.1. Вікове психологічне дошкільне спілкування 13 2.2. Вікове психологічне спілкування молодшого шкільного віку 16 2.3. Педагогічне спілкування дошкільного віку 18 2.4. Педагогічне спілкування молодшого шкільного віку 21 3. ЕМПІРІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ: ПРОБЛЕМА ВПЛИВУ ЕМОЦІЙНОЇ ТРИВОЖНОСТІ НА СПІЛКУВАННЯ ДИТИНИ В ГРУПІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 26 ВИСНОВКИ 42 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 45 ДОДАТКИ 46 Мета курсової роботи полягає у визначенні головних психологічних умов розвитку спілкування в дитячому віці. Предметом дослідження курсової роботи є умови розвитку спілкування дітей. Об’єктом дослідження курсової роботи є група дітей старшого дошкільного віку. Літературна база курсової роботи складається переважно з робіт російських дослідників та деяких періодичних джерел. Структурно робота складається зі вступу, трьох розділів з підпунктами, висновків, використаної літератури та додатків. Експериментальне вивчення проблеми впливу емоційної тривожності на спілкування дитини в групі старшого дошкільного віку Мета: вивчити вплив емоційної тривожності на спілкування дитини в групі старшого дошкільного віку. Гіпотеза: передбачається, що в результаті експерименту буде отриманий такий результат: діти з високим рівнем тривожності мають несприятливе положення у відношенні спілкування з іншими дітьми в групі. Задачі: 1. Вивчити емоційну сферу дітей старшого дошкільного віку; 2. вивчити міжособистісні відносини в групі дітей старшого дошкільного віку; 3. вивчити статусне положення дітей у групі з різним рівнем тривожності. Предмет дослідження: залежність спілкування дитини старшого дошкільного віку від різного рівня тривожності. Об'єкт дослідження: група дітей старшого дошкільного віку. Для дослідження емоційного стану кожної дитини групи використовувався рисунковий тест Бака “Будинок-Дерево-Людина”, методику “Малюнок неіснуючої тварини”. Також проводилася діагностика міжособистісних відносин дітей за методикою вивчення дитячої групи (соціометрія й аутосоціометрія) ∞ См. работу «Психологічні умови ефективності розвитку спілкування у дитячому віці»
-
Психологічна характеристика процесу ділового спілкування
-
Психологічні особливості культури ділового спілкування
Вступ 2 Проблеми етики й психології спілкування в історії 3 Ділове спілкування і його види 4 Особливості загального і ділового спілкування 5 Психологічний механізм сприйняття особистості в діловому спілкуванні 7 Культура та техніка мовлення, їх психологічний вплив на ділове спілкування 14 Висновок 17 Література 18 ∞ См. работу «Психологічні особливості культури ділового спілкування»
-
Ділове спілкування та його особливості
-
Ділове спілкування та його особливості
-
Комунікативний, інтерактивний та перцептивний аспекти спілкування, їх функції у конфлікті
-
Конфліктологія білети шпора
1. Історія становлення конфліктології в Україні. 4 2. Предмет, метод, структура конфліктології як науки. 5 3. Основні поняття та категорії конфліктології. 6 4. Методи науково-практичних досліджень конфліктології. 7 5. Основні концепції сучасної зарубіжної конфліктології. 8 6. Поняття, зміст та структура конфлікту. 9 7. Діагностика конфліктів. 10 8. Типологія конфліктів. 11 9. Зміст, суть, структура внутрішньоособистісних конфліктів. 12 10. Типологія внутрішньоособистісних конфліктів. 13 11. Діагностика внутрішньоособистісних конфліктів. 14 12. Методи розв’язання внутрішньоособистісних конфліктів. 15 13. Функції внутрішньоособистісних конфліктів. 16 14. Психологічна характеристика конфліктної особистості. 17 15. Причини конфліктів у робочій групі. 18 16. Способи розв’язання міжособистісних конфліктів. 19 17. Аналіз конфліктного стану, ситуації. 20 18. Конструктивне розв’язання конфлікту. 21 19. Особливості міжетнічних конфліктів. 22 20. Соціальні конфлікти. 23 21. Особливості політичних конфліктів. 24 22. Психологічне забезпечення переговорного процесу. 25 23. Профілактика сімейних конфліктів. 26 24. Історико-аналітичний аспект проблеми спілкування в Україні. 27 25. Спілкування як психологічний феномен. 28 26. Об’єкт, предмет і методи дослідження спілкування. 29 27. Види, рівні і функції спілкування. 30 28. Психологічні якості в структурі особистості, важливі для спілкування. 31 29. Характеристика індивідуальної бесіди. 32 30. Психологічна класифікація співбесідників. 33 31. Спілкування в аудиторії. 34 32. Колективне спілкування. 35 33. Переговори як форма колективного спілкування. 36 34. Способи спілкування та їхні різновиди. 37 35. Стратегія і тактика спілкування. 38 36. Вербальні засоби спілкування. 39 37. Психолінгвістика в професії викладача, перекладача. 39 37. Психолінгвістика в професії викладача, перекладача. 40 38. Класифікація невербальних засобів комунікації. 41 39. Кінесика і такесика, проксеміка в переговорному процесі. 42 40. Спільна діяльність, її структура. Поняття та класифікація взаємодії. 43 41. Бар’єри на шляху взаєморозуміння. 44 42. Поняття психологічного впливу. Способи впливу на людей під час спілкування. 45 43. Соціально-психологічні особливості робочої групи в переговорах. 46 44. Психологічне забезпечення переговорного процесу. 47 45. Психологічний аналіз умов і особливостей переговорів та їх учасників. 48 46. Елементи тренування та психологічної підготовки майбутніх переговорів. 49 47. Психологічне забезпечення переговорного процесу під час його проведення. 50 48. Мотиваційна, емоційна та когнітивна готовність долання перешкод під час переговорів. 51 Література 52 ∞ См. работу «Конфліктологія білети шпора»
-
Відповісти на питання "конфліктологія"
1. Історія становлення конфліктології в Україні. 4 2. Предмет, метод, структура конфліктології як науки. 5 3. Основні поняття та категорії конфліктології. 6 4. Методи науково-практичних досліджень конфліктології. 7 5. Основні концепції сучасної зарубіжної конфліктології. 8 6. Поняття, зміст та структура конфлікту. 9 7. Діагностика конфліктів. 10 8. Типологія конфліктів. 11 9. Зміст, суть, структура внутрішньоособистісних конфліктів. 12 10. Типологія внутрішньоособистісних конфліктів. 13 11. Діагностика внутрішньоособистісних конфліктів. 14 12. Методи розв’язання внутрішньоособистісних конфліктів. 15 13. Функції внутрішньоособистісних конфліктів. 16 14. Психологічна характеристика конфліктної особистості. 17 15. Причини конфліктів у робочій групі. 18 16. Способи розв’язання міжособистісних конфліктів. 19 17. Аналіз конфліктного стану, ситуації. 20 18. Конструктивне розв’язання конфлікту. 21 19. Особливості міжетнічних конфліктів. 22 20. Соціальні конфлікти. 23 21. Особливості політичних конфліктів. 24 22. Психологічне забезпечення переговорного процесу. 25 23. Профілактика сімейних конфліктів. 26 24. Історико-аналітичний аспект проблеми спілкування в Україні. 27 25. Спілкування як психологічний феномен. 28 26. Об’єкт, предмет і методи дослідження спілкування. 29 27. Види, рівні і функції спілкування. 30 28. Психологічні якості в структурі особистості, важливі для спілкування. 31 29. Характеристика індивідуальної бесіди. 32 30. Психологічна класифікація співбесідників. 33 31. Спілкування в аудиторії. 34 32. Колективне спілкування. 35 33. Переговори як форма колективного спілкування. 36 34. Способи спілкування та їхні різновиди. 37 35. Стратегія і тактика спілкування. 38 36. Вербальні засоби спілкування. 39 37. Психолінгвістика в професії викладача, перекладача. 39 37. Психолінгвістика в професії викладача, перекладача. 40 38. Класифікація невербальних засобів комунікації. 41 39. Кінесика і такесика, проксеміка в переговорному процесі. 42 40. Спільна діяльність, її структура. Поняття та класифікація взаємодії. 43 41. Бар’єри на шляху взаєморозуміння. 44 42. Поняття психологічного впливу. Способи впливу на людей під час спілкування. 45 43. Соціально-психологічні особливості робочої групи в переговорах. 46 44. Психологічне забезпечення переговорного процесу. 47 45. Психологічний аналіз умов і особливостей переговорів та їх учасників. 48 46. Елементи тренування та психологічної підготовки майбутніх переговорів. 49 47. Психологічне забезпечення переговорного процесу під час його проведення. 50 48. Мотиваційна, емоційна та когнітивна готовність долання перешкод під час переговорів. 51 Література 52 ∞ См. работу «Відповісти на питання "конфліктологія"»
-
Особливості обміну інформацією у діловому спілкуванні
-
Психологія управлінського спілкування
Вступ 3 1. Поняття управлінського спілкування 4 2. Види управлінського спілкування. 5 3. Управлінське спілкування як спосіб мотивації 11 4. Закони управлінського спілкування 15 5. Правила управлінського спілкування 17 Висновок 20 Список використаної літератури 21 ∞ См. работу «Психологія управлінського спілкування»
-
СПІВВІДНОШЕННЯ СПІЛКУВАННЯ І ДІЯЛЬНОСТІ
ВСТУП 3 Розділ 1. Спілкування і діяльність як одні з основних категорій в психології 5 1.1. Поняття спілкування і діяльності 5 1.2. Спілкування і взаємодія 6 1.3. Ділове спілкування 17 Розділ 2. Основні теоретичні підходи щодо співвідношення спілкування і діяльності 23 2.1. Єдність спілкування і діяльності 23 ВИСНОВОК 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28 ∞ См. работу «СПІВВІДНОШЕННЯ СПІЛКУВАННЯ І ДІЯЛЬНОСТІ»
-
Ділове спілкування
Вступ 2 1.Ділове спілкування та його особливості 4 2. Культура ділового спілкування 6 3.Роль міжособистісних взаємин у спілкуванні 11 Висновки 15 Список використаної літератури 16 ∞ См. работу «Ділове спілкування»
-
Ділове спілкування
Вступ 2 1.Ділове спілкування та його особливості 4 2. Культура ділового спілкування 6 3.Роль міжособистісних взаємин у спілкуванні 11 Висновки 15 Список використаної літератури 16 ∞ См. работу «Ділове спілкування»
-
Типологія спілкування: типи, функції, проблеми, компоненти психотехніка
-
Способи подолання емоційних барєрів у діловому спілкуванні
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|