|
-
Співвідношення минулого, теперішнього і майбутнього в досвіді людини як характеристика її просторово-часової організації
ТЕМА: Соотношение прошлого, настоящего и будущего в опыте человека как характеристика пространственно-временной организации человека Дипломна робота: 69 с., 11 таблиць, 63 джерела, 12 додатків. Перелік ключових слів: МИНУЛЕ, ТЕПЕРІШНЄ, МАЙБУТНЄ, ПРОСТОРОВО-ЧАСОВА ОРГАНІЗАЦІЯ, ПРИЧИННО-ЦІЛЬОВА КОНЦЕПЦІЯ, ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЧАС. Об’єкт дослідження: просторово-часова організація людини. Мета роботи: вивчення співвідношення минулого, теперішнього та майбутнього у досвіді людини шляхом дослідження значимих показників просторово-часової організації людини. Методика та метод дослідження: При проведенні дослідження використовувалися методики: циклічний тест часу Т. Коттла; каузометрія (Є. Головаха, А. Кронік); методика визначення самовідношення С. Пантелєєва; методика семантичного диференціалу. При обробленні даних використовувалися: метод зрізу; метод аналізу відсоткових розподілів; метод кореляційного аналізу (за Пірсоном). ЗМІСТ ВСТУП 5 I. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ СУБ’ЄКТИВНОГО МИНУЛОГО, ТЕПЕРІШНЬОГО І МАЙБУТНЬОГО ЯК СКЛАДОВИХ ПРОСТОРОВО-ЧАСОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛЮДИНИ 9 1.1. Історія досліджень психологічного часу особистості 9 1.2. Сучасні методологічні підходи до вивчення психологічного часу особистості. Причинно-цільова концепція 16 1.3. Структурний взаємозв'язок сприйняття минулого, сьогодення і майбутнього з просторово-часовою організацією людини 22 1.4. Класифікації і значимі показники просторово-часової організації людини 30 II. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СПРИЙНЯТТЯ МИНУЛОГО, ТЕПЕРІШНЬОГО ТА МАЙБУТНЬОГО В СТРУКТУРІ ПРОСТОРОВО-ЧАСОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 36 2.1. Методика і процедура дослідження 36 2.2. Аналіз результатів дослідження 48 ВИСНОВКИ 67 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 70 ДОДАТКИ 75 ∞ См. работу «Співвідношення минулого, теперішнього і майбутнього в досвіді людини як характеристика її просторово-часової організації»
-
Формування готовності майбутнього соціального педагога
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ГОТОВНІСТЬ ДО ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 3 1.1. Поняття готовності та професійної готовності 3 1.2. Види та структура готовності та професійної готовності 5 РОЗДІЛ 2. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА 9 2.1. Особистісно-діяльнісний підхід до формування готовності майбутнього соціального педагога 9 2.2. Компетентісний підхід до формування готовності майбутнього соціального педагога 9 ВИСНОВКИ 10 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 10 ∞ См. работу «Формування готовності майбутнього соціального педагога»
-
Загальна характеристика політичної системи українського суспільства
-
Педагогічний такт та етика вчителя ЗОШ
ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Педагогічний такт та етика вчителя………………………….....6 1.1. Дослідження виникнення професійної етики та її види………….….6 1.2. Педагогічний такт як основа професійної діяльності………….……12 Розділ 2. Дослідження рівнів…………………………………………..…..19 2.1. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя………………….…19 2.2. Діагностика рівня тактовності майбутнього вчителя…………..……25 Висновки………………………………………………………….…………31 Список використаних джерел…………………………………….………..33 Додатки……………………………………………………………….……..35 ВСТУП ∞ См. работу «Педагогічний такт та етика вчителя ЗОШ»
-
Роль історичного минулого для сьогодення
-
ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ТА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ТА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 6 1.1. Дослідження виникнення професійної етики та її види 6 1.2. Педагогічний такт як основа професійної діяльності 12 1.3. Підходи педагогів щодо трактування педагогічного такту 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕТИКИ Й МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МОЛОДШИХ КЛАСІВ 19 2.1. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя 19 2.2. Діагностика рівня тактовності майбутнього вчителя 25 2.3. Розробка рекомендацій професійної діяльності 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 ∞ См. работу «ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ТА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ»
-
Аналіз діяльності ВАТ "Укртелеком"
Зміст Вступ Розділ 1. Огляд методів прогнозування і виміри попиту 1.1 Вимір ринкового попиту 1.2 Вимір попиту: основні поняття 1.3 Оцінка поточного попиту 1.4 Оцінка майбутнього попиту Розділ 2. Аналіз діяльності ВАТ "Укртелеком" 2.1 Характеристика підприємства ВАТ "Укртелеком" 2.2 Аналіз галузі та конкурентів інформаційної системи Інтернет Розділ 3. ропозиції щодо підвищення ефективної діяльності підприємства ВАТ "Укртелеком" 3.1 Результати маркетингового дослідження ринку Інтернет м. Маріуполя та оцінку майбутнього попиту 3.2 Аналіз маркетингової стратегії 3.3 Економічне обґрунтування проекту Висновки Список використаної літератури ∞ См. работу «Аналіз діяльності ВАТ "Укртелеком"»
-
ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕТИКИ Й МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МОЛОДШИХ КЛАСІВ
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ТА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 6 1.1. Дослідження виникнення професійної етики та її види 6 1.2. Педагогічний такт як основа професійної діяльності 12 1.3. Підходи педагогів щодо трактування педагогічного такту 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕТИКИ Й МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МОЛОДШИХ КЛАСІВ 19 2.1. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя 19 2.2. Діагностика рівня тактовності майбутнього вчителя 25 2.3. Розробка рекомендацій професійної діяльності 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 ∞ См. работу «ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕТИКИ Й МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МОЛОДШИХ КЛАСІВ»
-
Міжнародна економіка
Задача 6. 3 У 70-х на початку 80-х років латиноамериканські країни активно брали позики що призвело до боргової кризи. Водночас країни Південно-Східної Азії активно інвестували свій капітал що дало їм змогу зробити економічний ривок. Під кутом зору теорії міжчасової торгівлі: а) які країни схилялися до поточного а які до майбутнього споживання б) для якої групи країн реальна процентна ставка за міжнародними позиками буде вища в) які товари – поточного чи майбутнього споживання – буде експортувати та імпортувати кожна з груп країн г) за яких додаткових причин міжнародні кредити можуть надаватись Латинській Америці за вищими процентними ставками ніж країнам Південно – Східної Азії. Рішення 4 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 7 ∞ См. работу «Міжнародна економіка»
-
Голодомор 1932 – 1933 років в Славутському районі Хмельницької області
Вступ 3 1. Процес створення історико-документальної бази дослідження голодомору в Славутському районі. 4 2. Виникнення ситуації голодомору та її перебіг в Славутському районі. 8 Висновки 12 Література 13 Вступ В умовах розбудови незалежної України, радикального оновлення всіх сфер нашого суспільства стає більш важливою і актуальною проблема „зв’язку часів”, співвідношення минулого, сучасного і майбутнього. Така закономірність пояснюється тим, що коли береться розбіг у майбутнє, використовується весь потенціал політичних, економічних, соціальних надбань народу. В числі проблем, уроки яких необхідно враховувати не тільки нинішньому, але й прийдешнім поколінням, виступає голодомор в Україні 1932 – 1933 років – один з найтрагічніших періодів вітчизняного минулого. Не обминуло це лихо і Хмельниччину. Ця тема тривалий час замовчувалася, була недоступною для загального доступу та обговорення. Завіса для її дослідження була привідкрита у процесі демократизації суспільного життя наприкінці 80-х років минулого століття. Повністю знята заборона лише після проголошення суверенітету України. В даній роботі розглядаються події того часу, які відбувалися в одному з куточків Хмельниччини – Славуті і Славутському районі, що розташовані на самій півночі області. Основою для досліджень голодомору стали документи партійного та державного керівництва, що знаходилися в обласному архіві, і які були розсекречені в 1992 році, а також книги місцевих істориків та краєзнавців. Висновки Голод 1932 – 1933 років був спеціально розробленою політикою радянського керівництва з приборкання селянського населення України. Хмельниччина в повній мірі відчула на собі всі жахи періоду голодомору. Голод на Хмельниччині, за повідомленнями різних джерел був трохи меншим за розмірами та наслідками, ніж в інших областях республіки: Полтавської, Київської, Чернігівської, Сумської. Викликано це було тим, що територія нашої області на той час була прикордонною зоною, а радянська влада побоювалась розголошення правди про свої злодіяння. В Славутському районі голодомор розпочався дещо пізніше, ніж в інших районах області, але й того, що було, достатньо для того, щоб навічно заклеймувати імена нелюдів-керівників режиму, діяльність яких спричинили масову загибель населення. В результаті бузувірської політики на Славутчинні загинули від голоду декілька тисяч мешканців району. ∞ См. работу «Голодомор 1932 – 1933 років в Славутському районі Хмельницької області»
-
Стратегічний менеджмент
1. Еволюція розуміння та передбачення майбутнього підприємства 3 2. Маркетингова та виробнича стратегія при розробці інвестиційних проектів 9 3. Організаційні форми інноваторів 14 Література 23 ∞ См. работу «Стратегічний менеджмент »
-
Створення нової Української держави
-
Філософія сталого розвитку
-
Вступ до фаху ЖКГ
1. Вища освіта України сьогодні і завтра 3 2. ДАЖКГ України, стан і перспективи 11 3. Державна АЖКГ, якою я її знаю сьогодня, побажання щодо майбутнього Академії 15 Висновки 18 Література 19 ∞ См. работу «Вступ до фаху ЖКГ»
-
Особливості підготовки авіаспеціалістів навчальними закладами України в 70-х 80-х роках минулого століття
-
Голодомор 1932 – 1933 років на Хмельниччині
Вступ 3 1. Стан дослідження голодомору 1932 – 1933 років на Хмельниччині. 4 2. Наростання явищ голодомору на Хмельниччині за повідомленнями місцевих і партійних органів того часу. 9 3. Трагедія Хмельниччини 1932 – 1933 років мовою документів. 12 Висновки 18 Література 19 Вступ В умовах розбудови незалежної України, радикального оновлення всіх сфер нашого суспільства стає більш важливою і актуальною проблем „зв’язку часів”, проблема співвідношення минулого, сучасного і майбутнього. Така закономірність пояснюється тим, що коли береться розбіг у майбутнє, використовується весь потенціал політичних, економічних, соціальних надбань народу. В числі проблем, уроки яких необхідно враховувати не тільки нинішньому, але й прийдешнім поколінням, виступає голодомор в Україні 1932 – 1933 років – один з найтрагічніших періодів вітчизняного минулого. Не обминуло це лихо і Хмельниччину. Однак ця тема тривалий час замовчувалася, була недоступною для загального доступу та обговорення. Завіса для її дослідження була привідкрита у процесі демократизації суспільного життя наприкінці 80-х років минулого століття. Повністю знята заборона лише після проголошення суверенітету України. Основою для досліджень голодомору на Хмельниччині стали документи партійного та державного керівництва, що знаходилися в обласному архіві, і які були розсекречені в 1992 році. Висновки Голод 1932 – 1933 років був спеціально розробленою політикою з приборкання селянського населення України, яке в значній своїй масі не бажало вступати у колгоспи та вести колективне господарство. З метою помститися селянам та змусити їх виконувати вказівки центру радянське керівництво вдалося до надзвичайних мір. Поштовхом для початку цієї акції стало нібито „недовиконання плану хлібозаготівель” в республіці. Примусовий відбір зерна, в тому числі того, яке планувалося для посівної кампанії, призвело до масового голоду в країні. Хмельниччина, яка на той час входила до Вінницької області, в повній мірі відчула на собі всі жахи періоду голодомору. Голод на Хмельниччині, за повідомленнями різних джерел був трохи меншим за розмірами та наслідками, ніж в інших областях республіки: Полтавської, Київської, Чернігівської, Сумської. Викликано це було тим, що територія нашої області на той час була прикордонною зоною, а багато селян суміжних районів із сусідньої державою мали певну можливість для контакту між собою. Радянське керівництво побоювалось, що правда про цей злочин зможе вийти на рівень міжнародного скандалу. Проте, незважаючи на це, навіть у самих віддалених від центру районах відбувалися явища примусового відбору зерна у селян і викликанні цим явища голодування. Історичні уроки, які має український народ, розкриваючи таємниці „великого терору” проти цілої нації, корисні для нього. Вони вимагають створити все, щоб не допустити подібного у майбутньому України. ∞ См. работу «Голодомор 1932 – 1933 років на Хмельниччині»
-
Дати порівняльну характеристику основних форм власності у межах минулого планово-директивного господарства та сучасної ринкової економіки України
Теоретичне питання 3 Дати порівняльну характеристику основних форм власності у межах минулого планово-директивного господарства та сучасної ринкової економіки України. 3 Задача 1 10 Капітал у 2 млн. грн здійснює оборот за 1 рік і дає 200 тис. грн прибутку. Визначте: а) Як зміниться маса прибутку, якщо швидкість обороту капіталу зросте у 2 рази? б) Яка залежність існує між масою прибутку і швидкістю обороту капіталу? в) Які кошти потрібно було б авансувати у виробництво для одержання нового прибутку за початкової швидкості обороту капіталу? г) Чи можна вважати, що прискорення швидкості обороту капіталу забезпечує його економію? Задача 2 11 У 1990 р. середньомісячна заробітна плата робітника у промисловості становила 290 крб, а влітку 1995 р. — 8 млн крб. Ціни за цей час зросли в 118 тис. разів. Визначте: 1. Як змінилася за цей час реальна заробітна плата? 2. Яка основна причина цієї зміни? Список літератури 13 ∞ См. работу «Дати порівняльну характеристику основних форм власності у межах минулого планово-директивного господарства та сучасної ринкової економіки України »
-
Ділова мова і література
Контрольна робота з української мови № 4 3 Дати короткі визначення мовознавчих понять та чітке формулювання правил навести по 10 прикладів. 3 1. Займенник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. Співвіднесеність займенників з іменниками, прикметниками і числівниками. 3 2. Розряди займенників за значенням: особові, зворотні, присвійні, вказівні, означальні, питальні, відносні, неозначені, заперечні; їхні морфологічні ознаки. Особливості їх відмінювання та написання. Способи творення займенників. Написання разом і через дефіс. Написання займенників з прийменником. 4 3. Прислівник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. 5 4. Розряди прислівників. Ступені порівняння якісно-означальних прислівників, творення простої та складеної форм вищого та найвищого ступенів порівняння прислівників. Зміни приголосних при творенні вищого ступеня прислівників. 6 5. Написання прислівників разом і через дефіс. Особливості написання й та і в кінці прислівників; написання н та нн у прислівниках. Правопис НЕ, НІ з прислівниками. Способи творення прислівників. 7 6. Дієслово, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. Форми дієслова. Перехідні та неперехідні дієслова. 9 8. Дієвідміни дієслів, особливості дієвідмінювання. Час дієслова. Морфологічні ознаки дієслів теперішнього, минулого і майбутнього часу. Способи творення дієслів. 12 9. Дієприкметник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. Активні та пасивні дієприкметники, їх творення та написання. Відмінювання дієприкметників. НЕ з дієприкметниками. Правопис -Н- у дієприкметниках та -НН- у прикметниках дієприкметникового походження. Дієприкметниковий зворот. 13 10. Дієприслівник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. Творення дієприслівників доконаного та недоконаного виду. Написання НЕ з дієприслівниками. Написання -Й в кінці дієприслівників. Дієприслівниковий зворот. 16 ∞ См. работу «Ділова мова і література»
-
Видавнича справа періоду радянської влади ( 1919-1990)
-
Гуманістичний напрям і його значення в розвитку сучасної психологічної допомоги
Вступ 3 1. РОЗРОБКА ПОСТУЛАТІВ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ В ПРАЦЯХ ЇЇ ГОЛОВНИХ ПРЕДСТАВНИКІВ 4 2. ПОНЯТТЯ «САМОАКТУАЛІЗАЦІЯ» І «САМОРЕАЛІЗАЦІЯ» ЯК ФАКТОРИ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ 9 Висновки 13 Література 14 Вступ Психологічне вивчення людини завжди наштовхувалося на значні ускладнення, які були викликані складністю предмета дослідження. В історії психології можна виокремити багато різних напрямів і поглядів на розуміння сутності людини, психологічних аспектів її діяльності та існування. В середині ХХ століття, нова на той час, гуманістична психологія в якості "третьої сили" протиставила себе біхевіоризму і фрейдизму, які робили головний акцент на залежності особистості від її минулого. Гуманістична психологія, навпаки, стверджувала націленість людини на майбутнє, можливість реалізації нею своїх потенцій незалежно від "тягаря минулого". Гуманістична психологія постала як напрям в психології, який визнає своїм головним предметом особистість як унікальну цілісну систему, що уявляє собою "відкриту можливість" самоактуалізації людини. Її положення повинні були відіграти важливої ролі в практиці навчання і виховання людини, в практиці надання їй психологічної допомоги. ∞ См. работу «Гуманістичний напрям і його значення в розвитку сучасної психологічної допомоги»
-
Моніторинг довкілля як складова інформаційної системи
-
Початок національного українського відродження у першій половині ХІХ сторіччя
-
Контрольна робота по історії України
1.Дослідити історичні особливості формування і розвитку української державності в українській ретроспективі. 4 1.1.Державність за часів княжої доби. 4 1.2.Державність за часів визвольної війни під проводом Б.Хмельницького. 7 1.3.Національно –визвольні змагання 1917–1921 рр. 11 2.Україна: крок до майбутнього. 15 Висновки. 16 Список використаної літератури. 17 ∞ См. работу «Контрольна робота по історії України»
-
Антропотеїзм Феєрбаха
План 1. Короткий огляд життя Фейєрбаха 3 2. Глибока криза класичної філософії та роль Фейєрбаха в цьому. Процес становлення поглядів філософа 4 3. Критика релігії у Фейєрбаха 7 4. Перехід до матеріалістичних тенденцій, “Основи філософії майбутнього” (1841) як яскравий приклад антропологізму Фейєрбаха 11 Підсумок 15 Література 15 ∞ См. работу «Антропотеїзм Феєрбаха »
-
Методи самовиховання
Зміст Вступ 2 1. Самовиховання як діяльність і його психологічні особливості 3 2. Професійне самовиховання у системі підготовки майбутнього вчителя 10 2.1. Характеристика методів самовиховання 10 2.2. Умови і чинники професійного самовиховання студентів 12 2.3. Самовиховання і професійний ріст учителя 17 3. Методи організації самовиховання учнів 19 Висновки 33 Список використаних джерел 35 ∞ См. работу «Методи самовиховання»
-
Особливості виставкового стенду у виставковому просторі
-
Корпоративне управління
ТЕОРЕТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 2 6. Управління в Україні, основні риси 2 37. Визначення та зміст поняття „посадові злочини” 5 ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ 11 1.3. Проаналізуйте переваги й недоліки корпорації 11 2.3. Складіть перелік заходів для збереження і розвитку керованості АТ 15 3. Наведіть приклади успішних компаній і спробуйте визначити, чи мають вони своє бачення майбутнього 19 Література 24 ∞ См. работу «Корпоративне управління »
-
Актуальні проблеми менеджменту
1. Сутність, механізм створення та функціонування Інтернет-підприємства. Особливості діяльності менеджера в такій організації. 3 2. Вплив екологічного фактора на забезпечення конкурентоспроможності підприємства. 10 3. Розробіть схему документообігу в організації, яка б уможливила запровадження складових політики, спрямованої на створення майбутнього, і методики пошуку та прогнозування змін. 16 Література 24 ∞ См. работу «Актуальні проблеми менеджменту»
-
Історична концепція Ш.Фур'є
Вступ 3 1. ШАРЛЬ ФУР'Є ТА ЙОГО ІСТОРИЧНА КОНЦЕПЦІЯ 4 2. КРИТИКА КАПІТАЛІСТИЧНОГО СУСПІЛЬСТВА 6 3. "СОЦІАЛЬНА ГАРМОНІЯ" – СУСПІЛЬСТВО МАЙБУТНЬОГО 8 4. КОНЦЕПЦІЯ ФУР'Є В СВІТЛІ УТОПІЧНОГО СОЦІАЛІЗМУ 11 Висновки 13 Література 14 Вступ У всі часи були люди, що мріяли про краще життя для людства і вірили в можливість такого життя. Вони критично відносилися до дійсності свого часу, намагалися з нею боротися. Вони аналізували й критикували соціально-економічний лад сучасного їм суспільства. Ці люди не тільки пропонували перевлаштувати суспільство, але і намагалися придумати і обґрунтувати більш справедливіший і гуманніший лад. Хоча їхні ідеї й виходять за межі економіки, але, поза сумнівом, виконують важливу роль в цій науці. Соціалістичні ідеї розглядалися авторами в багатьох творах XVI-XVIII ст., що були різними за своїми науковими і літературними особливостями. Це була тільки передісторія утопічного соціалізму. Класичний же період "соціалістичного" напряму відноситься на першу половину XIX століття. Одним з яскравих представників цієї течії був Шарль Фур'є, теоретичні доробки якого стали ідейним підґрунтям для багатьох мислителів того часу. Він розробив оригінальну концепцію майбутнього справедливого суспільства, яку з однаковим успіхом можна вважати як соціально-політичною, так і економічною. ∞ См. работу «Історична концепція Ш.Фур'є»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|