|
-
Творчисть Миколи Хвильового.
-
українська державна символіка
-
Запорозька січ - козацька республіка. Заняття, побут, мистецтво, та символіка козацтва
-
Сучасний герб України
Вступ 3 1. ІСТОРІЯ ГЕРБА УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ 4 1.1. Герб української держави княжих часів 5 1.2. Символіка козацької держави 6 1.3. Державна символіка в період визвольних змагань 1917 – 1920 років 8 2. СМИСЛОВЕ ОЗНАЧЕННЯ СИМВОЛУ ТРИЗУБУ 9 3. ПРОБЛЕМИ СТВОРЕННЯ ДЕРЖАВНОГО ГЕРБА СУЧАСНОЇ УКРАЇНИ 10 Висновки 12 Література 13 ∞ См. работу «Сучасний герб України»
-
Символіка числа 9 у творі Данте Нове життя
Зміст ВСТУП 3 1. Література кінця Середньовіччя і початку Нової ери 5 2. Данте – останній поет Середніх віків і перший поет Нового часу 11 2.1. Данте Аліг`єрі – видатний мислитель і поет Італії 11 2.2. „Нове життя” і поезія „нового солодкого стилю” 15 2.3. Символіка числа „дев`ять” в „Новому житті” Данте 18 3. Творчість Данте Аліг`єрі в українській культурі 26 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 ∞ См. работу «Символіка числа 9 у творі Данте Нове життя»
-
Напрямок розвитку кольору в фешен індустрії + Доповідь + Анотація
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти проблеми використання кольору в індустрії моди 7 1.1. Історія проблеми та аналіз наукових джерел 7 1.2. Феномен сучасної індустрії моди (фешн-індустрії) 15 1.3. Роль кольору у формуванні образу світу та художнього твору 24 1.4. Особливості людського сприйняття кольорів 29 РОЗДІЛ 2. Практичне вивчення сучасних тенденцій розвитку кольорової гами у фешен-індустрії 41 2.1. Особливості використання кольору в одязі 41 2.2. Специфіка задіяння кольорової гами у зачісках 45 2.3. Використання кольору в макіяжі 56 2.4. Кольоровий дизайн інтер’єру 67 РОЗДІЛ 3. Інноваційні заходи спрямовані на вдосконалення управління сферою індустрії краси з використанням кольору 72 3.1. Дослідження поглядів провідних дизайнерів на майбутні актуальні кольори у фешн-індустрії 72 3.2. Загальні перспективи поєднання натуральних та штучних кольорів у моді 82 3.3. Аналіз перспективних показів колекцій одягу з використанням модних кольорів 87 3.4. Майбутнє кольору в зачісках та макіяжі 91 3.5. Перспективи кольорового дизайну інтер’єру 97 ВИСНОВКИ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 106 ДОДАТКИ 109 ∞ См. работу «Напрямок розвитку кольору в фешен індустрії + Доповідь + Анотація»
-
Фразеологізми у романах В.Шевчука
Зміст Вступ……………………………………………………………………..3 Розділ І. Життя та творчість Валерія Шевчука…………………..5 1.1. Сага про Житомир Валерія Шевчука……………..5 1.2. Творчість Валерія Шевчука………………………10 Розділ ІІ. Фразеологізми у романах В.Шевчука………………..13 2.1. Фразеологія як розділ мовознавства……………13 2.2. Мовна палітра Валерія Шевчука…………………19 2.3. Жива народна мова та фразеологізми…………..22 Розділ ІІІ. Ключова символіка В.Шевчука ……………………..25 3.1. Ключова символіка Валерія Шевчука у повісті “Камінна луна”…………………………………………..25 Висновок ………………………………………………………………34 Список використаної літератури………………………………….38 ∞ См. работу «Фразеологізми у романах В.Шевчука»
-
Крилаті слова у романах В.Шевчука
Зміст Вступ……………………………………………………………………..3 Розділ І. Життя та творчість Валерія Шевчука…………………..5 1.1. Сага про Житомир Валерія Шевчука……………..5 1.2. Творчість Валерія Шевчука………………………10 Розділ ІІ. Крилаті слова у романах В.Шевчука…………………13 2.1. Мовна палітра Валерія Шевчука…………………13 2.2. Жива народна мова та крилаті вислови………..16 Розділ ІІІ. Ключова символіка В.Шевчука ……………………..19 3.1. Ключова символіка Валерія Шевчука у повісті “Камінна луна”…………………………………………..19 Висновок ………………………………………………………………28 Список використаної літератури………………………………….32 ∞ См. работу «Крилаті слова у романах В.Шевчука»
-
Основи охорони праці
Зміст Принципи розрахунку штучного освітлення методом коефіцієнта використання світлового потоку. 2 Кольорове забарвлення виробничих приміщень та обладнання. Значення сигнальних кольорів 5 Задача 2.6. 7 Задача 12.4 8 Література 9 ∞ См. работу «Основи охорони праці»
-
Поетика сну в прозі М. Хвильового
Література 1. Жулинський М. Микола Хвильовий // Із забуття – в безсмертя. – К., 1990. 2. Історія української літератури ХХ ст.: Книга перша. – К., 1993. 3. Кислий Ф. Микола Хвильовий // Нові імена в програмі української літератури. – К., 1993. 4. Хвильовий М. Новели, оповідання. – К., 1992. ∞ См. работу «Поетика сну в прозі М. Хвильового»
-
Створення національного характеру в новелістиці Проспера Меріме
Вступ 3 Розділ І.Художні особливості новел П. Меріме 5 1.1 Умови переходу П. Меріме до новелістичного жанру 5 1.2 Збірка новел «Мозаїка» 8 Розділ ІІ. Особливості змалювання національного характеру 10 2.1 Новели «Матео Фальконе» і «Таманго» 10 2.2 Новела Меріме «Венера Ілльська» та «Коломба» 12 2.3 «Кармен» 16 Висновки 23 Список використаної літератури 26 Резюме 27 ∞ См. работу «Створення національного характеру в новелістиці Проспера Меріме»
-
Державна символіка України
-
Християнські храми
Вступ 3 1. Становлення та розвиток християнської храмової архітектури 4 2. Символіка та загальна структура християнського храму 10 3. Історія християнських храмів у Київській Русі 16 Висновок 19 Список використаної літератури 20 ∞ См. работу «Християнські храми»
-
Моделювання
1. Пояснити, що таке дизайн костюму, його задачі 2 2. Розкрити принципи гармонійного поєднання 2-х, 3-х, 4-х кольорів у костюмі. Привести приклади на 2 – 3 моделях 5 3. Перерахувати вимоги, які висуваються до одягу для немовлят. Привести приклади на 2 – 3 моделях 9 4. Показати послідовність виконання наколювання деталей 12 Література 16 ∞ См. работу «Моделювання»
-
Проектирования электрического освещения
1. Класифікація, маркірування і вибір світильників для виробничих приміщень. 2. Кольорове забарвлення виробничих приміщень та обладнання. Значення сигнальних кольорів. 2.1. Кольорове забарвлення виробничих приміщень та обладнання 2.2. Значення сигнальних кольорів 3. Задача Задача №1 9. Приміщення розміром АхВ м освітлюється світильниками, в яких установлено по три лампи типу Т. Розряд зорової роботи К, розрахункова висота підвісу світильника Нс м, коефіцієнти відбиття: стелі рс % ; стінрст % , робочої поверхні рп%. Коефіцієнт нерівномірності освітлення Z=l,l, коефіцієнт запасу Кз. Визначити методом коефіцієнта використання світлового потоку необхідну кількість світильників. Вихідні дані: Номер варіанта задачі 9.0 АхВ, м 50х20 Т ЛДЦ-20 К I Hc, м 3,2 ρс, % 70 ρст, % 50 ρм, % 30 КЗ 1,5 Задача №2 18. Розрахувати кратність повітрообміну увиробничому приміщенні об’ємом Vп м3 для видалення надлишкової вологи, якщо площа поверхні випаровування водм F м2, швидкість руху повітря над витоком випаровування V м/с, фактор гравітації рухливості навколишнього середовища приймаємо λ=0,028, тиск водяної пари в навколишньому середовищі Р1 гПа, тиск водяної пари, що насичує повітряя приміщення Р2 гПа. Кількість водяної пари в повітрі, що видаляється з приміщення, dвид г/м3 , кількість водяної пари у повітрі, що надходить у приміщення dпос г/м3. Вихідні дані: Номер варіанта задачі 18.0 Vп , м3 1500 F, м2 50 V, м/с 0,1 Р1, гПа 42,55 Р2, гПа 74,55 dвид, г/м3 17,25 dпос, г/м3 12,88 Використана література ∞ См. работу «Проектирования электрического освещения»
-
Історичні витоки державної символіки
-
Слов’яни — автохтонне населення України. Походження, культура, вірування та символіка давніх слов’ян
-
Національна символіка України
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Герб як геральдичний атрибут територіальної приналежності 5 1.1 історичні витоки формування національних гербів 5 1.2 загальні риси формування міської геральдики 9 1.3 відображення традиції старослов’янської символіки в гербах іноземних держав 14 Розділ 2. Прапор, як важливий елемент національної символіки та атрибутики 16 2.1 особливості формування національної прапорової символіки, прапори українського козацтва 16 2.2 національна змістовність використання жовто-блакитного кольору 23 Розділ 3. Національні гімни 31 Висновки 33 Список використаної літератури 35 ∞ См. работу «Національна символіка України»
-
Національна символіка України
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Герб як геральдичний атрибут територіальної приналежності 5 1.1 історичні витоки формування національних гербів 5 1.2 загальні риси формування міської геральдики 9 1.3 відображення традиції старослов’янської символіки в гербах іноземних держав 14 Розділ 2. Прапор, як важливий елемент національної символіки та атрибутики 16 2.1 особливості формування національної прапорової символіки, прапори українського козацтва 16 2.2 національна змістовність використання жовто-блакитного кольору 23 Розділ 3. Національні гімни 31 Висновки 33 Список використаної літератури 35 ∞ См. работу «Національна символіка України»
-
Історія грошей України
Вступ 3 Ι. Гроші в Україні за найдавніших часів 5 1.1. Античні монети на території сучасної України 5 1.2. Гроші в Київській Русі, початок карбування власної монети 7 ΙΙ. Гроші в Україні за часів козацтва 13 2.1. Грошова система України за умов іноземного панування 13 2.2. Гроші в Запорізькій Січі 16 ΙΙΙ. Українські гроші за часів визвольних змагань (1917-1920 рр.) 18 3.1. Заходи Української держави щодо оздоровлення фінансової системи 18 3.2 Символіка перших українських паперових грошей 24 ΙV. Українські гроші на сучасному етапі 30 Висновки 32 Література 34 ∞ См. работу «Історія грошей України »
-
Національна символіка України: герб, прапор, гімн
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Герб як геральдичний атрибут територіальної приналежності 5 1.1 історичні витоки формування національних гербів 5 1.2 загальні риси формування міської геральдики 9 1.3 відображення традиції старослов’янської символіки в гербах іноземних держав 14 Розділ 2. Прапор, як важливий елемент національної символіки та атрибутики 16 2.1 особливості формування національної прапорової символіки 16 2.2 прапори українського козацтва 21 2.3 національна змістовність використання жовто-блакитного кольору 23 Розділ 3. Національні гімни 31 Висновки 33 Список використаної літератури 35 ∞ См. работу «Національна символіка України: герб, прапор, гімн»
-
Національна символіка України: герб, прапор, гімн
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Герб як геральдичний атрибут територіальної приналежності 5 1.1 історичні витоки формування національних гербів 5 1.2 загальні риси формування міської геральдики 9 1.3 відображення традиції старослов’янської символіки в гербах іноземних держав 14 Розділ 2. Прапор, як важливий елемент національної символіки та атрибутики 16 2.1 особливості формування національної прапорової символіки 16 2.2 прапори українського козацтва 21 2.3 національна змістовність використання жовто-блакитного кольору 23 Розділ 3. Національні гімни 31 Висновки 33 Список використаної літератури 35 ∞ См. работу «Національна символіка України: герб, прапор, гімн»
-
СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНЕ ТА СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНЕ ЖИТТЯ В ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ 60-х – ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ 80-х РОКІВ. ВІДРОДЖЕННЯ ДЕРЖАВНОСТІ УКРАЇНИ. СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНЕ ТА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНЕ ЖИТТЯ В РОКИ НЕЗАЛЕЖНОСТІ
-
Завдання навчання та зміст занять з декоративного малювання за мотивами кераміки в різних вікових групах
1. Значення декоративного малювання для всебічного розвитку дошкільників 3 2. Виникнення та розвиток гончарних промислів в Україні 8 3. Особливості декоративних розписів на керамічних виробах. Символіка 14 4. Завдання навчання та зміст занять з декоративного малювання за мотивами кераміки в різних вікових групах 18 5. Підготовка до занять та основні методичні прийоми навчання на заняттях 19 6. Експериментальна робота по темі та висновки 21 Список використаної літератури 32 ∞ См. работу «Завдання навчання та зміст занять з декоративного малювання за мотивами кераміки в різних вікових групах»
-
Молодіжні субкультури в сучасній Україні. Зміст та фактори розвитку
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ МОЛОДІЖНИХ СУБКУЛЬТУР 8 1.1. Субкультура як об’єкт дослідження 8 1.2. Складові та ознаки субкультури 17 1.3. Молодіжні субкультури в сучасному світі 21 РОЗДІЛ 2. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА МОЛОДІЖНИХ СУБКУЛЬТУР 27 2.1. Типологізація молодіжних субкультур в Україні 27 2.2. Символіка молодіжної субкультури: роль і функції 32 2.3. Психологічні аспекти проблеми молодіжної субкультури 44 РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МОЛОДІЖНОЇ РОК-КУЛЬТУРИ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ 53 3.1. Організація проведення дослідження 53 3.2. Результати дослідження рок-культури методом фокус-груп 58 ВИСНОВОК 77 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 82 ДОДАТКИ 87-92 ∞ См. работу «Молодіжні субкультури в сучасній Україні. Зміст та фактори розвитку »
-
Сучасний герб України
Вступ 3 1. ІСТОРІЯ ГЕРБА УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ 4 1.1. Герб української держави княжих часів 5 1.2. Символіка козацької держави 6 1.3. Державна символіка в період визвольних змагань 1917 – 1920 років 8 2. СМИСЛОВЕ ОЗНАЧЕННЯ СИМВОЛУ ТРИЗУБУ 9 3. ПРОБЛЕМИ СТВОРЕННЯ ДЕРЖАВНОГО ГЕРБА СУЧАСНОЇ УКРАЇНИ 10 Висновки 12 Література 13 Вступ До невiд'ємниx атрибутiв держави, якi є її iдентифiкацiйними символами, належать герб, прапор i гiмн. Kоли йдеться про державний герб, то у свiтовiй практицi не усталилося суворої регламентацiї засад його творення. Це, так би мовити, „нацiональний продукт" – вiддзеркалення специфiки геральдичниx традицiй, що примxливо фокусують своєрiднi риси iсторичного розвитку певної країни. Для прикладу, в Iталiї, якщо виходити з жорстких геральдичних канонів, герба немає зовсім. Його функції виконує державна емблема цілком умовного геральдичного характеру, що поєднує зображення трибка i п'ятикутної зірки, оповитих дубовою i лавровою гілками, тоді як морські прапори країни й президентський штандарт прикрашає геральдична варiацiя на тему вiдзнак Венецiї, Генуї, та Пiзи. Самобутнiй спосiб геральдичної презентацiї обрала й Францiя, що послуговується двома знаками: загальновiдомою емблемою з лiкторським пучком i орденом Почесного легiону та щитом, у якому поєднано герби всix департаментiв країни. Натомiсть деякi європейськi держави, як-от Швецiя, вiддають перевагу, образно кажучи, „класичному варiантовi", використовуючи малий i великий герби. Iсторiя знає непоодинокi випадки функцiонування водночас трьоx державниx гербiв: великого, середнього i малого, як це, скажімо, практикувалося в Росiйськiй iмперiї, а в період між світовими війнами – у Чеськiй Республіці. Не менш специфічним у сфері державної символіки виявився й шляx України. Висновки Гербова відзнака у формі Тризуба має давнє походження і несе у своїй суті певну історичну пам'ять. Його символ пройшов через століття і зберігся завдяки самому народу, який завжди відчував для себе його значимість і глибинне філософське розуміння. На сьогоднішній день Тризуб є об’єднуючим началом українців. Тільки він не піддається критиці з боку будь-якого політичного або суспільного руху, і є відправною точкою для подальшого взаєморозуміння. Разом з тим, сучасне положення стосовно прийняття великого Державного Герба України свідчить про відсутність консолідації в українському суспільстві, яке знаходить своє відображення в політичній, економічній, соціальній та духовній сфері. Можна передбачити наступне: коли настане таке, що прийметься великий герб, тоді слід вважати, що на Україні вже панує злагода і є можливим прогресивний суспільний розвиток. Без усунення значних розбіжностей в усіх сферах діяльності сучасних українців неможливо прийняття і затвердження найважливішого атрибута держави – її герба. ∞ См. работу «Сучасний герб України»
-
Проблема кольору в естетиці дизайну
Вступ 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕСТЕТИКИ КОЛЬОРУ 4 2. ПРАКТИКА ВИКОРИСТАННЯ КОЛЬОРУ В ДИЗАЙНІ 4 Висновки 4 Список використаної літератури 4 Вступ Естетика як наука про споглядальне або творче відношення людини до дійсності вивчає специфічний досвід її освоєння, в процесі і в результаті якого людина може перебувати в різних станах чуттєвої ейфорії, захоплення, невимовної радості, блаженства, катарсису, екстазу, духовної насолоди. Відповідно до духовно-матеріальних основ буття, людині властива здатність відчувати такі стани психологічного піднесення, знаходячи джерело його виникнення в різних формах і об’єктах дійсності. Одним із таких джерел є колір, відтінки, насиченість, яскравість якого можуть приносити як душевну насолоду, так і психологічне незадоволення. Особливо актуальним є підбір кольору в повсякденному житті сучасної людини – в предметах, що її оточують, в дизайні приміщення, одязі. Психологи встановили, що різний колір може по-різному діяти на почуття та настрій індивіда. Спеціалісти промислового дизайну враховують досягнення фахівців з кольору при виготовленні обладнання, оформлення приміщень, створення нових моделей одягу. Сутність естетиці дизайну полягає в особливій здатності людини реагувати на різні кольори та їх поєднання. Висновки Колір відіграє велике значення в естетичному пізнанні людиною світу. Поєднання відтінків, їх насиченість та яскравість здійснюють певний психологічний вплив на людину, має здатність створювати в неї певний настрій або стан душі. Людський індивід прагне оточити себе таким колірним поєднанням, яке найбільш відповідає його естетичному уявленню про світ, життєвої стратегії особистості. Виходячи з того, що "скільки людей, стільки смаків" існує певна проблема в уніфікації колірного оформлення соціального середовища. Галузі виробництва, які тісно пов’язані з розробкою дизайну свого продукту, постійно випробують вагання в розв’язанні проблем кольору. Сучасні дизайнери інтер’єра, одягу йдуть за шляхом "найменшого опору" – вони пропонують декілька варіантів колірного рішення, постійно оновлюючи свої колекції. Вважається, що сьогодні дещо втрачений першопочатковий сенс кольорів, що вкладали в них люди. На сприйняття тих чи інших барв або відтінку значним чином впливають мода, традиції. Крім цього, для "схвалення" модного кольору соціумом велике значення мають інтенсивні рекламні кампанії та соціальні технології. Дослідження вчених щодо природи кольору та його психологічного впливу на людину базуються, в основному, на його фізичних характеристиках або на узагальненні суб’єктивних відчуттів реципієнтів, що дає змогу мати різні класифікації кольорової гами, які використовуються в дизайні та при оформленні продукції промислового виробництва та архітектурі. ∞ См. работу «Проблема кольору в естетиці дизайну»
-
Організація сенсорного виховання дітей молодшого дошкільного віку
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 5 ПРОБЛЕМИ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 5 1.1. Сутність сенсорного розвитку. 5 1.2. Поняття сенсорної культури, сенсорного виховання та сенсорних етапів 8 1.3. Зміст сенсорного виховання в освітніх програмах „Малятко”, „Дитина” 11 1.4. Методика сенсорного виховання 23 Висновки до 1-го розділу 27 РОЗДІЛ 2 28 ПРАКТИКА ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ТА ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ 28 2.1. Визначення рівня сенсорного розвитку дітей молодшого дошкільного віку 28 2.2. Формування сенсорної культури у дітей молодшого дошкільного віку в ході ігрової діяльності 32 Висновки до 2-го розділу 37 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40 ДОДАТКИ 42 ВСТУП Актуальність теми. Вдосконалення освіти і виховання передбачає необхідність максимальної реалізації можливостей, властивих кожному конкретному віковому періоду. У вітчизняній педагогіці визнано відношення до дошкільного виховання як до етапу, що визначає весь подальший розвиток людини. В наш час, в сучасному українському суспільстві, демократичні перетворення орієнтують педагогів на особливу модель учбово-виховної роботи, припускаючи розвиток ініціативи і самостійності дитини, її активної поведінки в конкретних ситуаціях, в діяльності, в спілкуванні, що визначає для неї міру значущості речей і явищ оточуючої життя, розвиває сенсорні здібності. Сенсорне виховання, направлене на формування повноцінного сприйняття навколишньої дійсності, служить основою пізнання світу, першим ступенем якого є чуттєвий досвід. Успішність розумового, естетичного і етичного виховання в значній мірі залежить від рівня сенсорного розвитку дітей, тобто наскільки абсолютно дитина чує, бачить, відчуває оточуюче. На дидактичну та виховну цінність сенсорного виховання вказували вітчизняні та зарубіжні педагоги: О.М. Граборов, О. Декролі, Ж. Демор, О.В. Запорожець, Ж. Ітар, Я. Коменський Г.С. Костюк, М. Лісіна, Б. Менель, М. Монтессорі, С.Ф. Русова, В.О. Сухомлинський. Період раннього і молодшого дошкільного віку характеризується інтенсивним розвитком процесу сприйняття. Не випадково в історії психології і педагогіки проблема генезису сприйняття і сенсорних здібностей привертала увагу багатьох учених, дослідників. Значний вклад в процес сенсорного виховання дошкільників зробили педагоги радянського періоду: З.М. Богуславська, Л.А. Венгер, О.О. Гребенщикова, Д.Б. Ельконін, Н.С. Карпінська, М.Ю. Кистяківська, Е.Г. Пілюгіна, М.П. Сакуліна, І.Б. Тепліцька, Є.І. Удальцова, А.П. Усова, Е.Л. Фрухт та ін. В сучасній Україні свої праці сенсорному вихованню та сенсорному розвитку присвятили І.А. Барбашова, З.П. Дорошенко, Н.В. Маліновська, Т.А. Маркова, Т.І. Поніманська, І.Є. Свєтлова, С.В. Трикоз. Разом з тим слід відмітити, що в українській педагогіці недостатньо уваги приділяється сенсорному вихованню дошкільників. Найбільший акцент робиться на естетичному, музичному, національному, фізичному вихованні, а сенсорний компонент при цьому виступає як побічний або суміжний. Все це спонукає до подальшого розроблення теоретичних та практичних аспектів даної проблеми. Тема дослідження: "Організація сенсорного виховання дітей молодшого дошкільного віку" Об’єкт дослідження – система сенсорного виховання дітей дошкільного віку. Предмет дослідження – організація сенсорного виховання дітей в освітніх дошкільних навчальних закладах. Мета роботи – педагогічно обґрунтувати зміст та методику сенсорного виховання дітей молодшого дошкільного віку. На виконання мети дослідження спрямовані наступні завдання: 1. Узагальнити теоретичні положення розробки проблем сенсорної культури, сенсорного розвитку, методики виховання, що накопичені в сучасній українській науці. 2. Проаналізувати зміст заходів та напрямів роботи з сенсорного розвитку в сучасних програмах з дошкільного виховання. 3. Провести практичні заходи з дослідження сенсорного розвитку дітей в дошкільному навчальному закладі. 4. Зробити апробацію методичних напрацювань педагогів України стосовно практичних занять з розвитку сенсорної культури. Методи та методики. В ході теоретичного осмислення матеріалу використовувалися загальнонаукові методи дослідження – аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, аналіз наукової літератури з даної теми, на практичному етапі – використовувалися методи спостереження, бесід, ігрової вправи. Для дослідження сенсорного розвитку застосована методика групування предметів та визначення кольорів Л.А. Венгера; в ході проведення практичного заняття з розвитку сенсорної культури апробована методика О. Решетіло. Робота структурно складається з вступу, двох розділів, висновків до них, загальних висновків, списку використаних джерел, додатків. ∞ См. работу «Організація сенсорного виховання дітей молодшого дошкільного віку»
-
Історія України(конспект)
Монголо-татарська навала та її вплив на подальший розвиток руських земель 2 Утворення та особливості розвитку Галицько-Волинської держави. Князь Данило Романович 3 Правова система Великого князівства Литовського копні суди. Магдебурзьке право Литовські Статути 4 Утворення Речі Посполитої. Зміна становища українського населення після Люблінської та Берестейської (Брестської) уній 5 Причини і сутність національно-культурного піднесення в Україні кінця XVI – початку XVII ст. Братства 6 Гетьман П. Сагайдачний його роль в історії України 7 Запорозька Січ від утворення до 1648 р.: історія заснування внутрішній устрій військові походи 8 Козацько-селянські повстання під проводом К.Косинського та С.Наливайка 9 Козацько-селянські повстання 1625 – 1638 рр. Причини їх поразок 10 Гетьман Богдан Хмельницький його роль в історії України 12 Союз з Московським царством. Його умови та існуючі оцінки 13 Соціально-економічні і політичні наслідки національно-визвольної війни 15 Гетьманування І. Виговського. Гадяцька унія: причини га наслідки її прийняття 16 Об єднавча політика гетьманів П. Дорошенка та І. Самойловича її сутність відмінність причини невдачі 17 Правобережна Україна наприкінці XVII – в першій половині XVIII ст. Визвольна боротьба народу: опришки гайдамаки Коліївщина 19 Гетьманство І. Мазепи 20 Обставини появи Конституції 1710 р. її основні положення 21 Українська Козацька держава за часів правління останніх гетьманів. Поступова ліквідація її автономії 22 Початок українського національного відродження його особливості. Т.Г.Шевченко 23 Антикріпосницькі виступи: декабристи Устим Кармалюк 24 Реформи в Росії та Австрії в середині XIX ст. та їх значення для розвитку українських земель 25 «Руська трійця» та революція 1848-1849 рр. в Галичині й на Буковині 27 Кирило-Мефодіївське братство 28 Громадсько-політичне життя в Україні в другій половині XIX ст.: хлопомани громади москвофіли народовці і загальноросійські народницькі організації 29 Створення перших українських політичних партій їх програми та діяльність 31 Україна в революції 1905 – 1907 рр.: основні події та наслідки 32 Українське громадсько-політичне життя в Австро-Угорщині на початку XX ст. Січовий рух 33 Україна в роки Першої світової війни. Українські січові стрільці 34 III Універсал. Проголошення Української Народної Республіки 35 IV Універсал. Проголошення незалежності УНР. Причини поразки Центральної Ради і перемоги більшовиків 36 Берестейський мир і Україна. Повернення Центральної Ради та її падіння. Основні заслуги і прорахунки Центральної Ради 37 Українська держава гетьмана Павла Скоропадського 38 Директорія: її політика і причини поразок 39 Західноукраїнські землі в 1918-1922 рр. Історичне значення ЗУНР 41 Національно-культурна політика в 20-30-х роках: коренізація її здобутки та причини згортання 43 Радянська влада і українське селянство в 20-х роках XX ст. 44 Голодомор 1932-1933 рр. в Україні: причини перебіг наслідки 45 Сталінський політичний терор в Україні: особливості та наслідки 47 Возз єднання західноукраїнських земель з Радянською Україною: обставини та наслідки 49 Діяльність ОУН в роки Другої світової війни 50 Визволення України. Внесок українського народу в Перемогу над фашизмом 52 Наростання кризових явищ в Україні в 60-80-х роках. Русифікація 53 Українське дисидентство і боротьба влади з ним 55 Україна на шляху до проголошення державної незалежності 1989 – 1991 рр. 57 Відродження державної самостійності України 59 Відновлення багатопартійності. Сучасне політичне життя в Україні 61 П ятнадцять років незалежності: досягнення проблеми перспективи. Уроки історичного розвитку 62 Україна і світ. Взаємини з іншими державами 63 Сучасна українська діаспора на Заході та Сході 64 Хмельниччина на сучасному етапі 65 Українська національно-державна символіка: історія та сутність 66 Література 69 ∞ См. работу «Історія України(конспект)»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|