|
-
Жанр комедії у творчості М.Куліша
Вступ 3 Розділ І. Микола Куліш – видатний драматург та майстер комедії 5 1.1 Розвиток жанру комедії в Україні 5 1.2 Життєвий шлях Миколи Куліша 7 1.3 Значення комедії у творчості М. Куліша 9 Розділ ІІ. Розвиток комедії. Творчість Куліша 11 2.1 „Отак загинув Гуска” 11 2.2 Трагікомедія М. Куліша – “Народний Малахій” 13 Розділ ІІІ. Жанрові особливості комедій 15 3.1 “Мина Мазайло” – найвидатніша комедія драматурга 15 3.2 Інтермедія “Хулій Хурина” 19 Висновки 22 Література 24 ∞ См. работу «Жанр комедії у творчості М.Куліша»
-
Зарубіжна література
1. Основні напрями європейського модернізму, їх естетичні програми і представники 3 2. Філософсько-естетична думка кінця XIX - початку XX ст. і художня практика модернізму. 4 3.Творчість Ш.Бодлера – предтечі французького символізму 5 4. Криза культури і французька поезія символізму 6 У Франції найвідомішими предствниками символізму були П.Верлен, А.Рембо, С.Малларме 5. Творчість Поля Верлена 6 5. Творчість Поля Верлена 7 6. Трагедія життя і творчості А.Рембо 8 7.Аналіз поезій А.Рембо «П‘яний корабель», «Голосні» 9 8. Символістська драма, її ознаки і художні знахідки (Г.Гауптман, М.Метерлінк) 10 9. Натуралізм як літературний напрям і творчий метод 11 10. Творчість Е.Золя у контектсі натуралізму 12 11. Проблематика і художні особливості роману Е.Золя «Жерміналь» 13 12. Новаторство Е.Золя в жанрі роману 14 13.Роман Мопассана «Милий друг» («Життя»): проблематика, художні особливості 15 14.Новелістика Мопассана. Тематичні групи новел 16 15. Характерні риси «нової драми» 17 16. Художній метод драматургії Г.Ібсена 18 17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19 17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19 18. Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20 18. Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20 19. М.Метерлінк: від «драми мовчання» до симолістської драми. Драма-феєрія «Синій птах»: проблематика, поетика, особливості жанру 21 20. Драматургія Г.Гауптмана 22 21. Проблематика новелістики Т.Манна 23 22. «Смерть у Венеції» Т.Манна як модереністська новела 24 23. Американський неоромантизм та його види 25 24. Неоромантичні тенденції роману «Пригоди Тома Соєра..» М.Твена 26 25. Автобіагрофічні риси роману Джека Лондона «Мартін Іден». Розкриття в романі теми митця і містецтва в сучасному суспільстві 27 26.Проблематикк та поетика роману Джека Лондона «Морський вовк» 28 27.Американський імпресіонізм. особливості творчості Г.Джеймса 29 28. Тематичний діапазон новел О‘Генрі 30 29. «Нова драма» Б.Шоу 31 30. Зміст та проблематика драми Б.Шоу «Дім, де розбиваються сердця» 32 31. Інтерпретація античного міфу в драмі Б.Шоу «Пігмаліон» 33 32. Трансформація традицій реалізму в прозі Т.Харді 34 33. Англійський неоромантизм, його особливості 35 34.Пошуки нового героя в пригодницько-психологічній англійській прозі порубіжжя (Стівенсон, Конан Дойль, Конрад) 36 35. Тема двійництва у творі Л.Стівенсона «Дивна історія доктора Джекіля і містера Хайда» 37 36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38 36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38 37. Синтез психологічного аналізу та пригодницького сюжету в прозі Д.Конрада 39 38. Специфіка розкриття теми науково-технічного прогресу і долі вченого в буржуазному суспільстві у творчості Г.Уельса 40 39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41 39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41 40. Естетизм О.Уальда 42 41.Роман О,Уайльда «Портрет Доріана Грея». Проблемати та поетика твору 43 42. Поезія Р.Кіплінга: проблематика, поетика, специфіка ліричного героя 44 43. Творчість С.Лагерльоф: загальний огляд 45 44.Анімалістична тема в творчості Р.Кіплінга 46 45. Імпресіонізм. Його характерні риси 47 46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48 46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48 47. Творчість Дж.Джойса 49 48. Роман Дж.Джойса «Уілісс» як зразок модерністичного роману 50 49. Російська поезія «срібного віку» 51 50. Провідні мотиви поезії російських символістів 52 ∞ См. работу «Зарубіжна література»
-
Наукові та суспільно-політичні погляди Пантелеймона Куліша
-
Проблематика роману Пантелемона Куліша «Чорна рада»
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. «ХУДОЖНЯ КАРТИНА СВІТУ» У РОМАНІ П.КУЛІША «ЧОРНА РАДА» 6 1.1. ПОНЯТТЯ «ХУДОЖНЯ КАРТИНА СВІТУ»: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ. 6 1.2. Методологія аналізу „художньої картини світу” в літературознавстві 14 1.2. Специфіка створення «художньої картини світу» у романі П. Куліша «Чорна рада» 20 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ПРОБЛЕМАТИКИ РОМАНУ П.КУЛІША «ЧОРНА РАДА» 23 2.1. Висвітлення проблеми національної історії в романі 23 2.2. Особливості відбиття проблеми національної ідеї в «Чорній раді» 28 2.3. Проблема моральних ідеалів героїв та її відбиття у романі. 40 ВИСНОВКИ 43 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 46 Мета дослідження полягає у здійсненні комплексного аналізу проблематики аспекту роману П. Куліша «Чорна Рада». Поставлена мета обумовила вирішення ряду взаємопов'язаних завдань: • специфікувати основні складові картини світу П. Куліша у контексті його історіософського світобачення; • з'ясувати концептуальний підхід П. Куліша до проблеми "національного" як до першооснови національної ідеї; • проаналізувати особливості осмислення проблем національної історії у романі «Чорна рада»; • специфікувати суспільно-побутову проблематику, що висвітлено у романі «Чорна рада». • обґрунтувати суспільно-історичне значення культурологічних поглядів П. Куліша з позицій сучасної науки як підсумок дослідження. Об'єкт дослідження – текст роману «Чорна рада» П. Куліша Предмет дослідження – особливості проблематики означеного твору. Хронологічні межі дослідження обумовлені специфікою дослідження твору і охоплюють життєвий шлях та діяльність П. Куліша у 1846-1856 рр. Методи дослідження. Відповідно до поставлених завдань у дослідженні використано: аналіз і синтез, зіставлення і узагальнення здобутих даних, отриманих у процесі вивчення філософської, історичної, культурологічної, літературознавчої, мовознавчої літератури та наукових видань з допоміжних та суміжних галузей науки. Принцип історизму, використаний у роботі, допоміг у розкритті і таких важливих проблем, як умови і чинники, що вплинули на проблематику роману, його роль і місце в українському національно-визвольному русі ХІХ ст., аналізі загальнокультурних та суспільних процесів зазначеної доби. Порівняльно-історичний, описовий, проблемний, логічний й систематичний методи дозволили визначити зміст культурологічних концепцій, охарактеризувати складові картини світу П. Куліша в еволюції його історіософського світобачення. Науково-біографічний та порівняльний методи уможливили цілісний аналіз історичних подій і дозволили окреслити ідейно-духовні засади культурницької діяльності П. Куліша та еволюції його історіософського світобачення. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що в ній практично вперше здійснено комплексний аналіз проблематики роману П. Куліша «Чорна рада» у контексті розвитку української національної літератури ХІХ століття та обґрунтовано суспільно-історичне значення проблем, висвітлених у романі. Практичне значення студії полягає у тому, що її матеріали і результати можуть бути використані для здійснення подальших досліджень з історії вітчизняної літератури та культури, відкриває нові шляхи для інтерпретування творів та біографічних даних П. Куліша і його ролі у розвитку української культури. ∞ См. работу «Проблематика роману Пантелемона Куліша «Чорна рада»»
-
Історичний розвиток драматургії масових форм роботи
План ВСТУП 3 1. РОЗДІЛ: ДРАМАТУРГІЯ МАСОВИХ ФОРМ РОБОТИ 5 1.1. Масові заходи та їх компоненти 5 1.2. Особливості драматургії масових форм роботи 8 2. РОЗДІЛ: ІСТОРИЧНИЙ РОЗВИТОК ДРАМАТУРГІЇ МАСОВИХ ФОРМ РОБОТИ 16 2.1. Масові свята, театралізовані дійства в Древній Греції і Древньому Римі 16 2.2. Театралізовані масові свята Середньовіччя і Відродження 21 2.3. Масові свята на Русі 28 2.4. Радянські масові свята 33 2.5. Сучасний стан драматургії масових форм роботи 40 ВИСНОВКИ 43 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 46 Мета курсової роботи розглянути основні історичні періоди розвитку драматургії масових форм роботи та виділити основні сучасні особливості в цій галузі. Предметом курсової роботи є детальний розгляд всіх періодів історичного розвитку драматургії масового свята та видовища. Об’єктом курсової роботи є конкретизація особливостей драматургії масового свята як в історичному контексті так і в сьогоденні. Хронологічні рамки в курсовій роботі сягають найдавніших часів зародження цивілізації, а саме до Древньої Греції та Риму і доходять до наших днів. Літературна база курсової роботи будується в основному на працях російських дослідників, таких як Гребенюк В.П. Публічні видовища петровського часу і їхній зв'язок з театром, 1976 року; Вершковський Е.В. Режисура масових видовищ, 1977 року; Генкін Д.М. Масові свята, 1987 року; Туманов І.М. Режисура масового свята і театралізованого концерту, 1976 року; Шубіна І.Б. Організація дозвілля і шоу програм, 2004 року; Чечетін А.І. Основи драматургії театральних видовищ, 1981 року. Також можна виділити деяких українських дослідників даного питання. Це, насамперед, Горбов А.С. Режисура видовищно-театралізованих заходів, 2004 року; Зайцев В.П. Режисура естради та масових видовищ, 2003 року та Обертинська А.П. Історія масових свят, 1992 року. Структурно робота складається зі вступу, двох частин, висновків та використаної літератури. ∞ См. работу «Історичний розвиток драматургії масових форм роботи»
-
Художні течії і напрямки в літературі
-
Проблематика та особливості поетики повісті Івана Франка „Перехресні стежки”
-
Стилістичний аналіз тексту «Лист Миколи Куліша до Аркадія Любченка»
-
Концепції розвитку української культури(І.Франко, П.Куліш.) Сучасні погляди українських науковців
Вступ. 1. Пантелеймон Куліш - найвизначніший український письменник. 1.1. Хронологія життєвого шляху. 1.2. Вплив діяльності Куліша на пробудження літературного руху як поштовх подальшого розвитку української культури. 1.3. Творчий шлях П. Куліша - великий вклад в укр. к -ру. 2. Іван Франко - велика сторінка культурного життя України. 2.1 Сила оригінального творчого таланту в оповіданнях та повістях Франко. 2.2 Поезія Франко - переживання народу. 3. Сучасні погляди українських науковців ∞ См. работу «Концепції розвитку української культури(І.Франко, П.Куліш.) Сучасні погляди українських науковців»
-
Родина Тобілевичів та її внесок у розвиток української драматургії
-
Поетика дилогії Б. Грінченка "Серед темної ночі. Під тихими вербами"
-
Правові аспекти міжнародних інформаційних систем
Вступ 2 І. Міжнародні інформаційні системи і проблематика їх правового регулювання 4 1.1 Світові інформаційні системи та їх характерні особливості 4 1.2 Спроби правової регуляції міжнародних інформаційних систем 10 ІІ. Україна в процесі правового регулювання правил відносно світових інформаційних систем 16 2.1 Інформаційне право як правова основа регулювання роботи інформаційних систем 16 2.2 Проблематика правового оформлення Інтернету як головної інформаційної системи в Україні 21 Висновок 30 Список використаної літератури 31 ∞ См. работу «Правові аспекти міжнародних інформаційних систем»
-
Проблематика построения и формирования оргструктур
-
Проблематика построения и формирования оргструктур
-
"Діагностика наявного в учнів рівня сформованості умінь аналізувати художні твори"
-
Проблематика твору Нечуй-Левицького Кайдашева Сім’я
-
Історія української музики
1. «Запорожець за Дунаєм» с. Гулака-Артемовського - перша українська національна комічна опера. Особливості музичної драматургії. Образи Карася, Одарки, Андрія, Оксани, Султана; побутові сцени. 3 Вступ 3 1.1. Історія першої української опери та її особливості 4 1.2. Сюжетна лінія опери «Запорожець за Дунаєм» 7 Висновок 15 2. Назвати українських композиторів першої половини XIX століття, які писали музику для фортепіано, (перелічити) 16 Список використаної літератури 18 ∞ См. работу «Історія української музики»
-
Проблема соціального прогресу в українській філософії 19, першої чверті 20 ст.
-
Створення національного характеру в новелістиці Проспера Меріме
Вступ 3 Розділ І.Художні особливості новел П. Меріме 5 1.1 Умови переходу П. Меріме до новелістичного жанру 5 1.2 Збірка новел «Мозаїка» 8 Розділ ІІ. Особливості змалювання національного характеру 10 2.1 Новели «Матео Фальконе» і «Таманго» 10 2.2 Новела Меріме «Венера Ілльська» та «Коломба» 12 2.3 «Кармен» 16 Висновки 23 Список використаної літератури 26 Резюме 27 ∞ См. работу «Створення національного характеру в новелістиці Проспера Меріме»
-
Українська народна і професійна музика в історії культури. Основні художні течії ХІХ ст., класицизм, романтизм, реалізм
-
Українська народна і професійна музика в історії культури. Основні художні течії ХІХ ст., класицизм, романтизм, реалізм
-
Сучасна українська література
ПЛАН. 1 1. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40-50 Х РОКІВ. ПРОБЛЕМАТИКА ТА СПЕЦИФІКА. ЗДОБУТКИ І ВТРАТИ. 2 2. ВІЧНІ МОТИВИ ПОЕЗІЇ СИМОНЕНКО. 6 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 15 ∞ См. работу «Сучасна українська література»
-
Поема Т. Г. Шевченка "Марія"
Вступ 3 І. Художня концепція жінки у творчості Т. Г. Шевченка 5 ІІ. “Марія” – одна з найкращих поем Т. Шевченка про долю жінки 11 2.1. Історія створення поеми “Марія” 11 2.2. Художні особливості поеми “Марія” 13 2.3. Філософсько-релігійний аспект поеми 15 ІІІ. Своєрідність змалювання образу Марії 16 Висновки 20 Література 22 ∞ См. работу «Поема Т. Г. Шевченка "Марія"»
-
Художні напрями в мистецтві XX ст.
-
Контрольна робота культурологія
1. Античність- Середньовіччя-Відродження-Просвітництво 3 2. Художні стилі і напрямки в мистецтві ХХ століття ( опис) 9 3. Культура, цивілізація, субкультура, контркультура 14 Список використаної літератури 17 ∞ См. работу «Контрольна робота культурологія»
-
Образотворче мистецтво Київської Русі
-
Парадокс як специфічна форма художнього мислення у драматургії Бернарда Шоу
-
Контрольна робота з української літератури 5
1.Валер'ян Підмогильний. 3 1) Зразок урбаністичної прози "Місто": провідні проблеми, художні ідеї, складність і неоднозначність образу головного героя. 3 2) Теорія літератури. Екзистенціалізм. 3 2. Юрій Яновський: 4 1) Жанрова своєрідність роману у новелах «Вершники», особливості сюжету, композиції, центральні персонажі, ідейний зміст, художня мова. 4 2) "Майстер корабля" - новаторський характер твору; сюжетна інтрига, символічність образів, умовність зображення АБО (твір на вибір) «Чотири шаблі» художнє новаторство роману, романтичний характер творчості. 5 3.Микола Куліш: 5 1) «Мина Мазайло» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст; засоби творення комічного. 5 2) «Патетична соната» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст. 6 3) Теорія літератури: жанрові різновиди драми: трагедія, комедія, власне драма, трагікомедія. 6 4. Іван Кочерга: 7 1) «Свіччине весілля» - жанр, тема, сюжет; історична основа і художній домисел; групування персонажів, засоби створення історичного колориту; особливості композиції. 7 2) «Ярослав Мудрий» - жанр, тема, сюжет, образ Ярослава, його роль у композиції та ідейно-художньому змісті твору. Образи Журейка, Милуші, Микити. 8 3) Теорія літератури: драматична поема як жанр ліро-драми. 8 5. Олександр Довженко: 8 1) «Зачарована Десна» - жанр, сюжет, образ оповідача; автобіографічність; романтизм оповіді та реалізм побутових деталей. 8 2) «Україна в огні» - жанр, тема, особливості сюжетно-композиційних вирішень, ідейно- художній зміст. Образ-символ долі України (Христя). Політичні звинувачення автора. 9 3) «Щоденник» - характер записів, їх роль як матеріалу для творів і як документа доби. 9 6. Юрій Клен: 10 1) «Сковорода» - жанр, образ мандрівного поета і філософа, художня ідея, мова твору. 10 2) «Беатріче» - велич кохання, духовної краси та чистоти. 11 3) «Терцини» - Осуд злочинств тоталітарного режиму в Україні. 11 7. Євген Маланюк: 12 1) «Невичерпальність» - образи України і «малоросійства», трагізм обставин і віра в непереможність народного духу, провідні мотиви; 12 2) «Біографія» - формування характеру і переконань митця-патріота. 12 3) «Шевченко» - своєрідне бачення центрального образу у вірші; роль антитези. 13 8. Улас Самчук: 13 1) «Марія» - жанр, тематика, проблематика, сюжет і композиція, центральні персонажі та їх характеристика; Біблійні образи і мотиви, їх роль; індивідуальне й типове, національне, конкретно-історичне та загальнолюдське у творі. 13 2) Роман-трилогія "Волинь" - епопея життя українського народу XX ст.; риси роману-хроніки (оглядове). 14 9. Микола Бажан: 15 1) "Політ крізь бурю" - сюжет, проблематика, ідеологічна клішованість; ідеї патріотизму та засудження "культу особи"; образ головної героїні; морально-етичні колізії. 15 2) "Данило Галицький" (оглядове). 15 3) Теорія літератури. Необароко. 16 10. Іван Багряний: 16 1)«Сад Гетсиманський» - жанр, тематика і проблематика, автобіографічна основа, центральні персонажі, засоби психологізму, індивідуалізації і типізації, ідейний зміст. 16 2) "Тигролови" своєрідність романної форми; жанрові особливості, тематика і проблематика, характеристика образів; своєрідність романтичної форми. 16 3) Роман "Людина біжить над прірвою" - доля людини в антисвіті війни (оглядово). 18 4) Теорія літератури. Пригодницький роман 18 11. Василь Барка: 19 «Жовтий князь» - відтворення картин голодомору 1933 p., геноциду щодо українців; життєва основа (особистий досвід автора, його рідних і земляків); Сюжет, центральні персонажі, їх групування, засоби психологізму, контрастування, типізації та індивідуалізації, роль художніх деталей, ідейний зміст. 19 12. Олег Ольжич: 20 1) Аналіз поетичних творів «Воно зросло з шукання і розпуки...», «Гали» - образ ліричного героя; висока культура та самобутність образного мислення. 20 2) Огляд поетичних збірок «Рінь», «Вежі», «Підзамча». 20 13.Олена Теліга. 21 Романтичне звучання поезії; продовження традицій Лесі Українки; поєднання ліричної ніжності й твердості переконань у віршах: «Чоловікові» «Літо», «Мужчинам», «Вечірня пісня». 21 Список літератури 22 ∞ См. работу «Контрольна робота з української літератури 5»
-
"Зміст, проблематика і особливості композиції ""Божествєної комедії"" Данте"
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|