|
-
Место Гоголя в русской литературе
ВВЕДЕНИЕ 3 1. ЖИЗНЕННЫЙ ПУТЬ И ТВОРЧЕСТВО ГОГОЛЯ 5 1.1. Юношеские годы и первые творческие попытки 5 1.2. Становление и творчество Гоголя-романтика 7 1.3. Гоголь как сатирик и моралист 11 2. ЗНАЧЕНИЕ ТВОРЧЕСТВА ГОГОЛЯ И ЕГО МЕСТО В РУССКОЙ ЛИТЕРАТУРЕ 19 2.1. Влияние мировоззрения Гоголя на его творчество 19 2.2. Значение творчества Гоголя для общества и литературы 23 ВЫВОДЫ 31 СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННЫХ ИСТОЧНИКОВ 33 ∞ См. работу «Место Гоголя в русской литературе »
-
Дедуктивні міркування
ВСТУП 3 1. Поняття про дедуктивні міркування 4 2. Види дедуктивних міркувань 6 3. Прямі і непрямі дедуктивні міркування 15 ВИСНОВОК 16 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 17 ∞ См. работу «Дедуктивні міркування»
-
Контрольна робота з філософії Варіант 32
-
Контрольна робота з логіки
ЗМІСТ 1. Логіка, як форма міркувань 3 2. Дедуктивні міркування, їх види 5 3. Дедуктивні міркування з простих висловлювань 6 Список використаної літератури 9 ∞ См. работу «Контрольна робота з логіки»
-
Теоретичні та практичні міркування
-
Теоретичні та практичні міркування
-
Розвиток психологічної думки в контексті філософії Стародавнього світу (Сократ, Платон, Арістотель)
-
Міркування. Його логічна структура
-
Міркування. Його логічна структура
-
Філософія марксизму
ВСТУП 3 1. ФІЛОСОФСЬКІ ІДЕЇ К. МАРКСА 5 2. ФІЛОСОФСЬКІ ПОГЛЯДИ Ф. ЕНГЕЛЬСА 8 3. ПЕРШІ ПОСЛІДОВНИКИ МАРКСИЗМУ (КІНЕЦЬ XIX — ПОЧАТОК XX СТ.) 11 ВИСНОВКИ 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 16 ∞ См. работу «Філософія марксизму »
-
Філософські погляди філософів Стародавнього Китаю
-
Філософські погляди філософів Стародавнього Китаю
-
Контрольна з філософії. Варіант 28
-
Філософія
1. Представники пізнього Середньовіччя та їх подвійна істина 3 2. Світоглядні ідеї М. Гоголя 10 Список використаної літератури 14 ∞ См. работу «Філософія»
-
Провідні філософські джерела та філософські ідеї часів Київської Русі та доби відродження. Поява професійної філософії в Україні
-
Філософія Стародавньої Індії. Характерні риси
-
Контрольна з філософії
1. ОСНОВНІ ФІЛОСОФСЬКІ ІДЕЇ П. ЮРКЕВИЧА 3 2. Т.ШЕВЧЕНКО ТА ЙОГО ВНЕСОК У РОЗВИТОК ФІЛОСОФІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ІДЕЇ 7 3. ФІЛОСОФСЬКІ ПОГЛЯДИ М.ДРАГОМАНОВА, І. ФРАНКА, Л.УКРАЇНКИ 8 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 14 ∞ См. работу «Контрольна з філософії»
-
Філософські течії та напрямки ХХ ст
План Вступ 3 1. Філософські течії та напрямки ХХ ст. 4 1.1. Філософія прагматизму 4 1.2. Феноменологічна філософія 6 1.3. Філософія екзистенціалізму 8 1.4. Філософська антропологія (філософія людини) 14 1.5. Релігійна філософія XX ст. 17 1.6. Позитивізм. Неопозитивізм. Постпозитивізм 20 1.7. Структуралізм і постструктуралізм 23 2. Нові філософські течії в світлі освітніх педагогік 26 2.1. Проблема знання, мови, розуміння у філософії XX ст. 26 2.2. Провідні тенденції розвитку світової філософії на межі тисячоліть 37 2.3. Болонський процес. Його значення для європейської системи освіти 40 Висновок 46 Список використаної літератури 48 ∞ См. работу «Філософські течії та напрямки ХХ ст»
-
Філософські погляди Тараса Шевченко
ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Загальні бібліографічні відомості щодо Т.Г. Шевченка 4 2. Гуманістична сутність світогляду Т.Г.Шевченка та його філософські погляди 9 3. Філософський аналіз Шевченківського феномену 13 ВИСНОВКИ 23 ЛІТЕРАТУРА 24 ∞ См. работу «Філософські погляди Тараса Шевченко»
-
Філософія. Філософія України другої половини 19 ст – початку 20 ст.
-
Етика
1. Дискусії щодо існування етики як науки 3 2. Етична думка країн Сходу: Стародавня Індія, Китай 13 Етико-філософські вчення Стародавньої Індії 14 Етико-філософські вчення Стародавнього Китаю 16 Список використаної літератури 20 ∞ См. работу «Етика»
-
ФІЛОСОФІЯ МАРКСИЗМУ
ВСТУП 3 1. ПЕРЕДУМОВИ ПОЯВИ МАРКСИСТСЬКОЇ ФІЛОСОФІЇ 4 2. МАТЕРІАЛІСТИЧНА ДІАЛЕКТИКА МАРКСИЗМУ 7 3. ВЧЕННЯ ПРО СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ФОРМАЦІЇ 12 4. ФІЛОСОФСЬКІ РОБОТИ В. І. ЛЕНІНА: “ФІЛОСОФСЬКІ ЗОШИТИ” ТА “МАТЕРІАЛІЗМ ТА ЕМПІРІОКРИТИЦИЗМ” 15 5. ПОДАЛЬШИЙ РОЗВИТОК ФІЛОСОФІЇ МАРКСИЗМУ 18 ВИСНОВОК 24 ЛІТЕРАТУРА 25 ∞ См. работу «ФІЛОСОФІЯ МАРКСИЗМУ»
-
Філософські погляди про пізнавальність світу в Давньому Китаї
-
Розвиток психологічної думки в контексті філософії Стародавнього світу (Сократ, Платон, Арістотель)
Вступ / 1. Філософські погляди Сократа: 1.1. Сократівський поворот філософствування від природи до людини, 1.2. Поняття моралі, як головний предмет дослідження Сократа, 1.3. Специфіка сократичного методу ведення діалогу, 1.4. Істина, мудрість і моральність у філософії Сократа / 2. Філософські погляди Платона: 2.1. Вчення Платона про ідеї, 2.2. Душа у філософії Платона / 3. Філософські погляди Арістотеля: 3.1. Життя і творчість Арістотеля, 3.2. Логіка і Методологія, 3.3. Перша філософія. Вчення про причини і початки буття і знання, 3.4. Фізика: світ, життя і людина / Висновки / Список використаної літератури ∞ См. работу «Розвиток психологічної думки в контексті філософії Стародавнього світу (Сократ, Платон, Арістотель)»
-
«Філософські погляди М. Бердяєва»
1. Путь М. Бердяєва до філософії 3 2. Проблема свободи у філософії Бердяєва 6 3. Філософські поглфди Бердяєва на поняття "особа" і "індивід" 7 4. Ідея Боголюдини в Філософії Бердяєва 11 5. Історіософічні погляди Бердяєва 15 Список використаної літератури 18 ∞ См. работу ««Філософські погляди М. Бердяєва»»
-
Гуманістичні ідеї філософії України 15-17 ст.
Вступ 1. Ідеї гуманізму філософів – гуманістів ХV -ХVІ ст. 2. Гуманістичні ідеї в поглядах Г. Сковороди 3. Філософські ідеї діячів Острозької академії 4. Філософські ідеї гуманізму в Києво – Могилянській академії Висновки Список літератури ∞ См. работу «Гуманістичні ідеї філософії України 15-17 ст.»
-
Англійський варіант теорії граничної корисності У.Джевонса
Список використаної літератури 1. Білоконенко О. В. Історія економічних вчень: Конспект лекцій / 2. Європейський ун-т. — К. : Видавництво Європейського ун-ту, 2003. — 90 с. 3. Грігорян Г.М., Сіроштан М.А., Українська Л.О., Бережна Н.І., Бондаренко А.П. Історія економічних вчень: Конспект лекцій / Харківський держ. економічний ун-т. — Х. : ХДЕУ, 2003. — 252с. 4. Древетняк В.М. Навчальний посібник з курсу "Історія економічних вчень": Для студ. екон. спец. вищих навч. закл. / Донбаська держ. машинобудівна академія. — Краматорськ : ДДМА, 2005. — 184с. 5. Єфремов В. В. Історія економічних вчень. Від стародавніх часів до становлення економічної науки: Курс лекцій / Ніжинський держ. педагогічний ун-т ім. Миколи Гоголя. — Ніжин : Видавництво НДПУ ім. Миколи Гоголя, 2004. — 113с. 6. Єфремов В. В. Історія економічних вчень: Програма курсу та плани семінарських занять для студ. стаціонарного та заоч. відділень / Ніжинський держ. педагогічний ун-т ім. Миколи Гоголя. — Ніжин : РВВ НДПУ, 2002. — 48с. 7. Базилевич Віктор Дмитрович, Баластрик Лариса Олександрівна. Макроекономіка: Навч. посіб.. — 2.вид., доп. — К. : Атіка, 2006. — 368с. 8. Будаговська С., Кілієвич О., Луніна І., Пахомова Т., Романюк О. 9. Мікроекономіка і макроекономіка: Підруч. для студ. екон. спец. закладів освіти:У 2 ч. / Світлана Будаговська (заг.ред.). — 2. вид. — К. : Видавництво Соломії Павличко "Основи", 2001. — 517с. 10. Буряк П. Ю., Стефанишин О. В., Цимбал Л. Л., Балагурак У. Д., Гупало О. Г. Макроекономіка: Навч. посіб. для студ. вищих навч. закладів / Львівський держ. фінансово-економічний ін-т / П.Ю. Буряк (наук.ред.). — Л. : ІНТЕРЕКО, 2001. — 347с. 11. П.І. Юхименко, П.М. Леоненко „Історія економічних вчень”, навчальний посібник, друге видання, „Знання-Прес”, Київ – 2001. – 285 с. 12. П.П. Мазурок „Історія економічних вчень у запитаннях і відповідях”, навчальний посібник, „Знання”, Київ – 2004. – 320 с. ∞ См. работу «Англійський варіант теорії граничної корисності У.Джевонса»
-
Філософські ідеї в творчості діячів української культури початку 20 ст.
-
Значення Болонського процесу для європейської системи освіти
Зміст Зміст 2 Вступ 3 1. Нові філософські течії в світлі освітніх педагогік 4 1.1. Проблема знання, мови, розуміння у філософії XX ст. 4 1.2. Провідні тенденції розвитку світової філософії на межі тисячоліть 15 2. Філософські аспекти сучасної педагогіки 18 2.1. Болонський процес як філософський аспект сучасної педагогіки 18 2.2. Значення Болонського процесу для європейської системи освіти 21 Висновок 25 Список використаної літератури 26 ∞ См. работу «Значення Болонського процесу для європейської системи освіти»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|