|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Контрольна з управління персоналом
1. Концепція "людського капіталу", проблеми теорії і практики її використання в управлінні персоналом 3
2. Оцінювання результатів діяльності управлінського персоналу 7
Література 16
-
"Критерії ефективності труда менеджера"
ЗМІСТ
ВСТУП 3
Частина 1: Ефективність управлінської діяльності: сутність та критерії. 5
1.1. Вимоги до сучасного управлінця. 5
1.2. Розподіл праці менеджерів. 9
1.3. Категорії ефективності та продуктивності праці. 10
Частина 2. Методи оцінки управлінського персоналу. 13
2.1. Сутність оцінки управлінського персоналу. 13
2.2. Система оцінювання результативності праці. 14
2.3. Сутність методів оцінки управлінського персоналу. 20
ВИСНОВКИ 26
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 27
-
Оцінювання кваліфікації працівника
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Об'єктивна необхідність та значення оцінювання персоналу 4
2. Процес оцінювання персоналу: сутність, цілі, завдання, елементи 7
3. Система оцінки персоналу та її види. 14
4. Методи оцінювання персоналу 17
5. Атестація персоналу 22
Висновок 25
Список використаних джерел 26
Психологія праці
-
Впровадження сучасних методів оцінки праці персоналу готельного комплексу
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ 5
1.1.Місце і роль оцінки персоналу в системі менеджменту на підприємстві 5
1.2. Загальна методологія організації процесу оцінювання персоналу 10
1.3. Основні методи оцінювання персоналу 15
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ ГОТЕЛЮ „ТЕАТРАЛЬНИЙ” 20
2.1. Основні риси системи оцінювання персоналу досліджуваного підприємства 20
2.2 Аналіз існуючої системи оцінки персоналу готелю „Театральний” 23
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ ГОТЕЛЮ „ТЕАТРАЛЬНИЙ” 25
3.1. Проектування організаційної структури системи оцінювання персоналу 25
3.2. Розробка критеріїв і методів оцінювання 28
ВИСНОВКИ 33
Список використаних джерел 35
-
СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ 5
1.1.Місце і роль оцінки персоналу в системі менеджменту на підприємстві 5
1.2. Загальна методологія організації процесу оцінювання персоналу 10
1.3. Основні методи оцінювання персоналу 15
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ ТОВ “КОРІН” 20
2.1. Основні риси системи оцінювання персоналу досліджуваного підприємства 20
2.2 Аналіз існуючої системи оцінки персоналу на ТОВ “Корін” 23
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ ТОВ “КОРІН” 25
3.1. Проектування організаційної структури системи оцінювання персоналу 25
3.2. Розробка критеріїв і методів оцінювання 28
ВИСНОВКИ 33
Список використаних джерел 35
-
УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ (3 розділ дипломної роботи)
РОЗДІЛ 3. 2 УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ 2 3.1. Зарубіжний досвід оцінювання персоналу в готельному бізнесі 2 3.2. Проектування організаційної структури оцінювання персоналу 6 3.3. Розробка критеріїв і методів оцінювання персоналу на досліджуваному підприємстві 10 Список використаних джерел 17
-
Сутність цілей та методів оцінки управлінського персоналу підприємства
ЗМІСТ
Вступ….................................................................................................................... 3
Розділ 1. Сутність цілей та методів оцінки управлінського персоналу
підприємства............................................................................................................ 5
1.1. Всестороння оцінка управлінської діяльності.................................. 5
1.2. Оцінка управлінського персоналу..................................................... 6
Розділ 2. Класифікація методів оцінки якості службовців підприємства......... 12
2.1. Кількісні методи оцінки..................................................................... 12
2.2. Якісні методи оцінки.......................................................................... 16
Розділ 3. Особливості застосування комплексної оцінки управлінського персоналу на підприємстві..................................................................................... 25
Розділ 4. Напрями удосконалення оцінки управлінського персоналу підприємства............................................................................................................ 35
Висновки................................................................................................................. 40
Список використаної літератури....................................................................... 41
-
Методи оцінки персоналу
Вступ 3
1. Об'єктивна необхідність та значення оцінювання персоналу 4
2. Сутність, цілі та завдання процесу оцінювання персоналу 6
3. Види системи оцінки персоналу 8
4. Методи оцінки персоналу 11
Висновок 16
Список використаної літератури 18
-
Система мотивації роботи маркетингового персоналу підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Мотивація в системі оцінювання ефективності роботи служби маркетингу підприємства 6
1.1. Маркетинг як стимулюючий чинник ефективного розвитку підприємства 6
1.2. Мотивація персоналу як складова ефективності маркетингової діяльності підприємства 12
1.3. Специфіка діяльності маркетингового персоналу на вітчизняному ринку мобільного зв’язку 26
РОЗДІЛ 2. Аналіз і оцінювання системи мотивації роботи маркетингового персоналу ... 33
2.1. Маркетингові характеристики виробничо-господарської діяльності підприємства 33
2.2. Оцінювання ефективності маркетингової служби підприємства 40
2.3. Діагностика системи мотивації роботи маркетингового персоналу в ... 51
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення ефективності маркетингової діяльності підприємства 75
3.1. Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності за рахунок впровадження системи мотивації персоналу служби маркетингу підприємства 75
3.2. Особливості застосування мотивуючого оцінювання ефективності роботи маркетингового персоналу 82
3.3. Економічна доцільність запропонованих заходів 89
ВИСНОВКИ 91
ЛІТЕРАТУРА 94
Додаток А. Перелік нормативно-правових документів, які використовуються в організації менеджменту персоналу компанії ... 98
-
Система мотивації роботи маркетингового персоналу підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Мотивація в системі оцінювання ефективності роботи служби маркетингу підприємства 6
1.1. Маркетинг як стимулюючий чинник ефективного розвитку підприємства 6
1.2. Мотивація персоналу як складова ефективності маркетингової діяльності підприємства 12
1.3. Специфіка діяльності маркетингового персоналу на вітчизняному ринку мобільного зв’язку 26
РОЗДІЛ 2. Аналіз і оцінювання системи мотивації роботи маркетингового персоналу "..." 33
2.1. Маркетингові характеристики виробничо-господарської діяльності підприємства 33
2.2. Оцінювання ефективності маркетингової служби підприємства 40
2.3. Діагностика системи мотивації роботи маркетингового персоналу в «...» 51
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення ефективності маркетингової діяльності підприємства 75
3.1. Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності за рахунок впровадження системи мотивації персоналу служби маркетингу підприємства 75
3.2. Особливості застосування мотивуючого оцінювання ефективності роботи маркетингового персоналу 82
3.3. Економічна доцільність запропонованих заходів 89
ВИСНОВКИ 91
ЛІТЕРАТУРА 94
Додаток А. Перелік нормативно-правових документів, які використовуються в організації менеджменту персоналу компанії 98
-
Методи оцінки персоналу
Вступ 3
1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ОЦІНЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ 4
1.1. Місце оцінки персоналу в системі управліня підприємством 4
1.2. Методологічна база методів оцінки персоналу 13
2. КІЛЬКІСНІ МЕТОДИ ОЦІНЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ 16
2.1. Шкали оцінювання 16
2.2. Метод експертних оцінок 20
3. ЯКІСНІ МЕТОДИ ОЦІНКИ 27
3.1. Метод ситуаційного аналізу 27
3.2. Психологічна оцінка 29
4. КОМБІНОВАНІ МЕТОДИ 36
ВИСНОВКИ 39
Список використаних джерел 41
Cгенерировано за 0.012571 секунд
|