-
Види цін. Джерела інформації про ціни.
Зміст
Вступ 3
1. Види цін. Джерела інформації про ціни. 4
2. Етапи і методи встановлення цін на продукцію фірми. 7
3. Встановлення цін на експортну і імпортну продукцію. 9
4.Методи корекції ціни 12
Висновки 16
Список використаної літератури 17
-
Види цін. Джерела інформації про ціни.
Зміст
Вступ 3
1. Види цін. Джерела інформації про ціни. 4
2. Етапи і методи встановлення цін на продукцію фірми. 7
3. Встановлення цін на експортну і імпортну продукцію. 9
4.Методи корекції ціни 12
Висновки 16
Список використаної літератури 17
-
Управління цінами і витратами
1. Мета і завдання сфери державного регулювання цін. 3
2. Фактори, що формують рівень собівартості продукції підприємства. 5
3. Аналіз витрат виробництва при встановленні ціни реалізації. 6
4. Принципи формування цінової політики підприємства. 8
5. Суть і методи встановлення ціни. 10
6. Методи встановлення ціни на основі споживчої цінності товару. 11
7. Поняття життєвого циклу товару та особливості ціноутворення на кожній стадії ЖЦТ. 12
8. Види цін за різними принципами класифікації. 15
Список використаних літературних джерел. 18
-
Цна та ціноутворення в галузі туризму
1. Кон'юнктура ринку та ціноутворюючі фактори 3
2. Встановлення цін на продукцію та послуги монопольних угрупувань 10
3. Задача 13
Собівартість виробу - 250 грн. Рентабельність - 26%. Роздрібна ціна 891 грн Торгівельна надбавка - 50% ціни посередницької організації. Посередницька націнка 10% відпускної ціни виробника. Визначити ставку акцизного збору.
Література 14
-
Сутність та роль цінової політики в реалізації товарів і послуг
Зміст
Вступ 3
1 Сутність та роль цінової політики в реалізації товарів і послуг 4
2. Організаційно-правові засади розробки цінової політики 5
3. Основні завдання цінової політики 7
4. Проблеми ціноутворення у перехідній економіці 11
5. Встановлення цін на експортну і імпортну продукцію. 12
6. Етапи і методи встановлення цін на продукцію фірми. 15
7. Врахування якості в ціні товару 18
8. Вплив термінів реалізації продукції(сезонності) на ціну товару 25
9.Методи корекції ціни 27
Висновки 32
Список використаної літератури 33
-
Ціна та ціноутворення в галузі туризму (вар. 28)
ЗМІСТ 2
ВСТУП 3
1 РОЗРАХУНОК ЦІНИ ПРИ ЕКСКУРСІЙНОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ТУРИСТІВ 4
1.1 Законодавче регулювання в сфері екскурсійних послуг 4
1.2 Особливості визначення цін на туристичні послуги та собівартість як база формування ціни 4
1.3. Методи ціноутворення при екскурсійному обслуговуванні 7
2 ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІН ЗА ГЕОРГАФІЧНИМ ПРИНЦИПОМ 13
ВИСНОВКИ 14
ЛТЕРАТУРА 16
Задача 21
Роздрібна ціна виробу 3024 грн. Торгівельна надбавка 20% ціни посередника. Націнка посередника – 5% відпускної ціни виробника. Ставка акцизного збору – 35%. Визначити прибуток в ціні виробника, якщо собівартість виробу дорівнює 1000 грн.
-
Види цін на продукцію, роботи, послуги. Структура ціни
ПЛАН
1. Види цін на продукцію, роботи, послуги. Структура ціни. 3
2. Зміст і порядок укладання кредитного договору 7
Список використаної літератури 9
-
Ціна та ціноутворення в галузі туризму
1. Кон'юнктура ринку та ціноутворюючі фактори. 3
2. Встановлення цін на продукцію та послуги монопольних угрупувань. 11
3. Задача. 15
• Собівартість виробу - 56 грн.
• Рентабельність - 25%,
• Ставка акцизного збору - 30%,
• Збутова націнка - 5% відпускної ціни виробника.
• Роздрібна ціна 157 грн. 50 коп.
Визначити % торгівельної надбавки у роздрібній ціні.
Література 18
-
Оцінка зростання цін споживчого ринку
Зміст Вступ 4
Розділ 1. Встановлення цін на споживчі товари та послуги 6
1.1.Структура ринку споживчих товарів з позицій ціноутворення 6
1.2.Специфічні прийоми формування цін на споживчі товари 12
1.3.Ціноутворення на споживчі послуги 17
Розділ 2. Аналіз зростання цін споживчого ринку в Україні 21
2.1.Методи цінового регулювання 21
2.2.Вплив держави на ціни і ціноутворення 25
Розділ 3. Ефективність заходів держави в області цінової політики 30
Висновки 36
Список використаної літератури 38
-
Природні монополії України. Сутність і системи регулювання
Вступ 3
1. Природні монополії та необхідність державного регулювання їх діяльності 6
1.1. Необхідність державного регулювання діяльності природних монополій 6
1.2. Поняття монополії у виробництві (постачанні) продукції 13
1.3. Причини та наслідки існування природних монополій 16
2. Оцінка світового та українського досвіду державного регулювання діяльності природних монополій 22
2.1. Стратегії перебування підприємств-природних монополістів у державній власності 22
2.2. Методи регулювання ціни на продукцію природних монополістів 27
2.3. Закон України "Про природні монополії" у системі державного регулювання функціонування природних монополій в Україні 35
3. Удосконалення державного регулювання діяльності природних монополій в Україні 48
3.1. Механізм отримання права на монопольне постачання певної продукції чи послуг 48
3.2. Механізми регулювання ціни на продукцію підприємств-природних монополістів 54
3.3. Напрямки удосконалення української електроенергетики та житлово-комунального господарства 58
Висновки 67
Література 71-73
-
Встановлення ціни на допоміжні товари
Зміст
1. Встановлення ціни на допоміжні товари 3
2. Встановлення ціни та основні тендери 6
Література 13