-
Поняття про джерельну базу архівознавчих досліджень
Зміст
1. Поняття про джерельну базу архівознавчих досліджень 3
2. Централізований державний облік документів Національного архівного фонду 5
3. Основні форми використання архівної інформації 9
Список використаної літератури 17
-
Поняття про джерельну базу архівознавчих досліджень
Зміст
1. Поняття про джерельну базу архівознавчих досліджень 3
2. Централізований державний облік документів Національного архівного фонду 5
3. Основні форми використання архівної інформації 9
Список використаної літератури 17
-
Поняття про джерельну базу архівознавчих досліджень
Зміст
1.Поняття про джерельну базу архівознавчих досліджень 3
2. Поняття про організацію документів Національного архівного фонду України. Ознаки наукової класифікації архівних документів 5
3.Реставрація архівних документів. Організація роботи лабораторії реставрації та мікрофотокопіювання 9
Список використаної літератури 14
-
Основні групи джерел архівознавчих досліджень
Зміст
1. Основні групи джерел архівознавчих досліджень 3
2. Сутність обліку архівних документів. Вимоги до обліку архівних документів 8
3. Архівна евристика. Види, поняття. Основні методи та прийоми 12
Список використаної літератури 16
-
Основні групи джерел архівознавчих досліджень
Зміст
1. Основні групи джерел архівознавчих досліджень 3
2. Сутність обліку архівних документів. Вимоги до обліку архівних документів 8
3. Архівна евристика. Види, поняття. Основні методи та прийоми 12
Список використаної літератури 16
-
ВИБІРКА В СОЦІОЛОГІЧНОМУ ДОСЛІДЖЕННІ
Вступ 3
Розділ 1. Місце соціологічних досліджень в соціології 7
1.1. Поняття та значення соцілогічних досліджень 7
1.2. Загальна характеристика методів соціологічних досліджень 22
Розділ 2. Поняття та особливості розробки програми вибірки соціологічного дослідження 32
2.1. Поняття програми соціологічного дослідження та її структурні компоненти 32
2.2. Функції програми соціологічного дослідження 40
2.3. Особливості програм у різних видах соціологічних досліджень 46
2.4. Визначення мети і завдань соціологічного дослідження 49
Розділ 3. Вибірка у соціологічних дослідженнях 54
ВИСНОВКИ 65
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 68
-
ОРГАНІЗАЦІЯ СОЦІОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття та місце соціологічних досліджень в соціології 8
1.1. Соціологічні дослідження і суспільна практика 8
1.2. Явищний та соціальний рівні аналізу соціуму. Види соціологічних досліджень 12
Розділ 2. Поняття та особливості розробки програми соціологічного дослідження 16
2.1. Поняття програми соціологічного дослідження та її структурні компоненти 16
2.2. Функції програми соціологічного дослідження 22
2.3. Особливості програм у різних видах соціологічних досліджень 24
2.4. Визначення мети і завдань соціологічного дослідження 26
Розділ 3. Основні методи соціологічних досліджень 28
3.1. Поняття та загальна характеристика методів соціальних досліджень 29
3.2. Вибірка у соціологічних дослідження 33
3.3. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження 36
3.4. Метод спостереження у соціології 40
3.5. Експеримент у соціологічному дослідженні 46
3.6. Соціологічне опитування 52
3.7. Метод інтерв'ю 54
3.8. Метод експертних оцінок 57
ВИСНОВКИ 60
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 64
-
Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень: суть, види, методи, інструменти 6
1.1 Сутність та види маркетингових досліджень 6
1.2 Основні методі маркетингових досліджень 12
2. Характеристика професійних агентств як суб’єктів маркетингових досліджень 16
2.1 Мета та завдання діяльності професійних агентств 16
2.2 Методика застосування програми перевірки 19
3. Аналіз маркетингових досліджень ринку фінансових послуг України 29
3.1 Нові тенденції в розвитку маркетингових досліджень ринку фінансових послуг 29
3.2 Особливості маркетингових досліджень ринку фінансових послуг 34
4. Проблеми маркетингових досліджень в Україні і шляхи їх вирішення 40
Висновки 48
Список літератури 51
Додаток А 55
Додаток Б 57
-
Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів
Зміст
Вступ 3
Розділ 1 Планування та проведення маркетингових досліджень 4
1.1 Поняття проведення досліджень в маркетингу 4
1.2 Роль інформації для маркетингових досліджень 7
1.3 Система аналізу маркетингової інформації 11
Розділ 2 Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів 13
2.1 Схема маркетингового дослідження 13
2.2 Представлення результатів дослідження 18
2.3 Проведення маркетингових досліджень на підприємстві 20
Розділ 3 Обробка маркетингової інформації 30
3.1 Збір інформації у маркетингових дослідженнях 30
3.2 Концепція системи маркетингової інформації 32
3.3 Пропозиції по удосконаленню діяльності підприємств 35
Висновок 37
Використана література 38
-
Маркетинг
Вступ - 3 -
1. Завдання та умови ефективності маркетингових досліджень. - 4 -
1.1. Основні методологічні принципи, що забезпечують ефективність маркетингових досліджень - 9 -
1.2. Види маркетингових досліджень - 10 -
1.3. Помилкові очікування від маркетингових досліджень - 10 -
2. Анкета для виявлення рівня задоволення клієнта якістю обладнання для випічки кондитерських виробів. - 20 -
Список використаної літератури - 23 -