|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Характеристика загальних стратегій конкуренції
Зміст
1. Характеристика загальних стратегій конкуренції 3
2. Використання наступальних і оборонних стратегій підприємства для придбання та збереження конкурентної переваги 6
2.1 Використання наступальних стратегій для збереження конкурентної переваги 6
2.2 Використання оборонних стратегій для захисту конкурентної переваги 8
Література 12
-
Менеджмент організацій
1. Окресліть основні ознаки організації 2
2. Види стратегій конкуренції (стратегій бізнесу) 6
Література 15
-
Характеристика загальних концепцій маркетингу, їх переваги і недоліки
Завдання:
5. Характеристика загальних концепцій маркетингу, їх переваги і недоліки
34. Характеристика цінових стратегій фірми та їх цілей
Задача
-
Види конкурентної боротьби і її закономірності
План:
1. Вступ
2. Сутність конкуренції. Конкуренція як категорія ринкової економіки
3. Умови виникнення конкуренції.
4. Економічний закон конкуренції
5. Форми економічної конкуренції
6. Монополія як антипод конкуренції. Захист конкуренції.
7. Висновки
8. Література.
-
Конкуренція, її види та роль у ринковій економіці
Вступ 3
1. Сутність поняття конкуренції та її основні функції 5
1.1. Характеристика наукових поглядів на сутність поняття конкуренції 5
1.2. Закон конкуренції. Роль конкуренції в ринковій економіці. 8
1.3. Функції конкуренції 14
2. Основні види і типи конкуренції 16
2.1. Досконала та недосконала конкуренція 16
2.2. Внутрігалузеві та міжгалузева конкуренція 20
2.3. Класифікація конкуренція за методами боротьби 22
3. Засади економічної конкуренції в Україні 25
Висновок 30
Список використаної літератури 33
-
Аналіз конкурентних стратегій підприємства (особливості в банківській сфері) (теоретична частина дипломної роботи
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ 6
1.1. Сутність конкурентних стратегій та їх використання 6
1.2. Види конкурентних стратегій, їх характеристика 30
1.3. Методичні підходи щодо формування конкурентних стратегій 35
ЛІТЕРАТУРА 52
-
Конкурентне середовище підприємства та методи визначення інтенсивності конкуренції
ВСТУП 2
1. ПОНЯТТЯ КОНКУРЕНЦІЇ ТА КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 4
2. СУТНІСТЬ ІНТЕНСИВНОСТІ КОНКУРЕНЦІЇ ТА МЕТОДИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ 12
3. ХАРАКТЕРИСТИКА ФАКТОРІВ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ІНТЕНСИВНІСТЬ КОНКУРЕНЦІЇ 18
4. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА БАЗОВОГО ПІДПРИЄМСТВА 25
5. ОЦІНКА ІНТЕНСИВНОСТІ КОНКУРЕНЦІЇ БАЗОВОГО ПІДПРИЄМСТВА 29
6. СИСТЕМА ЗАХОДІВ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА З ПОЗИЦІЇ ВИЗНАЧЕННЯ ІНТЕНСИВНОСТІ КОНКУРЕНЦІЇ НА РИНКУ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 33
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
-
Оцінка міжнародної конкурентоспроможності підприємства
Вступ 3
1.Загальна характеристика підприємства 4
2.Оцінка міжнародної конкурентоспроможності продукції підприємства 5
3.Характеристика конкурентного середовища підприємства 6
4.Оцінка рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства 9
5.Характеристика конкурентних стратегій підприємства 13
6.Характеристика системи управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства 17
7.Розробка загальних рекомендацій щодо підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства 19
Висновки 21
Список літератури 22
-
Оцінка міжнародної конкурентної спроможності підприємства
Вступ 3
1.Загальна характеристика підприємства 4
2.Оцінка міжнародної конкурентоспроможності продукції підприємства 5
3.Характеристика конкурентного середовища підприємства 6
4.Оцінка рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства 6
5.Характеристика конкурентних стратегій підприємства 16
6.Характеристика системи управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства 18
7.Розробка загальних рекомендацій щодо підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства 20
Висновки 21
Список літератури 22
-
Конкуренція як форма реалізації демократизму ринкової економіки
ВСТУП 3
1. СУТНІСТЬ КОНКУРЕНЦІЇ ТА ЇЇ ОСНОВНІ ВИДИ 4
2. АНАЛІЗ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНЦІЇ В УКРАЇНІ 13
3. ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА У СФЕРІ ЗАХИСТУ КОНКУРЕНЦІЇ 22
4. ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ КОНКУРЕНЦІЇ ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ 32
ВИСНОВКИ 39
ЛІТЕРАТУРА 41
ДОДАТКИ 43
Cгенерировано за 0.015775 секунд
|