|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Суть методологии и методов принятия управленческих решений
Содержание
Введение……………………………………………………………………...……..3
Часть 1
1.1.Происхождение и центральный объект науки управления…………...…5
1.2.Научные подходы в процессе принятия решений………………………...7
1.3.Процесс принятия управленческих решений…………………………….16
1.4.Методология и методы принятия решения………………………………20
Часть 2
2.1. Характеристика исследуемой организации…………………………..….25
2.2. Стратегический анализ исследуемой организации:
2.2.1. Индикаторы стратегической деятельности………………….…27
2.2.2. SWOT-анализ ОАО «АВРОРА» Президент – Отель……….…..27
2.2.3. Основные конкуренты ОАО «АВРОРА» Президент – Отель..28
2.3. Применение методов принятия решений:
2.3.1. Платежная матрица………………………………………………..31
2.3.2. Дерево решений………………………………………………….…34
Часть 3
3.1. Методы прогнозирования и их применение………………………….….36
3.2. Гостиничный бизнес в России……………………………………………..38
Заключение………………………………………………………………………..40
Список используемой литературы…………………………………………….41
ПРИЛОЖЕНИЕ 1………………………………………………………………...42
ПРИЛОЖЕНИЕ 2……………………………………………………………...…43
-
Стратегический анализ исследуемой организации
Содержание
Введение……………………………………………………………………...……..3
Часть 1
1.1.Происхождение и центральный объект науки управления…………...…5
1.2.Научные подходы в процессе принятия решений………………………...7
1.3.Процесс принятия управленческих решений…………………………….16
1.4.Методология и методы принятия решения………………………………20
Часть 2
2.1. Характеристика исследуемой организации…………………………..….25
2.2. Стратегический анализ исследуемой организации:
2.2.1. Индикаторы стратегической деятельности………………….…27
2.2.2. SWOT-анализ ОАО «АВРОРА» Президент – Отель……….…..27
2.2.3. Основные конкуренты ОАО «АВРОРА» Президент – Отель..28
2.3. Применение методов принятия решений:
2.3.1. Платежная матрица………………………………………………..31
2.3.2. Дерево решений………………………………………………….…34
Часть 3
3.1. Методы прогнозирования и их применение………………………….….36
3.2. Гостиничный бизнес в России……………………………………………..38
Заключение………………………………………………………………………..40
Список используемой литературы…………………………………………….41
ПРИЛОЖЕНИЕ 1………………………………………………………………...42
ПРИЛОЖЕНИЕ 2……………………………………………………………...…43
-
Набір персоналу: стратегія, пошук, оцінка кандидатів
ЗМІСТ
1. Набір персоналу: стратегія, пошук, оцінка кандидатів 3
2. Посадова інструкція начальнику відділу постачання ЗАТ "Фабрика Аврора" 14
3. Складання професіограми 17
Література 19
-
Набір персоналу: стратегія, пошук, оцінка кандидатів
ЗМІСТ
1. Набір персоналу: стратегія, пошук, оцінка кандидатів 3
2. Посадова інструкція начальнику відділу постачання ЗАТ "Фабрика Аврора" 14
3. Складання професіограми 17
Література 19
-
Українські язичеськи божества домашнього вогнища
Вступ 3
1. Загальна характеристика праукраїнської міфології та божеств домашнього вогнища 4
2. Корисні домашні божества 6
3. Злі божества домашньої оселі українців 10
Висновки 13
Література 14
Вступ
Немає на світі такої людини, яка б не чула про давньогрецькі або давньоримські божества. Венера, Марс, Аполлон, Аврора, Амур – ці та подібні до них назви та міфи з дитинства оточують будь-яку людину. Стародавнє минуле греків і римлян шанується та вивчається у нас дуже добре. Разом з тим, наші предки – слов'яни – також мали свою міфологію, свій пантеон богів, але на відміну від грецьких, вони позабуті і збереглися тільки в поодиноких повір'ях та малозрозумілих назвах.
Сьогодні українське суспільство відшукує ідеали добра, справедливості, єдності та намагається втілити їх у сучасне життя. Але не дуже добре це вдається. Однією з причин деякі дослідники називають те, що ми залишили своє коріння, позабули сутність наших прадавніх вірувань. Виникає парадокс: деяким словам, символам, образам, ми не можемо знайти пояснення, хоча вони є нашими, українськими. Це свідчить про те, що прийшов час згадати свою історію. Духовність нації повинна живитися із своїх джерел, тому вивчення давнього минулого України, хоча б того, що все ж такі збереглося, є актуальним завданням сучасності.
Висновки
Божества домашнього вогнища супроводжували людей у їх повсякденному житті. Будь-якому незрозумілому явищу дійсності, яке не могло раціонально пояснитися, праукраїнці надавали містичного змісту. На їх думку, надзвичайні істоти жили всюди, де знаходилася людина. Одні із них були корисними, інші – ні. Це відображало дуалістичний підхід давніх українців до розуміння світу як боротьби двох протилежності – Добра і Зла.
Божества домашньої оселі були неосновними в пантеоні богів наших предків. Вони тільки допомагали людині вести домашнє господарства, сприяли в справах або надавали допомогу в лікуванні. Злі божества, навпаки, перешкоджали діяльності людини, навіювали острах, приносили хвороби.
В кожній оселі жили свої божества, хоча їх називали однаковими іменами. В деяких окремих випадках люди вважали, що в "хатні" божества перетворюються їх померлі родичі. Божества були нероздільними з даною сім'єю, вони не залишали її, переїжджали з нею до нового місця мешкання.
Інтересною особливістю є те, що в міфах праслов'ян практично не згадується про те, щоб божества домашньої оселі вели безпосередньо боротьбу між собою. Боротьба між ними здійснювалася через посередника – людину, господаря або господиню хати. Якщо господар перетворювався на злу людину – він протиставляв себе добрим божествам. Якщо він був добрий – перемагали сили добра. Межа в боротьбі між Добром і Злом проходила через серце людини.
Cгенерировано за 0.008915 секунд
|