|
-
Вплив засобів масової інформації на уяву дітей молодшого шкільного віку
Вступ 2 І. Психологія молодших школярів та особливості впливу на нах ЗМІ 4 1.1 Розвиток пізнавальних психічних процесів молодших школярів 4 1.2 Уява молодших школярів та специфіка її розвитку 7 1.3 Основні тенденції впливу ЗМІ на школяра 10 ІІ. Дослідження проблеми впливу фільмів жахів на уяву дітей молодшого шкільного віку 14 2.1 Проблема впливу фільмів з жахливим змістом на уяву молодших школярів 14 2.2 Дослідження впливу фільмів жахів на уяву молодших школярів 16 Висновки 27 Список використаної літератури 29
-
Емпіричні дослідження впливу тривожності на самооцінку молодших школярів
ВСТУП 2 І. ВИБІРКА ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ 6 І.1. Опис вибірки 6 І.2. Методи і методики дослідження тривожності і самооцінки молодших школярів 7 ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 14 ІІ.1. Результати дослідження впливу тривожності на самооцінку молодших школярів 14 ІІ.2. Програма з корекції тривожності молодших школярів та розвитку емоційно-вольової сфери у дітей 21 ІІ.3. Результативність програми з корекції тривожності молодших школярів 27 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 34
-
Властивості уваги та її зв’язок з успішністю молодшого школяра
Зміст:
Вступ.......................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичний аналіз проблеми уваги та її зв’язок з успішністю
1.1. Загальні особливості уваги........................................................5
1.2. Особливості уваги молодших школярів..................................9
Розділ 2. Методи і методики дослідження уваги у молодших школярів
2.1. Методи дослідження уваги молодших школярів................12
2.2. Використання методик дослідження уваги та її зв’язку з успішністю школярів..................................................................................................15
Розділ 3. Експериментальне дослідження зв’язку уваги з успішністю
3.1. Аналіз проведеного дослідження властивостей уваги........19
3.2. Аналіз успішності школярів......................................................27
3.3. Знаходження зв’язку успішності з уважністю молодших школярів...........................................................................................................29
Висновки................................................................................................31
Список літератури..............................................................................33
Додатки..................................................................................................34
-
Особливості розвитку уваги в молодшому віці
Вступ 3
1. Явище й визначення уваги. Його характерні риси 5
1.1. Властивості й види уваги 5
1.2. Функції й види уваги 8
1.3. Способи розвитку уваги 10
2. Загальна характеристика молодшого шкільного віку 14
2.1. Особливості уваги молодших школярів 19
3. Дослідна частина 22
3.1. Діагностичне дослідження стійкості уваги молодших школярів 22
3.2. Корекційна програма розвитку уваги для молодших класів середньої школи, що вчаться 25
3.3. Контрольне дослідження стійкості уваги молодших школярів 30
Висновок 33
Список використаної літератури 35
-
Методичні основи використання нестандартних задач на уроках з математики в у початковій школі
Зміст
Вступ 3
Розділ І.Теоретичні аспекти нестандартного підходу у навчанні та вихованні молодших школярів 5
1.1 . Характеристика інтегрованих занять 5
1.2 Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку молодших школярів 13
Розділ 2. Методичні основи використання нестандартних задач на уроках з математики в у початковій школі 23
2.1 Використання ігрової ситуації на уроках з математики 23
2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики на уроках з математики у початковій школі 26
Розділ 3. Експериментальна частина 31
3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у молодших школярів 31
3.2 Інтегрований підхід у формування математичних понять у молодших школярів 32
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Додатки 39
-
Розвиток уяви у творчій діяльності молодших школярів
Вступ.
Розділ І. Розвиток уяви у творчій діяльності молодших школярів.
1.1. Специфіка образотворчого мистецтва.
1.2. Розвиток творчого уявлення.
Розділ ІІ. Розвиток уяви молодших школярів.
2.1. Мистецтво уявляти світ.
Розділ ІІІ. Методика викладання образотворчого мистецтва.
3.1. Специфіка роботи на уроках малювання у молодших школярів.
Висновок.
Список використаної літератури.
-
Теоретичні аспекти пізнавальної діяльності молодших школярів
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 5
1.1 ЕМОЦІЙНЕ СТИМУЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ ПОТРЕБ 5
1.2 ОСНОВНІ ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ СОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 6
РОЗДІЛ 2. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 12
2.1. ПРАВИЛА ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ 12
2.2. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 14
ВИСНОВКИ 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27
ДОДАТОК 29
-
Основні етапи формування пізнавальних інтересів солодших школярів
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 5
1.1 ЕМОЦІЙНЕ СТИМУЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ ПОТРЕБ 5
1.2 ОСНОВНІ ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ СОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 6
РОЗДІЛ 2. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 12
2.1. ПРАВИЛА ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ 12
2.2. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 14
ВИСНОВКИ 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27
ДОДАТОК 29
-
Статеве виховання молодших школярів
План
1. Статеве виховання – складова загального процесу виховної роботи 3
2. Статеві відмінності і їх вплив на статеве виховання молодших школярів 4
3. Форми і методи статевого виховання молодших
школярів 6
Література 11
-
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ МИРУ ПРИРОДИ НА ВНУТРІШНІЙ СВІТ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ МИРУ ПРИРОДИ НА ВНУТРІШНІЙ СВІТ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 5
1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 5
1.2 Особливості ознайомлення молодших школярів з природою 8
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 12
2.1 Методики формування національної свідомості у молодших школярів за допомогою милування природою 12
2.2. Результати дослідження 14
2.3. Застосування наочно-схематичних моделей, їх можливості у вихованні почуття гордості за країну 18
2.4. Моделювання розповіді про природу як один із способів ознайомлення з навколишнім світом 21
ВИСНОВОК 25
ЛІТЕРАТУРА 26
ДОДАТОК 1. 28
ДОДАТОК 2. 29
-
АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ МИРУ ПРИРОДИ НА ВНУТРІШНІЙ СВІТ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 5
1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 5
1.2 Особливості ознайомлення молодших школярів з природою 8
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 12
2.1 Методики формування національної свідомості у молодших школярів за допомогою милування природою 12
2.2. Результати дослідження 14
2.3. Застосування наочно-схематичних моделей, їх можливості у вихованні почуття гордості за країну 18
2.4. Моделювання розповіді про природу як один із способів ознайомлення з навколишнім світом 21
ВИСНОВОК 25
ЛІТЕРАТУРА 26
ДОДАТОК 1. 28
ДОДАТОК 2. 29
Cгенерировано за 0.163033 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|