|
-
ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТІЧНОГО СЛУХУ У УЧНІВ ДОПОМІЖНОЇ ШКОЛИ
ПЛАН
ВВЕДЕННЯ.........................................................................................................3 - 5
РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТІЧНОГО СЛУХУ БІЛЯ УЧНІВ ДОПОМІЖНОЇ ШКОЛИ.................................................................................6-22
1.1. Формування і розвиток фонематичного слуху в нормі...........................6-14
1.2. Формування фонематичного слуху в молодшому шкільному віці.. 15-18
1.3. Особливості формування і розвитку фонематичного слуху біля розумово відсталих дітей...................................................................................................19-22
РОЗДІЛ 2. ВІВЧЕННЯ ОСОБЛІВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТІЧНОГО СЛУХУ БІЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ.................................................................................................................23-68
2.1. Методі дослідження фонематичного слуху...........................................23-32
2.2. Результаті дослідження фонематичного слуху
біля розумово відсталих дітей..................................................................33-42
2.3. Способі корекції фонематичного слуху
біля розумово відсталих дітей .........................................................................43-66
ВИСНОВОК......................................................................................................67-68
ЛІТЕРАТУРА.....................................................................................................69-76
ДОДАТКИ
-
Розумово відсталі діти як об єкт корекційного виховання
Вступ 2 Розділ 1. Основи корекційного виховання розумово відсталих дітей 5 1.1 Психолого-педагогічна класифікація розумово відсталих дітей та їх психологічні особливості 5 1.2 Корекційно-виховна робота з дітьми-олігофренами та її вплив на розвиток розумово відсталих дітей 9 1.3 Індивідуальний стиль корекційного навчально-виховного процесу розвитку дітей-олігофренів 12 Розділ 2. Навчальна діяльність розумово відсталих дітей 19 2.1 Виховання основ навчальної діяльності у дітей-олігофренів 19 2.2 Корекція недоліків навчальної діяльності дітей-олігофренів 22 Розділ 3. Труд у навчально-виховному процесі розвитку розумово відсталих дітей 26 3.1 Корекційно-розвиваючий підхід в системі трудової підготовки дітей-олігофренів 26 3.2 Психолого-педагогічні умови підвищення ефективності трудового навчально-виховного процесу розумово відсталих дітей 32 Висновки 36 Список використаної літератури 37
-
Розвиток мови розумово відсталих дітей
План: ВСТУП 3 І. Теоретичні основи вивчення фонетико-фонематичного недорозвинення мови у молодших школярів з розумовою відсталістю. 4 І.1. Сучасні підходи до вивчення затримки психічного розвитку в учнів початкових класів 4 І.2. Аналіз недоліків розвитку усної мови у розумово відсталих дітей 7 І.3 Аналіз проявів фонетико-фонематичного недорозвинення мови у молодших школярів 10 ІІ. Фонетико-фонематичне нерозвинення усної і письмової мови у розумово відсталих дітей 13 ІІ.1. Принципи аналізу мовних порушень у розумово відсталих дітей 13 ІІ.2. Методика обстеження письмової мови в учнів із затримкою психічного розвитку 16 ІІ.3. Специфіка оволодіння граматичною будовою мови розумово відсталих дітей 18 ІІІ. Експериментальне навчання учнів з фонетико-фонематичним недорозвиненням мови на тлі розумової відсталості 21 ІІІ.1. Розвиток психічних процесів у дітей із затримкою психічного розвитку на логопедичних заняттях 22 ІІІ.2. Формування правильної звуковимови у групи учнів, із фонетико-фонематичне нерозвиненням мови на тлі затримки психічного розвитку 24 ІІІ.3. Аналіз результатів експерименту 28 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТОК 1 32 ДОДАТОК 2 33 ДОДАТОК 3 34
-
Характер проблематики людей з функціональними обмеженнями в світі та в Україні
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Характер проблематики людей з функціональними обмеженнями в світі та в Україні 5
1.1. Підхід до реабілітації осіб з інтелектуальною недостатністю в Україні 5
1.2. Західні моделі трудової реабілітації осіб з розумовою відсталістю 8
Розділ 2. Особливості адаптації людей з функціональними обмеженнями до життєвої ситуації 11
2.1. Адаптація осіб з глибоким порушенням зору 11
2.2. Соціально-психологічна підтримка розумово відсталих людей 16
2.3. Діти-аутисти та їх адаптація в соціальному світі 19
Розділ 3. Перспективи соціально-психологічної роботи з інвалідами 23
3.1. Діяльність центру соціальної роботи з дітьми інвалідами 23
3.2. Суспільство і інвалід 25
3.3. Соціальна робота з розумово відсталими людьми 29
Висновок 32
Список використаної літератури 34
-
Характер проблематики людей з функціональними обмеженнями в світі та в Україні
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Характер проблематики людей з функціональними обмеженнями в світі та в Україні 5
1.1. Підхід до реабілітації осіб з інтелектуальною недостатністю в Україні 5
1.2. Західні моделі трудової реабілітації осіб з розумовою відсталістю 8
Розділ 2. Особливості адаптації людей з функціональними обмеженнями до життєвої ситуації 11
2.1. Адаптація осіб з глибоким порушенням зору 11
2.2. Соціально-психологічна підтримка розумово відсталих людей 16
2.3. Діти-аутисти та їх адаптація в соціальному світі 19
Розділ 3. Перспективи соціально-психологічної роботи з інвалідами 23
3.1. Діяльність центру соціальної роботи з дітьми інвалідами 23
3.2. Суспільство і інвалід 25
3.3. Соціальна робота з розумово відсталими людьми 29
Висновок 32
Список використаної літератури 34
-
Формування характеру
Вступ 3 Розділ 1 Загальні особливості формування характеру та його національний аспект 5 Розділ 2 Формування характеру в дитинстві 11 Висновки 16 Список використаної літератури 18
-
Формування характеру
Вступ 3
Розділ 1 Загальні особливості формування характеру та його національний аспект 5
Розділ 2 Формування характеру в дитинстві 11
Висновки 16
Список використаної літератури 18
-
Психологія характеру
Вступ................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти визначення характеру...................................7
1.1. Поняття “характер . Історія вчень про характер..............................7
1.2. Формування рис характеру...............................................................17
1.3. Співвідношення характеру та темпераменту...................................21
Розділ 2. Типологія та виховання характеру...............................................32
2.1. Типологія характеру..........................................................................32
2.2. Виховання характеру.........................................................................49
Розділ 3. Практичне визначення характеру..................................................56
Висновки..........................................................................................................68
Список використаної літератури...................................................................71
-
Характер в структурі особистості
Вступ
Розділ 1. Теоретичні аспекти визначення характеру
1.1. Поняття “характер”
1.2. Формування рис характеру
1.3. Співвідношення характеру та темпераменту
1.4. Поняття “акцентуації” характеру
Розділ 2. Практичне визначення характеру
2.1. Аналіз результатів тестування
Висновки
Список використаної літератури
Додаток
-
Характер в структурі особистості
Вступ.........................................................................................................3
I. Поняття “характер ...............................................................................5
II. Формування рис характеру...............................................................15
III. Співвідношення характеру та темпераменту.................................18
IV. Поняття “акцентуації характеру....................................................20
Висновки..................................................................................................26
Список використаної літератури............................................................28
Cгенерировано за 0.167657 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|