-
Сутність та аналіз внутрішнього середовища
ЗМІСТ
Вступ.......................................................................................................................... 3
1. Сутність та аналіз внутрішнього середовища................................................... 5
2. Характеристика елементів внутрішнього середовища...................................... 9
2.1. Цілі підприємства........................................................................................... 9
2.2. Структура підприємства................................................................................ 10
2.3. Торгово-технологічні процеси на підприємстві.......................................... 13
2.4. Класифікація персоналу підприємства. Завдання...................................... 17
3. Характеристика внутрішнього середовища ТОВ "ПРОГРЕС"........................ 23
3.1. Загальна характеристика господарювання ТОВ "ПРОГРЕС"................. 23
3.2. Аналіз елементів внутрішнього середовища ТОВ "ПРОГРЕС"............... 26
Висновки та пропозиції............................................................................................ 35
Використана література............................................................................................ 37
-
Вплив зовнішнього середовища на процес функціонування
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………… 3
РОЗДІЛ 1. Поняття зовнішнього середовища організації...................................... 5
1.1. Сутність зовнішнього середовища.................................................... 5
РОЗДІЛ 2. Характеристика та зміст елементів зовнішнього середовища…….... 9
2.1. Аналіз факторів зовнішнього середовища підприємства
торгівлі та ресторанного господарства..................................................... 9
2.2. Аналіз середовища безпосереднього оточення................................. 15
РОЗДІЛ 3. Вплив зовнішнього середовища на процес функціонування
ТОВ "КІВІТ"............................................................................................ 24
3.2. Аналіз елементів внутрішнього середовища ТОВ "КІВІТ"............. 24
ВИСНОВКИ................................................................................................................ 29
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА...................................................................................... 30
-
Стратегічне планування
ЗМІСТ
ВСТУП........................................................................................................................... 3
Розділ 1. Теоретичні основи поняття стратегічне управління................................. 5
1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління..................................................................................................................... 5
1.2. Цілі організації...................................................................................................... 7
1.2.1.Місія, як основна і загальна ціль організації……………………………. 8
1.2.2. Критерії та класифікація цілей………………………………………….. 11
1.3. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища................................ 15
1.4. Прогнозування, як інструмент процесу планування.................................. 19
Розділ 2. Стратегічне планування на ТОВ "ВІКОНТ"............................................ 23
2.1. Місія та цілі ТОВ "ВІКОНТ".. .......................................................................... 23
2.2. Характеризтика зовнішнього та внутрішнього середовища
ТОВ "ВІКОНТ"...................................................................................................... 24
2.3. Послідовність стратегічного планування на ТОВ "ВІКОНТ"......................... 28
Розділ 3. Вирішення проблеми планування.............................................................. 33
ВИСНОВКИ................................................................................................................. 39
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА................................................................................ 40
-
Дослідження внутрішнього середовища організації в умовах ринку
Вступ 3
1. Внутрішнє середовище підприємства поняття та основні компоненти 5
2. Аналіз внутрішнього середовища ТОВ «День» 14
2.1. Вивчення структури управління підприємством 14
2.2. Аналіз внутрішнього середовища компанії. 15
2.3. Управління персоналом на фірмі. 19
3. Шляхи вдосконалення управління внутрішнім середовищем підприємства 22
Висновки 27
Список використаної літератури 28
-
УМОВИ ДО ПІДВИЩЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ
ЗМІСТ
ВСТУП......................................................................................................................... 5
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ДО ПІДВИЩЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ....................................................................................... 6
1.1. Стратегічні підходи до підвищення продуктивності........................ 6
1.2. Підвищення техніко-організаційногорівня і інших умов
виробництва................................................................................................................ 11
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПІДХОДІВ ДО ПІДВИЩЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ТОВ "ПРОГРЕС"......................…………………….. 14
2.1. Загальна характеристика фінансово-господарської діяльності
ТОВ "ПРОГРЕС"......................................................................................................... 14
2.2. Аналіз продуктивності операційної системи..................................... 28
РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВА...................................................... 38
3.1 Розробка заходів по підвищення продуктивності операційної
системи ТОВ "ПРОГРЕС"........................................................................... 38
ВИСНОВОК................................................................................................................. 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................................. 50
-
Аналіз та управління внутрішнім середовищем підприємства ресторанного господарства на матеріалах ТОВ "Ідальго"
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні засади управління внутрішнім середовищем закладу ресторанного господарства. 7
1.1. Системний підхід до управління підприємством. 7
1.2. Особливості аналізу внутрішнього середовища закладу ресторанного господарства. 10
Розділ ІІ. Аналіз системи управління внутрішнім середовищем ТОВ "Ідальго". 2.1. Оцінка внутрішнього стану підприємства. 19
2.2. Дослідження впливу факторів внутрішнього середовища на результати діяльності підприємства. 24
Розділ ІІІ. Рекомендації щодо удосконалення управління внутрішнім середовищем ТОВ "Ідальго". 28
3.1. Основні напрями удосконалення системи управління внутрішнім середовищем підприємства. 28
3.2. Вдосконалення механізму проведення аналізу факторів внутрішнього середовища в процесі управління підприємством. 36
Висновки та пропозиції 40
Список використаних джерел 45
Додаток 1. Галерея залів ТОВ “Ідальго” 48
Додаток 2. Смакові уподобання українців щодо кухні 51
Мета роботи полягає в науковому обгрунтуванні аналізу та управління внутрішнім середовищем підприємства ресторанного господарства Реалізація поставленої мети обумовила необхідність вирішення наступних завдань:
- вивчення теоретичних засад управління внутрішнім середовищем закладу ресторанного господарства на основі системного підходу до управління підприємством;
- виявлення особливостей аналізу внутрішнього середовища закладу ресторанного господарства;
- оцінка внутрішнього стану підприємства та аналіз системи управління внутрішнім середовищем ТОВ "Ідальго";
- дослідження впливу факторів внутрішнього середовища на результати діяльності підприємства;
- розробка рекомендацій щодо удосконалення управління внутрішнім середовищем ТОВ "Ідальго" на основі визначення основних напрямів удосконалення системи управління внутрішнім середовищем підприємства;
- вдосконалення механізму проведення аналізу факторів внутрішнього середовища в процесі управління підприємством.
Об’єктом дослідження є підприємства ресторанного господарства різних організаційно-правових форм господарювання, зокрема ТОВ "Ідальго".
Предметом дослідження є внутрішнє середовище та процес управління підприємствами ресторанного господарства.
-
Показники з фінансів та організації управління в аналізі внутрішнього середовища підприємства
Вступ 3
1. Характеристика внутрішнього середовища підприємства 4
2. Система показників для аналізу внутрішнього середовища підприємства 7
Висновок 10
Список використаної літератури 11
-
Аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Майстер
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Загальна характеристика підприємства 4
Розділ 2. Аналіз економічного стану підприємства 6
Розділ 3 Аналіз зовнішнього середовища підприємства 13
Розділ 4. Аналіз внутрішнього середовища 16
Розділ 5. Аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Майстер 18
Розділ 6. Основні напрямки можливостей росту підприємства ТОВ «Майстер» 20
Розділ 7. Внутрішньо-фірмове стратегічне планування ТОВ «Майстер» 22
Розділ 8. Розробка маркетингового плану підприємства 32
Висновки 35
Література 36
-
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОВ «ГРАНД» ТА ЙОГО ПРОДУКЦІЇ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1.1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОВ «ГРАНД» ТА ЙОГО ПРОДУКЦІЇ 5
1.2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗА ПОРТЕРОМ 9
1.3. ВИЗНАЧЕННЯ КЛЮЧОВИХ ФАКТОРІВ УСПІХУ ТА ПОБУДОВА КАРТИ СТРАТЕГІЧНИХ ГРУП 10
2. ДОСЛІДЖЕННЯ МІКРО ТА МАКРОМАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТОВ „ГРАНД” 13
2.1. АНАЛІЗ ЗОВНІШЬОГО СЕРЕДОВИЩА 13
2.2. АНАЛІЗ БЕЗПОСЕРЕДНЬОГО ОТОЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА 15
2.2.1 АНАЛІЗ СПОЖИВАЧІВ 15
2.2.2.АНАЛІЗ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ 17
2.2.3 АНАЛІЗ КОНКУРЕНТІВ 18
2.3. АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 22
2.3.1. ОЦІНКА ДІЮЧИХ СТРАТЕГІЙ 23
2.3.2. АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 24
2.3.3. ВИЗНАЧЕННЯ СИЛЬНИХ І СЛАБКИХ СТОРІН ПІДПРИЄМСТВА 28
2.3.4. ВИЯВЛЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 30
2.4 СКЛАДАННЯ МАТРИЦІ SWOT-АНАЛІЗУ 31
3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 34
3.1. ФОРМУВАННЯ МІСІЇ ТА ЦІЛЕЙ ТОВ «ГРАНД» 34
3.2. РОЗРОБКА КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ 37
3.3. ДІЛОВА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ТОВ «ГРАНД» 39
3.4. ФУНКЦІОНАЛЬНІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТОВ «ГРАНД» 40
3.4.1. МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ 40
3.4.2 ОЦІНКА РИНКІВ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ 41
ВИСНОВКИ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47
-
Основні переваги стратегічного управління і можливості його застосування на українських підприємствах на прикладі підприємства ТОВ «__»
ВСТУП 3
1. СТРАТЕГІЯ І ЇЇ РОЛЬ В ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «__» 5
1.1. Підприємство як відкрита система 5
1.2. Концепції стратегічного управління 8
2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТОВ «__» 22
2.1. Діагностика зовнішнього середовища 22
2.2. Діагностика внутрішнього середовища 25
2.3 SWOT-аналіз ТОВ «__» 27
2.4. Аналіз конкурентоспроможності ТОВ «__» 31
3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ ТОВ «__» 39
3.1. Портфельний аналіз та планування 39
3.2. Корпоративна стратегія 42
3.3. Конкурентна стратегія 44
3.4. Функціональна стратегія 45
ВИСНОВКИ 50
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 53
Додаток 1. МАРКЕТИНГОВІ КОРПОРАТИВНІ (ЗАГАЛЬНО-ФІРМОВІ) СТРАТЕГІЇ 56
Додаток 2. МАРКЕТИНГОВІ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ 57
Додаток 3. С Т Р А Т Е Г І Ї М А Р К Е Т И Н Г У 58