|
-
МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Сутність та роль маркетингової цінової політики в системі маркетингу 6
1.2 Методи формування цінової політики підприємства в ринкових умовах 11
1.3 Особливості процесу маркетингового ціноутворення в умовах вітчизняного ринку 23
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ В УМОВАХ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “JOBI” 30
2.1 Техніко-економічний аналіз діяльності підприємства 30
2.2 Аналіз системи цін та цінової стратегії підприємства 35
2.3 Аналіз кон’юнктури ринку лакофарбових виробів та конкурентного середовища підприємства 39
2.4 Аналіз цінової стратегії підприємства 45
2.5 Аналіз цінової тактики 57
2.6 Аналіз цін конкурентів 60
2.7 Аналіз ринкової ситуації 64
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА “JOBI” 70
3.1 Сегментація ринку споживачів продукції підприємства 70
3.2 Адаптація цінової політики підприємства до різних сегментів ринку 74
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 81
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 84
ДОДАТКИ 86
-
ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ВАТ „МОЛОЧНИК”
ЗМІСТ
ВСТУП.........................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗДІЙСНЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ .................5
1.1. Сутність та види цін ........................................................................5
1.2. Маркетингова цінова політика та характеристика її елементів...13
1.3. Методи встановлення ціни .............................................................26
1.4. Правові основи організації цінової політики на підприємстві....34
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ВАТ „МОЛОЧНИК”.......................................................................................41
2.1. Характеристика ринку молочної продукції ...............................41
2.2. Організаційно-економічна характеристика підприємства ...........47
2.3. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства .......53
2.4. Оцінка рівня здійснення цінової політики на ВАТ „Молочник”…………………………………………………………………........65
2.5. Аналіз впливу факторів на маркетингове ціноутворення підприємства..........................................................................................................73
2.6. Шляхи удосконалення маркетингової цінової політики на ВАТ „Молочник”............................................................................................................82
2.7. Використання комп’ютерних технологій при написанні бакалаврської роботи ..........................................................................................87
ВИСНОВКИ .............................................................................................94
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ .......................................98
-
Обгрунтування маркетингової і цінової стратегії підприємства
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні основи побудови маркетингової і цінової стратегії підприємства
4
1.1. Сутність і роль маркетингу в ринковій
економіці 4
1.2. Стратегії маркетингу і умови їх застосування 8
1.3. Цінова політика підприємства 15
2. Аналіз маркетингової і цінової стратегії
підприємства
2.1. Аналіз традиційних ринкових методів
ціноутворення 21
2.2. Порядок розробки маркетингової стратегії 28
3. Формування маркетингової політики підприємства
3.1. Аналіз споживача 38
3.2. Товарний рух 46
3.3. Збутова політика підприємства 50
3.4. Стимулювання збуту 52
3.5. Показники ефективності маркетингової політики 62
Висновки 66
Список літератури 68
-
Міжнародна маркетингова цінова політика галузі
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 6
1.1. Основи маркетингової діяльності на міжнародному ринку 6
1.2. Методи планування ринкової стратегії 12
1.3. Цінова політика на зовнішньому ринку 23
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ «__» 32
2.1. Загальна характеристика підприємства 32
2.2. Дослідження міжнародної діяльності підприємства 43
2.3. Аналіз маркетингового середовища на ринку 49
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 64
3.1. Розробка цінової стратегії підприємства 64
3.2. Оцінка запропонованих заходів вдосконалення маркетингової і цінової політики підприємства 84
ВИСНОВОК 91
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 99
Додатки 112
Дослідження міжнародного маркетингового середовища ринку соків
-
Цінова політика підприємства та її вплив на формування доходів
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНА ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4
1.1. Сутність та взаємозв’язок понять ціна, ціноутворення і цінова політика. 4
1.2. Цілі цінової політики. 11
1.3. Методи ціноутворення. 13
РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ПОТОЧНОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ ТА ЦІНОВА ПОЛІТИКА 23
2.1. Загальна характеристика підприємства. 23
2.2. Аналіз системи цін підприємства. 25
2.3. Аналіз цінової політики підприємства. 29
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 31
3.1. Сегментація ринку споживачів продукції підприємства. 31
3.2. Адаптація цінової політики підприємства до різних сегментів ринку. 33
Висновок. 37
Список використаної літератури. 39
-
Обгрунтування маркетингової та цінової політики підприємства
ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТА ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА. 6 2. ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНОВОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ НВО «ПРОДУКТИ» 18 2.1. Характеристика НВО «ПРОДУКТИ» та формування і управління його ціновою стратегією з метою підвищення конкурентноздатності. 18 2.2. Аналіз системи управління НВО «ПРОДУКТИ» з метою підвищення його конкурентноздатності на ринку. 21 3. ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ НВО «ПРОДУКТИ» 26 3.1. Аналіз впровадження змін обсягу і структури виробництва товарної продукції НВО «ПРОДУКТИ» на його цінову стратегію. 26 3.2. Управління впровадженням нової цінової стратегії та маркетингової політики НВО «ПРОДУКТИ» 33 ВИСНОВОК 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 39 ДОДАТОК №1 42 ДОДАТОК №2 45 ДОДАТОК №3 47
-
Ціноутворення та види цін в умовах ринку (на прикладі підприємства)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ ТА ВИДІВ ЦІН В УМОВАХ РИНКУ 5
1.1. Економічна сутність ціни та цінової політики 5
1.2. Функції цінової політики 11
1.3. Організація процесу ціноутворення на підприємстві 15
1.4. Методи встановлення ціни на підприємстві 17
ВИСНОВКИ 22
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ „Назва” 23
2.1. Аналіз господарської діяльності підприємства 23
2.2. Аналіз основних факторів впливу цінової політики на продукцію 27
2.3. Аналіз політики і тактики цінової політики підприємста 34
2.4. Розробка цінової стратегії та тактики підприємства 37
ВИСНОВКИ 47
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 51
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55
ДОДАТКИ 58-69
Звітність
-
Формування ефективної цінової політики закладу розміщення
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 6
1.1. Поняття та етапи формування цінової політики 6
1.2. Аналіз ціноутворюючих чинників при формуванні цінової політики 23
Таблиця 1.1 27
1.3. Характеристика методів ціноутворення, що використовуються у туризмі 34
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТА ЦІНОВИХ СТРАТЕГІЙ ГОТЕЛЮ «Назва» 42
2.1. Загальна характеристика готелю «Назва» 42
2.2. Дослідження конкурентного середовища готелю «Назва» 59
2.3. Формування та аналіз цінової політики готелю «Назва» 64
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ГОТЕЛЮ «Назва» 70
3.1. Пропозиції щодо вдосконалення інфраструктури та цінової політики готелю «Назва» 70
3.2. Економічне обгрунтування цінової політики готелю «Назва» 79
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 83
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 93
ДОДАТКИ 98
-
Цінова політика фірми або підприємства
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні і правові засади цінової політики підприємства 6
1.1.Сутність, склад і роль цінової політики в реалізації товарів і послуг 6
1.2. Моделі цінової політики підприємства в ринкових умовах 10
Розділ ІІ. Дослідження цінової політики торговельного підприємства ЗАТ “Назва” 17
2.1 Характеристика торговельного підприємства ЗАТ “Назва” 17
2.3. Аналіз підсумків торговельної діяльності ЗАТ “Назва” 21
2.3. Дослідження цінової політики ЗАТ “Назва” 27
Розділ ІІІ. Розробка цінової політики ЗАТ “Назва” на перспективу 39
Висновки 44
Список використаної літератури 48
-
Механізм формування цінової політики туристичного підприємства (бакалавр)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ МІСЦЕ У МАРКЕТИНГОВОМУ КОМПЛЕКСІ 6
1.1. Економічна сутність цінової політики та її особливості в туризмі 6
1.2. Фактори ціноутворення в туризмі 10
1.3. Стратегії і методи ціноутворення 11
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ «назва» 22
1.4. Загальна характеристика підприємства 22
2.2. Аналіз маркетингового середовища 26
2.3. Аналіз цінової політики ЗАТ “назва” 35
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 43
3.1. Дослідження рівня конкурентоспроможності ціни 43
3.2. Шляхи удосконалення цінової політики 50
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63
ДОДАТКИ 66-71
Cгенерировано за 0.162027 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|