|
-
Економічне обґрунтування політики диверсифікації підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти диверсифікації виробництва в сучасних умовах 5
1.1. Сутність процесу диверсифікації на сучасних підприємствах 5
1.2. Передумови розробки політики диверсифікації як фактору розвитку підприємства 8
1.3. Розробка і реалізація економічної стратегії диверсифікації виробництва 12
Висновки до І розділу 19
Розділ 2. Аналіз результатів господарської діяльності ПП «Вінал» 20
2.1. Загальна характеристика підприємства ПП «Вінал» 20
2.2. Аналіз маркетигового середовища підприємства 26
2.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 44
2.4. Оцінка фінансово-економічних показників діяльності підприємства 47
Висновки до ІІ розділу 57
Розділ 3. Аналіз можливостей диверсифікації виробництва 58
3.1. Опис продукту диверсифікації 58
3.2. Маркетинг та організація збуту нової продукції 65
Висновки до ІІІ розділу 71
Розділ 4. Проект диверсифікації виробництва на ПП «Вінал» 72
4.1. Опис проекту диверсифікації виробництва 72
4.2. Економічне обгрунтування політики диверсифікації виробництва в напрямку випуску соєвих продуктів 75
Висновки до ІV розділу 93
Загальні висновки 94
Список літератури 96
ДОДАТКИ 101
-
Види диверсификації
Ст.групи ЕП-07М1
Вступ3
1 Поняття диверсифікації.3
2 Види диверсифікації.6
3 Похідні стратегії диверсифікації.9
4. Керування диверсифікованими підприємствами14
5. Характеристика стратегії диверсифікації підприємств в Україні18
Висновок20
Список літератури21
-
Об’єктивна необхідність і тенденції розвитку диверсифікації виробництва
План:
Вступ 3
1. Теоретичні основи диверсифікації діяльності підприємств у ринковій економіці 6
1.1. Диверсифікація діяльності підприємства як елемент антикризового управління 6
1.2. Стратегія розвитку господарського портфеля фірми 9
2. Методичні основи формування диверсифікованого підприємства 13
2.1. Класифікація процесу диверсифікації 13
2.2. Методичні рекомендації щодо здійснення диверсифікації діяльності підприємств 18
3. Стабілізації фінансового стану підприємства шляхом диверсифікації виробництва 21
3.1. Загальна характеристика ВАТ “Дніпропетровський стрілочний завод 21
3.2. Диверсифікація виробництва на базі допоміжних цехів та служб 25
Висновки 31
Література 33
Метою роботи є розробка науково обґрунтованого організаційно-економічного механізму вибору ефективних варіантів диверсифікації виробництва і капіталу на промислових підприємствах за критерієм покращення їх фінансового стану, поліпшення й оптимізації структури джерел доходів і практичного застосування результатів дослідження при управлінні діяльністю підприємства в умовах розвитку в Україні економіки змішаного типу.
Досягнення поставленої мети потребує вирішення таких задач:
аналіз використання диверсифікації виробництва і капіталу у світовій практиці господарювання та існуючих теоретичних підходів до вибору ефективних напрямків і методів диверсифікації;
обґрунтування приоритетних напрямків забезпечення сталого розвитку підприємств в умовах відкритої економіки, обґрунтування та уточнення поняття „диверсифікація виробництва і капіталу”;
визначення чинників та результативних показників, на підставі дослідження яких можна рекомендувати найбільш прийнятні для підприємства напрями і методи диверсифікації;
розробка та наукове обґрунтування моделі визначення оптимальної структури доходів підприємства для різних напрямів диверсифікації виробництва і капіталу;
розробка практичних рекомендацій щодо вибору ефективних варіантів диверсифікації виробництва і капіталу підприємства та апробація розроблених у ході дослідження положень, висновків і рекомендацій, щодо диверсифікації виробництва і капіталу на промисловому підприємстві.
Об’єкт дослідження - процес диверсифікації виробництва і капіталу підприємства та його вплив на формування ефективності функціонування підприємства.
Предмет дослідження – організаційно-економічний механізм формування найбільш прийнятних та доцільних для підприємства напрямів і методів диверсифікації виробництва і капіталу на прикладі ВАТ “Дніпропетровський стрілочний завод”
-
Диверсифікація в маркетингу
Вступ. 3
1. Вибір диверсифікації як маркетингової стратегії розвитку підприємства 4
2.Особливості сучасної маркетинової диверсифікації 6
Висновок. 9
Література. 10
-
Стратегія широкої диверсифікації
ВСТУП 2
1. ПОНЯТТЯ СТРАТЕГІЇ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ТА ЇЇ ВИДИ 3
2. ХАРАКТЕРИСТИКА СТРАТЕГІЇ ШИРОКОЇ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ 4
ВИСНОВКИ 8
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 9
-
Оцінка ефективності диверсифікації активів. Теорія оптимального портфеля інвестицій
Вступ 3
1. Сутність диверсифікації активів 5
2. Оцінка ефективності диверсифікації активів 11
3. Теорія оптимального портфеля інвестицій 20
Висновки 24
Список використаних джерел 25
-
Стратегічний менеджмент. Варіант № 12
1. Корпоративні (портфельні) стратегії: зв'язаної та незв'язаної диверсифікації, відтоку капіталу та ліквідації, зміни курсу та реструктуризації, міжнародної диверсифікації. 3
2. Інформаційні та організаційні ресурси, можливості їх вдосконалення. 8
3. Основи формування технічної та соціальної політики фірми. 16
Література 20
-
Стратегічний менеджмент
1. Корпоративні (портфельні) стратегії, зв’язаної та незв’язаної диверсифікації, відтоку капіталу та ліквідації, зміни курсу та реструктуризації, міжнародної диверсифікації 3
2. Інформаційні та організаційні ресурси можливості їх вдосконалення 6
3. Основи формування технічної та соціальної політики фірми 8
Список використаної літератури 10
-
Стратегічний менеджмент
1. Корпоративні (портфельні) стратегії, зв’язаної та незв’язаної диверсифікації, відтоку капіталу та ліквідації, зміни курсу та реструктуризації, міжнародної диверсифікації 3
2. Інформаційні та організаційні ресурси можливості їх вдосконалення 12
3. Основи формування технічної та соціальної політики фірми 18
Список використаної літератури 22
-
Антикризове управління
1. Можливість, необхідність і проблематика антикризового управління 3
2. Розвиток процесів управління в процесах розвитку виробництва 5
Завдання 13
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 15
Cгенерировано за 0.200493 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|