|
-
Планування використання ресурсів підприємства для забезпечення виконання виробничої програми
Вступ 4
Розділ 1. Місце підприємства на ринку, шляхи формування його виробничої програми 6
1.1. Аналіз зовнішнього середовища підприємства 6
1.2. Сегментація ринку 7
1.3. Визначення ємності ринку підприємства 9
1.4. Оцінка конкурентоздатності товару 10
1.5. Планування ціни на товар підприємства 13
1.6.Прогнозування об’ємів продажу товарів підприємства. 16
1.7. Характеристика підприємства 17
Розділ 2. Планування використання ресурсів підприємства для забезпечення виконання виробничої програми 23
2.1. Планування виробничої програми підприємства 23
2.2. Планування виробничої потужності підприємства 27
2.3. Розрахунок балансу часу при плануванні виробничої програми 28
2.4. Розрахунок завантаженості виробничого обладнання 29
2.5. Планування матеріально-технічного забезпечення підприємства 30
2.5.1. Планування потреби в матеріально-технічних ресурсах 30
2.5.2. Баланс матеріальних ресурсів підприємства 35
2.6. Планування праці і персоналу на підприємстві 43
2.6.1. Планування росту продуктивності праці 43
2.6.2. Визначення планової чисельності робітників та керівників для виконання виробничої програми 49
2.7. Планування фонду оплати праці (ФОП) на підприємстві 52
Розділ 3. Планування фінансової діяльності підприємства 56
3.1. Планування зниження собівартості продукції по окремим 56
техніко-економічним факторам 56
3.2. Планування доходів і надходжень 58
3.3. Фінансовий план підприємства 61
Розділ 4. Напрямки удосконалення фінансового стану ПП «Техпрообладнання» 63
Висновки 69
Список літератури 74
Додатки 78
-
Місце підприємства на ринку, шляхи формування його виробничої програми
ЗМІСТ
Вступ............................................................................................................
Розділ 1. Місце підприємства на ринку, шляхи формування його
виробничої програми..................................................................
1.1. Аналіз зовнішнього середовища підприємства...................
1.2. Сегментація ринку..................................................................
1.3. Вивчення ємності ринку підприємства.................................
1.4. Оцінка конкурентноздатності товару підприємства............
1.5. Планування ціни на товар підприємства...............................
1.6. Прогнозування об’ємів продажу товарів підприємства.......
Розділ 2. Планування використання ресурсів підприємства для
виконання виробничої програми............................................
2.1. Планування виробничої програми підприємства.....................
2.2. Планування виробничої потужності підприємства..................
2.3. Розрахунок балансу часу при плануванні
виробничої програми................................................................
2.4. Розрахунок завантаженості виробничого обладнання.............
2.5. Планування матеріально-технічного забезпечення
підприємства..............................................................................
2.5.1. Планування потреби в матеріально-технічних
ресурсах...........................................................................
2.5.2. Баланс матеріальних ресурсів підприємства................
2.6. Планування праці і персоналу на підприємстві........................
2.6.1. Планування росту продуктивності праці.....................
2.6.2. Визначення планової чисельності робітників та
керівників для виконання виробничої програми........
2.7. Планування фонду заробітної плати на підприємстві..............
Розділ 3. Планування фінансової діяльності підприємства.......................
3.1. Планування зниження собівартості продукції
по окремим техніко-економічним факторам............................
3.2. Планування доходів і надходжень..............................................
3.3. Фінансовий план підприємства...................................................
Висновки та пропозиції.................................................................................
Список рекомендованої літератури.....................................................
-
Планування використання ресурсів підприємства для виконання виробничої програми
ЗМІСТ стор.
Вступ............................................................................................................
Розділ 1. Місце підприємства на ринку, шляхи формування його
виробничої програми..................................................................
1.1. Аналіз зовнішнього середовища підприємства...................
1.2. Сегментація ринку..................................................................
1.3. Вивчення ємності ринку підприємства.................................
1.4. Оцінка конкурентноздатності товару підприємства............
1.5. Планування ціни на товар підприємства...............................
1.6. Прогнозування об’ємів продажу товарів підприємства.......
Розділ 2. Планування використання ресурсів підприємства для
виконання виробничої програми............................................
2.1. Планування виробничої програми підприємства.....................
2.2. Планування виробничої потужності підприємства..................
2.3. Розрахунок балансу часу при плануванні
виробничої програми................................................................
2.4. Розрахунок завантаженості виробничого обладнання.............
2.5. Планування матеріально-технічного забезпечення
підприємства..............................................................................
2.5.1. Планування потреби в матеріально-технічних
ресурсах...........................................................................
2.5.2. Баланс матеріальних ресурсів підприємства................
2.6. Планування праці і персоналу на підприємстві........................
2.6.1. Планування росту продуктивності праці.....................
2.6.2. Визначення планової чисельності робітників та
керівників для виконання виробничої програми........
2.7. Планування фонду заробітної плати на підприємстві..............
Розділ 3. Планування фінансової діяльності підприємства.......................
3.1. Планування зниження собівартості продукції
по окремим техніко-економічним факторам............................
3.2. Планування доходів і надходжень..............................................
3.3. Фінансовий план підприємства...................................................
Висновки та пропозиції.................................................................................
Список рекомендованої літератури........................................................................
-
Планування використання ресурсів підприємства для забезпечення виконання виробничої програми
Вступ 2
Розділ 1. Місце підприємства на ринку, шляхи формування його виробничої програми 4
1.1. Аналіз зовнішнього середовища підприємства 4
1.2. Сегментація ринку 5
1.3. Визначення ємності ринку підприємства 7
1.4. Оцінка конкурентоздатності товару 7
1.5. Планування ціни на товар підприємства 10
1.6.Прогнозування об’ємів продажу товарів підприємства. 14
1.7. Характеристика підприємства 14
Розділ 2. Планування використання ресурсів підприємства для забезпечення виконання виробничої програми 21
2.1. Планування виробничої програми підприємства 21
2.2. Планування виробничої потужності підприємства 24
2.3. Розрахунок балансу часу при плануванні виробничої програми 25
2.4. Розрахунок завантаженості виробничого обладнання 26
Розділ 3. Планування фінансової діяльності підприємства 27
3.1. Планування зниження собівартості продукції по окремим 27
техніко-економічним факторам 27
3.2. Планування доходів і надходжень 29
3.3. Фінансовий план підприємства 32
Висновки 34
Список літератури 37
Додатки 38
-
Планування виробничої програми та матеріально-технічного забезпечення підприємства
Вступ 3
1. Планування виробничої програми підприємства 5
2. Планування виробничої потужності підприємства 8
3. Розрахунок балансу часу при плануванні виробничої програми 9
4. Розрахунок завантаженості виробничого обладнання 10
5. Планування матеріально-технічного забезпечення підприємства 11
5.1. Планування потреби в матеріально-технічних ресурсах 11
5.2. Баланс матеріальних ресурсів підприємства 17
6. Планування праці і персоналу на підприємстві 25
6.1. Планування росту продуктивності праці 25
6.2. Визначення планової чисельності робітників та керівників для виконання виробничої програми 31
7. Планування фонду оплати праці (ФОП) на підприємстві 34
Висновки 38
Список літератури 43
Додатки 47
-
РОЗРАХУНКИ ОСНОВНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
1 АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА 5
1.1 Планування виробничої діяльності підприємства 5
1.2 Основні показники плану виробництва 8
1.3 Основні розділи і показники виробничої програми підприємства 11
1.4. Порядок розробки виробничої програми підрозділів основного виробництва 16
2. Рекомендації. Резерви виробничих потужностей і організація їх використання 27
2 РОЗРАХУНКИ ОСНОВНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА 32
Вихідні дані для розрахунків 32
2.1. Визначення виробничої програми підприємства 33
2.2. Розрахунки необхідних трудових ресурсів і ефективності їх використання 37
2.3. Визначення виробничої потужності, виробничих фондів і 38
ефективності їх використання 38
2.4. Складання собівартості товарної продукції і визначення її структури 41
2.5. Визначення цін на продукцію, оформлення і розподіл прибутку підприємства 43
2.6. Виконання підприємством обов’язків перед бюджетом і соціальними фондами 44
2.7 Соціальна діяльність підприємства 45
2.7.1. Розрахунок середньомісячної заробітної плати на підприємстві 45
2.7.2. Виконання соціальної програми підприємства 47
(забезпечення житлом) 47
ВИСНОВКИ 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51
-
РОЗРАХУНКИ ОСНОВНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
1 АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА 5
1.1 Потенціал і виробнича функція підприємства 5
1.2 Виробнича потужність фірми 14
2. Рекомендації. Резерви виробничих потужностей і організація їх використання 24
Висновки 29
2 РОЗРАХУНКИ ОСНОВНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА 30
2.1. Визначення виробничої програми підприємства 30
2.2. Розрахунки необхідних трудових ресурсів і ефективності їх використання 35
2.3. Визначення виробничої потужності, виробничих фондів і 36
ефективності їх використання 36
2.4. Складання собівартості товарної продукції і визначення ії структури 40
2.5. Визначення цін на продукцію, оформлення і розподіл прибутку підприємства 42
2.6. Виконання підприємством обов’язків перед бюджетом і соціальними фондами 43
2.7. Соціальна діяльність підприємства 44
2.7.1. Розрахунок середньомісячної заробітної плати на підприємстві 45
2.7.2. Виконання соціальної програми підприємства(забезпечення 46
житлом) 46
ВИСНОВКИ 47
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 48
-
Формування, розподіл і використання прибутку
Вступ 3
1 АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА 5
1.1. Сутність та види прибутку 5
1.2 Формування прибутку 8
1.3. Розподіл і використання прибутку 9
1.3. Показники рентабельності 12
1.4. Фактори, що вливають на величину прибутку 19
1.5. Рекомендації. Проблеми удосконалювання механізму формування і розподілу прибутків підприємства. 22
Висновок 27
2.РОЗРАХУНКИ ОСНОВНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Визначення виробничої програми підприємства 29
2.2. Розрахунки необхідних трудових ресурсів і ефективності їх використання 33
2.3. Визначення виробничої потужності, виробничих фондів і 34
ефективності їх використання 34
2.4. Складання собівартості товарної продукції і визначення ії структури 38
2.5. Визначення цін на продукцію, оформлення і розподіл прибутку підприємства 40
2.6. Виконання підприємством обов’язків перед бюджетом і соціальними 41
фондами 41
2.7. Соціальна діяльність підприємства 42
2.7.1. Розрахунок середньомісячної заробітної плати на підприємстві 43
2.7.2. Виконання соціальної програми підприємства(забезпечення 44
житлом) 44
2.8. Висновки 44
ЛІТЕРАТУРА 46
-
Основні виробничі фонди підприємства: оцінка, класифікація, структура. Шляхи підвищення ефективності використання виробничих фондів
Вступ 4
1. АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА 6
1.1. Показники відтворювання та ефективності використання основних виробничих фондів. 6
1.2. Шляхи кращого використання 8
1.3. Знос основних виробничих фондів та методи його оцінки. 12
1.4. Амортизація та методи нарахування 14
2. Рекомендації. Показники стану та ефективності використання основних виробничих фондів підприємства 18
2 РОЗРАХУНКИ ОСНОВНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА 21
2.1. Визначення виробничої програми підприємства 22
2.2. Розрахунки необхідних трудових ресурсів і ефективності їх використання 27
2.3. Визначення виробничої потужності, виробничих фондів 28
і ефективності їх використання 28
2.4. Складання собівартості товарної продукції і визначення ії структури 32
2.5. Визначення цін на продукцію, оформлення і розподіл прибутку підприємства 33
2.6. Виконання підприємством обов’язків перед бюджетом і соціальними фондами 34
2.7. Соціальна діяльність підприємства 35
2.7.1. Розрахунок середньомісячної заробітної плати на підприємстві 35
2.7.2. Виконання соціальної програми підприємства(забезпечення житлом) 35
Висновки 37
Список використаної літератури 38
-
РОЗРАХУНКИ ОСНОВНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
1 АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА 5
1.1 Виробнича потужність підприємства: показники, чинники, принципи розрахунку 5
1.2.Фактори збільшення виробничої потужності підприємства 11
2. Рекомендації. Резерви виробничих потужностей і організація їх використання 21
Висновки 25
2 РОЗРАХУНКИ ОСНОВНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА 27
2.1. Вихідні дані для розрахунків 27
2.2. Розрахунки необхідних трудових ресурсів і ефективності їх використання 32
2.3. Визначення виробничої потужності, виробничих фондів і 33
ефективності їх використання 33
2.4. Складання собівартості товарної продукції і визначення ії структури 37
2.5. Визначення цін на продукцію, оформлення і розподіл прибутку підприємства 39
2.6. Виконання підприємством обов’язків перед бюджетом і соціальними 40
фондами 40
2.7. Соціальна діяльність підприємства 41
2.7.1. Розрахунок середньомісячної заробітної плати на підприємстві 42
2.7.2. Виконання соціальної програми підприємства(забезпечення 43
житлом) 43
ВИСНОВКИ 44
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 45
Cгенерировано за 0.171595 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|