|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА КАЛЬКУЛЮВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
Розділ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА КАЛЬКУЛЮВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ 5
1.1 Економічна сутність та значення калькуляції собівартості продукції на підприємстві 5
1.2 Методи калькуляції собівартості продукції 10
1.3 Нормативно – правова база формування собівартості продукції на підприємствах України 20
Розділ 2. КАЛЬКУЛЯЦІЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ЗАТ “КРЕАТИП” 37
2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 37
2.2 Особливості калькулювання собівартості продукції на ЗАТ “КРЕАТИП” 48
2.3 Аналіз факторів, які впливають на рівень витрат на одиницю товарної продукції 52
Розділ 3. РЕЗЕРВИ ЗНИЖЕННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЗАТ «КРЕАТИП» 60
Висновки 67
Список використаних джерел 68
Додатки………………………………………………………………………………………………70
-
Планування собівартості продукції на підприємстві
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти планування собівартості продукції 7
1.1. Показники собівартості продукції 7
1.2. Стратегічний аналіз при плануванні собівартості продукції 11
1.3. Оперативний аналіз під час планування собівартості продукції 17
1.4. Планування собівартості продукції 20
Розділ 2. Планування собівартості продукції на підприємстві ТОВ "Делікат" 30
2.1. Мета і завдання розробки плану собівартості продукції 30
2.2. Планування матеріальних та енергетичних витрат підприємства 31
2.3. Планування витрат на оплату праці в ТОВ "Делікат" 35
2.4. Складання планової калькуляції 36
Висновки 42
Список використаної літератури 45
-
Планування собівартості продукції підприємства
Вступ 4
1. Теоретичні засади планування собівартості продукції підприємства 6
1.1 Зміст, завдання та значення планування собівартості продукції 6
1.2 Планування собівартості продукції в умовах ринкових відносин 11
1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу планування собівартості продукції 15
2. Планування собівартості продукції на ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод” 19
2.1 Фінансово - економічна характеристика ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод" 19
2.2 Аналіз собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 22
2.3 Особливості планування собівартості продукції на ВАТ “Чернгівавтодеталь” 25
3. Шляхи покращення процесу планування собівартості продукції підприємства та резерви її зниження ВАТ “Чернгівавтодеталь 31
Висновки 38
Література 40
Додатки 42
-
Планування собівартості продукції підприємства
Вступ 4
1. Теоретичні засади планування собівартості продукції підприємства 6
1.1 Зміст, завдання та значення планування собівартості продукції 6
1.2 Планування собівартості продукції в умовах ринкових відносин 11
1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу планування собівартості продукції 15
2. Планування собівартості продукції на ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод” 19
2.1 Фінансово - економічна характеристика ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод" 19
2.2 Аналіз собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 22
2.3 Особливості планування собівартості продукції на ВАТ “Чернгівавтодеталь” 25
3. Шляхи покращення процесу планування собівартості продукції підприємства та резерви її зниження ВАТ “Чернгівавтодеталь 31
Висновки 38
Література 40
Додатки 42
-
Рівень і аналіз собівартості продукції. Планування собівартості продукції
1 Вступ. 3
2 Теоретичний розділ 6
1.1 Огляд нормативно-методичної літератури щодо планування собівартості продукції 6
1.2 Коротка характеристика підприємства, умов виробництва. 15
2. Розрахунково-аналітична частина: 21
2.1 Рівень і аналіз собівартості продукції; 21
2.2. Заходи щодо зниження собівартості продукції 23
2.3 Планування собівартості продукції 24
Висновки 26
Література 28
-
Аналіз планування собівартості продукції на підприємстві
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти аналізу й планування собівартості продукції 7
1.1. Показники собівартості продукції 7
1.2. Стратегічний аналіз собівартості продукції 11
1.3. Оперативний аналіз собівартості продукції 17
Розділ 2. Аналіз планування собівартості продукції на підприємстві ВАТ "Миколаївсільмаш" 21
2.1. Характеристика підприємства ВАТ "Миколаївсільмаш" 21
2.2. Оцінка обґрунтованості планового рівня собівартості товарної продукції 24
2.3. Аналіз загальної суми собівартості товарної продукції ВАТ "Миколаївсільмаш" 26
2.4. Аналіз собівартості одиниці продукції та динаміки зміни собівартості порівнянної продукції 29
2.5. Аналіз витрат на одну гривню товарної продукції та витрат за економічними показниками 37
2.6. Аналіз собівартості продукції за статтями калькуляції 44
2.7. Аналіз прямих матеріальних витрат, витрат на пряму заробітну плату та обслуговування виробництва 46
Розділ 3. Зведений підрахунок резервів зниження собівартості продукції на підприємстві ВАТ "Миколаївсільмаш" 65
Висновки 67
Список використаної літератури 70
Додатки 72
-
Аналіз собівартості готової продукції
Вступ 3
1. Аналіз витрат на виробництво та собівартості продукції 6
1.1. Класифікація показників собівартості готової продукції 6
1.2. Аналіз загальної суми собівартості товарної продукції 9
2. Аналіз собівартості готових виробів на ВАТ «Назва» 17
2.1. Оцінка ефективності фінансово-господарської діяльності підприємства 17
2.2. Аналіз собівартості продукції підприємства 24
3. Напрями удосконалення управління собівартістю продукції на підприємствах хлібопекарської промисловості 29
3.1. Аналіз впливу собівартості продукції на асортиментну політику підприємств хлібопекарської промисловості 29
3.2. Удосконалення механізму управління витратами виробництва на підприємствах харчової промисловості 32
Висновок 36
Література 39
Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Назва» за 2008 р. 42
-
Планування собівартості продукції на підприємстві
Вступ 3
1. Вплив фінансових ресурсів підприємств на собівартість продукції 6
2. Планування собівартості продукції на підприємстві 12
2.1 Коротка характеристика підприємства, умов виробництва 12
2.2. Рівень і аналіз собівартості продукції 17
2.3 Аналіз кошторису витрат на виробництво 21
3 Заходи щодо зниження собівартості продукції 26
3.1. Планування заходів щодо зниження собівартості продукції 26
3.2 Планування кошторису витрат на виробництво 40
Висновки 43
Література 47
-
Планування собівартості продукції. Планування кошторису витрат на виробництво
Вступ 3
1 Теоретичний розділ 7
1.1 Огляд нормативно-методичної літератури щодо планування собівартості продукції 7
1.2 Коротка характеристика підприємства, умов виробництва 11
2 Розрахунково-аналітична частина 18
2.1 Рівень і аналіз собівартості продукції 18
2.2 Аналіз кошторису витрат на виробництво 21
2.3 Заходи щодо зниження собівартості продукції 31
2.4 Планування собівартості продукції 32
2.5 Планування кошторису витрат на виробництво 35
Висновки 38
Література 40
-
Планування собівартості продукції
Вступ 3
1 Теоретичний розділ 6
1.1 Огляд нормативно-методичної літератури щодо планування собівартості продукції 6
1.2 Коротка характеристика підприємства, умов виробництва 11
2 Розрахунково-аналітична частина 18
2.1 Рівень і аналіз собівартості продукції 18
2.2 Аналіз кошторису витрат на виробництво 22
2.3 Заходи щодо зниження собівартості продукції 26
2.4 Планування собівартості продукції 27
2.5 Планування кошторису витрат на виробництво 40
Висновки 44
Література 48
Додатки 49
Cгенерировано за 0.015624 секунд
|