|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Дослідження можливості підвищення ефективності використання метрополітену
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА КИЇВСЬКОГО МЕТРОПОЛІТЕНУ ТА СЛУЖБИ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ПОСТАЧАННЯ 4
1.1. Будівництво Київського метрополітену 4
2.2. Розвиток Київського метрополітену 10
1.3. Організаційно-управлінська структура Київського метрополітену 21
1.4. Характеристика служби матеріально-технічного постачання 28
1.5. Організаційна структура служби матеріально-технічного постачання 31
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИРОБНИЧО-ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СЛУЖБИ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ПОСТАЧАННЯ 37
2.1. Теоретичні аспекти аналізу виробничо-фінансової діяльності 37
2.2. Аналіз кількісних показників 44
2.3. Аналіз праці та заробітної плати 47
2.4. Аналіз витрат собівартості продукції 50
2.4.1. Витрати основної підсобно-допоміжної діяльності 50
2.4.2. Витрати іншої підсобно-допоміжної діяльності 50
2.4.3. Адміністративні витрати 55
2.4.4. Інші операційні витрати 58
2.5. Аналіз використання основних засобів 61
2.6. Аналіз доходів, прибутку та рентабельності 63
РОЗДІЛ 3. СКЛАДСЬКА ЛОГІСТИКА 66
ВИСНОВОК 83
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 92
-
Київський національний університет – центр освіти і культури
Стор.
Вступ 3-4
I. Історія Київського університету 5-19
1.1. Розвиток освіти на Україні до заснування Київського університету 5-8
1.2. Заснування Київського університету. Університет св. Володимира у ХІХ столітті 8-12
1.3. Київський університет у ХХ столітті 12-20
II. Київський університет імені Т. Шевченка на сучасному етапі 21-30
2.1. Загальна характеристика діяльності університету на сучасному етапі 21-26
2.2. Сучасні інформаційні технології в Київському
університеті 26-30
III. Основні напрямки наукових досліджень в Київському університеті імені Т. Шевченка 31-37
3.1. Комплексна наукова програма “Здоров’я людини” 31-33
3.2. Концепція програми “Наукові проблеми державотворення України” 33-36
3.3. Інші наукові програми Київського університету імені Т. Шевченка 36-37
Висновки 38
Література 39-41
Додаток 1. 42-44
Додаток 2. 47
-
Формування бібліотечного фонду медичної бібліотеки
РОЗДІЛ1 Теоретичні основи формування бібліотечного фонду у медичних бібліотеках 3
1.1. Вітчизняні бібліотекознавці про формування фондів медичних бібліотек 3
1.2. Особливості інформаційного забезпечення фахівців у галузі медичного бібліотекознавства (на прикладі бібліотек Росії). 5
РОЗДІЛ 2 Сучасний стан формування бібліотечних фондів в медичних бібліотеках 10
2.1. Спеціалізовані фонди медичного бібліотекознавства 10
2.2. Моделювання бібліотечного фонду 12
2.3. Комплектування бібліотечного фонду 14
2.4 Нові технології використання у медичному бібліотечному фонді 16
Висновок 21
Список використаної літератури 24
-
УПРАВЛІННЯ ЖИТТЄВИМ ЦИКЛОМ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ЖИТЄВИМ ЦИКЛОМ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ 5
1.1. Сутність концепції життєвого циклу туристичного регіону 5
1.2. Характеристика етапів життєвого циклу туристичного регіону 10
1.3. Сутність управління життєвого циклу туристичного регіону 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ 19
2.1. Характеристика ресурсного потенціалу Київського регіону 19
2.2. Характеристика туристичних потоків Київського туристичного регіону 23
2.3. Аналіз інфраструктури Київського туристичного регіону 30
РОЗДІЛ 3. РОЗПОДІЛ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РЕГІОНУ 41
3.1. Прогноз розвитку кривої життєвого циклу Київського регіону 41
3.2. Пропозиції щодо розвитку туристичного регіону згідно його стадії життєвого циклу 46
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 55
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 62
ДОДАТКИ 68
-
Контролінг персоналу на Київському ЗБК
ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КОНТРОЛІНГУ ПЕРСОНАЛУ 5 1.1 Кадрова політика як складова контролінгу господарської діяльності 5 1.2 Прямі та непрямі засоби управління персоналу 8 2 АНАЛІЗ РОЛІ КОНТРОЛІНГУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 14 2.1 Загальна характеристика господарської діяльності підприємства 14 2.2 Формування та аналіз підконтрольних показників Київського заводу ЗБК ПЗЗ 18 3 ШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ КОНТРОЛІНГУ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 21 3.1Оновлення змісту кадрової політики підприємства 21 3.2 Створення системи підтримки і розвитку персоналу на Київського заводу ЗБК ПЗЗ 24 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
-
Аналіз чинників, які вивчають конкурентоспроможність чоловічого взуття
Вступ 3
1. Стан споживчого ринку чоловічого взуття вітчизняного та закордонного виробництва 5
2. Характеристика чоловічого взуття та його види та класифікація 8
3. Характеристика та аналіз чинників, які визначають конкурентоспроможність чоловічого взуття 15
4. Виявлення споживчих переваг чоловічого взуття на ринку України 29
5. Оцінка конкурентоспроможності чоловічого взуття на ринку України 34
Висновки і пропозиції 45
Список використаних джерел 48
Метою роботи є вивчення чинників, які вивчають конкурентоспроможність чоловічого взуття за матеріалами київського виробничо-торговельного взуттєвого підприємства "Київ".
Завдання роботи складається з розробки практичних пропозиції щодо дослідження і аналіз чинників, які вивчають конкурентоспроможність чоловічого взуття, структури асортименту чоловічого взуття київського виробничо-торговельного взуттєвого підприємства "Київ".
Теоретичну основу дослідження складає курс товарознавства, літературні джерела, аналітичні матеріали преси, дослідження як вітчизняних, так і закордонних фахівців.
Практичну основу даного дослідження складає нормативно-технічна документація, матеріали діяльності київського виробничо-торговельного взуттєвого підприємства "Київ".
Структурно робота складається з п’яти розділів.
-
Бібліотечна діяльність Степана Сірополка
1. Педагогічна діяльність С. Сірополка
2. Сподвижницька діяльність в галузі бібліотекознавства
3. С. Сірополко – делегат I Всеросійського бібліотечного з’їзду
4. Київський період в бібліотечній діяльності С. Сірополка
5. Діяльність С. Сірополка в період еміграції
6. Значення діяльності С. Сірополка в розвитку бібліотечної справи
-
Оперативне управління асортиментною політикою підприємства в умовах ринкової економіки
ВСТУП 3
1 МОЖЛИВІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОГО ДЕРЖЛІСГОСПУ В УМОВАХ РИНКУ 5
2 ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ У КИЇВСЬКОМУ ДЕРЖЛІСГОСПУ 12
2.1 Техніко-економічна характеристика Київського держлісгоспу 12
2.2 Аналіз асортиментної політики підприємства. Особливості формування асортименту на підприємстві 20
3 ПРОЕКТНА ЧАСТИНА 25
3.1 Визначення асортименту продукції, що планується до випуску, та обсягів попиту на неї 25
3.2 Розрахунок витрат підприємства на виробництво продукції 27
3.3 Оптимізація виробничої програми підприємства з використанням економіко-математичних методів та ЕОМ 30
ВИСНОВКИ 33
БІБЛІОГРАФІЧНИЙ СПИСОК 35
Додаток А 36
Додаток Б 37
Додаток В 38
-
Оперативне управління асортиментною політикою підприємства в умовах ринкової економіки
ВСТУП 3 1 МОЖЛИВІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОГО ДЕРЖЛІСГОСПУ В УМОВАХ РИНКУ 5 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ У КИЇВСЬКОМУ ДЕРЖЛІСГОСПУ 12 2.1 Техніко-економічна характеристика Київського держлісгоспу 12 2.2 Аналіз асортиментної політики підприємства. Особливості формування асортименту на підприємстві 20 3 ПРОЕКТНА ЧАСТИНА 25 3.1 Визначення асортименту продукції, що планується до випуску, та обсягів попиту на неї 25 3.2 Розрахунок витрат підприємства на виробництво продукції 27 3.3 Оптимізація виробничої програми підприємства з використанням економіко-математичних методів та ЕОМ 30 ВИСНОВКИ 33 БІБЛІОГРАФІЧНИЙ СПИСОК 35 Додаток А 36 Додаток Б 37 Додаток В 38
-
Механізм сегментації ринку туристичних послуг (курсова - бакалавр)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ ЯК ОСНОВА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТУРИЗМІ 6
1.1. Сутність маркетингової діяльності туристичного регіону 6
1.2. Поняття та критерії ринкової сегментації 16
1.3. Методологія ринкової сегментації 25
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКОВИХ ПРОЦЕСІВ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ М. КИЄВА 29
2.1. Характеристика туристсько-рекреаційних ресурсів м. Києва 29
2.2. Аналіз туристичної інфраструктури м. Києва 36
2.3. Аналіз попиту на туристичний продукт м. Києва 44
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РИНКОВИХ СТРАТЕГІЙ КИЇВСЬКОГО РЕГІОНУ НА ОСНОВІ МЕХАНІЗМУ СЕГМЕНТАЦІЇ 48
3.1. Характеристика ринкових сегментів м. Києва 48
3.2. Обґрунтування регіональних комунікаційних стратегій, спрямованих на цільові сегменти 55
ВИСНОВКИ 64
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 70
ДОДАТКИ 74
Cгенерировано за 0.017898 секунд
|