Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Диплом

Тема: «ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ КИЇВСЬКОГО БІБЛІОТЕЧНОГО КОЛЕКТОРА» (ID:49125)

| Размер: 421 кб. | Объем: 90 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП 3
РОЗДІЛ І 7
АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД ІНФОРМАЦІЙНИХ ДЖЕРЕЛ 7
РОЗДІЛ 2 32
ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ КИЇВСЬКОГО БІБЛІОТЕЧНОГО КОЛЕКТОРА. 32
2.1 АНАЛІЗ УПРАВЛІНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ. 32
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПІДПРИЄМСТВО 32
2.2 ХАРАКТЕРИСТИКА АСОРТИМЕНТУ 41
2.3 АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „КИЇВСЬКИЙ БІБЛІОТЕЧНИЙ КОЛЕКТОР” 47
РОЗДІЛ ІІІ 55
ЗАПРОПОНОВАНІ ЗАХОДИ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „КИЇВСЬКИЙ БІБЛІОТЕЧНИЙ КОЛЕКТОР” 55
3.1 НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ „КИЇВСЬКИЙ БІБЛІОТЕЧНИЙ КОЛЕКТОР” 55
3.2 МЕХАНІЗМ ВДОСКОНАЛЕННЯ НАПРЯМКІВ РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „КИЇВСЬКИЙ БІБЛІОТЕЧНИЙ КОЛЕКТОР” 59
3.3 ОБҐРУНТУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНИХ ЗАХОДІВ 72
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 84
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 89
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература Список використаної літератури
1. Алешина И. В. Корпоративный имидж.//Маркетинг № 2, 1998, стр. 50-53.
2. Алешина И. В. Паблик рилейшнз в менеджменте и маркетинге //Маркетинг № 3, 1996, стр. 108-111.
3. Багиев Г. Л., Тарасевич В. М., Анн Х. Маркетинг. М.: Экономика, 1999
4. Бове К., Аренс У., Современная реклама. – Тольятти: “Издательский дом Довгань”, 1995
5. Викентьев И. Л. Приемы рекламы и PR. СПб: Бизнесс-пресса, 1998
6. Вайсман А. Стратегия маркетинга: 10 шагов к успеху. Стратегия менеджмента: 5 факторов успеха. М.: Интерэксперт, Экономика, 1995.
7. Все о маркетинге: Cборник материалов для руководителей предприятий, экономических и коммерческих служб. М. : Азимут-центр, 1982.
8. Гаркавенко С. Маркетинг. Навч. посіб. - Київ: Лібра, 1996.
9. Голубкова Е. Н. Маркетинговые коммуникации. М.: Финпресс, 2000
10. Герчикова И.Н. Маркетинг: организация, технология. М. Высшая школа, 1994.
11. Герасимчук В.Г. Маркетинг теорія і практика. - К., Вища школа, 1994.
12. Голубков Е. П. Маркетинг: стратегия, планы, структуры. М.: Дело, 1995.
13. Голубков Е.П. Маркетинг: выбор лучшего решения. М.: Экономика, 1993.
14. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, практика, методология. М:.: Финпресс, 1998.
15. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Учебное пособие /Пер. с нем. М. : Высшая школа, 1995.
16. Долбунов А. А. Элементы и структура процесса коммуникации.//Маркетинг и маркетинговые исследования в России, № 2, 1999
17. Жаров А.И., Изосимова Н.Н. Стратегия и тактика маркетинга, М.: "Финансы и статистика", 1996.
18. Жих Е.М., Панкрухин А.П. Формула успеха: Маркетинг, М.: "Россия молодая", 1992.
19. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика. – К., навчальний посібник КНЕУ 1997,
20. Котлер Ф. Маркетинг-менеджмент. СПб: Питер Ком, 1999
21. Ковалев А.И., Войленко В.В. Маркетинг в системе управления предприятием. Развитие предприятия и конкурентноспособность. Сб. МДНТП.-М., 1990.
22. Ковалев А.И., Войленко В.В. Маркетинговый анализ. - М.,1997.
23. Ламбен Ж-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива.-СПб., Наука, 1996
24. Леви М. Вейтс Б., Основы розничной торговли. Спб: Питер Ком, 1999
25. Маркетинг: Учебник /Под ред. А.М Романова. - М. Банки и биржи, ЮНИТИ,1995
26. Орлова Т. М. “Паблик рилейшнз” и реклама в системе маркетинга//Маркетинг в России и за рубежом, № 3, 1997, стр. 20-28.
27. Прауде В., Білий О. Маркетинг. Навч. посіб. - Київ: Вища шко-ла, 1994.
28. Промисловий маркетинг. Підручник. - К.: Вид. "Іван Федоров", 1997.
29. Синергизм коммуникационного инструментария Арланцев А.В., Попов Е.В.
30. Попов Е. В. Потенциал маркетинга предприятия. //Маркетинг в России и за рубежом, № 5, 1999, стр. 31-41
31. Попов Е. В. Теория маркетинга, Екатеринбург, 1998
32. Попов Е. В. Формирование общественного мнения // Маркетинг. 1997. № 5, стр. 43-49
33. Росситер Дж. Р., Перси Л. Реклама и продвижение товаров. СПб: Питер, 2000
34. Рубин Ю. Обыкновенный маркетинг, С.П. АОЗТ Корунд, АО "Литера плюс", 1989.
35. Современный маркетинг /Под ред. Хруцкого В.Е. М.: Изд-во Республика, 1989.
36. Феоктистова Е.М. Краснюк И.Н. Маркетинг: теория и практика, М.: Высшая школа, 1993.
37. Соловьев Б.А. и др. Словарь-справочник: Школа маркетинга. – К., 1992
38. Энджел Д. Поведение потребителей. СПб: Питер Ком, 1999
39. Эванс Дж. Маркетинг. С.П. АО Литера плюс, 1994.
40. Эванс Дж., Берман Б. Маркетинг /Пер. с английского. М.: Экономика, 1990.
41. Яновский А. Влияние на потребителей с помощью непрямой рекламы//Маркетинг, № 6, 1998, стр. 50-59.
42. Terence A.Shimp. Promotion Management and Marketing Communications. University of South Carolina, 1993.
43. Швальбе. Х. Практика маркетинга для малых и средних предприятий.- М., ,,Республика”, 1995.
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ КИЇВСЬКОГО БІБЛІОТЕЧНОГО КОЛЕКТОРА»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Дослідження можливості підвищення ефективності використання метрополітену

  • Київський національний університет – центр освіти і культури

  • Формування бібліотечного фонду медичної бібліотеки

  • УПРАВЛІННЯ ЖИТТЄВИМ ЦИКЛОМ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ

  • Контролінг персоналу на Київському ЗБК

  • Аналіз чинників, які вивчають конкурентоспроможність чоловічого взуття

  • Бібліотечна діяльність Степана Сірополка

  • Оперативне управління асортиментною політикою підприємства в умовах ринкової економіки

  • Оперативне управління асортиментною політикою підприємства в умовах ринкової економіки

  • Механізм сегментації ринку туристичних послуг (курсова - бакалавр)


Cгенерировано за 0.017898 секунд

загрузка...