|
-
Розлади особистості шизоїдні, параноїдні та шизотипові
Вступ. 3
1.Розлади особистості. Загальні поняття. Класифікація. 4
2.Шизоїдні та шизотипові розлади особистості. 10
3.Параноїчні розлади особистості. 13
Висновки. 16
Використана література. 17
-
Види невротичних конфліктів. Ознаки та особливість
Зміст
Вступ 3
1. Внутріособистісні конфлікти як джерело конфліктів в організації 4
2. Невротичні конфлікти у посттоталітарному суспільстві 8
3. Психоаналіз та невротичні конфлікти 17
Висновки 22
Література 24
-
Патологія мислення та мовлення
Вступ 3
1. Сутність різновидів порушень мислення та мови 6
2. Афатичні розлади мовлення 7
3. Неафатичні розлади мовлення 9
Висновки 16
Список використаної літератури: 18
-
Основні групи психічних захворювань
ПЛАН
1. Основні групи психічних захворювань.
2. Хронічні психічні захворювання.
3. Психічні розлади при черепно-мозкових травмах.
4. Психопатії (розлади особистості).
5. Олігофренія.
6. Наркоманії.
Використана література
-
Професійне самовизначення
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні та методологічні основи дослідження інтересу у старшокласників 6
1.1. Сутність поняття професійного самовизначення у вітчизняній та зарубіжній літературі 6
1.2. Особливості професійного самовизначення в ранній юності 19
1.3. Проблема розвитку мотивації професійного самовизначення у старшокласників 25
1.3.1. Об`єкт, предмет, мета, гіпотеза, завдання 36
Висновки до першого розділу 38
Розділ ІІ. Емпіричне дослідження інтересу у мотивації професійного самовизначення у старшокласників 40
2.1. Організація і обґрунтування методологічного забезпечення дослідження 40
2.2. Методики і хід дослідження 43
2.3. Обробка та інтерпретація емпіричних даних 51
Висновки до другого розділу 54
Розділ ІІІ. Психологічні засади проведення формувального експерименту 57
3.1. Особливості мотивації професійного самовизначення старшокласників 57
Розділ ІУ. Методологічні та методичні засади формування інтересу у мотивації професійного самовизначення у старшокласників в умовах формувального експерименту 63
4.1. Методика розвивальних вправ формування професійних інтересів в самовизначенні 63
4.2. Особливості професійного консультування з метою корекції професійних планів 75
Висновки 95
Список використаних джерел 103
-
Розлади Рухової активності
Вступ 3
1. Пароксизмальні рухові розлади 4
Клінічне обстеження
Пароксизмальний хореоатетоз
Доброякісна пароксизмальна кривошия
Переміжна атаксія
Приступи здригання
Синдром Сандифера (Sandifer)
Spasmus nutans
Опсоклональний та міоклональний синдроми
Спінальний міоклонус
Гіперрефлексія
Стереотипії
Метаболічні розлади
Висновки 12
Список використаної літератури: 14
-
Вплив спадковості вікових особливостей, статевих відмінностей на формування властивостей темпераменту
1. Наукове вивчення впливу генетичних чинників 4
2. Що відоме про роль генетичних чинників в психіці 6
3. Дослідження впливу спадковості на темперамент 7
4. Розлади психічного розвитку 10
5. Шизофренічні і афектні розлади 11
Висновок 15
Список використаної літератури 18
-
Умови морально-естетичного виховання старшокласників на основі різних предметів та підходів
Вступ. 2
Розділ І. Соціально-педагогічні умови морально-естетичного
виховання старшокласників засобами мистецтва. 5
1.1. Історико-теоретичні аспекти проблеми
морально-естетичного розвитку особистості. 5
1.2. Виховні можливості мистецтва у морально-естетичному
розвитку старшокласників. 11
1.3. Художньо-педагогічне спілкування як основа
морально-естетичного виховання 25
Розділ 2. Практичне використання світової художньої культури
як засобу морально-естетичного виховання молоді. 38
2.1.Аналіз сучасного стану морально-естетичного
виховання старшокласників 38
2.2. Формування морально-естетичних якостей учнів на
уроках англійської літератури в 10 класі. 46
Висновки. 61
Список використаної літератури. 64
-
Умови морально-естетичного виховання старшокласників на основі різних предметів та підходів
Вступ. 2
Розділ І. Соціально-педагогічні умови морально-естетичного
виховання старшокласників засобами мистецтва. 5
1.1. Історико-теоретичні аспекти проблеми
морально-естетичного розвитку особистості. 5
1.2. Виховні можливості мистецтва у морально-естетичному
розвитку старшокласників. 11
1.3. Художньо-педагогічне спілкування як основа
морально-естетичного виховання 25
Розділ 2. Практичне використання світової художньої культури
як засобу морально-естетичного виховання молоді. 38
2.1.Аналіз сучасного стану морально-естетичного
виховання старшокласників 38
2.2. Формування морально-естетичних якостей учнів на
уроках англійської літератури в 10 класі. 46
Висновки. 61
Список використаної літератури. 64
-
Умови морально-естетичного виховання старшокласників на основі різних предметів та підходів
Вступ. 2
Розділ І. Соціально-педагогічні умови морально-естетичного
виховання старшокласників засобами мистецтва. 5
1.1. Історико-теоретичні аспекти проблеми
морально-естетичного розвитку особистості. 5
1.2. Виховні можливості мистецтва у морально-естетичному
розвитку старшокласників. 11
1.3. Художньо-педагогічне спілкування як основа
морально-естетичного виховання 25
Розділ 2. Практичне використання світової художньої культури
як засобу морально-естетичного виховання молоді. 38
2.1.Аналіз сучасного стану морально-естетичного
виховання старшокласників 38
2.2. Формування морально-естетичних якостей учнів на
уроках англійської літератури в 10 класі. 46
Висновки. 61
Список використаної літератури. 64
Cгенерировано за 0.111764 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|