|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Ефективність використання поточних активів» на прикладі ВАТ «Житомирхліб»
ЗМІСТ:
Вступ ………………………………………………………………………...3
Розділ 1. Теоретичні основи використання поточних активів
1.1 Економічний зміст поточних активів………………………….....5
1.2 Класифікація і принципи організації поточних активів…………14
1.3. Методика визначення ефективності використання поточних активів…………………………………………………………………………….18
Розділ 2 Аналіз ефективності використання поточних активів у ВАТ „Житомирхліб ”
2.1 Організаційно-економічна характеристика ВАТ „Житомирхліб”…..23
2.2 Склад та структура активів та джерел їх формування……………..30
2.3. Аналіз ліквідності та фінансової стійкості підприємства ………36
2.4. Аналіз ефективності використання поточних активів на підприємстві ……………………………………………………………………..45
2.5. Стан нормування поточних активів на підприємстві……………...51
Розділ 3 Шляхи підвищення ефективності використання поточних активів у ВАТ „Житомирхліб”
3.1 Вплив розміщення оборотних коштів на фінансовий стан підприємства…………………………………………………………………….54
3.2 Підвищення ефективності використання поточних активів на підприємстві ………………………………………………………………….…59
3.3 Управління дебіторською заборгованістю та грошовими коштами …………………………………………………………………………66
Висновки та пропозиції ………………………………………………….73
Список використаної літератури …………………………………….….75
Додатки …………………………………………………………………....78
-
Аналіз поточних активів
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ ПОТОЧНИХ АКТИВІВ 5
1.1 Сутність поточних активів 5
1.2. Класифікація поточних активів і їх склад 8
1.3. Інформаційне забезпечення аналізу обігових коштів 11
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПОТОЧНИХ АКТИВІВ ВАТ “ЕЛЕКОН” 15
2.1 Динамічний та структурний аналіз поточних активів 15
2.2 Аналіз ефективності використання поточних активів ВАТ "Елекон” 20
2.3 Факторний аналіз ефективності використання поточних активів підприємства 23
3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРУКТУРИ АКТИВІВ ВАТ “ЕЛЕКОН” 28
3.1. Оптимізація складу поточних активів ВАТ "Елекон” 28
3.2. Шляхи вдосконалення складу поточних активів ВАТ "Елекон” 30
3.2. Вдосконалення системи фінансового контролю в управлінні поточними активами 34
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 41
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
Додатки 45
-
Економічний зміст оборотних (обігових) активів та розробка заходів, спрямованих на підвищення їх використання
Зміст
Вступ. 3
1. Оборотні (обігові) активи промислового підприємства : склад, структура, та покращення їх кругообороту.
1.1 Сутність, склад та структура оборотних активів. 4-7
1.2 Місце оборотних активів у складі активів промислового
підприємства. 8 1.3 Кругооборот оборотних активів та фактори, що впливають на його швидкість. 8-10
1.4 Показники, що характеризують ефективність використання оборотних активів промислового підприємства. 10-13
1.5 Чинники прискорення оборотності оборотних активів. 13-17
1.6 Планування потреби підприємства в формуванні
обігових активів. 17-24
2. Оцінка використання оборотних активів промислового підприємства (на прикладі ВАТ "Суха Балка").
2.1 Загальна характеристика ВАТ "Суха Балка" та його
техніко-економічні показники. 25-27
2.2 Економічна оцінка використання оборотних активів
підприємства. 28-31
2.2.1 Динаміка та структура оборотних активів. 28-32
2.2.2 Показники використання оборотних активів. 32-35
2.2.3 Ефективність використання оборотних активів. 35-38
3. Шляхи удосконалення, формування та використання оборотних активів ВАТ "Суха Балка". 39-41
Висновки. 42-45
Список посилань. 46
-
Аналіз зовнішнього середовища і загальних умов маркетингу
Завдання:
1. Аналіз зовнішнього середовища і загальних умов маркетингу. Зовнішнє та внутрішнє середовище маркетингу. Мікро- та макромаркетинг.
2. Організація маркетингової діяльності ВАТ „Житомирхліб”
3. Розрахунок конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб”
-
Грошові активи підприємства та аналіз ефективності їх використання
ПЛАН
Вступ 3
1. Характеристика сутності грошових активів підприємства 5
2. Показники що характеризують ефективність використання грошових активів підприємства 8
3. Фактори що визначають ефективність грошових активів підприємства 13
4. Характеристика основних етапів аналізу грошових активів підприємства 19
5. Характеристика етапів планування грошових активів підприємства 27
6. Напрямки підвищення ефективності використання грошових активів підприємства 34
Висновки 40
Список використаної літератури 42
Додатки. Звітність 45
Мета курсової роботи полягає у тому, щоб, по-перше, розкрити сутність грошових активів; по-друге, визначити показники та фактори ефективності використання грошових активів; встановити основні етапи аналізу використання грошових активів; по-третє, визначити напрямки підвищення використання грошових активів на підприємстві.
Об’єктом дослідження є грошові активи та аналіз їх використання на підприємстві ВАТ „Концерн Галнафтогаз”
Предметом дослідження є нормативи, методи щодо аналізу використання грошових активів
-
Цінова конкурентоспроможність продукції (надання послуг) та шляхи її зростання
Зміст:
Вступ ……………………………………………………………………..3
1. Теоретичні основи цінової конкурентоспроможності продукції. 5
1.1. Поняття конкуренції та конкурентоспроможності ……………..5
1.2. Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності продукції…………………………………………………………………….......10
1.3. Методи цінової конкуренції ………………………....................13
1.4. Огляд літератури …………………………………………………18
2. Аналіз і оцінка цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………….....22
2.1. Еколого-економічна характеристика ВАТ „Житомирхліб” …...22
2.2. Оцінка ринкового середовища підприємства …………………29
2.3. Аналіз та оцінка цінової конкурентоспроможності продукції підприємства …………………………………………………………………….32
3. Шляхи підвищення цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………38
3.1. Зниження собівартості виробництва продукції ……………..…38
3.2. Побудова ефективної цінової політики підприємства ……….41
Виноски і пропозиції ………………………………………………...45
Список використаної літератури …………………………………….47
-
Формування конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ВАТ " Житомирхліб")
ЗМІСТ
ВСТУП...........................................................................................................3
РОЗІДЛ 1. Теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства............................................................................................................5
1.1 Економічний зміст поняття „конкурентоспроможність” та стан розгляду в економічній літературі .....................................................................5
1.2 Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства ....................................................................................................10
1.3 Управління конкурентоспроможністю підприємства ................. 15
1.4 Правові засади функціонування підприємства ..............................22
РОЗДІЛ 2 Оцінка рівня конкурентоспроможності ВАТ „Житомирхліб”......................................................................................................25
2.1 Організаційно-правова характеристика ВАТ „Житомирхліб”.....25
2.2 Стратегічний аналіз діяльності підприємства.................................28
2.3 Діагностика конкурентоспроможності підприємства ...................37
РОЗДІЛ 3 Формування конкурентоспроможності ВАТ „Житомирхліб”......................................................................................................47
3.1 Обґрунтування стратегії і тактики забезпечення цільового рівня конкурентоспроможності підприємства ...........................................................47
3.2 Шляхи зниження собівартості виробництва продукції на підприємстві ..........................................................................................................52
3.3 Побудова ефективної цінової політики підприємства .................57
3.4 Напрями зміцнення фінансового стану підприємства ....................67
ВИСНОВКИ.................................................................................................77
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ..........................................81
ДОДАТКИ ...................................................................................................86
-
ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ
ВСТУП 6
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ ОБОРОТНОГО КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 9
1.1. Поняття та сутність оборотних активів підприємства 9
1.2. Основні підходи до класифікації оборотних активів підприємства 16
1.3. Нормативно-правове регулювання формування і використання оборотних коштів підприємства 20
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ПІДПРИЄМСТВА УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ВАТ "КИЇВМЕТРОБУД" 32
2.1. Загальна характеристика підприємства Управління механізації ВАТ "Київметробуд" 32
2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства Управління механізації ВАТ "Київметробуд" 39
2.3. Особливості використання оборотних активів підприємства Управління механізації ВАТ "Київметробуд" 57
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ПІДПРИЄМСТВА 68
3.1. Основні засади покращення використання оборотних активів 68
3.2. Формування механізму відтворення основних засобів та оборотних активів 79
ВИСНОВКИ 89
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 95
ДОДАТКИ 98
-
Обігові кошти підприємства та ефективність їх використання
ВСТУП 2
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ ОБІГОВИХ КОШТІВ 4
1.1 Сутність обігових коштів і їхня класифікація 4
1.2. Класифікація оборотних активіві їх склад 6
1.3. Інформаційне забезпечення аналізу обігових коштів 9
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОБІГОВИХ КОШТІВ ВАТ “ЕЛЕКТРОНПРИЛАД” 13
2.1 Динамічний та структурний аналіз обігових коштів 13
2.2 Аналіз ефективності використання обігових коштів ВАТ "Електронприлад” 18
2.3 Факторний аналіз ефективності використання оборотних активів підприємства 21
3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРУКТУРИ АКТИВІВ ВАТ “ЕЛЕКТРОНПРИЛАД” 26
3.1. Оптимізація складу активів ВАТ "Електронприлад” 26
3.2. Шляхи вдосконалення складу активів ВАТ "Електронприлад” 28
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35
Додатки 37
-
Розкриття інформації про необоротні активи у звітності підприємства
Вступ 3
1. Економічна суть, склад, класифікація і оцінка основних засобів та нематеріальних активів 6
1.1. Поняття необоротних активів та їх відображення у фінансовій звітності 6
1.2. Роль основних фондів в діяльності підприємства 12
1.3. Поняття нематеріальних активів 18
2. Необоротні активи в діяльності українських підприємств 23
2.1. Аналіз створення і використання основних фондів у ВАТ «__» 23
2.2. Аналіз створення і використання нематеріальних активів у ВАТ «__» 29
3. Напрямки вдосконалення обліку і відображення необоротних активів 33
3.1. Шляхи удосконалення обліку та аналіз використання основних засобів в умовах трансформації економіки 33
3.2. Використання міжнародного досвіду оцінки нематеріальних активів 36
Висновки 40
Література 43
Cгенерировано за 0.201370 секунд
|