|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Архітектурна пам’ятка раку - м. Хатра в історико-культурній спадщині ЮНЕСКО
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПАМ’ЯТКИ ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ ІРАКУ У ДОСЛІДЖЕННЯХ ВЧЕНИХ
1.1. Здобутки ассиріології вітчизняних вчених 4
1.2. Всесвітня спадщина Іраку у працях зарубіжних дослідників 7
РОЗДІЛ 2. АРХІТЕКТУРНІ ПАМ’ЯТКИ ІРАКУ В ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІЙ СПАДЩИНІ ЮНЕСКО
2.1. Месопотамське мистецтво, його архітектурні форми 10
2.2. Пам’ятка ЮНЕСКО – м. Хатра та її значення 12
ВИСНОВКИ 14
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 15
-
Повноваження осіб по підтримці правопорядку та осіб, що здійснюють судове переслідування, і дотримання прав людини
1. Проаналізуйте за загально визнаною класифікацією такі міжнародні організації: ООН, СНД, ЮНЕСКО, Інтерпол, Рада Європи, Євросоюз. 3
2. Повноваження осіб по підтримці правопорядку та осіб, що здійснюють судове переслідування, і дотримання прав людини. 8
Практичне завдання 16
Список літератури 18
-
Характеристика Румунії
Вступ 2
1. Загальна інформація про досліджувану країну 3
2. Аналіз статистичних даних 6
3. Динаміка туристичних потоків 9
4. Перелік і опис об’єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО 12
5. Види туризму на території країни та географія їх поширення 13
6. Розвиненість туристичної інфраструктури 18
7. Місцеві традиції звичаї 23
Висновок 25
Список використаних джерел та літератури 27
-
Рекреаційна географія
1. Поняття про рекреаційні потреби. 3
2. Класифікація туристичної діяльності. 4
3. Соціокультурні функції рекреації. 8
4. Фактори, які обмежують розвиток рекреації (лімітуючи фактори). 10
5. Рекреаційно-туристські ресурси та районування Азіатського макрорайону. 12
6. Об'єкти Всесвітнього надбання ЮНЕСКО у світі, в Європі та в Україні. 13
Список використаної літератури 16
-
Характеристика можливостей організації туризму для українських туристів у Італії
1.Загальна інформація про Італію 3
2. Аналіз статистичних даних 4
3. Перелік та опис об’єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО, розташованих в Італії 6
4. Видатні туристські об’єкти Італії 7
5. Цінні лікувально-оздоровчі ресурси Італії та їх розташування 9
6. Види туризму Італії 9
7. Основні туристські центри Італії 10
8. Розвинутість туристської інфраструктури Італії 10
9. Місцеві традиції, звички, що обмежують туристську діяльність 12
Список використаної літератури 13
-
Характеристика можливостей організації туризму для туристів з України в Болгарії
1. Загальна інформація про досліджувану країну 2
2. Аналіз статистичних даних 4
3. Перелік об’єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО розташованих на території даної країни 6
4. Видатні туристські об’єкти даної країни 7
5. Цінні лікувально-оздоровчі ресурси та їх розташування 9
6. Види туризму розвинуті на території країни та географія їх поширення 10
7. Розвиненість туристської інфраструктури 12
8. Місцеві традиції звички вірування 14
Висновки 17
Список використаних джерел 19
Додатки 20
-
Характеристика можливостей організації туризму для українських туристів у Португалії
Вступ 3
1. Загальна інформація про досліджувану країну 4
2. Аналіз статистичних даних 5
3. Перелік та опис об’єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО, розташованих та території даної країни 6
4. Видатні туристські об’єкти даної країни 7
5. Цінні лікувально-оздоровчі ресурси та їх розташування 8
6. Основні туристські центри 9
7. Місцеві традиції, звички, вірування, що обмежують туристську діяльність або вимагають дотримання певних правил 15
Висновок 16
Список використаної літератури 18
-
Програми та інші документи ООН, ЮНЕСКО у сфері комунікацій
Вступ. 2
1. Комунікаційні та інформаційні технології. 3
2. Велика програма V “Комунікація і інформація”. 4
3. Інформаційні і комунікаційні технології в сфері освіти. 7
4. Декларація про основні принципи, що стосуються внеску засобів масової інформації в зміцнення світу і міжнародного взаєморозуміння, у розвиток прав людини й у боротьбу проти расизму й апартеїду і підбурювання до війни. 8
5. Проект ЮНЕСКО по підтримці корінних народів – інформаційні і комунікаційні технології для межкультурного діалогу 9
Висновки 10
-
Використання історико-культурних ресурсів в туристсько-екскурсійній роботі
Вступ 3
1. Історико-культурні ресурси як об’єкти світового туризму 6
1.1. Діяльність ЮНЕСКО з охорони історико-культурних світових ресурсів 6
1.2. Розвиток пізнавального туризму у ХХ-ХХІ століттях 14
2. Історико-культурні ресурси України як напрям туристсько-екскурсійної роботи 18
2.1. Нормативно-правова база формування та збереження історико-культурних ресурсів України 18
2.2. Туристичний потенціал історико-культурних ресурсів України 21
3. Напрями вдосконалення використання історико-культурних ресурсів 29
3.1. Напрями вдосконалення музейної діяльності 29
3.2. Маркетингові заходи з просування історико-культурних ресурсів України на туристичному ринку 33
Висновки 38
Література 41
-
Використання історико-культурних ресурсів в туристсько-екскурсійній роботі
Вступ 3
1. Історико-культурні ресурси як об’єкти світового туризму 6
1.1. Діяльність ЮНЕСКО з охорони історико-культурних світових ресурсів 6
1.2. Виявлення та вивчення пам’яток засобами туризму та екскурсій 14
2. Історико-культурна спадщина України та потенціал її використання в екскурсійній роботі 20
2.1. Класифікація історико-культурних ресурсів 20
2.2. Нормативно-правова база формування та збереження історико-культурних ресурсів України 22
2.3. Туристичний потенціал історико-культурних ресурсів України 26
3. Шляхи оптимізації використання історико-культурних ресурсів 34
3.1. Напрями вдосконалення музейної діяльності 34
3.2. Маркетингові заходи з просування історико-культурних ресурсів України на туристичному ринку 38
Висновки 46
Література 49
Cгенерировано за 0.012294 секунд
|