|
-
Питання з предмету Товарознавство непродовольчих товарів
Питання з предмету Товарознавство непродовольчих товарів
-
" СИСТЕМИ ТЕХНОЛОГІЙ "
Загальні характеристики легкої промисловості України
До галузі легкої промисловості України належать двадцять підгалузей. Проте виробництво товарів не задовольняють потреб населення України. Тому слід збільшити випуск товарів і обсяг послуг за рахунок поліпшення використання виробничих потужностей, зниження матеріаломісткості продукції, економічного витрачання всіх видів ресурсів, будівництва нових підприємств і їх філіалів у містах і селищах, які мають відповідні трудові ресурси.
Виробництво товарів легкої промисловості характеризується випуском непродовольчих товарів.
Легка промисловість є однією із найважливіших галузей виробництва непродовольчих товарів (див. на картосхему), яка забезпечує населення тканинами, одягом, взуттям тощо, а промисловість - кордом, технічними тканинами та ін.
-
Порівняльна характеристика побутових пральних машин
План
Вступ 2
1. Ринок та асортимент 3
2. Споживчі властивості непродовольчих товарів (пральних машин) 5
3. Порівняльна характеристика технічних параметрів 9
Висновки 14
Література 15
-
Стан та тенденції розвитку виробництва упоковки із полімерних матеріалів в Україні та світі
Вступ 3
1.Визначення і характеристика полімерів. Основні властивості полімерних матеріалів. 4
2.Види полімерної тари для упакування продовольчих та непродовольчих товарів 7
3.Світовий ринок упаковки 15
Висновок 18
Використана література: 19
-
Судовий захист прав споживачів
Зміст
Завдання 1. Судовий захист прав споживачів 3
Завдання 2. Правила продажу продовольчих та непродовольчих товарів 7
Завдання 3 12
Завдання 4 15
Список використаних джерел 17
-
Судовий захист прав споживачів
Зміст
Завдання 1. Судовий захист прав споживачів 3
Завдання 2. Правила продажу продовольчих та непродовольчих товарів 7
Завдання 3 12
Завдання 4 15
Список використаних джерел 17
-
Модель розміщення та спеціалізації роздрібної торгівельної мережі Шевченківського адміністративного району м. Києва
Предмет: інфраструктура товарного ринку
1. ПОБУДОВА МОДЕЛІ РОЗМІЩЕННЯ ТА СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ РОЗДРІБНОЇ МЕРЕЖІ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО РАЙОНУ М. КИЄВА 3
1.1.РОЗРАХУНОК БУДІВЕЛЬНО-ПЛАНУВАЛЬНИХ ПОКАЗНИКІВ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО Р-НУ М. КИЄВА: 3
1.2.РОЗРАХУНОК ЧИСЛА УМОВНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ЗОН З ВИБРАНИМ РАДІУСОМ ПІШОЇ ДОСТУПНОСТІ: 3
1.3.КОНТРОЛЬНИЙ РОЗМІР МАГАЗИНА ЖИТЛОВОЇ ЗОНИ У ВИБРАНОМУ РАДІУСІ ПІШОЇ ДОСТУПНОСТІ: 3
1.4.ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОЇ МІНІМАЛЬНОЇ ПОТРЕБИ НАСЕЛЕННЯ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ В ТОРГОВЕЛЬНІЙ ПЛОЩІ МАГАЗИНІВ НА ОСНОВІ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ РОЗВИТКУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ: 4
1.5.КІЛЬКІСТЬ ТА ТИПОРОЗМІРИ ПРОДОВОЛЬЧИХ МАГАЗИНІВ З УНІВЕРСАЛЬНИМ АСОРТИМЕНТОМ ТОВАРІВ ВИХОДЯЧИ З КІЛЬКОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ЗОН ПІШОЇ ДОСТУПНОСТІ: 4
1.6.КІЛЬКІСТЬ ТА ТИПОРОЗМІРИ ПРОДОВОЛЬЧИХ МАГАЗИНІВ З УНІВЕРСАЛЬНИМ АСОРТИМЕНТОМ ТОВАРІВ ВИХОДЯЧИ З КІЛЬКОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ЗОН ПІШОЇ ДОСТУПНОСТІ: 4
1.7.БАЛАНС ТОРГОВЕЛЬНОЇ ПЛОЩІ МАГАЗИНІВ РАЙОНУ З УРАХУВАННЯМ ДАНИХ ТАБЛИЦІ 3.4.: 5
1.8.ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБИ НАСЕЛЕННЯ РАЙОНУ МІСТА В ТОРГОВЕЛЬНІЙ ПЛОЩІ ДЛЯ ОКРЕМИХ ГРУП ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ (12 ГРУП) ТА НЕПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ (26 ГРУП) ЗА ДАНИМИ ТАБЛИЦІ 3.2.: 5
1.9.НАБІР ТИПОРОЗМІРІВ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ПРОДОВОЛЬЧИХ МАГАЗИНІВ З УРАХУВАННЯМ ДАНИХ ТАБЛИЦІ 3.3.: 6
1.10.НАБІР ТИПОРОЗМІРІВ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ НЕПРОДОВОЛЬЧИХ МАГАЗИНІВ З УРАХУВАННЯМ ДАНИХ ТАБЛИЦІ 3.3.: 7
1.11.ЧИСЛО ЖИТЕЛІВ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ: 8
1.12.ЧИСЛО МАГАЗИНІВ В РОЗРАХУНКУ НА 10000 ЧОЛОВІК, ЩО МЕШКАЮТЬ В ШЕВЧЕНКІВСЬКОМУ РАЙОНІ: 8
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА ТА ЛІТЕРАТУРА 10
ДОДАТОК . ВИХІДНІ ДАНІ ДЛЯ ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ 11
-
Модель розміщення та спеціалізації роздрібної торгівельної мережі Дніпровського адміністративного району м. Києва
з дисципліни “Інфраструктура товарного ринку”
Зміст:
1. ПОБУДОВА МОДЕЛІ РОЗМІЩЕННЯ ТА СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ РОЗДРІБНОЇ МЕРЕЖІ ДНІПРОВСЬКОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО РАЙОНУ М. КИЄВА 3
1.1. РОЗРАХУНОК БУДІВЕЛЬНО-ПЛАНУВАЛЬНИХ ПОКАЗНИКІВ ДНІПРОВСЬКОГО Р-НУ М. КИЄВА: 3
1.2. РОЗРАХУНОК ЧИСЛА УМОВНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ЗОН З ВИБРАНИМ РАДІУСОМ ПІШОЇ ДОСТУПНОСТІ: 3
1.3. КОНТРОЛЬНИЙ РОЗМІР МАГАЗИНА ЖИТЛОВОЇ ЗОНИ У ВИБРАНОМУ РАДІУСІ ПІШОЇ ДОСТУПНОСТІ: 3
1.4. ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОЇ МІНІМАЛЬНОЇ ПОТРЕБИ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ В ТОРГОВЕЛЬНІЙ ПЛОЩІ МАГАЗИНІВ НА ОСНОВІ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ РОЗВИТКУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ: 4
1.5. КІЛЬКІСТЬ ТА ТИПОРОЗМІРИ ПРОДОВОЛЬЧИХ МАГАЗИНІВ З УНІВЕРСАЛЬНИМ АСОРТИМЕНТОМ ТОВАРІВ ВИХОДЯЧИ З КІЛЬКОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ЗОН ПІШОЇ ДОСТУПНОСТІ: 4
1.6. КІЛЬКІСТЬ ТА ТИПОРОЗМІРИ ПРОДОВОЛЬЧИХ МАГАЗИНІВ З УНІВЕРСАЛЬНИМ АСОРТИМЕНТОМ ТОВАРІВ ВИХОДЯЧИ З КІЛЬКОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ЗОН ПІШОЇ ДОСТУПНОСТІ: 4
1.7. БАЛАНС ТОРГОВЕЛЬНОЇ ПЛОЩІ МАГАЗИНІВ РАЙОНУ З УРАХУВАННЯМ ДАНИХ ТАБЛИЦІ 3.4.: 5
1.8. ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБИ НАСЕЛЕННЯ РАЙОНУ МІСТА В ТОРГОВЕЛЬНІЙ ПЛОЩІ ДЛЯ ОКРЕМИХ ГРУП ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ (12 ГРУП) ТА НЕПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ (26 ГРУП) ЗА ДАНИМИ ТАБЛИЦІ 3.2.: 5
1.9. НАБІР ТИПОРОЗМІРІВ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ПРОДОВОЛЬЧИХ МАГАЗИНІВ З УРАХУВАННЯМ ДАНИХ ТАБЛИЦІ 3.3.: 6
1.10. НАБІР ТИПОРОЗМІРІВ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ НЕПРОДОВОЛЬЧИХ МАГАЗИНІВ З УРАХУВАННЯМ ДАНИХ ТАБЛИЦІ 3.3.: 7
1.11. ЧИСЛО ЖИТЕЛІВ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ: 8
1.12. ЧИСЛО МАГАЗИНІВ В РОЗРАХУНКУ НА 10000 ЧОЛОВІК, ЩО МЕШКАЮТЬ В ДНІПРОВСЬКОМУ РАЙОНІ: 8
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА ТА ЛІТЕРАТУРА 9
ДОДАТОК . ВИХІДНІ ДАНІ ДЛЯ ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ 10
-
ВИДИ ТОРГІВЕЛЬНИХ БУДІВЕЛЬ, ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА. ВИМОГИ, ЯКІ ПРЕД`ЯВЛЯЮТЬСЯ ДО ТОРГІВЕЛЬНИХ БУДІВЕЛЬ
Зміст
1. Види торгівельних будівель, їх характеристика. Вимоги, які пред`являються до торгівельних будівель 3
2. Правила продажу непродовольчих товарів 4
3. Правила торгівлі в розстрочку 13
4. Складський технологічний процес і принципи його організації. Організація і технологія операцій про надходження і прийом товарів 16
5. Продавець після відкриття магазину відмовився обслуговувати покупця, так як поповнював товарні запаси, на що покупцем була написана скарга. Чи правильно зробив продавець? Чи обґрунтована скарга? Якими нормативними документами необхідно керуватися? В який термін повинна бути розглянута скарга і дана письмова відповідь покупцеві? 26
Література 27
-
ВИДИ ТОРГІВЕЛЬНИХ БУДІВЕЛЬ, ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА. ВИМОГИ, ЯКІ ПРЕД`ЯВЛЯЮТЬСЯ ДО ТОРГІВЕЛЬНИХ БУДІВЕЛЬ
Зміст
1. Види торгівельних будівель, їх характеристика. Вимоги, які пред`являються до торгівельних будівель 3
2. Правила продажу непродовольчих товарів 4
3. Правила торгівлі в розстрочку 13
4. Складський технологічний процес і принципи його організації. Організація і технологія операцій про надходження і прийом товарів 16
5. Продавець після відкриття магазину відмовився обслуговувати покупця, так як поповнював товарні запаси, на що покупцем була написана скарга. Чи правильно зробив продавець? Чи обґрунтована скарга? Якими нормативними документами необхідно керуватися? В який термін повинна бути розглянута скарга і дана письмова відповідь покупцеві? 26
Література 27
-
Теоретичне обґрунтування комерційної діяльності підприємств
Вступ 3
1. Теоретичне обґрунтування комерційної діяльності підприємств 4
1.1. Поняття комерційної діяльності, її складові елементи 4
1.2. Принципи та функції комерційної діяльності 7
1.3. Комерційні процеси в роздрібній торгівлі, їх роль та задачі 11
1.4. Психологія та етика комерційної діяльності 14
1.5. Впровадження маркетингу в комерційній діяльності 17
2. Розвиток комерційної діяльності - вітчизняний та закордонний досвід 19
3. Характеристика приватного підприємства "Вест Лайн" 23
4. Господарські взаємовідносини торгового підприємства 26
5. Організація роздрібного продажу продовольчих і непродовольчих товарів в приватному підприємстві 31
6. Вивчення попиту споживачів та формування товарного асортименту 34
7. Сервісне обслуговування 37
8. Реклама, як основний фактор стимулювання продажу товарів 40
9. Шляхи поліпшення розвитку приватного підприємства 43
10 Аналіз екологічної ефективності роботи приватного підприємства 47
Висновки та пропозиції 51
Список використаної літератури 52
Додатки 54
Cгенерировано за 1.966538 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|