|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
ТЕОРІЯ ІНФЛЯЦІЇ ТА АНАЛІЗ ІНДЕКСІВ ЦІН
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОНЯТТЯ ІНФЛЯЦІЯ 4
1.1. Поняття інфляції. 4
1.2. Причини інфляції 6
1.3. Види інфляції. 7
2. АНАЛІЗ ІНДЕКСУ ЦІН 11
2.1. Динаміка індексу цін в Україні 11
ВИСНОВКИ 13
ЛІТЕРАТУРА 18
-
Необхідність державного регулювання цін.
Зміст
Вступ 3
1. Необхідність державного регулювання цін. 4
2. Державне регулювання цін у зарубіжних країнах. 5
2.1. Державне регулювання цін у Сполучених Штатах Америки. 5
2.2. Державне регулювання цін у Франції. 8
2.3. Державне регулювання цін у Іспанії. 10
2.4. Державне регулювання цін у Данії. 12
2.5. Державне регулювання цін у Греції. 13
2.6. Державне регулювання цін у Швеції. 15
2.7. Державне регулювання цін у Японії. 17
2.8. Державне регулювання цін у Фінляндії. 18
Висновок 20
Література 21
-
Необхідність державного регулювання цін.
Зміст
Вступ 3
1. Необхідність державного регулювання цін. 4
2. Державне регулювання цін у зарубіжних країнах. 5
2.1. Державне регулювання цін у Сполучених Штатах Америки. 5
2.2. Державне регулювання цін у Франції. 8
2.3. Державне регулювання цін у Іспанії. 10
2.4. Державне регулювання цін у Данії. 12
2.5. Державне регулювання цін у Греції. 13
2.6. Державне регулювання цін у Швеції. 15
2.7. Державне регулювання цін у Японії. 17
2.8. Державне регулювання цін у Фінляндії. 18
Висновок 20
Література 21
-
К/р ціноутворення
1. Особливості встановлення цін на основі рівня поточних цін та закритих торгів 3
2. Завдання державного контролю за цінами. Декларування цін. 4
Список використаної літератури 7
-
Основні напрямки цінової стратегії підприємств на сучасному етапі розвитку ринкових відносин в Україні
Вступ 3
1. Цінові стратегії 4
1.1. Цінова стратегія фірми в ринковій ситуації 4
1.2. Маркетингова інформація при виборі цінової політики 5
2. Маркетингові стратегії цін 7
2.1. Стратегія високих цін 7
2.2. Стратегія середніх цін 9
2.3. Стратегія низьких цін 9
2.4. Стратегія цільових і незмінних цін 10
2.5. Стратегія змінюваних і пільгових цін 11
2.6. Стратегія цін залежно від цін попиту і витрат виробництва 12
2.7. Стратегія цін залежно від призначення товару і від репутації фірми 13
2.8. Стратегія гнучких і неокруглених цін 15
2.9. Стратегія цін і географічний фактор 16
Висновки 17
Список використаної літератури 18
-
Показники динаміки рівня цін
Література
1. Бурда М., Виплош Ч. Макроекономіка: Європейський контекст / Пер. з англ. - К.: Оспови,1998. - 682с.
2. Ковальчук В.М. Загальна економічна теорія. Тернопіль “Астон”, 1996
3. Камаев В. Учебник по основам экономической теории. М. 1994 г.
4. Методологічні положення щодо організації статистичного спостереження за змінами цін (тарифів) на споживчі товари (послуги) і розрахунку індексу споживчих цін
5. Методологічні положення щодо організації статистичного спостереження за змінами цін виробників промислової продукції і розрахунку індексів цін виробників
6. Основи економічної теорії: політекономічний аспект. Г.Н.Климко. К. 1997
-
Показники динаміки рівня цін
Література
1. Бурда М., Виплош Ч. Макроекономіка: Європейський контекст / Пер. з англ. - К.: Оспови,1998. - 682с.
2. Ковальчук В.М. Загальна економічна теорія. Тернопіль “Астон”, 1996
3. Камаев В. Учебник по основам экономической теории. М. 1994 г.
4. Методологічні положення щодо організації статистичного спостереження за змінами цін (тарифів) на споживчі товари (послуги) і розрахунку індексу споживчих цін
5. Методологічні положення щодо організації статистичного спостереження за змінами цін виробників промислової продукції і розрахунку індексів цін виробників
6. Основи економічної теорії: політекономічний аспект. Г.Н.Климко. К. 1997
-
Методи ціноутворення в умовах перехідної економіки
План
Вступ
1. Підприємства в період реформ
Типи перехідних економік
Типи перетворень планової економіки.
Економічне середовище і основні цілі підприємств
2. Поняття і суть цін і інфляції.
Класифікація цін
Методи розрахунку і аналізу індексів цін.
Особливості встановлення цін на нові товари
Нормативно-параметричні методи
Висновок
Література
Додатки
-
Оцінка зростання цін споживчого ринку у Україні
ЗМІСТ
Вступ 4
Розділ 1. Ціна як категорія ринкового господарювання 6
1.1 Поняття цін та система цін в Україні 6
1.2 Інформація, необхідна для прийняття рішень щодо ціноутворення 11
1.3 Система оптових цін та підвищення ефективності виробництва в економіці 13
Розділ 2. Оцінка зростання цін на ринку нафтопродуктів України 15
2.1 Структура ринку нафтопродуктів в Україні 15
2.2 Динаміка зростання цін на ринку нафтопродуктів в Україні 20
2.3 Правове забезпечення регулювання ринку нафтопродуктів в Україні 33
Розділ 3. Ефективність заходів держави по регулюванню цін в Україні 35
Висновки 39
Список використаної літератури 42
-
Ціни, їх сутність та види. Порядок формування цін
Зміст
Вступ 3
Розділ 1 Теоретичні основи визначення цінової політики 4
1.1 Загальні відомості про цінову політику 4
1.2 Маркетингова цінова політика 10
1.3 Цілі цінової політики 11
Розділ 2 Ціни, їх сутність та види. Порядок формування цін 14
2.1 Система цін 14
2.2 Чинники, що впливають на встановлення цін 16
2.3 Процес встановлення цін 20
Розділ 3 Взаємодія цін та зовнішнього середовища 25
3.1 Державне регулювання цін 25
3.2 Вплив конкурентної структури ринку на ціни 27
3.3 Формування цінової стратегії. Цінові ризики 32
Висновок 39
Використана література 40
Cгенерировано за 0.032464 секунд
|