Меню

Реклама

TOP реферати

Цікаве

Тема: «ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІРМОВОГО СТИЛЮ» (ID:44885)

| Размер: 2016 кб. | Объем: 57 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание ВСТУП
РОЗДІЛ 1
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІРМОВОГО СТИЛЮ
1.1. Розкриття сутності фірмового стилю
1.2. Характерні особливості елементів фірмового стилю.
РОЗДІЛ 2
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ЗАСОБАМИ БРЕНДІНГУ
2.1. Процес створення бренда організаціями, які працюють на локальному ринку.
2.2. Створення фірмового стилю на вітчизняних підприємствах.
2.3. Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу
РОЗДІЛ 3
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ І ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Ефективність застосування брендів на вітчизняних підприємствах
3.2. Правові аспекти використання торгових знаків на Україні
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІРМОВОГО СТИЛЮ»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Фірмовий стиль: поняття розробка
  • Фірмовий стиль готелю
  • Основні складові фірмового стилю підприємства
  • Психологія управління
  • Вплив особистих цінностей керівника на стиль його управління
  • Контрольна робота з дисципліни: „Маркетинг”
  • Маркетинг
  • РЕКЛАМНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ
  • Маркетинг
  • Імідж-реклама
Cгенерировано за 0.197148 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Від партнерів

Оновлення

Реклама

Від партнерів