|
-
Художній образ як форма мистецтва самовираження (Організація та режисура показу мод)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І
ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ, ЯК ФОРМА ОСВОЄННЯ ДІЙСНОСТІ В РІЗНИХ ВИДАХ МИСТЕЦТВА 5
1.1. Особливості впливу мистецтва на людину 5
1.2. Художній образ як форма відображення дійсності 14
РОЗДІЛ ІІ
СТВОРЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ В МОДІ, ЯК СПОСІБ ПЕРЕТВОРЕННЯ ДІЙСНОСТІ ЇЇ ЗАСОБАМИ 19
2.1. Амбівалентність художнього образу, як фактору, що об’єднує різні види мистецтва та відокремлює їх одне від одного 19
2.2. Мода, як вид художнього мистецтва 23
2.3. Художній образ в моді, як спосіб зовнішнього втілення внутрішнього світу людини 29
ВИСНОВОК 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
-
Художні засоби типізації образів у п’єсі “Наталка-Полтавка” І.П. Котляревського
Зміст.
Розділ І. Тема. Сюжет. Композиція………………………………3
1.1. сюжет п’єси …………………………………………………3
Розділ ІІ. Позитивні образи твору……………………………5
2.1. Образ Наталки ………………………………………………5
2.2. Образи Петра і Миколи ……………………………………9
2.3. Образ Миколи ………………………………………………10
2.4. Образ Терпилихи …………………………………………11
Розділ ІІІ. Негативні образи………………… ………………15
3.1. Образ Возного …………………………………………….15
3.2. Образ Макогоненка ………………………………………22
Висновок …………………………………………………………23
Список використаної літератури ……………………………25
-
Конспект з культурології
Тема 1. Предмет і завдання культурології. Основні концепції культурології. 3
Тема 2. Культура первісного суспільства 5
Тема 3. Культура Стародавнього світу. Витоки української культури. 6
Тема 4. Культура античного світу 10
Тема 5. Середньовічна культура Візантії, Західної Європи та України-Руси 12
Тема 6. Культура епохи Відродження і Реформації 16
Тема 7. Західноєвропейська культура XVII – XVIII ст. Культура Козацько-гетьманської держави 17
Тема 8. Західноєвропейська та українська культура ХІХ століття 22
Тема 9. Західноєвропейська та українська культура ХХ століття 26
Список використаної літератури 29
-
Психологія та педагогіка
І. У ході дослідження встановіть особливості емоційного стану людини, не відволікаючи її від роботи.
ІІ. Чи можна закономірності психіки, виявлені у тварин, переносити на людину? Обгрунтуйте відповідь.
ІІІ. Складіть та проаналізуйте схему взаємозв’язку чуттєвих та логічних процесів пізнання.
ІV. Наведені нижче особливості поведінки людини характеризують її чи як індивіда, чи як особистість.
V. На основі характеристики визначте тип темперамента.
Використана література
-
Господарство світу у 70-х – 90-х роках ХХ століття
Господарство світу у 70-х – 90-х роках ХХ століття
-
Господарство світу у 70-х – 90-х роках ХХ століття
Господарство світу у 70-х – 90-х роках ХХ століття
-
Світова культура XX століття: досягнення і проблеми
План
Вступ
І. Світова культура XX століття: досягнення і проблеми
ІІ. Доля людини в ХХ столітті
ІІІ. Проблема самовизначення людини і людства на зламі віків
Висновки
Використана література
-
Роз'ємна силуетна наочність у створенні художніх образів при зображенні людини
Вступ 4
Розділ 1. Теоретичний метод та естетичне різноманіття мистецтва 6
1.2. Метод та стиль 6
1.2. Художнє сприйняття: первинне та багатократне 11
1.3. Завершеність добутку та фрагмент як ціле 21
Розділ 2. Вихідні поняття теорії мистецтва 24
2.1. Художній образ 24
2.2. Зміст та форма в мистецтві 26
2.3. Природа художнього таланту 33
Розділ 3. Історичний післяреволюційний аспект мистецтва в засвоєнні та збагаченні світу людини 39
3.1. Художня творчість у боротьбі за формування особистості нового типу 39
3.2. На шляху до гармонії, цільності та всебічності 48
Висновок 55
Список використаної літератури 58
-
Місце людини в еволюції природи
Вступ 3
1.. Особливості взаємини людини й природного середовища в стародавності. 4
2. Різкі зміни у взаєминах людини із природним середовищем у другій половині XX століття. 6
3.Париниковый ефект - еволюція або деградація. 8
4.Озонова дира. 11
Висновок. 14
Список літератури 15
-
Новий курс Рузвельта та його законодавче оформлення
ВСТУП 3 1. ПЕРІОД “ВЕЛИКОЇ ДЕПРЕСІЇ” ТА ЕКОНОМІЧНИЙ СПАД 4 2. “НОВИЙ КУРС” РУЗВЕЛЬТА ТА ЙОГО ЗМІСТ 8 2.1. ПЕРЕДУМОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ “НОВОГО КУРСУ” 8 2.2. “НОВИЙ КУРС” У БАНКІВСЬКІЙ ТА ФІНАНСОВІЙ СФЕРІ 9 2. 3. “НОВИЙ КУРС У ПРОМИСЛОВІЙ СФЕРІ” 12 2.4. “НОВИЙ КУРС” У СФЕРІ ТРУДОВИХ ВІДНОСИН 17 3. ЗНАЧЕННЯ “НОВОГО КУРСУ” ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ 23 ВИСНОВОК 24 ЛІТЕРАТУРА 25
Cгенерировано за 0.126657 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|