Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Диплом

Тема: «Організація зовнішньоекономічної маркетингової діяльності на прикладі КДГМК “Криворіжсталь”» (ID:41811)

| Размер: 294 кб. | Объем: 94 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание ПЛАН
РЕФЕРАТ.................................................................................................................2
ПЛАН........................................................................................................................3
ВСТУП......................................................................................................................4
РОЗДІЛ 1 Місце України у світогосподарському просторі та вибір стратегії
підприємств на зовнішньому ринку....................................................7
1.1 Стан світового ринку та інтеграція України у
світогосподарський простір.........................................................7
1.2 Методи виходу підприємств на зовнішні ринки.......................11
1.3 Вибір стратегії підприємства на зовнішньому ринку
і аналіз якості його маркетингової роботи..................................18
РОЗДІЛ 2 Організація зовнішньоекономічної маркетингової діяльності на
прикладі КДГМК “Криворіжсталь”...................................................21
2.1 Загальна характеристика підприємства і його
міжнародної економічної діяльності.........................................21
2.2 Планування зовнішньоекономічної маркетингової
діяльності на КДГМК “Криворіжсталь”...................................34
2.3 Технологія здійснення зовнішньоекономічних угод...............52
2.4 Аналіз конкурентоспроможності комбінату КДГМК
“Криворіжсталь” на світовому ринку........................................59
РОЗДІЛ 3 Оцінка та напрямки розширення обсягу експортної
продукції на світовому ринку.............................................................66
3.1 Контроль міжнародної маркетингової діяльності –
як невід’ємна умова досягнення запланованих показників.......66
3.2 Рекомендації та пропозиції для поширення маркетингової
ніші КДГМК “Криворіжсталь” на світовому ринку....................77
ВИСНОКИ.........................................................................................................….85
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.............................................................89
ДОДАТКИ..............................................................................................................
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1) Авдакушин Е. Ф. Международные экономические отношения. –М. Марке-тинг, 1999. – 264 с.
2) Азарян Е. Н. Международный маркетинг. – К. Студент, 1998. – 200 с.
3) Алексунин В. А. Международный маркетинг. – М. изд. Дом “Дашков и К”, 2000. – 160 с.
4) Буглай В. Б. Международные экономические отношения. – М. Маркетинг, 1999. – 264 с.
5) Багиев Г. Л. Международный маркетинг. – СПб. Питер, 2001. – 512 с.
6) Балабанов И. Т. Внешнеэкономические связи. – М. Финансы и статистика, 2000. – 512 с.
7) Бураковский І. Теорія міжнародної торгівлі. – К. Основи, 2000. – 214 с.
8) Буглай В. Б. Международные экономические отношения. – М. Финансы и статистика, 1997. – 160 с.
9) ВасильевГ.А.Международный маркетинг.–М.ЮНИТИ-ДАНА,1999.–199 с.
10) Герчикова Т. И. Международное коммерческое дело. – М. Внешторг-издат, 1990. – 263 с.
11) Гаркавенко С. С. Маркетинг. – К. Лібра, 1998. – 384 с.
12) Гринко И. С. Внешнеторговые сделки. – Сумы. Реал, 1994. – 464 с.
13) Герасимчук В. Г. Стратегія управління підприємством. – К. КНЕУ, 2000. – 360 с.
14) Дегтерёва О. И. Внешнеэкономическая деятельность. – М. Дело, 1999. – 320 с.
15) Енгибаров А. В. Выходим на мировой рынок. – М. Политиздат, 1999. – 272 с.
16) Кредисов А. И. Управление внешнеэкономической деятельностью. – К. Феникс, 1996. – 420 с.
17) Кузнецова Н. В. Регулирование внешнеэкономической деятельности в Украине. – К. СПЛАЙН, 1998. – 220 с.
18) Киреев А. П. Международная экономика. Международная микроэко-номика. – М. Международные отношения, 1999. – 488 с.
19) Кругман П. Р. Междунродная экономика. Теория и политика. – М. ЮНИТИ, 1997. – 799 с.
20) Луций О. П. Межнародний маркетинг. – К. ЄУФ, 2000. – 2045 с.
21) Линдерт П. Х. Экономика мирохозяйственных связей. – М. Прогрес, 1992. – 520 с.
22) Моисеев Н. К. Международный маркетинг. – М. Центр экономики и маркетинга, 1998. – 320 с.
23) Наливайко А. П. Теорія стратегій підприємства. Сучасний стан та на-прямки розвитку. – К. КНЕУ, 2001. – 227 с.
24) Овчинников Г. П. Международная экономика. – М. Полиус, 1998. – 620 с.
25) Пивоварова С. Э. Международный менеджмент. – СПб. Питер, 2001. – 576 с.
26) Ревинский И. А. Международная экономика и мировые рынки. – Но-восибирск. НГПУ, 1998. – 350 с.
27) Рыбалкин В. С. Международные экономические отношения. – М. Биз-нес-школа, 1998. – 368 с.
28) Романов А. Н. Маркетинг. – М. БАНКИ и биржи ЮНИТИ, 1996. – 560 с.
29) Рут Ф. Р. Міжнародна торгівля та інвестиції. – К. Основи, 1998. – 743 с.
30) Сальваторе Д. Международная экономика. – М. Риа«ПК», 1998. – 714 с.
31) Філіпенко А. С. Світова економіка. – К. Либідь, 2000. – 582 с.
32) Фотхутдинов Р. А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление. – М. ИНФРА – М., 2000. – 312 с.
33) Фомичев С. К. Основы управления качеством. – К. МАУП, 2000.–196 с.
34) Циганкова Г. М. Управління міжнародним маркетингом. – К. КНЕУ, 2001. – 132 с.
35) Черномаз П. А. Международный маркетинг. – Х. ХИУ, 2000. – 144 с.
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Організація зовнішньоекономічної маркетингової діяльності на прикладі КДГМК “Криворіжсталь”»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Діагностика економічного ризику

  • ДІАГНОСТИКА ЕКОНОМІЧНОГО РИЗИКУ

  • ДІАГНОСТИКА ЕКОНОМІЧНОГО РИЗИКУ

  • Діагностика економічного ризику

  • Характеристика базового підприємства, його становище та стратегія розвитку.

  • Обґрунтування ОТЗ для підвищення використання робочого часу на підприємстві

  • Обґрунтування ОТЗ для підвищення використання робочого часу на підприємстві

  • Розробка ефективних підходів в управлінні виробничими організаційними системами

  • Розробка ефективних підходів в управлінні виробничими організаційними системами

  • Організація маркетингової служби підприємства


Cгенерировано за 0.013999 секунд

загрузка...