|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Екстремальний туризм
ВСТУП 3
1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ВИВЧЕННЯ ЕКСТРЕМАЛЬНОГО ТУРИЗМУ 6
1.1. Сутність та класифікація екстремального туризму 6
1.2. Методика вивчення екстремального туризму 10
2 ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ЕКСТРЕМАЛЬНОГО ТУРИЗМУ 17
2.1. Природні 17
2.2. Антропогенні 19
3 СУЧАЧНИЙ СТАН РОЗВИТКУ ЕКСТРЕМАЛЬНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 23
3.1. Водні види екстремального туризму 23
3.2.Наземні 27
3.3.Гірські 28
3.4.Повітряні 30
3.5.Екзотичні види екстремального туризму 33
4 РЕГІОНИ РОЗВИТКУ ЕКСТРЕМАЛЬНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 34
5 СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕКСТРЕМАЛЬНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 39
ВИСНОВКИ 41
СПИСОК ВИКОРИТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
ДОДАТКИ 45
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСТРИМАЛЬНИХ ТУРІВ
Вступ 3
1. Види туризму 4
1.1.Спелеотуризм 5
1.2. Підводний туризм 8
1.3.Повітряний туризм 12
2. Методика розробки туру 18
2.1. Особливості екстримального туризму в Україні 19
2.2. Карпати – центр екстремального туризму 20
3.Описання туристичного об’єкту 23
3.1. Параметри маршруту 23
3.2. Основні показники маршруту 23
3.3. Програма туру до Закарпаття 24
3.4. Калькуляція вартості туру 24
Висновки 25
Використана література 27
-
Розвиток екстремальних видів туризму у світі
Вступ 2
1. Теоретичні аспекти екстремального туризму 5
2. Види екстремального туризму 7
2.1. Водний екстремальний туризм 7
2.2. Наземні види екстремального туризму 15
2.3. Гірські види екстремального туризму 19
Висновки 22
Використана література 23
Додатки 24
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ТЕМАТИЧНОГО ТУРУ
ВСТУП 3
Розділ 1. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Розвиток підприємств туристичної індустрії в Кам'янець-Подільську 5
1.2. Організація історико-культурних туристичних фестивалів 9
1.3. Вимоги до процесу обслуговування туристів під час подорожі 15
Розділ 2. Проект тематичного туру 17
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 17
2.2. Форма туру та программа 29
2.3. Організаційно-технічне забезпечення та економічне обгрунтування туру 30
Розділ 3. Маркетинг тематичного туру 32
3.1. Позиціювання та просування тематичного туру 32
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка тематичного туру 33
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40
-
Організація сімейного туру
Вступ......................................................................................................................3
Розділ 1. Маркетингові аспекти розробки туру.................................................5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет
потенційного клієнта................................................................................5
1.2. Оцінка пропозиції.....................................................................................8
1.3. Набір вимог до процесів обслуговування туристів під
час подорожі.............................................................................................11
Розділ 2. Організація сімейного туру відпочинку на морі в Туреччині.........16
3.1.Інформаційне забезпечення програми туру...........................................16
3.1.1. Особливості сімейного відпочинку на морі....................................16
3.1.2. Загальна характеристика сімейного відпочинку в Туреччині.......17
3.1.3. Умови в їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну......21
3.2. Форма туру, пакет послуг та программа................................................22
3.3. Організаційно технічне забезпечення та економічне
обгрунтування туру..................................................................................24
Розділ 3. Маркетинг сімейного туру...................................................................26
3.1. Позиціювання та просування сімейного туру.......................................26
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка сімейного туру.............................28
Висновки................................................................................................................31
Список використаної літератури.........................................................................33
Додатки..................................................................................................................35
-
Організація екскурсійного туру до країни середземномор’я на прикладі Італії
Вступ 3
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5
1.2. Оцінка пропозиції 7
Розділ ІІ. Проект туру 9
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 9
2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 9
2.1.2.Оцінка території 10
2.2. Форма туру та схема маршруту 16
2.3. Пакет послуг 17
2.4. Програма туру 18
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 19
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 20
Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 21
3.1. Позиціювання та просування нового туру 21
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 23
Висновки 25
Список використаних джерел 27
Додатки 30-35
-
Організація екскурсійного туру у Францію
Вступ 3
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5
1.2. Оцінка пропозиції 8
Розділ ІІ. Проект туру 11
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 11
2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 11
2.1.2.Оцінка території 12
2.2. Форма туру та схема маршруту 18
2.3. Пакет послуг 19
2.4. Програма туру 20
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 21
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 21
Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 24
3.1. Позиціювання та просування нового туру 24
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 26
Висновки 31
Список використаних джерел 33
Додатки 35-40
-
Організація рекреаційного туру в Болгарію
Вступ 2
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5
1.2. Оцінка пропозиції 9
1.3. Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі 11
Розділ ІІ. Проект туру 14
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 14
2.1.1. Умови в’їзду та можливі варіанти доставки туристів у країну 14
2.1.2. Оцінка території 18
2.2. Форма туру та схема маршруту 20
2.3. Пакет послуг 22
2.4. Програма туру 24
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 26
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 29
Розділ ІІІ. Маркетинг нового туру 33
3.1. Позиціонування та просування нового туру 33
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 37
Висновки 39
Список використаних джерел 41
Додатки 42
-
Організація оздоровчого туру в Ізраїль
Вступ 2
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 4
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 4
1.2. Оцінка пропозиції 8
1.3. Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі 10
Розділ ІІ. Проект туру 12
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 12
2.1.1. Умови в’їзду та можливі варіанти доставки туристів у країну 12
2.1.2. Оцінка території 15
2.2. Форма туру та схема маршруту 17
2.3. Пакет послуг 19
2.4. Програма туру 20
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 22
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 26
Розділ ІІІ. Маркетинг нового туру 28
3.1. Позиціонування та просування нового туру 28
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 31
Висновки 36
Список використаних джерел 39
Додатки 40
-
Організація екскурсійного туру з відпочинком в Італії
Вступ 3
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5
1.2. Оцінка пропозиції 7
1.3. Вимоги до процесу обслуговування туристів під час подорожі 9
Розділ ІІ. Проект туру 10
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 10
2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 10
2.1.2.Оцінка території 11
2.2. Форма туру та схема маршруту 14
2.3. Пакет послуг 14
2.4. Програма туру 16
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 18
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 19
Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 20
3.1. Позиціювання та просування нового туру 20
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 22
Висновки 24
Список використаних джерел 26
Додатки 27-32
Cгенерировано за 0.010950 секунд
|