-
Навчання плавати брасом
Вступ 3
1. Про історію виникнення і розвитку брасу 4
2. Навчання плавати брасом 7
3. Заняття з плавання брасом 9
4. Шлях до спортивної майстерності 10
5. Загальна і спеціальна підготовка брасиста 11
6. Плавання брасом в майбутньому 11
Висновки 15
Список літератури 16
-
Психологічна характеристика процесу навчання
Вступ 3
Розділ І. Педагогічний процес як цілісна система психології навчання 6
1.1. Особливості структури теорії навчання 6
1.2. Методологічні основи процесу навчання 12
1.3.Теорія поетапного формування розумових дій та їх психологічна характеристика 20
Розділ ІІ. Соціально-психологічні механізми навчання. 26
2.1. Суть евристичних методів пізнання та їх роль в дослідженнях 26
2.2. Поняття про навчальний модуль та сутність модульно-розвиваючого навчання 34
2.3. Теорія і практика сугестопедичного навчання школярів та контекстне навчання як метод активного навчання 41
Висновки 45
Список використаної літератури 49
Додатки 51
-
МОДЕЛЬ ТА ПРОЦЕС СИСТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………..... 3
РОЗДІЛ 1. БЕЗПЕРЕРВНЕ НАВЧАННЯ КЕРІВНИХ ПРАЦІВНИКІВ І
ФАХІВЦІВ................................................................................................................... 4
1.1. Організаційне і методичне забезпечення системи навчання кадрів.... 4
1.2. Світовий досвід навчання персоналу...................................................... 9
РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЬ ТА ПРОЦЕС СИСТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ............................................................................................................... 15
2.1. Розробка цілі навчання............................................................................ 15
2.2. Методи навчання персоналу...................................................... ............ 17
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТОВ "КОМСЕРВІС"............................................................................................................. 22
3.1. Характеристика ТОВ "КОМСЕРВІС"................................................... 22
3.2. Навчання, перепідготовка, підвищення кваліфікації кадрів підприємства................................................................................................................ 26
ВИСНОВКИ................................................................................................................. 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................................. 34
-
Особливості законів навчання
Вступ 2
1) Особливості законів навчання, закономірностей, принципів навчання у вищій школі 3
2) Закони навчання, їх сутність 4
3) Загальні закономірності навчально-виховного процесу 6
4) Принципи навчання у вищому навчальному закладі 11
Висновки 18
Список використаної літератури 19
-
Особливості законів навчання
Вступ 2
1) Особливості законів навчання, закономірностей, принципів навчання у вищій школі 3
2) Закони навчання, їх сутність 4
3) Загальні закономірності навчально-виховного процесу 6
4) Принципи навчання у вищому навчальному закладі 11
Висновки 18
Список використаної літератури 19
-
Психологічні особливості навчання читанню на початковому ступені
План
Вступ............................................................................................................................3
Розділ І.Теоретичне обґрунтування процесу навчання читання ...........................5
1.1 Мета і зміст навчання читанню.................................................................5
1.2. Психологічні особливості навчання читання на початковому етапі...10
1.3 Навчання читанню на початковому етапі................................................16
1.3.1. навчання читанню вголос;..................................................................16
1.3.2. навчання читанню про себе...............................................................22
Розділ ІІ. Методика обґрунтування використання вправ з навчання читання в 5 класі.............................................................................................................................25
2.1 Комплекс вправ з навчання читання........................................................25
2.2 Використовування «кольорового» читання на англійській мові в початкових класах......................................................................................................30
Висновки.....................................................................................................................39
Список використаної літератури.............................................................................41
-
Шлях здобуття освіти
Вступ 3
1. Класифікація видів навчання 3
2. Застосування інтерактивних технологій навчання 4
3. Характеристика діяльності вчителя і учнів в деяких видах навчання 8
Висновки 12
Література 12
-
Шлях здобуття освіти
Вступ 3
1. Класифікація видів навчання 3
2. Застосування інтерактивних технологій навчання 4
3. Характеристика діяльності вчителя і учнів в деяких видах навчання 8
Висновки 12
Література 12
-
Процес навчання та його функції
Зміст
Вступ……………………………………………………………………………3
Розділ I. Процес навчання та його функції………………………………......5
1.1. Суть процесу навчання……………………………………………5
1.2. Функції процесу навчання………………………………………..8
1.3. Мотивація як рушійній засіб в процесі навчання……………...13
Розділ I. Рушійні сили процесу навчання і місце вчителя в ньому……….17
2.1. Рушійні сили процесу навчання……………………………….17
2.2. Структура діяльності вчителя в навчальному процесі……….20
2.3. Психолого-педагогічні основи навчально-пізнавальної
діяльності учнів………………………………………………………..22
Висновки………………………………………………………………………27
Використана література……………………………………………………...28
-
Диференційований підхід в навчанні
ВСТУП 3
Розділ 1. Реалізація процесу навчання на сучасному етапі 4
1.1. Принципи процесу навчання 4
1.2. Поняття диференційованого навчання, види диференціації 6
Розділ 2. Організація навчання на основі диференціації 9
2.1. Врахування особливостей учнів при диференційному навчанні.13
2.2. Технологія різнорівневого навчання 10
2.3. Оцінювання при диференційованому навчанні 12
ВИСНОВОК 14
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16 (20 джерел)