|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Методики експериментального дослідження пам’яті
Зміст
1. Вступ 3
1.1. Актуальність 3
1.2. Необхідність дослідження. 3
2. Пам’ять та методики її вивчення. 4
2.1. Поняття про пам’ять та її типи 4
2.2. Методики вивчення оперативної 6
2.3. методика "пам'ять на образи" 9
3. Висновки 12
3.1. Використання. 12
3.2.Перспективи дослідження. 13
Список літератури 15
-
Методики експериментального дослідження пам
Методики экспериментального исследования памяти
План:
Вступ 3
Визначення явища, що вивчається, етапи розвитку. 9
Пам'ять як психічний процес. 9
Методи дослідження пам'яті. 12
Пізнавання фігур. 12
Методика дослідження короткочасної пам’яті 12
Методика «оперативна пам'ять» 13
Методика «образна пам'ять» 13
Заучування 10 слів 14
Відтворення розповіді (дорослий варіант) 15
Відтворення розповіді (дитячий варіант) 15
Опосередковане запам’ятовування 15
Піктограма 16
Висновок 16
Список використаної літератури 17
-
Практичне заняття: Психологія старшокласника: діагностування особистості, пам'яті, мислення
ДОСЛІДЖЕННЯ № 1. Роль відчуттів у пізнавальній діяльності людини 3 ДОСЛІДЖЕННЯ № 2. Концентрація уваги 5 ДОСЛІДЖЕННЯ № 3. Оперативна пам’ять 7 ДОСЛІДЖЕННЯ № 4. Аналітичність мислення 9 ВИСНОВКИ 11 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 14
-
Контрольна робота загальна психологія
ЗМІСТ
1. Класифікація процесів і станів уваги 3
2. Різновиди пам’яті: функціональна специфіка. Рівні пам’яті. Типи пам’яті. 6
3. Мислення як родова здатність людини. Його специфіка порівняно чуттєвим відображенням. 8
4. Розумовий розвиток і інтелект людини. Коефіцієнт інтелектуальності 10
5. Відмінності в морфологічній будові внутрішнього мовлення. Функції внутрішнього мовлення 11
6. Емоції і пізнавальні психічні процеси 12
7. Поняття вольової якості особистості. Структура і загальні характеристики вольових якостей. 15
8. Конституція і психічні особливості. Класифікація Кречмера і Шелдона 16
Список використаної літератури 19
-
Особливості розвитку мислення в ранньому дитинстві
План
1. ВСТУП 3
2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 4
а. Мислення, як пізнавальний процес 5
б. Операції мислення 10
в. Форми мислення 12
г. Види мислення 14
3. РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ В РАННЬОМУ ВІЦІ 17
а. Перші прояви наочно - дійового мислення, його характеристика 17
б. Перехід до наочно образного мислення 23
в. Виникнення знакової функції 26
г. Значення предметної діяльності, дидактичних ігор у розвитку мислення дитини в ранньому віці 30
4. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА: РОЛЬ СПІЛКУВАННЯ З ДОРОСЛИМ У РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ В РАННЬОМУ ВІЦІ 35
5.ВИСНОВКИ 45
6. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 47
Дитяча психологія
Досліджено 25 джерел
-
Психокорекція нервово-психічної нестійкості призовників
План
Вступ 3
1. Сутність, форми прояву і методи виявлення нервово-психічної нестійкості призовників 3
2. Загальна характеристика методів психокорекції нервово-психічної нестійкості призовників 3
3. Використання спеціалізованої методики психічної регуляції “Мобілізація-1” для психокорекції нервово-психічної нестійкості призовників 3
Висновки 3
Методичним підходам до психокорекції нервово-психічної нестійкості призовників і присвячена дана робота.
Література 3
Додаток 3
-
Мислення і засоби його активізації
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи, вивчення проблеми мислення 6
1.1. Поняття мислення 6
1.2. Процеси мислення 8
1.3. Види та форми мислення 9
1.4. Розв`язання логічних задач 14
1.5. Творче мислення та особистість 18
1.6. Розлади мислення 20
Розділ 2. Емпіричне дослідження явища мислення 34
2.1. Методики дослідження мислення 35
2.2. Організація проведення дослідження та результати 40
2.3. Рекомендації щодо покращання аналітичності мислення 43
Висновки 45
Список використаних джерел 47
Додатки 49
-
Пам'ять як об'єкт комунікаційної діяльності
Вступ 3
1. ВИДИ ПАМ'ЯТІ. ОСНОВИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПАМ'ЯТІ 4
2. ПАМ'ЯТЬ ЯК ОСНОВА ВЕРБАЛЬНОГО КАНАЛУ КОМУНІКАЦІЇ ЛЮДИНИ 12
Висновки 16
Література 17
-
Проблема розвитку пізнавальних процесів у дитини
Вступ. 3
1. Проблема розвитку пізнавальних процесів у дитини. 5
1.1 Увага. 5
1.2 Пам’ять. 6
1.3 Мислення. 10
1.4 Мова. 10
2. Проблема розвитку дитини як особистості в психології. 12
Висновок. 18
Література. 19
-
Проблема розвитку пізнавальних процесів у дитини
Вступ. 3
1. Проблема розвитку пізнавальних процесів у дитини. 5
1.1 Увага. 5
1.2 Пам’ять. 6
1.3 Мислення. 10
1.4 Мова. 10
2. Проблема розвитку дитини як особистості в психології. 12
Висновок. 18
Література. 19
Cгенерировано за 0.018416 секунд
|